Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasshammer
tag
Sziasztok!
Kymco People S 50 2t az alábbi anomáliát csinálja: gázadásra beremeg a robogó, de alapjáraton és menet közben (nem erős gázadásra) nem jelentkezik remegés. Ez szíjkopás / nyúlás lehet? Vagy variátornál keresgéljek inkább?
Köszönöm!Üdv, VH
-
gabe_
őstag
válasz yoli666 #70899 üzenetére
Hali
Csak egy pár tanács így elsőre:
Azzal lenne érdemes kezdeni, hogy beindul-e egyáltalán.
Ehhez, ha kipucoltad a karburátort, benzintankot, a gyertyán jó a hézag, akkor akár leszerelt levegőszűrővel rárúgni párat. Esetleg a gyertyafuraton vagy a karburátor torkába bespriccelni egy kis benzint, visszatenni a gyertyát, és úgy egy pillanatra be kell induljon.Sovány szakácsban sose bízz!
-
MrChef
aktív tag
válasz blizzrd #70897 üzenetére
Szia! Én meg tegnap vettem meg egy használt Sym Mio-t. Jó erős kis dög, Budapest belvárosa és a XIII ker között használom, ma jöttem vele először. Szép kerregő, nekem tetszik. (ezüst színű)
Kötelező biztosítás folyamatban van, a napokban pedig elviszem szervizbe, hogy nézzék át, kell-e benne cserélni valamit. Minden idom tökéletes, karcmentes, de esztétikai hibák vannak, pl kormány jobb oldali kapcsolóház egy helyen törött, kell két hátsó indexbúra (kicsi kerek átlátszó), a hátsó féklámpa búra nem szép, a berúgókar (racsni?) nem fog végig; szép lassan minden sorra kerül. A lábtartóra szeretnék csúszásgátló szőnyeget, bevonatot tenni. Erre van esetleg vkinek ötlete?
Még valami: 90/90 10 50J a gumimérete. Mennyire lehet elmenni szélesebb méret felé?
Magyar Sym fórumot nem találtam, de külföldire pl ezt. -
yoli666
tag
Szia!
Köszi a választ! Ha megjön az új benzincsap (nem pumpa) és az akku akkor rögtön indítási kísérlet lesz.
Most a vákumcsövet izomból kellett szívni, hogy egy pici benya átjöjjön. Nem tudom ez így jó-e?
Valamint ez a vákumos benzincsap hogy működik, mi kelti a vákumot? Ez összefügghet azzal, ha nincs elég kompresszió és ezért nem kap üzemanyagot?[ Szerkesztve ]
-
hd3650-65Hz
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2012-es 50cc-es peugeot speedfight 3 darkside típusú 2T vízes hűtésú robogóm, folytások ki vannak belőle szedve de a gyári kipufogó van még rajta és természetesen egy segítségre szorulok vele:
Hiba:
kb. egy éve kicseréltem benne a szíjat, és akkor netről rendeltem bele új variátort és variátor görgő szettet (7, 8, 10 grammos tunning szett - de valójában egyikkel sem értem el semmi javulást így talán a 8 grammos lett benne hagyva, talán a gyári görgője 9 gramm) amik bele lettek rakva. De vettem 9 és 8,5 grammos görgőket is.Most kb. 8600 mérföld van benne és kb. 2 hónapja elő jött benne egy olyan hiba, hogy 6000-7000rpm körül full gázt húzva is a fordulat mindig vissza - visszaesett kb. 1000-1500rpm-et, azaz olyan érzés volt mintha az erőátvitel csúszna rajta, fura érzés volt menni vele amikor sosem tudtam mit fog csinálni a robogó gyorsul-e vagy megáll alattam. Amúgy sem volt egy erőgép sosem, 3000-4500rpm-en is elég lassan indult meg alattam olyan érzés volt, hogy erőlködik a motor. Valójában szörnyű volt egy körforgalomba bemenni vele vagy egy kereszteződésből megindulni.
Úgy gondoltam jó lenne ennek véget vetni és megcsinálni. Szétszedtem, próbálgattam a már meglévő alkatrészeket, akár milyen súlyú görgő volt a már meglévő szettből benne, a motor erőlködött nem húzott folyamatosan valahol mindig megcsúszott. Gondoltam akkor a hátső rész lehet szar, lehet a rugó kilazult már nem feszít úgy. Vettem bele egy komplett hátsó részt (Clutch Clutch Shoes Complete 107mm for Speedfight 3 RS Ice Blade Darkside LC). Na ezt belerakva a 9g-os görgővel a motor már nem is akar kipörögni 7000-ig, kb. 5000-res fordulat a maximumja.
A variátorral szemben lévő lemez (ez van a szíj másik kereszt irányú oldalán van, amin vannak a hűtőbordák is - pontos nevét nem tudom) belső oldalán látszott egy kör alakú csík, amiről neten olvasottak alapján azt gondoltam, hogy egy adott fordulatszámon már csúszik a szíj (lehet megnyúlt stb. pedig kvázi 1000- 2000 mérföldet mehettem vele).
Elkeseredésemben úgy döntötem, hogy akkor biztos a variátor szettel van a baj, vagy tényleg a szíj, akármi, nem tudom, csak legyen vége már a felesleges időtöltésnek a szerelgetéssel és szenvedéssel. Ha a kuplunk rész új lett, legyen minden új, és úgy csak mennie kellene ha minden a gyári másolata lesz.
Vettem egy variátor, görgő, az a bordás lemeze, szíj szettet (VARIATOR ROLLERS PULLEY DRIVE BELT KIT for PEUGEOT SPEEDFIGHT 3 III 2T 50 H2O LC: ariator, backing plate,variator drive boss, variator sliders, rollers (6 pcs), variator fan pulley,fan lock wasser, drive belt.)Elvileg mennie kellene mint a golyó, hibátlanul folyamatos húzással mert az egész hajtásrendszere új, de sajnos mégsem. Hiba kb. ugyanaz, kb. 5000-ig pörög fel.Gondoltam belerakom a 7g-os görgőket mert az könyebb, hát kb. 6000-res fordulat. A szépsége a dolognak, hogy a motor leírása alapján valahol 6800-7200rpm-en adja le a maximumot.
Olvastam olyat is, hogy lehet a gyújtás vagy a légszűrű, vettem bele új gyertyát, légszűrűt beleraktam azt is.
Az is probléma, hogy a motor kb. 2 év alatt folyamatosan adta le a végsebességét, először 44Mph volt, majd amikor cseréltem a görgőt kb. 35-40Mph., mostanra már csak 26MPh de hát nem is pörög ki.
Eredmény:
Fogalmam sincs mi a baja, kezdek félni, hogy a motor kompresszió vagy motorhiba van az erővesztés mögött. De természetesen ezt itthon nem tudom mérni. Szervízbe meg csak azért nem akartam vinni, mert külföldön vagyok (ezért is írtam le a beszerzett dolgok angol nevét) és úgy gondoltam ha komplett pótalkatrészt veszek egy csere megoldja és nem kell fizetni a 25000 Ft-os szervíz óradíjakat, úgy, hogy a szervízes munkákról is elég negatív tapasztalatom van, mert ők sem értenek hozzá igazán, csak van tapasztalatuk meg szerszámuk hozzá. De amint picit is működőképes a motor már adják is ki, nem nagyon lelkiismeretesek. Meg sajnos már költöttem a robogóra kb. 700eft-ot a szervízekben, mert elég sok baja kijött, miútán 2 éves korában megvettem és elkezdtem használni, közben az értéke meg vagy 200-250eft ha el akarnám működőképesen passzolni.Remélem tudtok segíteni, amit előre is köszönök.
Képek és videok az alkatrészekről és működésükről:
https://flic.kr/s/aHskC9APRP
https://youtu.be/PCzk-VjaWW8
https://youtu.be/jAySkSO1rf0
https://youtu.be/ba7xcYJ3lf8
https://youtu.be/YPufH03sLOY -
MrChef
aktív tag
válasz macilaci78 #70216 üzenetére
10 éve a Keeway robogóm eladásakor jelentkezett egy csóka. Mondta, hogy 50ezret ad érte, meg egy felfújható gumicsónakot. Körberöhögtem... :-D "köszi, nem, helló" Mondjuk nem is szívesen találkoznék ilyen színművésszel, mert a végén belemagyarázza, hogy meg akarom őt ölni és azonnal adjam oda minden értékemet.
-
MrChef
aktív tag
Szervizekről próbáltam itt visszaolvasni véleményeket, tapasztalatokat, nem sok mindent találtam. Vagy mégsem? Van egy pasas, aki házhoz jön.
A Tomed 50 Bt-nél (XIII., Frangepán utca) próbáltam bejelentkezni a dadogó általános átnézésére, de csak jövő héten lehet, dugig vannak. Ezt egyelőre jó jelnek veszem, aztán meglátom. -
Bib
őstag
válasz hd3650-65Hz #70905 üzenetére
Az első mondatnál fura hogy 6000-7000 fordulatnál odahúzod és visszaesik a fordulat?
Így elsőre nem hajtás problémának tűnik ahogy megfulladhat, de ha összefügg a szíjcsere óta akkor vagy kell egy gyári szíj, vagy ki kell hézagolni a variátort a szíjhoz. Fulladás lehet akár eltömődött, rossz, kipufogótól is.Közben végig kínlódtam a videóid is. Sztenderen kipörgi magát?
[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
válasz yoli666 #70904 üzenetére
Ki lehet előbb is próbálni az indítást ha türelmetlen vagy, ha egy fecskendővel feltöltöd a karbit.
Nekem vákuumos benzinpumpás volt a gépem (alul volt a benzintank), annál a vákuumot a forgattyúsházból kapta. (Nem is igazán vákuumot, hanem pulzált a levegő a csőben, az mozgatta a membránt a szivattyúban, ami felszipkázta a benzint a tankból)Sovány szakácsban sose bízz!
-
forandor
tag
válasz yoli666 #70904 üzenetére
A benzincsapnak már kicsi vákum hatására is nyitnia kell. Ha erősen kell szívni, az már régen rossz.
A kompresszió a henger, gyűrű, dugattyú és az esetleges tömítés állapotát jellemzi, egy maximálisan elérhető préselési légnyomás formájában.Íme egy kis ismertető a 2T motorok lelki világának kapujáról. A vákum a forgattyúsházban keletkezik, amikor kifelé mozog a dugó (sűrít és szív egyszerre). Ez a vákum működteti a benzincsapot (egyes esetekben a pumpát). No meg ezen vákum szívja be a naftát a forgattyúsházba.
Valami kegyetlen rossz állapotúnak kell lennie az első bekezdésemben lévő alkatrészek kombinációjának, hogy ne keletkezzen vákum. A főtengelyszimeringek is igen fontos szerepet játszanak.
Jártam már úgy, hogy egy motor kiköpte az egyik szimeringét, de addig locsolgattam neki a benzint míg így is beindult.[ Szerkesztve ]
-
yoli666
tag
válasz forandor #70910 üzenetére
Köszi a tippet ki is próbáltam... Elővettem a nagy tortadíszítő fecskendőt
Jó félig benzinnel és a karbiba benyomtam. 1-2 önindítózás és pöccre indult is
Többször leállítottam és újra indítottam és szépen indult, tehát ha jól gondolom motorikusan nem lehet nagy baja... Vagy a gyertya volt rossz vagy a benzin megromlott benne talán... -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Annyi kérdésem lenne még hogy az normális, ha:
Hidegindítás.
Első rúgás, indul, felpörög nagy fordulatszámra(pörög a kerék is rendesen) majd kb 10mp múlva már nem annyira pörög a kerék és a fordulatszám lejjebb megy.
De ebben a 10mp-ben olyan mint ha 3/4ig húznám a gázt.
Nem tudtam rájönni hogy ez normális vagy miért van.
Automata szivató[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz Winchester95 #70916 üzenetére
Valszeg az automata szívatód rakoncátlankodik. Az normalis, hogy felporog, viszont az nem, h ennyire.
-
flegga92
senior tag
válasz MrChef #70917 üzenetére
Én is tegnap másoltattam a Yamahához, 1500 Ft volt kompletten, Apriliához is másoltattam már, az is hasonló volt. (Honda Civichez meg 10000 Ft ebben benne a nyers kulcs másolással az immochip és tanítás)
Durva, hogy vidéken mennyivel olcsóbban megúszol bizonyos dolgokat. -
flegga92
senior tag
-
siti
senior tag
válasz lorcsi #70924 üzenetére
hiánycikk akkor lenne, ha éppen leégett volna az összes rugó gyár vagy megszűnne a rugóacél ellátás. Nem kell túlmisztifikálni, egyszerűen vagyunk olyan kicsi ország olyan sokféle sztenderd rugóval, hogy nem éri meg hogy minden boltban legyen minden fajtából legalább egy a polcon.
robogó bolt: ilyen csapágy kellene. - Hú, ez két hét, rendelni kell
csapágy bolt: kínai, olasz vagy japán? a japánt pénteken tudjuk adni.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
lorcsi
veterán
ez tiszta sor
de h a 3 boltból az egyik meg egy állandóan pörgő szerviz csak egynél tudtak előkapni vagy 8-10 darabot egy ilyen általános alkatrészből..az gáznincs semi humorom postával szarakodni..remélem a délutáni boltban lesz ..este beszerelem..és holnap reggel megit használható lesz
[ Szerkesztve ]
-
hd3650-65Hz
csendes tag
Szia!
Először is köszönöm, hogy időt szántál rá (hidd el nekem is egy szenvedés )
Lehet furán írtam le, de úgy értettem, hogy indulás után húztam egy max gázt, maxon tartottam a gázkart, aztán ahogy pörgött fel, bizonyos esetekben valahol 6000-7000 fordulat között hírelen visszaesett a fordulat kb. 1000-1500 fordulattal lejebb, majd újra felpörgött de mindeközben én a gázkart max. állásban tartottam szóval nem én játszottam vele, végig csutka gázon volt.
Most 7g-os görgők vannak benne, azaz könyebb mint a gyári így nem pörög ki annyira, de ugyanezt csinálnja csak alacsonyabb fordulatnál, 6500ról visszaesik állandóan 6000-re, csináltam róla még egy szenvedős videót - sajnos csak így tudom legjobban személtetni - , ellenfény van, nem látszik sokminden, de a hangján is lehet hallani, a standerden viszont majd látszik a fordulatszámmérő:
https://youtu.be/Qr23ONvuo4M
Most van rajta egy teljesen új szíj, utángyártott. A variátor kihézagolást megpróbálhatom, probáltam olyan képet feltenn amin látszik, hogy van, de nekem hozzá nem értőként úgy tűnik, mintha most túl közel lenne és szorulhatna. Bár annek meg nem alacsony furdulatszánál kellene kijönnie?
Kipufogóval mit lehet csinálni, vagy hogy tudnám ellenőrizni, mint hibaforrást?
Sztenderen kipörgi magát:
Most 2000-es alapjáraton pörgött a kerék, de a fordulatszám mutató a következőképpen nézett ki:https://youtu.be/H1SLVtHGO8o
ott is visszaesett a fordulat.
Köszönöm a segítséget.
Üdv.
-
Bib
őstag
válasz hd3650-65Hz #70928 üzenetére
A másodiknál nincs hang sajnos. Az elsőn én úgy hallom, hogy fullad, darál a motor.Nem hinném hogy a hajtás miatt. Karburátor tiszta? Üzemanyag minősége megfelelő? Lehet a szivató ragad le és sokat kap, fals levegő stb.
-
mumtaz
senior tag
Szeretnék beszámolni: Még mindig nincs semmi baj a Jetforce-al. Valami baja lehet, mert ilyet még nem csinált, hogy már 2-3 hete jó.
Az nem lehet, hogy azért, mert nem is mentem vele. 670Km-t tettem bele azóta.
Valami tipp?
Valami qva gyanús nekem.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
hd3650-65Hz
csendes tag
Link megnyításnál új lapon, nekem a másodiknál is van hang, ugyan azzal a kamerával rögzíettem. Karbit nem tudom, eddig nem értettem hozzá, lehet megnézek valami videót, hogy lehet tisztatani stb. de ez akkor fordulatszám függvényében jelentkezne? Ha az lenne a baj, nem az egész gyorsulásának kellene rossznak lennie? Üzemanyag sima 95-ös. Bár az üzemanyag szint jelzőm, teljesen rossz, fals értéket mutat, mert volt úgy, hogy kitankoltam, még régebben, aztán szervízben talán cserélték benne a CDI egységet, vagy talán akkor rakta bele nagyobb fuvókát, mert az előző szervízben kicsit raktak bele. Szivatót fals levegőt, hogy tudnám megnézni?
-
Bib
őstag
válasz hd3650-65Hz #70932 üzenetére
Most már van hang.Ez a motor nem jár jól. Kihagy, darál. Gyertya új, az gyári belevaló? Milyen színű volt a régi testelektróda, szigetelőcsúcs? Karbi szétszed, amit lehet fuvókákat kivenni, majd átfújni levegővel vagy szájjal vagy pl biciklipumpával. Nem szabad dróttal stb. Semmit nem állíts el rajt ne tekerj el. Úszó könnyen mozog, nem lyukas e(lötyög benne benzin ha rossz) Tömítések puhák, nem repedtek ezeket ellenőrizd.
-
Winchester95
őstag
Nem akarok beleszólni, de egy érdekes gondolat.
Kipufogó tömítés.
Nekem paszta volt a helyén, nem volt egyenletes járása furcsa volt az egész.
Vettem rá egyet és olyan mint az óramű minden téren.
Tömítéseken sok múlik. -
Winchester95
őstag
Így néz ki a hidegindítás:
Vélemény?
Nyomtam neki egy "kis gázt is" (csak a videó kedvéért)
Érezni hogy a közép tartományban marad és csak pár mp után gyorsul.Viszont utána jó.
Ezt csak hidegindításkor csinálja.
Ez a pörgő kerék és a hideg indításnál való egyszeri megrekedés normális? -
perge666
veterán
válasz Winchester95 #70935 üzenetére
Autómata szivató tiszta sor hogy új,de nem lehet hogy rossz?
-
Bib
őstag
válasz Winchester95 #70935 üzenetére
Működik a szivató az tuti Kap anyagot rendesen. Mi lett végül a szivató kehelycső letört darabjával? Vagy ez már nem a naraku?
-
máyköl
veterán
Van esetleg Nyíregyházi a csoportban?
Meg szeretném nézni ezt a motort a hétvégén, de mivel messziről mennék, nagyon szuper lenne ha valaki rá tudna előzetesen nézni, hogy megéri -e elutaznom érte.
-
MrChef
aktív tag
Nem kardinális kérdés, de a robeszom taposó gumipadlóját ki szeretném cserélni, vagy felújítani.
(angolul: floor mat / floormat; végre sikerült megtalálnom, ha még vki máshol böngészne)
Tegnap megvettem ezt a gumispray-t, más célokra is.
Szerintetek érdemes levenni, letisztítani és ezzel lefújni? -
syler123
veterán
Sziasztok!
Létezhet olyan hogy annyira hulladék a benzin, hogy nem indul a robogó? Már kettő embertől hallottam, hogy egy bizonyos kúton (MOL) gondjuk volt a benzinnel, nem úgy ment az autó, a másiknak talán meg is állt.
Kb most érhetett el a tank ahhoz az üzemanyaghoz amit beletöltöttem, hazafelé is volt 1-2 dadogása, de hazaértem. Másnap nem is indult.
Remélem nem lehettem akkora idióta, hogy dízelt tankoltam bele, mert szerintem azon a napon amilyen idegesen jöttem haza az sem lenne kizárt. Bár nekem benzinszagnak érződik, nem tudok most mellé tenni dízelt
1,5 liter lehetett kb a tankban, onnan tankoltam tele. 44 km-t tettem meg a robogóval, hátha ebből megállapítható. Ha dízelt tankoltam volna akkor csak hamarabb előjött volna a hiba nemigaz?
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #70942 üzenetére
A benzines töltőpisztoly vékonyabb a dízelnél, a dízeles pisztolyok általában bele sem férnek a benzines nyílásba.
Azt meg csak te hiszed, hogy ha rátankolsz a benne lévő benzinre, akkor az nem keveredik.Én ÖMV kúton benzint láttam nagy motor tankjából leengedve, 2 hét állás után réteges volt, az alsó réteg kb mint a tojásfehérje (kb 40%), a felső meg átlátszó (kb 60%).
Ha a kétütemű Trabantnál azzal kísérleteztek, hogy mennyi vízzel lehet hígítani a benzint, amíg még elmegy, akkor nem hiszem, hogy egy robogóba tudsz olyan szart tankolni, amivel már nem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Armahun
addikt
válasz macilaci78 #70943 üzenetére
Régi sport motoroknál volt olyan üzemanyag keverék aminek a fele víz volt, mert az adta az extra hűtést.
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
syler123
veterán
válasz macilaci78 #70943 üzenetére
Mondjuk így utólag olvasva tényleg elég hülyén fogalmaztam, hogy most keveredett el Fene se tudja, de annyira úgy festett, hogy a tankolással függ össze
Most még megjavíttatom, aztán eladom ezt a Motowell hulladékot. Az a baj hogy nem csak a Motowell hulladék, hanem a szerelő akihez vittem és legutóbb is nagyobb kárt csinált mint hasznot. Akkor a riasztót kötötte ki rosszul, ezért felhívtam a Motowell képviseletet és segítettek a helyes lekötésben, hogy melyik két vezetéket kell összekötni, utána jó lett.Ezért kell egy megbízhatóbb robogó, hogy ritkán járjon a kontár szerelőknél.
Aprilia sr 50 R -ben gondolkodom.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Kuplungtárcsa tűgörgőt érdemes vagy lehet cserélni egyáltalán? Elkezdett hangot adni rendesen. Megzsíroztam csapágyzsírral, egy darabig elhallgatott de ez nem megoldás miatt hanem hiba kiszűrés miatt történt amúgy is. Ilyenkor tárcsát illik venni vagy kosár csere?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
yoli666
tag
Köszönöm a múltkori segítséget beindult a Jog, kicsit érdekesen gyorsul, mert fél gázig szépen, ha ráhúzom meg fúllad. Ennek mi lehet az oka? Ha visszább engedem a gázt féltől és szépen húzom akkor gyorsulgat...
Mindenesetre variátort szétkaptam, nagyon retkes volt, kipucoltam és új szíjat kapott, remélem jobb lesz.
De ha valakinek van ötlete mit nézzek meg ne tartsa magábanAmi nehezebb falat nekem, hogy az első teleszkóp előre-hátra mozog rendesen.
Vettem egy ilyen felújító szettet: [link]Ilyet csinált már valaki? Ha igen leírná a menetét? Ugye a villát nem kell kivenni, csak a kereket hozzá?
A szétszedés menete mi pontosan? És milyen zsír kell bele? Zsírzóspré jó pl.? -
suste
veterán
Jól beilyesztett a robogó a minap:
Reggel indítás, szépen ketyegett autómata szivatóval, de mire felvettem a bukót+kesztyűt, addigra pont leállt. Utána viszont egyáltalán nem indult, pedig nagyon sokat indítoutam, gáz nélkül is meg full gázzal is.
Ma nekiálltam hogy megnézem mi lelte. Első indításra egyet röffent, aztán megint semmi.
Gondoltam valami üzemanyogos dolog lesz (autómata szivató ).
Leengedtem a karbiból a benzint, volt benne, de elég kevésnek tünt.
Na mondom akkor indítozok, aztán meglátjuk utántölti-e. De semmi nem jött. Benzinmutató még nem jelzett üreset, de keveset mutatott, azért belenéztem és a tankban volt anyag.
Haladtam visszafelé, a karbiba bejövő csövet lehúztam, ott se jött semmi (benzincsap ). Mentem tovább. Nem ejtőtartájos, hanem a taposónál van a tank. A következő csatlakozás egy műanyag kis tartály, amiben szokott lenni egy kis benya, de most az is üres volt. A tetejét is le lehet csavarni, ezt meg is tettem. (Ez a tartály úgy néz ki mint egy fékolajtartály kb öklömnyi, de nem tudom mi a szerepe ) A következő lépcső egy fém cucc, gondolom ez lehet a vákuumos csap, mert erre ment több cső is, erről is lehúztam a csövet itt se jött semmi. Kicsit piszkálgattam, meg befogtam indítózás közben, majd az előző műanyag tartályra visszatettem a fedelét, jól ráhúztam (alatta van gumitömítés is), aztán többszöri próbálkozásra elkezdett jönni a benzin a csapnál. Visszaraktam mindent a helyére, és egy rövid indítózás után (üres volt a karbi), egyből be is röffent. Elsőre nagy öröm, de aztán beugrott a nagy kérdés, hogy mi volt a baja???
És mikor csinál majd megint ilyet mondjuk 30-40km távolságban otthonról
Valakinek valami tipp? -
yoli666
tag
Nekem hasonló a gondom, de nekem ha áll 1-2 naput utána nem indul. A vákumos benzincsapot már cseréltem és sajnos nem lett jó. Csak akkor indul, ha a benzincsapból a karbi felé menő csőbe benzint nyomok fecskendővel. Ilyenkor már pöccre és ha azonnal leállítom már akkor is indul.
Meg utána bármikor indítom azonnal indul csak ha pihen többet akkor nem indul...
Nekem úgy tűnik, hogy a karbiból eltűnik az üzemanyag, de ez csak tipp.... -
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- PayPal
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- iPad topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 1 / 2
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen