- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Szétnézegettem a váltós 50ccm-es endurok között is. Gyümölcsösbe, erdőbe járni ez lenne a legideálisabb. De én vagyok hülye, vagy ezek szinte mind Am6-os Minarelli blokkal vannak? Hogy mennek ezek? Derbi Senda DRD nagyon tettszik, 2011-12 utáni évjárat érdekelne!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Chereiose
addikt
válasz dave93 #63150 üzenetére
Azt az SR-t szerintem felhívom. A liberty tényleg nagyon szép, mondjuk az ára kérdéses megéri-e még alkuval is. Másik meg, hogy nagyon messze van, bár ha csak ezen múlna valahogy megoldanám. +ausztriából való ott úgy tudom nem nagyon veszik ki a fojtást, szerintem ebben is benne lehet még.
-
NORBl
aktív tag
Robogónál, meg úgy általában a hátsó tengelynek mekkora ellenállása kell, hogy legyen ? Mennyire kell húzni a hátsó kereken ? Most ha lábbal tekerek egy lazát, akkor egy fél, 3/4-et fordulatot forog, haver robogójához képest feszülősnek tűnik, de lehet az övé laza, mert kicsit lötyögős is. Most volt amúgy benne kihajtás (vagy mi) cserélve, agyal együtt. Szaki azt mondta, hogy azért kophatott el, mert nem volt eléggé meghúzva a téma. Másik szakinak leadva a drótot meg is húzta, légkulcsal. Jól jártunk el ? Igyekszem nem is nagyon használni a fékeket, mert van akkora ellenállása, hogy normális sebességről, egy jó 50 méter alatt lefékezi annyira a motort, hogy kényelmesen be lehessen venni a kanyart. Ez így gáz ?
Szerk.: Jah igen, más... Robogó lassú gáz adásnál ilyen rázós, lötyögősen indul. Viszont húzva rendesen. Sokat állt mostanság, úgy érzem régen valahogy jobban ment. Mi lehet kb. ennek az oka ?
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz Tothgera30 #63151 üzenetére
Az Apriliákat szerelték régebben, illetve pár olcsóbb gyártó koppintott AM6 blokkot használ. A Yamaha DT-ken japán blokk van. A Derbiken (Senda és GPR) Derbi EBE/EBS. Az újabb Derbi blokkok kódját nem tudom, de azokat rakják egy ideje az Aprilia SX/MX/RS motorokra is.
Mindegyik jó 50-es blokk, állapotot kell venni, és a kínai másolatokat kerülni kell!
Nem minden 6 sebességes 50-es blokk Minarelli. Sok tulaj ezt gondolja tévesen.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz korpicschess #63155 üzenetére
Ezt írtam, csak dátum nélkül. Nagyon jó blokk, kicsit magasabb tartományban dolgozik mint a Minarelli. A lényeg hogy márkát és állapotot kell nézni. Én is Sendát akarok, csak még nem volt időm megnézni egy konkrét példányt.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
korpicschess
veterán
válasz Redneck #63157 üzenetére
Tudom, csak gondoltam kiegészítem a mondandód.
Az én motorom is innen van egyébként, mint az előbb mondott Liberty, de sajnos én nem tudom megítélni őket.
Az én motorom mondjuk megy, de pl. arról nem szóltak, hogy a hátsó fék rossz.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
dzso22
senior tag
válasz Tothgera30 #63156 üzenetére
Nekem a Rieju RR50 jön be a legjobban.
Nagyon jók az am6-os blokkok. Tud mosolyt csalni az ember arcára,hát ha még az összes fojtás ki van szedve
Viszont nagyon meg kell nézni a gépet vásárláskor ha am6-ba ruházol be.
Rettenetesen sok a hamisítvány és nehéz kifogni egy eredeti blokkos gépet.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Chereiose
addikt
válasz korpicschess #63158 üzenetére
Innen vetted te is ebből a kereskedésből?
-
korpicschess
veterán
válasz Chereiose #63160 üzenetére
Igen, én itt lakom, igaz egy F15-öt (lyukas vízhűtéssel) nagyon ár alatt beszámoltak, 220 volt akkor ez az RX, nem volt túl olcsó (esztétikai állapothoz képest).
Az az én balgaságom volt, hogy nem néztem meg a fékfolyadékot (idomot is le kell szedni hozzá).Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Chereiose
addikt
válasz korpicschess #63161 üzenetére
Most eléggé tetszik ez a liberty, szép állapotú, meg akarom nézni, bár pestről elég messze van. Azért annyira nem egy kókler kereskedés ugye?
-
Tothgera30
Ármester
válasz dzso22 #63159 üzenetére
Hol vannak benne fojtások? Nekem nem állatkodni kell, csak erdőbe, gyümölcsösbe kijárni, meg hétvégén néha motorozni. Ilyen célra felesleges nagyobb köbcentiméteres motort fenntartani, már csak a műszaki vizsgáztatás járulékos költségei miatt is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
korpicschess
veterán
válasz Chereiose #63162 üzenetére
Azért kereskedés. Motorikusan jó a motorom, de pl. első lámpát tartó idomot 4 gumi tartja amik elöregedtek, ebből csak 2db-ot cseréltek ki, mert annyi a muszáj, a többit vegye az meg aki megveszi a motort, a gumik is öregek és gagyik voltak rajta.
Persze ebben a hirdetésben egy egész más fajta motor van, mert az állapota nagyon szép. Amit beszámoltak tőlem robogót azon azért egészen sokáig dolgoztak, mire felrakták hirdetni.Egyébként nincs tapasztalatom velük, mert azóta nem voltam náluk, a hátsó féket ők csak horror pénzért újat tudtak volna rendelni, más bajom meg nem volt.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
dzso22
senior tag
válasz Tothgera30 #63163 üzenetére
kipufogóban szokott lenni egy szűkítés,(ha nem találni van hogy az első dobban van) és a légszűrőháznál.
De érdemes a karbit is átnézni.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
Chereiose
addikt
válasz korpicschess #63164 üzenetére
Hát igen a kereskedés már csak ilyen...Azért ez ennyiért csak nem lehet olyan rossz
-
urbi73
senior tag
-
gabe_
őstag
Vennem kell 2T olajat, van ezekből valami kevésbé büdös, esetleg szagtalan fajta?
(A rágógumi illatút kihagynám)Sovány szakácsban sose bízz!
-
Topikgazda
Szerintem felesleges itt márkákat felsorolni, mert mindegyikből lehet venni jót, vagy akár versenyszintű olajat is.
Az emberek gyakran abba a hibába esnek, hogy "túl jó" olajat akarnak venni. Értem ezalatt azt, hogy széria robogókba belevesznek olyan csúcskategóriás, 2T coss-ba vagy erősen tuningolt robogókba való versenyolajokat, amiket azok valójában el sem tudnak égetni. Ugyanis ezek jóval nagyobb hőfokon égnek csak el. Ezáltal szépen lerakódnak a rendszerben. Igen, a teljesen szintetikus olaj is le tud rakódni, mivel nem ég el.
Szerintem átlag, vagy enyhe tuningal rendelkező robogókba márkától függetlenül tökéletesen megteszik a 2-3 ezer forint közötti olajok.(#63167) urbi73 Azt így szerintem nem lehet megmondani, talán a kommenteket végigolvasva kiderül.
Na, ezekbe a robogókba kell a drágább olaj.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
NORBl
aktív tag
Ilyen, vagy ehhez hasonló riasztót rendelt már valaki ? Mik a tapasztalatok ?
-
tween
őstag
Az mitől van/mi a hibaforrás, hogy a kilométeróra csak 20-30km/h-t mutat, azt is ugrálva és ha nem húzom neki, akkor visszaesik nullára, pedig gurulok vagy 60-nal?
-
gabe_
őstag
válasz sityupityu #63171 üzenetére
Á, én nem akarok verseny olajat, normál 2t robogóm van, semmi tuning. Olcsó legyen, és ha van olyan, ami kipufogva nem annyira erős szagú, akkor olyat.
Sovány szakácsban sose bízz!
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Robogóvásárlás előtt állok, Yamaha Vino -t tervezek vásárolni. Volt már ilyen robogóm.
Megnéztem ma több darabot is, 95% -ra tudom már, melyikre esik majd a választásom.Azt esetleg tudja -e valaki, hogy a Vino -k alvázszámának az első karakterei miért különböznek? Abban, hogy honnan importálták? Lefotóztam mindegyiknek az alvázszámát, van, ami 5AU -val, van, ami pedig SA10J -vel kezdődik...
-
Chereiose
addikt
Szerintem ez is szép állapotú Sr 50, és még jól is néz ki [link]
-
benceman00
tag
válasz Chereiose #63180 üzenetére
Olasz injektor felejtős!
Ennél nem karbi csinálja a levegő/bezin keveréket hanem injektor amit elektronika vezérel és kb 20ezernél beszarik és mocskos drága bele az új, mert javítani nem lehet. Ha tuningban gondolkozol akkor még jobban felejtős, mert injetor térképet nem sokan tudnak módosítani
Olasz robogókon figyeld a berugókart, amelyiken nincs az injektoros.
A lényeg: olasz injektort KIS robogóba SOHA![ Szerkesztve ]
Üdv, ASZPi
-
Chereiose
addikt
válasz benceman00 #63181 üzenetére
Köszi, akkor azt inkább hanyagolom is...
Ahogy nézem ezen sincs berúgókar, szóval injektoros..Ez sem tűnik rossznak nekem, bár érdekes az a 2008-as évjárat..de ez legalább nem injektoros [link]
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz benceman00 #63183 üzenetére
Ennél is szebb ez, most akadtam rá [link] csak nem tudom, hogy ez injektoros-e.
-
-
tween
őstag
Még mindig ezen a B125-ön vakarózok, hogy kell e nekem... Az 50-70ccm elég gyenge, szeretnék nagyobbat, de ugye ez a 125ccm se egetverő. 38 vagyok lehet a korlátlanon kellene agyalni... De ez a B125 meg gyorsan és aránylag olcsón megszerezhető. Nem is tudom.
-
kcsa
veterán
Pedig elég egyszerű a döntés B125 és A között.
Nézd meg az árkülönbséget egy 125-ös és egy hasonló állapotú 150/180-as robogó között. Vagy semmi árkülönbség nincs, vagy (és ez jellemzőbb) a 150-es olcsóbb, mert B125-el nem lehet vezetni, az árkülönbséget meg hozzáteheted jogsihoz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #63171 üzenetére
a jaso fd olajak az utcara legjobb 2T olajok, ezek teljesen szintetikus olajok, es semmi baj nincs az elegetesukkel. a gond ott van, hogy a versenyolajok altalaban ricinus alapuak, es nagyon suruk, amit nem tudnak az olajszivattyuk nyomni. csak ezert szoktak kiiktatni az olajszivattyut, nem azert, mert megbizhatatlan lenne.
ezek a versenyolajok rakodnak a legjobban. castrol a 747, elf htx 976 pl
ezek az olajok mind instabilak a hofok magassagaval aranyosan. es lebomlanak mas esztervegyuletekre, amik sokkal jobb kenest biztositanak. de cserebe rakodnak.
epp ezert kell utcara alacsony hamutartalmu szintetikus olajat hasznalni, azaz a legjobbatNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63191 üzenetére
"versenyolajok altalaban ricinus alapuak, es nagyon suruk, amit nem tudnak az olajszivattyuk nyomni. csak ezert szoktak kiiktatni az olajszivattyut, nem azert, mert megbizhatatlan lenne."
Nem értek egyet. Igen is szoktak kiiktatni különolajozást biztonsági okok miatt, de ezen nem vitázom.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #63192 üzenetére
A vitat azzal elkezdted, h szerinted ez mashogy van, de nem irtal semmilyen indokot. Attol, h a vegere odairod, h nem vitazol, azt gondolom azert van, h kussoljak.
En az rs 125 osomben, amit csak palyara hasznalok, nem iktattam ki, csak miutan versenyolajokat hasznaltam. Lenyomtam vele egy szezont versenykorulmenyek kozott. Kiszamoltam, h mennyi olajat kever, es tokeletesen tette azt. Regebben volt egy rs kupas srac, o sem vette ki. Semmi nem tortent. Amugy nagyobb kompresszioviszonnxal mentem, mas prestavval, arrow kipuval, mas gyujtassal.
Eletemben nem.lattam beszart olajpumpat.
Szarul osszerakott blokkot annal tobbet, ami megragadt. Es az olajpumpara fogtak az agysebeszek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63195 üzenetére
Távol áll tőlem, hogy én itt bárkinek ilyet mondjak, hogy "kussolj". De abban igazad van, hogy vitatkozni nem fogok.
Felesleges indokolgatnom, mert nekem is meggyőződésem van egy dologról és neked is."Eletemben nem.lattam beszart olajpumpat."
Én bizony már láttam, nem is egyet. Ne gyári széria cuccokat nézegess, ott jóval kevesebbet láthatsz.
Pár dolgon már túl vagyok az életem során, mindig is így csináltam-csináltuk, és ezután is így fogjuk ha ezt látjuk megfelelőnek."Szarul osszerakott blokkot annal tobbet, ami megragadt. Es az olajpumpara fogtak az agysebeszek."
Kikötött, illetve nem kikötött olajpumpás motor sem ragadt még meg nálam az élete elején. Hogy másnál mi történt, vagy hogy sz@rul raktak össze valamit az meg engem nem érdekel.
A legtöbb motor ami beállt alattam azok 2T crossmotorok voltak (ugye itt gyárilag amúgy sincs különolajozás), de hát ez benne van a pakliban. Bár nem is a kenés miatt ragadtak meg, hanem inkább már az üzemórájuk végét járták. Már szétszedésre voltak eleve ítélve.
Azért felesleges a vita, mert valamiről te is úgy gondolod, hogy jó mert azt tapasztaltad, és én is úgy gondolom egy másik dologról, hogy az a megfelelő mert az én tapasztalataim meg azt mutatják.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sityupityu #63196 üzenetére
dehat most is vitatkozol
ez, amit csinalunk az ugynevezett vitatkozas. te nem vitatkozni nem szeretnel csak indokolni nem szeretned a velemenyedet. bar nekem igy is oke, csupan az olaj tema tobbek kozt a kedvencem. nehanyan tudjak...
itt meg nem lottem el annyiszor.a cross motorok nem utcai hasznalatra szant motorok.--> nincs olajpumpa.
az olajpumpa nyelgazon 1:33 kevereket nyom, mig alapjaraton 1:100 at. tokeletes olajsporolas, kornyezetvedelem, es nyelgazon ha megnezed, azt a kevereket nyomja, amit egy magasfordulatu verseny 2T nek adni kell (bar a rotax gokartok 1:40 el mennek, es forognak 15 ot) . a baj az, hogy a fullszint olaj nem nyujt akkora vedelmet, mint a ricinus alapu. es a ricinus nem tiszta.te a klasszikus gondolkodas nelkuli sztereotipiakat soroltad az olajokra. ezert mereszeltem megemliteni, hogy alapvetoen az olajpumpa nem szokott ludas lenni
(bar erdekelne, hogy konkretan milyen alkatresz ment tonkre abban a szogegyszeru szerkezetben, amikor a majd 30 eves dt-mben vagy az eddigi 4 darab 20 eves jogomban, vagy a jelenlegi ugyancsak majd 20 eves adress v 100 asomban sem akar tonkremenni sosem, de nem akarsz konkret peldakat hozni, illetve amikor meg magyarorszagon szereltem, valahogy sosem sikerult ilyennel osszefutnom)
erdekes... nalam amikor egy 2T a veget jarja nem fog megragadni. ha a veget jarja a dugattyu szoknyaja torik, vagy hajtorud a legtipikusabb hiba, nem a megragadas, az az elejen ragad meg leginkabb, vagy barmikor, rengeteg valtozo miatt. legsurusegre kene fuvokazni pl. a megragadas az mindig klasszik detonalas miatt van.dehat ezt te is tudod, hiszen rengeteg tapasztalatod van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topikgazda
válasz Topiccsendőr #63197 üzenetére
Hm. Átjött a cinizmusod, válaszolok.
Abban a "szogegyszeru szerkezetben" pont egy szög egyszerű dolog mehet tönkre. Mondjuk ugye egy büdös szóval nem mondtam, hogy a legegyszerűbb szerkezetek mennek tönkre egyfolytában, de a hibalehetőség természetesen azokban is benne van.
És mi van ha azt a szög egyszerű szerkezetet esetleg szíj hajtja? Ugye teljesen ki van zárva, hogy azzal a szíjjal bármi is történjen? Mindegy a lényeg, hogy te még nem találkoztál ilyennel. Ezzel én most nem tudok mit kezdeni.Menjünk arrébb a pumpától, lépjünk az egyszerűbb dolgok felé. Egyébként abba igazat adok, hogy sokszor a legtöbb hiba nem is magával a pumpával szokott előfordulni, hanem a csővel. Valami miatt eldugult cső, lejövő cső illetve a karburátorban közvetlen az olajcső bemenetnél találkoztam már problémákkal. A lejövő cső (robogóknál a pumpa felől vagy a karbiról jött le a nagy rezonanciától a rossz rögzítés miatt, illetve egyéb okok miatt.) hibával találkoztam a legtöbbször.
A megragadásra látom lecsaptál, megjegyzem jogosan, mert valóban helytelen dolgot írtam. Az előzőleg is már leírt megragadás szó benne maradt a fejemben gépelés közben, beállást szándékoztam írni. A beállás ugye egy gyűjtő "népszó", sok mindent magába foglalhat.
Én csak otthon szerelgetek magamnak a kis műhelyemben, illetve a barátaimmal kb 12-14 éves korom óta (most vagyok 37), és ezáltal természetesen jó esély van arra, hogy közel nem rendelkezek olyan tapasztalattal mint ha ezt valaha is főállásban csináltam volna. Egy nem Magyarországon szelelő emberrel meg végképp nehezen kellhetnék versenyre.
Én amit magamnak csinálok azzal tökéletesen meg vagyok elégedve, és számomra ez a lényeg. Természetesen segítségért is szoktam fordulni a nálam tapasztaltabb ismerőseimhez ha valamivel sehogy sem boldogulok.
Életem során azért találkoztam nem egy-két olyan emberrel, akik ezerrel lökték a szakzsargont, és a szakmai irodalmat kívülről fújták profi módon, de amikor tenni is kellett valamit, kézbe kellett venni a szerszámot, akkor az elméleti tudásuk hirtelen megbicsaklott, és nem húzta ki őket abból a bizonyos valamiből. És bizony nem egyszer láttam ilyet.
Ezt az utóbbit véletlenül se vedd magadra, csak megjegyeztem, hogy nem egy ilyen emberrel találkoztam már.Mindenki csinálja azt amit tud, és legyen azzal elégedett. Ez a legfontosabb szerintem.
Én holnap szerelek, de csak holnap mert több időm a héten nincs erre. Hétvégén meg motorozás, jó időt mond. Nem robogóval.Lehet, hogy egyszer majd olajtémában kikérem a véleményedet, hogy a gyártó illetve az elmélet állítása megegyezik e a valósággal.
A részemről valóban befejeztem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz sityupityu #63198 üzenetére
Bocsánat, ezt elfelejtetem:
Egy dologra vagyok csak igazán kíváncsi. Már az előzőekben is rá akartam kérdezni csak ez kiment mindig a fejemből.(#63191) persuader "a jaso fd olajak az utcara legjobb 2T olajok"
Amikor kérdezték korábban, én szándékosan nem mertem írni egy márkára olyat, hogy a legjobb, mert szerintem nem lehet. De csak szerintem!
Ha ennyire otthon vagy az olajtémában akkor kérlek válaszolj arra, hogy mi alapján nevezed a fent említett olajat a legjobbnak?
A száraz adatokat kérlek most hagyjuk, a gyakorlatban mi támasztja alá, hogy ez az olaj más márkáknak a hasonló termékei fölé emelkedik? Esetleg valami adathalmaz birtokában vagy amire alapozod ezt az állítást?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz sityupityu #63199 üzenetére
Ba...meg csak olvasok, de nem értelmezek! jaso fd!!!!!!! De nagy marha vagyok, még furcsálltam is, hogy nem hallottam róla. Este 11 van és hulla vagyok. Vállalom a F@szságot amit írtam minden következményével együtt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs