Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xTREem

    tag

    Sziasztok!

    Piaggio NRG DD motoron főtengely szimeringet cserléltem. Az eredeti a hajtás oldalon félig-féloldalasan volt benne és mindkét oldalon olajos volt körülötte minden. A csere után jó néhány km levezetése után is érezhetően gyengébb a motor. Hangja kissé más lett, a fordulatot nem veszi fel olyan könnyen, illetve nem is pörög annyira. Hideg motornál alapjáratot nem tartja, lefullad. Azt tudni kell róla, hogy elég kopott a motor, mérés után kb. 7 a kompresszió (tudom, határeset). Mindezek ellenére korábban 5,8g-os görgőkkel 7500-7800 fordulaton tempós gyorsulással kb 85km/ó (GPS) sebességgel ment. Csere után 75 a max.

    Létezik, hogy ennyire megfogja az új szimering a motort?
    Esetleg az új szimering okán változott a kompresszió az elősűrítésnél és ez betett az amúgy is gyenge motornak?

    Válaszotokat előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák