Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #63594 üzenetére
Én is tippeltem erre. Elméletben így is akartam "elbaxni" a varióhoz adott Malossi görgőket, hogy fokozatosan könnyítem. De, hogy a gagyi 6,5g-oshoz képest kb. 7g-ra tippeltem a jót. 7,2g-ra könnyítettem le és az meg már túl könnyű. Pedig onnan gondoltam, hogy haladok lefelé.
Viszont az akkor is fura, hogy ugyanattól a gyártótól (RMS) származó, teljesrn egyforma, csak 1g-al nehezebb görgővel ugyanaz a menetdinamika. Na ezért nem tudok rá gombot varrni, hogy akkor most mi a tosz van.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
gabe_
őstag
Ha már görgőkről beszélgetünk, full gyári varió összerakásnál a csúszóperselyen kívül kell valahová kenőanyagot rakni?
A berúgótengely fogás ívére és az önindító fogaskerekére oké de ezeken kívül?Sovány szakácsban sose bízz!
-
norbert1998
veterán
Szét kaptam ma végre a gépet, ki pucoltam az üzemanyagrendszerét. Egy valami rohadtul felhúzott. Van 4 fajta torx keszletunk, lukas és nem lukas, a benzinpumpa 4 sarkában is lukas torxos csavar volt, meg is lazult mind a T20-assal, mondom dejo, kitekertem egyet, egyet félig és jött a meglepődés. Ez nem T20-as,na akkor eggyel nagyobb? De hát az hatalmas volt bele. Valahogy kb T22-23-as lehet ez, egyetlen ilyen sincs, úgyhogy flex, és egy egyenest vágva a fejbe vissza tekertem mind egy hagyományos csavarhúzóval.
De az az idióta aki megcsinálta ezt a csavart, abszolút nem tűnt fel, hogy kicsi lenne vele a fej, mert úgy nézett ki, jó bele, ráadásul a csavar ilyen fos puha anyagból volt... Katasztrófa volt. Úgyhogy azt nem szedtem szét, de van egy olyan érzésem, hogy azzal van a gond, visszaengedi a benzint a tartályba szerintem.Megnéztem a görgőket is, annyira nem vészes a sarkasodas, és a szíj sem, viszont tuti hogy a görgők csere érettek.
Van ilyen egyáltalán? 12g, 16*13. Mert nem éppen 15*13 volt, kifejezetten 16. -
norbert1998
veterán
Most akkor melyik való nekem?
12g-os van, de a gyári elvileg 8.5-es. Így is jól gyorsul, a végsebesség lehetne kicsit jobb, én azt mondom. Mit mondatok, mi lenne jobb ötlet? Nem akarok kísérletezni -
blu79
addikt
- sziasztok , mondhatom hogy robogó vásárlás előtt állok , vagyis szeretnék venni egy robogót . Eddig ezzel "robogóztam" . Amit kinéztem az egy Aprilia SR50 (2004-es) tuningmentes , gyári állapot. Véleményt szeretnék kérni hogy jó választás lenne e ? , vagy inkább nézzek mást? Tuningolni nem szeretném hanem én is gyári állapotban használnám. Illetve ebből a típusból a karburátoros változat jobb? vagy a di-tech? . Az ilyen fajta robogókról nem sokat tudok, mit kell nézni rajta , mire figyeljek oda, stb..... összefoglalót elolvastam, de szívesen fogadok bármilyen tanácsot, főleg erről a típusról. Neten találtam jó meg rossz véleményeket is róla, de szerintem ez mindennel így van.
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Redneck
veterán
Üdv!
Szerintetek érdemes univerzális gyújtáskapcsolóra időt/pénzt kiadni? Az enyém csak leállításra és lámpa kapcsolásra jó. Hiába adom rá a gyújtást, indítózni nem tudok. Átnézem az önindító kábelét mert nem mai darab, de el akarom adni és ki venne betolós motort? Igaz 1m után jár szépen.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
mumtaz
senior tag
Nem tudom, hogy van-e valakinek tapaszralata a kínai LED-es projectorokkal, de hátha. Le kellene cserélnem az átalakított xenon lámpámat és gondolkodok, hogy nem próbálom meg újra átalakítabi, hanem keresek valami használható LED lámpát. Rsetleg kettőt, ha egyben tompított és távolsági is, mivel a Jetforceban a jobb oldali a tompított, a bal a refi. De, ha egy ilyen utángyári/univerzális mindkettőt tudja, akkor minkettőt lecserélem.
Valami hasonló aftermarket cuccra gondoltam. Nem a csili-vili angel/devil eye miatt (bár jól mutat), hanem a használhatóság és a led miatt.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Narancs
őstag
Sziasztok!
Ha van egy eddig 50-esként használt 125 robim, amire megszereztem a B125-ös jogsit, milyen papírok kellenek a motor legalizálásához, és mennyibe kerül mindez?
Beauty is pain
-
mumtaz
senior tag
válasz Narancs #63610 üzenetére
Rossz esetben 5 év börtönbe, ha kiderül, honnan lopták anno.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
-
NORBl
aktív tag
Ki szeretném takarítani a hűtővíz tartályát, illetve a benzintankot, de a b. tank alján van egy cucc amiből megy a benya a karbiba (ez az adagoló ?), hogy érdemes lecsapolni a benne maradt benyát ? Illetve azt csak szedjem le, kifolyik, takarítom, visszarakom, kész ? Utána szívja majd a benyát, aztán minden a régi ? Ugyan ez lenne a kérdés a víztartálynál, ugye leengedtem,takarítottam,feltöltöttem friss nyállal, motor indulása után nem baj, hogy az elején szárazon jár majd ? Nem lesz hűtővíz a rendszerben ?
-
kadett16
újonc
Sziasztok.
Van egy Peugeot Speedfight 2-em, ami a mai napon gáz adásra elkezdett nyikorgó hangot kiadni.
Menet közben lassítás-gyorsításnál nincs ilyen, de ha megállok és elindulok vele gázadásra felpörög a motor és nyikorog egyet. Ilyet eddig eddig nem csinált. Tapasztalt már valaki ilyet, mi lehet a gond? -
Chal
addikt
Sziasztok!
Van egy Yamaha Vino 2T-m, ami tökéletes állapotban van, leszámítva hogy a tükrök alsó menetes része kikopott Úgy olvastam hogy ez egy gyakori dolog, maga a megoldás nem túl jó. A szervizekben azt mondják hogy mindegyik robogóval ez a gond aminek ilyen a tükör rögzítése, nem tudnak rá megoldást, ez van.
Esetleg nincs itt valaki aki valami házi módszerrel javított már ilyen hibát? H igen, akkor hogy? Nem szívesen tennék rá valami utángyártott műanyag tükröt ha nem muszáj, nagyon jól áll neki a gyári krómozott megoldás, csak hát ugye így használhatatlan
-
gabe_
őstag
Hali!
Egy olyan kérdésem van, hogy a képen jobboldalt látható, a variátorra 3 csavarral rögzíthető keretnek mi a szerepe? Vettem egy bontott gyári variátort, amin rajta volt - a gyári robbantott ábrán is szerepel - , de ami a motoron volt eredetileg variátor, azon nem volt ilyen.
A régi variátor más tipus volt, túl alacsonyan tartotta a fordulatszámot, a görgőket megtartva a gyárival már jobban engedi pörögni, a végsebesség is megmaradt, jobb gyorsulással...[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
-
mumtaz
senior tag
válasz Narancs #63617 üzenetére
Ezzel én óvatosan bánok, histen anno 5 éve úgy vettem a 100-as Speedfightomat, hogy nem derült ki, mivel 50-esként vettem működésképtelenül. Ráadásul 11 évet hagytam ki motorozás tekintetében.
A srácnak dícséretes a buzgalma, hogy legalább legalizálni szeretné azt, amit eddig illegálisan használt. Így Neki nem kívánnék ilyet. Azoknak annál inkább, akik tudatosan - akár kétszemélyel is - 50-esként használnak brutál nagy robogókat.
De még mindig nagyon ott az elmosódott határ, hogy az 50-esek 90%-a szintén nem felel meg az SMKP kategóriának.
Igy ezzel nem is akarok újabb vitát indítani, hiszen ez egy örök dilemma. Ezzel én is törvényt sértek, hiszen az 50-es gépem 75 körül megy.
Nincs megoldás.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Határoló lemez. Nem kell az oda.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
üszök
őstag
Nem engedi szétesni a variót szereléskor,ennyi a szerepe. Előszeretettel le szokták hagyni,pedig nem rossz mikor nem esik szét,ahogy húzod le.
Narancs
(őstag)
Igen,bár a Svájcból származó motorra még áfa is van,a Németek meg beleírják a forgalmiba a kivonást."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
(jan)
őstag
Sziasztok!
Majesty vásárlásnál mire kell figyelni? Vannak típushibák?
Jól értesültem hogy az egyik legköltséghatékonyabb nagytestű robogó a szerkezet ?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
mumtaz
senior tag
válasz norbert1998 #63624 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy nem baj, ha nincs.
Nem azért, de az enyémnél a lemezzel a varió sem zárt össze rendesen, mert ez a lemez idő előtt megfogta. A nyomólapon meg szép nyomot hagyott, hogy a lemez neki feküdt. Ha meg szétesik...!? Hány olyan aftermarket varió van a boltokban, amin van lemez? Én egyet sem láttam. Kicsit jobban kell figyelni összerakáskor, ez igaz. De olyan nagy baj az?[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
dugynok
senior tag
válasz norbert1998 #63624 üzenetére
Én gumival fogattam össze szereléskor, mikor fentvolt gumi elvág és kihúz. Nem kellett szarozni, nehogy szétessen
-
Topikgazda
-
addikt
válasz sityupityu #63630 üzenetére
Én se értem ezt a vario felrakósdit. Én ahányszor raktam össze mindig elsőre ment. Talán a legelső alkalommal bénáztam mert még nem voltam képben a szerkezettel.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
huszi.gyb
senior tag
Szia!
Nekem egy 180-as Majestym van, tudok némi tapasztalatot... Ha jó állapotú, akkor nem vészes, nálam szopóroller, 2 év alatt úgy 250-300 000 rá fog menni vételáron felül. (Friss műszakival vettem). Részletesebben a mostani szopásomról itt olvashatsz: [link]
Típushiba: Karburátor. Ha "csak be kell állítani" inkább hagyd ott. Nálam folyamatosan sokat evett, nem tudtuk belőni rá. A benzincsap is típushiba, engedi csepegni a benzint ezáltal az olaj nagyon felhígul, és ezért sem lehet belőni a karbit. Ezeket én most javíttatom ki.Ha kérdés van privátban is írhatsz, ha szeretnél.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
(jan)
őstag
-
blu79
addikt
- na megvan az első komolyabb robogóm . Aprilia SR50 Di-Tech GP1 Edition . Full gyári állapot, tuningmentes , összes gyári papírja, 2 gyári kulcs minden megvan. Holnap ha jobb idő lesz lövök 1-2 képet . Nagyon jól megy. Első lámpába kell égőt vennem, meg nézek új matricákat rá, ugyanolyat ami most van rajta
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
norbert1998
veterán
Úgy tűnik megoldottam a nehezen indulás gondját.
Szetbontottam és kifujattam az üzemanyagrendszerét. Nem láttam benne koszt kirepülni sem, de először alig akart a csőből benzin folyni pedig a pumpabol 1-2 méterre spriccelt. Utána már jött a csőből rendesen. -
mumtaz
senior tag
válasz Something_ #63637 üzenetére
Én most a Jetforce-al teljesen meg vagyok elégedve. Szép apránként mindent megcsináltam rajta. A leg húzósabb összeget a nyomástartó vitte el (14000Ft). Ezen kívül ami cserélve lett, azt vagy én akartam cserélni, vagy karbantartási (varió, benzincsövek, szűrő) vagy olyan dolog, ami egy karbisnál is tönkremehet (pl hengerfej a szétbarmolt gyertyamenet miatt; hajtókar csere; henger honolás). Eddig csakis átszakadt benzinszűrő (az ac-t eldugította a kosz) és szétkopott henger miatt nem indult. Előbbit megoldottam az út szélén. Utóbbi volt az egyetlen, amiért kicsit hosszabb pihenőre (2 hét) kényszerült. Út szélén soha nem robbant le, vagy nem úgy, hogy ne lehetett volna ott helyben orvosolni.
Most teljesen jó a gép, bár telószimeringet cserélni kell még és hátra van az idomok rendberakása.
Lehet, hogy én csak szerencsés vagyok. :-)
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
blu79
addikt
válasz Something_ #63637 üzenetére
és üszök , bevállaltam. Remélem nem lesz vele gond. Ausztriából volt hozva tavaly, papírjai szerint ott volt újonnan üzembe helyezve es eggyetlen tulajdonosa volt egy hölgy személyében . Szervizelve is volt papírok szerint . Gondolom az osztrákok jobban hozzá állnak mint itthon. Többet adnak rá. Első nap 40km mentem vele egyhuzamban, szépen teljesít. Most első világítást hozom tendbe mert gyengécske. Többivel meg vagyok elégedve. 140k volt szerintem ennyit megért , főleg amilyen állapotban van.
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
Micsurin
nagyúr
Metzeler Lazerteccel van tapasztalata valakinek ? Mert az előző tulaj által felrakott Pilot Sporty és Scorpion trail nem valami jó....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tween
őstag
Az a jelenség mitől lehet, hogy kisebb táv után az álló motor alatt benzintócsa van, de ha hosszabb távot megy nincs alatta? ( sr50, automata csap)
-
addikt
Nem zárja el a benzint a karbi. Vedd le az alját a karbinak, ott lesz az úszó ami egy kis tűszeleppel zárja a benzin útját, ha fent az úszó = tele van benzinnel a kis "dekli". Nézd meg, h a tűszelep nincs-e elkopva, jár-e rendesen. Tűszelepet pár forintért tudsz venni másikat.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
thEndeR
tag
Sziasztok! Ennek a motornak igy a leiras alapjan mi baja lehet? Jo arban van es jol is nez ki. Ha nincs nagy gondja megvennem es megcsinaltatnam.
-
őstag
válasz thEndeR #63643 üzenetére
Morini blokkosat és nem biztos, hogy megvennék. Lehet karburátor probléma is, de akár szimering hiba a blokkban. Szóval ha nincsen megbízható szervizes kontaktod, akkor ne vedd meg, mert a szervizben úgy is le fognak húzni, még ha csak apró baja is van.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Pete55555
addikt
válasz Casoli #63644 üzenetére
Én megvettem egy Katanát, még léghűtésest.
Nem volt nagy gondja, bejáratós volt, meg kicsit nehezen indult el, de utána jól gyorsult 65 körülig, tovább nem nyúztam. Gondoltam majd a görgőkkel szórakozok.
Na, itt kiderült, hogy a főtengelyre rá van hegesztve az anya (illetve pontosabban nem volt ráhegesztve, csak alig volt már a tengelyen menet, plusz a külső tárcsa volt ráhegesztve a berugóracsnira!)Jelenleg ott tartok, hogy: új görgők, új kuplungrugó, új karbi (kínai 10k - egész jól működik mert 1 darabig használtam) új főtengely (19e) főtengelycsapágyak, új H-motortartó bak (csak roncsolással lehetett szétszedni, plusz szétrohadt, szimeringek szétmentek) új varió külső tárcsa, berugóracsni, főtengely csavar - ez így 7e használtan.
Hétvégén fogom összerakni, majd meglátom milyen lesz
Ez így összeszámolva ~40e Ft. Nem volt az év üzlete 140-ért... De legalább a futómű/fékek jók...
Ja, hozzáteszem ugye, hogy mindent én apám meg apósom csináltunk, ha szervízbe kellett volna vinni, akkor ott gyújtottam volna fel ahol van. (a volt tulajjal együtt)
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
üszök
őstag
Bár nem tőlem kérdezted,de amin nincs berúgó az Morini. A Di-Tech mind az,elméletileg létezett Morini karbival SR-ben gyárilag de mint a fehér holló oly ritka. Vannak még a z injektorosról karbira alakítottak,az is Morini. Volt Piaggio injektoros is,de azt ki szokták emelni a hirdetésekben. Így néz ki oldalról.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Pete55555
addikt
válasz body007 #63647 üzenetére
Az is van
Ahelyett vettem a Katanát, a nagyobb kerék miatt. Csak ugye még szét van szedve. De van egy 3. motorom is, az is egy kis Jog, azt 25-ért vettem egyben, de megszorult, végigmart hengerrel. Kellett a kasztnija, mikor összetörték az első Jog-om.
...Szeretem leracsniztatni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs