Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    Nos egy kis élménybeszámoló.
    Mivel elég sokat szívtam egyébként alkatrészekkel és beállításokkal a Jetforce-on és valahogy soha nem véglegesedett rendesen a dolog (mindig előjött valami), így most mentem már 370Km-t 2 hét alatt, hogy elmondhassam, hogy fasza lett.

    Három-négy héttel ezelőtt ugrottam neki, hogy végre valami tényleg véglegeset és megbízhatót alkossak szerencsétlenből. Mindig, ha megcsináltam valamit, akkor jött elő valami más. Ugye ilyen volt, mikor megcsapágyaztam, aztán 35Km után az egyik csapágy szétment. Kb. 2 és fél hete szedtem szét megint darabokra, újra megcsapágyaztam, új szimeringek, stb. Két hete pénteken reggel még újra akartam gyűrűzni benne a kompresszort, hogy az is meg legyen, de nem találtam meg a vadiúj gyűrűt, amit hónapokkal ezelőtt vettem, így az kimaradt. Meg is lett az eredménye, mert még aznap el akartam menni vele (muszáj lett volna) Szigetcsépre, ami otthonról kb 40Km. A Nyugati-ig jutottam (Kb. 8Km), ahol leállt. Gyanakodtam a kompresszorra és igazam is lett, ugyanis a gyűrű eltört és széttörte a kompresszort is, ahogy megszorult. Na akkor az a lehetőség maradt, hogy telefonon feltúrtam a netet és találtam egy kompresszort Gyömrőn, így a mocit otthagytam és vonat, metró, volánbusz igénybevételével kimentem Gyömrőre, majd vissza a mocihoz. Beleraktam a kompresszort és voila. Jobb is lett, mint addig volt. Előtte az alapjárata picit kihagyogatott, de utána olyan lett, mint a metronóm. Hazamentem vele, majd másnap elmentem Szigetcsépre és vissza mindenféle probléma nélkül.

    Azóta már tényleg semmi gond nincs vele. Eddig minden javítás után 1-2 hétig néha utána kellett valamit állítani, de most (lekopogom) sikerült teljesen belőni, és az utóbbi két hétben csak menni kellett vele. Azóta semmi gond nincs vele. GPS szerint 92Km/ó a vége alattam (124Kg vagyok, kedden néztem :) ).

    Egyetlen apró hiba azért volt, hogy a variónál (Malossi Multivar) nem a varió saját nyomólapja volt bent, hanem a gyári varióé. Na ez a nyomólap úgy néz ki, nem bírta a nagy terhelést és eltört/kihajlott és két görgőt kidobott. Az egyiket meg sem találtam. Beleraktam a még a Speedfightból megmaradt nyomólapot és új görgőket. Ezzel a kombóval kicsit nehezebben gyorsul. De már berendeltem egy új Multivart, mert a régi multivar nyomólapját tavaly beleraktam a Speedfightba, mikor eladtam.

    Most így használom, míg az új varió megjön. De motorikusan egyébként nagyon baba lett. Megbízható és jól megy, de most addig nem nagyon hajtom, amíg nincs meg az új multivar, mert a most bent lévő nyomólap anyaga vékonyabb, mint az eredeti multivaré és levonva a következtetést, hogy mit művelt az előző nyomólappal, inkább nem kockáztatok és inkább tötymörgök 50-60 között, mint hogy ez is szétmenjen.

    Tehát most annyi a különbség a korábbi konfigurációkhoz képest, hogy nem a hatodik kínai vashenger szett van rajta, amik koptak, mintha muszáj lenne, hanem egy Airsal aluszett. Ugyanakkor kiderült, hogy a gyári levegőszűrő is szét volt mállva, ami biztos, hogy nagyban hozzájárult a hengerek kopásához. Így a gyári légszűrőházat szétvágtam, kibeleztem és belebarkácsoltam egy szivacs sportlégszűrőt. A TSDI Jetforce-ok levegőszűrője sajnos nem cserélhetőre van gyárilag kivitelezve, hanem a komplett ház a légszűrővel össze van építve. Ha cserélni kell, akkor kompletten kellene cserélni. És egyrészt szinte beszerezhetetlen, másrészt ahonnan külföldről be lehetne szerezni, ott is baromi drága (közel 30000Ft a legolcsóbb helyen). Így maradt a házi megoldás.

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák