Hirdetés
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dtsdexter
csendes tag
Oldal dekni le kellene szedni. Elsőként a berugo racsni felfogatója nem csúszott e le, nem szorul. Ha nem, akkor a berugo kar belső részen a rugót ellenőrizni befogad valahova a berugo kart, majd értelem szeruen el forgatód a deknit, ha vissza húzza akkor más a gond, első tippek az önindító szabadon futó szorul vagy tört szét, (ha egyáltalán benne van benne) de lehet meg sok minden ezzel kezd.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
b4sxe
aktív tag
Sziasztok! Az mitol lehet , hogy berugom a robogot (malaguti phantom) es alapjaraton megy de ha huzok neki egy gazt kb azonnal megall, illetve a berugo kar is le ragad vagy nagyon lassan jon fel.. mi baja lehet ? Kerlek segitsetek..
Elesni nem szégyen, de a földön maradni gyalázat!
-
Topikgazda
válasz dtsdexter #65752 üzenetére
Az, hogy lassan jön vissza a berúgókar az nem attól van, hogy valami komolyabb probléma lenne. Szinte biztos vagyok benne, hogy egyszerűen csak száraz az oldaldeklinél a berúgókarnak a szerkezete. Én is sokszor tapasztaltam ezt. Egyszerűen olyan száraz és ezáltal szorul,hogy a rugó nem, vagy csak lassan képes a kart visszahúzni. Az már más kérdés, hogy ez a jelenség egy mosástól hogyan jöhetett elő.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
b4sxe
aktív tag
válasz sityupityu #65754 üzenetére
Köszönöm a választ,elviszem szerelőhöz hétvegén...:/
Elesni nem szégyen, de a földön maradni gyalázat!
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
b4sxe
aktív tag
válasz sityupityu #65758 üzenetére
Jó de ez csak az egyik gond, lehet valoban a hideg,viszont erre hogy nagy gáznál leáll a motor ... nem normális. Tényleg nem ertek sajnos hozza csak hasznalom inkabb auto parti vagyok... igy passz...
Elesni nem szégyen, de a földön maradni gyalázat!
-
Topikgazda
-
b4sxe
aktív tag
válasz sityupityu #65760 üzenetére
Igen, eljártam vele dolgozni egesz heten. Szombaton tankoltam es lemostam, hasznaltam meg fel napig es egyszer csak menet kozben reccs. Azota semmi, ma megprobaltam 3 nap utan beinditani, elsore sikerult jarattam 10 percig kb, rahuztam a gazt es megis allt. Azota megint semmi..
Elesni nem szégyen, de a földön maradni gyalázat!
-
Topikgazda
Lehet, hogy egy karbi tisztítás is elég lenne. Vagy a mosásnál, vagy pedig a tankolásnál is belekerülhetett valami. Ez csak elmélet, akár más baja is lehet, de ha ezek után történt közvetlen a dolog amit elmondtál akkor jó eséllyel ez lehet.
De mindegy, mert még ha ilyen kis baja is van akkor is szerelőhöz kell vinned sajnos, ha ne értesz hozzá.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
b4sxe
aktív tag
válasz sityupityu #65762 üzenetére
Koszi szepen. Van isneros szoval nem lesz huzos ha baja van (remelem)
Elesni nem szégyen, de a földön maradni gyalázat!
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #65754 üzenetére
Azért is írtam elsőként a dekni felőli reszt, nekem egyszer eltört es megszorult a racsnit rögzíti drót szerű valami. Akkor szorult így meg amikor megjött hozza az uj, vastagabb volt a gyűrű mint a racsni, mindegy koszorulve. Aztán egy idő után elkezdett ujra szorulni, akkor kapott uj rugot meg friss zsírt utána jó volt egy darabig. Egy idő után az szabadon futó hullik ki belőle 3000 darabban es valamiért megszorult tőle a variátor, aztán a berugó körömmel voltak gondok akkor is szorult a berugó kar. Na mind1.
A leállás sokminden lehet pl üzemanyag probléma is, ha sokat ált, a műanyag tankban le csapódik a pára, ami végül korróziót okoz a karburátorban (amit fent is említettek, egyik okozója lehet), fotengelyen, dugattyun, tengeren es fejen.
Bár hogy ez feltétlen mosás után érdekes, lehet még meglazult legszűrőház is, vizet kapott a levegő szűrő szivacs, majd azt felszívta. Bár ilyenkor ez komoly problémákat okoz/hat, az feltűnnik
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
freelanced
addikt
Sziasztok !
Nem olyan rég érdeklődtem a motorok kapcsán.
Tervezem, hogy leteszem a jogsit 125-ösre. Érdemes?
Illetve a 125-ös motorok között milyen lehetőségeim vannak? Mit érdemes venni?
Köszönöm !
Szép napot !
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
üszök
őstag
-
Repsol600
addikt
válasz freelanced #65766 üzenetére
125-öst nem vennék ha nem muszáj, majdnem annyiba kerülnek mint a nagyok, max régebbiek, kínaiak olcsóbbak. Ha vagy már 18 akkor A2, ha 25 akkor A. Nagyok között is van sok típus ami tanulómotor, és nem unod meg 1 hónap múlva.
-
denko
senior tag
Én pont nyáron gondolkodtam letenni 125 re.
Mert sima 5o esen 192 cmvel nem hiszem h elférnek.
A2 még sok a tanulásra, Bp n belül nem kell nagyobb motor a pontból b be. Vagy rosszul gondolom? -
Topikgazda
-
freelanced
addikt
-
Repsol600
addikt
válasz freelanced #65772 üzenetére
Én A2 re mennék inkább. 35kw-ig nézelődhetnél.
Suzuki GS500 pl jó kezdőmotor, az újabbak 32kw-osak, de van 25-ös is. Egyszerű, tartós, olcsó fenntartású.
250cc ből bármit nézegethetsz. 400-ból is a legtöbbet.
125-ösbe könnyű beleunni, sok ismerősöm megbánta aki mehetett vonla nagyobbra. Kicsit drágább, de ugyan azt kell végigcsinálni A2 nél is és mégis nagyobb motorra ülhetsz, nagyobb a választék.[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz freelanced #65772 üzenetére
A rendszámos 125 lesz majd a probléma. Vagy nincs rendszám, vagy drágább mint egy 400-as. Vámok adók nem sokkal olcsóbb, hogy megérje.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
üszök
őstag
válasz freelanced #65772 üzenetére
Szerintem is A2 t csinálj legalább, 125 elég fikacsek robogóban és váltósban is. Ha betöltöd a 24-et 2 éven belül akkor tudsz korlátlant csinálni úgy,hogy csak forgalomból meg rutinból kell vizsgázni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
nyogo83
Topikgazda
No, csak hogy ellenerv is legyen
Egy lenyeges info nem derult ki, hogy mennyit szan motorra illetve mire hasznalna + motor vagy robogo ami jobban erdekli.
Csak azert, mert 250-es vagy annal nagyobb robogobol 300k alatt barmit venni nagyon nagyon rizikos sztem(eleg benezni a Nagyrobogos topikba egy kerdesre ). Motorbol meg foleg.
125-os robogobol ha most vennek, kapasbol tudnek vagy 10-et 200-220k korul amit azonnal mennek megnezni/megvenni. (En novemberben vettem egy baromi megkimelt 125-os nemet Madisont, 210k volt mindenestol).Elotte volt jopar honapig egy 125-os motorom is, de eladtam, mert iszonyatosan hianyzott a pakolhatosag
Raadasul a lenyeg, ha varosban hasznalnad foleg munkaba jarasra, cuccokkal, akkor celszerubb a robogo.Plusz nem mintha robogon nem kellene beoltozni, de azert egy nagyobb motornal szamits azzal, hogy egy kisebb osszeget tegyel felre a ruhazatra is.
Nagyon szerettem volna en is valami 5-600-as motort, de meg a jogsi elott racionalisan vegiggondoltam.
Egyelore csak ugy motorozni nagyon keves szabadidom lenne(szinte semmi), munkaba jarni meg nem igazan lett volna optimalis(napi 2x7km). Jogsit se ugyanannyi ido lett volna lerakni (nekem a 125-ost is 2 honapba telt, mert nem voltak idopontok itt pesten).
Szoval maximum majd jopar ev mulva egy kulonbozetivel csinalok nagyobb jogsit, ha majd ugy alakul az eletem -
dtsdexter
csendes tag
Na, jó reggelt
Olyan érdekességet találtam tegnapi napon a szeretett kis motoromban, hogy nem akart elindulni (és ezzel a korábbi probléma is megoldódni látszik.) A probléma több lépcsős.
- Karburátorban vízkő lerakódást véltem felfedezni ecettel letisztít majd karbitisztító, és finom olajozás, amíg nincs kész ne rohadjon össze újra)
- Dugattyú gyűrű megszorult.
Itt sityupityu-is említett ellenőrzésre, az égéstérben levő üzemanyag ellátottságát, ill egy másik ismerősöm.
Itt még attól féltem, hogy lehet mégis csak fordítva tettem volna fel a dugattyút, vagy elforgott volna a dugattyú gyűrű?! Nem egyik sem . A lényeg, hogy a dugattyú gyűrű olyan mint ha rározsdásodott volna a dugattyúra továbbá a gyűrű rései között is mintha rozsda vagy beleégett olajat találtam volna. Szóval kitisztít, finom olajozást kapott.
A főtengely részről, és kipufogó nyílásán, látszott az elégetlen üzemanyag oly annyira, hogy a főtengely részről mikor leszedtem a csöpögött a benzin rendesen.
Ergó kap benzint csak a keverés aránnyal van baj, mert nem tudja elégetni, vagy kevés/sok levegő, vagy Sok benya. Szóval egy régi probléma még mindig fenn állt:
- Karburátor sz@r beállítottsága. (2,5-3,0 fordulaton volt a levegő) (1.4-5 bőven jó lett volna) Az Alapjáratira nem tudok még pontosat mert játszok vele, de nem sokára megvan az is, ugyan is egy rúgásra indul, csak húzni kell neki a gázt félig mert leáll.örömteli hír, hogy legalább a blokkot nem kell szét szedni új csapágy stb.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
gjoe
őstag
-
dtsdexter
csendes tag
http://www.bukosisakwebaruhaz.hu/zart-bukosisak-c-18.html Itt vettem a napszemcsiset, bár nem kiszedhető a belsőrész sajna.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #65783 üzenetére
Én pont hogy a bukó festését akarom át vinni a motorra
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #65781 üzenetére
Akkor majd próbálj ki egy nem feketét 30 fok melegben. Nem vicces mikor 30 fokban folyik a víz a fülem mögött meg a homlokomon is. Én biztos nem veszek feketét többet.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
Lehet tényleg veled van a baj, nem túl áramvonalas a fejed
Amúgy nekem is izzad, bár nekem alapból de az már 25 fok felett is, nem csak sisakban. Ez van, ezzel kell együtt élni. Amikor sportoltam akkor is ez volt még mielőtt valaki azzal jönne: "te dagadt disznó mozogni kellene" Szerintem reális a 196cm-z a 90-110kg... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #65789 üzenetére
Bevillant egy nyári emlék kép. A tempó 120-130 környéke,k.b. 30 fok,és érzem,hogy a fülem mögött kezd csorogni az izzadság. A sisak Caberg Konda. Nyitott sisakban nem izzadok, ami szürke,viszont az 100-110 felett már nem oly vicces.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
mumtaz
senior tag
Anno töprengtem ezen a bukón. Nem nézett ki rosszul és jó volt a körítés is hozzá. Az nem zavarna, ha fekete. Csak azt nem tudom, hogy van-e ezekben 'E' betű.
Amikor néztem úgy vettem észre, hogy a mechanikája precízebb a Nolan N100-asomnál.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
gjoe
őstag
válasz mumtaz #65794 üzenetére
E1 jelzés van benne, + tüv minősítés. És pinlock is van hozzá.
Már csak fehér motort kell hozzá keresnem.
Ez a használt piac már kiborít. Itt szerintem jobban megy az óra tekerés mint a személyautóknál.
Minden 10-15 éves robogóban 9-10000 km van.
A kintről behozottakban meg még kevesebb. -
Topikgazda
-
Topikgazda
-
siti
senior tag
nálam is ez volt, napon fakult, műanyagba beégett rendszámtábla ellenére rezzenéstelen arccal mondta a tulaj, hogy 7000km, csak itt a faluban használták.
ezt úgy kell érteni, hogy mióta hirdeti ment vele 7000km-t itt a faluban.
szerelővel egy barátságos 30-40ekm-ben egyeztünk meg, de mivel januárban átesett egy motor generálon és új dugattyút kapott, most tavasszal teljesen jogosan tekerhetem vissza az órát nulláraFüle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #65796 üzenetére
Hidd el, simán. Ezeknek elég annyit mondani, hogy játékszer, vagy valami hasonló. Vagy képesek lennének odabiggyeszteni, hogy motorozáshoz nem alkalmas.
Egyébként Tényleg nagyon tetszik ez a bukó. A Nolanam valahogy sz@r. A bélése botrányos. Ez a hungarocellre ragasztott baromi vékony szivacs és szövet egy hányadék. Ha beleizzadsz, leválik.
a mechanikája is. És azért nem egy alsó kategóriás bukóról beszélünk. Soha nem volt leejtve és nem is buktam vele. A plexije már mattul. Egy új plexi 12000. Pinlock nincs hozzá. persze lehetőség van rá, mert meg van a helye.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs