- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Apple notebookok
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Gaming notebook topik
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #8947 üzenetére
Az egüforumos srác, azzal a sárga, piros nrg-vel? Azt láttam
-
runner 125
nagyúr
válasz birdhouse #8946 üzenetére
Ehh, most vettem észre az árát. Azért valóban durva egy tanulómotorért 750k-t elkérni.. nem egészen 200k-val többért vihető az én 500-asom is, s abban nem kell 9000-enként dugót cserélni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
birdhouse
csendes tag
gyerekek, gyerekek! mielőtt bárki bármit mondana: még semmisem biztos, csak megtaláltam ezt a dt- t és nagyon szivenütött én is sokallom érte a pézt
amugy a kezdetbensárga-piros nrg oldalára miért került fehér csík? netán csusztak vele? (csak tipp, de elég gyanus) apropó, ma megkezdtem szétbontani a motort, de sajnos nemtudtam leszedni a szívócsonkot, mer olyan szar minőségű volt az imbuszkulcs h. 1 csavar levétele után szétment. hnap folytatom másik kulcsal, lehetőleg több sikerrel[ Szerkesztve ]
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #8956 üzenetére
A tied egy kicsit más kategória , bár ha 250-es lenne, még apámnak meg is venném . De sok neki még a 150-es is , mert azzal is csak 70km/h-val megy , mert ugye az a biztos . Jó az a DT csak nem annyiért , inkább takarékoskodni kell, és majd 4-5 év múlva beruházni egy 250-es, vagy 450-es EXC-be ...
ui.: A képeket még mindig nem csinálltam meg ! De már erőt vettem magamon és a közeljövőben kész lessz ."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
birdhouse
csendes tag
én elkezdek sírni komolyan... ma kiakarom cserélni a szívócsonkot erre mivan? vmelyik fax előző tulaj széthajtotta az 1ik imbuszcsavar fejét, és emiatt nemtudom kicsavarozni... ráadásul ez a vázhoz legközelebb lévő csavar, szoval ahoz h menetfúrózzak, kikell vennem a blokkot.... de ami készvan már: rajtavan az uj olajcső, és ráraktam a 17,5 karbi suberjét. amugy nemcsak dt-t nézek, xt meg wr is tetszik, de a wr megint csak drága, xt-t még talán lehet ''olcsón'' találni. valszeg az lesz a befutó
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
akos3
addikt
Gyári 50-essel lehet egykerekezni? Yamaha BWS motogp editionról lenne szó!
Ma gondoltam egyet és életemben először kicsit gyakorolgattam, de semmit se emelt az orrán Pedig én emeltem karizomból, de megse moccant kb. És az ülés legvégén is ültem...
Nem tom h egyátalán lehet e ezzel vagy gyenge a moci hozzá..Lámpánál simán indul úgy mint az izmosabb robogók, csak épp nem emelkedik meg...
Mi a trükkje?
Vagy nyugodjak bele, h az enyémmel nem lehet felkapni?[ Szerkesztve ]
-
birdhouse
csendes tag
Ákos! ha haverom gyári runnerral kerekezik, pedig az előltankos, és nehezebb mint a tied, biztos tieddel is lehet! nagyon sokat kell gyakorolni, rákell érezni! egy dolgot jegyezz meg: 2ujj mindig a hátsóféken. keresd a holtpontot, és tartsd ott! picifék picigáz. ééérezni köll esetleg még az is segít ha nemcsak simán rántod, hanem az első teló rugózását kihasználva először lenyomod, aztán rántod.
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
nLali
senior tag
Én kimondottan ellenzem az egykerekezést. Úgy értem, hogy tetszik, jól néz ki, de én nem akarom. Csajom szekált vele, hogy milyen fasza dolog. Kerestem egy nagyon jó minőségű utat a város szélén egy hónapja és kimentem üres tankkal. ( Gyári 50es Runner. )Rendesen rántani kell és el kell találni azt a pillanatot, amikor indulna a szekér. Olyan 10-15 emelést próbáltam a legjobbnak azt mondhatnám, amikor úgy kb 30 centire el emelkedett az első kerék. Lehet, hogy láma vagyok, vagy lúzer, vagy mittom én, de én semmi örömömet nem lelem abba, hogy minden visszaérkezésnél már nekem fáj, amit a motor kap. Nem erre van kitalálva és kész. Az sokkal jobban "bejött" , ami az adrenalint illeti, amikor egy jobbos emelkedős visszafordítós szürkeaszfaltos kanyarban elindult a segge és ici picit rojtos lett a gumi széle.Na ez komolyan tetszett volna, ha nem jön szembe egy kocsi, pont ott, ahol összeszedem a...Szal véget ért a mókás pill hamar.
-
birdhouse
csendes tag
-
Samus
addikt
Nos, megvolt az átnézés. A tag nagyon tudta mit csinál. Elkezdte bontani, leeresztettünk egy kis folyadékot, majd utánatöltöttünk fagyállóval.
utána jött a nehezebb része. A 70 közben megáll a motor dolgot, karburátor takarítást, légszűrő, benzincsap-/cső ellenőrzés. Vagy 25 csavar után néhány idomot levett innen-onnan, majd nekiesett. Oldalról, a légszűrő levétele után leeresztette, majd lekapta a karburátort...pici homok volt az alján, de egyébként tiszta volt. Fúvókákat megnézte, kifújta. A fő fúvóka 74es. A súbertűt megemelte eggyel. Megszívta a benzincsap vákuumcsövét, a benzincsövön pedig szépen folyt az üzemanyag. Karburátort összerakta, majd vissza a helyére, visszakötött mindent, próbaüzem. Jó 8 rúgás gyújtás nélkül, töltésként, majd gyújtás, indít. Füstöl, mint a vadállat (garázsban csináltuk, nem számított a tárva-nyitva lévő két ajtó, az elszívók...), alapjárat nincs (lefullad). Beállította. Valahogy meg kellene hajtani...sztenderrel együtt megdöntötte, behúzta az első féket, gázt csutkán. A motor mögött álltam, a kerék megindult, úgy forgott, fújta a levegőt, mint egy szobai ventilátor. Szépen járt. Elengedte, rángatta a gázt (tövig, semmi, hirtelen tövig, semmi, hirtelen félig, stb.). Mindig visszatért alapjáratra, de ha hirtelen elengedés után hirtelen rántja, jó fél perces késéssel indul, nem azonnal. Ez az idő menet közben csökkent, de picit fáziskés van, de csak csutkáról elengedve, majd hirtelen újra tövig húzva. Lassan adagolva folyamatosan veszi a lapot. Miután kifüstölte magát, már füstöt sem láttam. Annyit sem, mint a procedúra előtt. Nyélgáznál és süvítő keréknél is minimális volt (hidegen alapjáraton nyomott ennyit...). Holnap próbálom mit tud, bírja-e a tempót, ma sötét van, és olyan nedves, párás köd (reggel óta nem szállt fel), hogy a látótávolság autóval is 10 méter alatt van...Ha ezután sem hajlandó menni, kap egy 82es fúvókát.Csak néztem. Láttam már pár motorszerelőnek csúfolt embert, de ez a szaki tényleg szaki. 2000ből megvolt az egész (kis borravaló is volt benne).
Az idomok alapján a motor '97/4., vagy 5. havi (nem mindegyik volt egyforma, sokat le sem szedtünk, de több 4. volt) Ennyit a 2002/01-ről...
Viszont miután elment, járattam, és egy felettébb érdekes dologra figyeltem fel. Alapjáraton, világítással lassan jár (másodpercenként körülbelül három ütem), ám ha a világítást lekapcsolom, megemelkedik az alapjárat (hallhatóan), mintha szívatóval járatnám még hidegen. Ha visszakapcsolom fel, újra lelassul, majd azt tartja. Ha megint lekapcsolom, újra felkúszik.Mi okozhatja ezt?
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
birdhouse
csendes tag
ha valakit érdekel esetleg, itt 1 régi videó, ezóta már fejlődtem elég sokat. majd rakok fel uj videót ha egybe lesz a gép
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
DigitXT
félisten
Még sosem motoroztam ködben: gondoltam kipróbálom.
A kezem lefagyásán kívül buli volt, s némileg meglepett,
hogy milyen hamar fölé értem. A Normafánál jóval
melegebb volt, mint lent a ködben... Bár ez logikus: ott
szerintem egész nap jó idő volt. Pedig nem nagy hegy.Amúgy munkából jöttem hazafelé (viszonylag korán),
tehát nem önmagában a köd miatt mentem motorozni,
csak gondoltam ha már benne vagyok, akkor fel-fel.Szerk: a kép nem a Normafánál készült, de nem rossz.
Ez a Normafás. Élőben persze sokkal jobb volt.
Szerk2: elmosódott kép a gépsárkányról odafent...[ Szerkesztve ]
-
-
Dízeles
aktív tag
Nem motor függő.Akár tekerős babettával is lehet utcahosszt egy kerekezni.Súlypont kérdése.Bár nekem sosem ment de pár "simsonos"(anno 80 évek) cimbimnek nagyon is.
Tegnapi köd nagyon StarWars-os volt.[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Brogyi
senior tag
Igazad van, de azert kell a loero hogy megemelje az orrat. A heten 2x is beindult a moci fara. Sajnos ez az idojaras miatt van, es nem azert mert izomgepem van. Vissza kellett fognom a tempot ,mert a megallas az sokkal fontosabb. Nekem ugy tunik nagyon eros az elso fekem, es ki is hasznalom. sokszor elgondolkozom rajta ha elszall az elso akkor annyi.
Regen irtam ,hogy inditozasnal nullazodik a napi szamlalo. Hazafele egyszer megallt, de akkor amikor refire kapcsoltam. Nem idult be, elotte menet kozben ki-kialudt a muszerfal, de moci ment tovabb. Volt am fosas. Tolhatom hazaig. Kb. 8Km-re voltam a celtol. Semmi tartalek bizti, mert arra gondoltam.A hiba az akku saruja volt laza. Kezzel meghuztam ,es ment tovabb. Otthon csavarhuzoval rasegitettem, de tegnap ujra csinalta a nullazast. Mehetek akksit venni. Ha nincs kod, nincs szezon veg. -
Brogyi
senior tag
Hu, fiu te nagyon kezdo vagy vazz. A lampa fogyasztas, terheles. Mivel a dinamo,generator a motorrol mukodik terheles hatasara csokken a motor fordulatszama.
Valakinek meg kell termelni az enegiat, es az a te motorod.
A lenyeg, ez nem hiba. Minden auto motor igy mukodik. Fizika oran biztos aludtal vazeg. -
nLali
senior tag
Egész nap köd..A páramentesítő spém valamiért nem akar működni, pedig előző kezelésnél nagyon jó volt. Ti mit használtok plexi páramentesítésre? A csatorna fedlapok nagyon csúúsznak
-
nLali
senior tag
válasz runner 125 #8980 üzenetére
Az mellé már nem is kell kezelni a plexit?
Szerintem furán néznének reggel a kisboltba, ha egy ilyenbe mennék...Kérek egy barnaszofit, két pogácsát, meg a kassza tartalát. -
Samus
addikt
Gondoltam, hogy nem hiba, csak nem tudtam, miért van. Egyébként ha fizikaóra...a generátort hajtja a motor, ezáltal termel. Ha motor árammal menne, akkor megérteném, hogyha még terhelem (világítással), akkor csökken a fordulatszám, de mivel a motor nem elektromos hajtású, így csak álltam és néztem (egyébként sem szoktam lekapcsolni a világítást). Na mindegy, ez egy érdekes észrevétel volt számomra.
A motor egyébként továbbra sem jó (számított rá, mikor hívtam és mondtam a gondot...). Hétfőn kiderül van-e fúvóka, vagy rendelni kell. Elvileg ez megoldja a problémát...nagyon remélem...
A szerelő Horváth Tamás, helyi (Szigetvár), így nem hiszem, hogy ennek túl nagy jelentsége van. Főállásban autó és motorszerelő egy szintén helyi kereskedés-szervizben. Maszekban foglalkozik motorokkal.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
nLali
senior tag
Hallgass meg egy agregátort, hogy milyen hangja van, amikor nem megy róla semmi és utána hegessz róla A generátorrol felvett teljesítményt valahonnan elő kell teremteni.Illetve a hatásfok miatt még többet is.Az is terhelés, mint amikor a kereket pörgeti a motor.Autónál is észrevenni néha. Álló kocsinál zene, refi bekapcs és máris látszik a fordulatszám mérőn egy kis elmozdulás. Persze ez sem törvényszerű. Nem értek a témához, de gondolom sokminen számít.Pl mennyire nyomatékos a motor, milyenre tervezték a generátort. Alacsony fordulaton nem szoktak max teljesítményt leadni.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #8976 üzenetére
Élőben mégjobb volt.
rég jártál erre
Úgy általában a fórumon is. (Mostanában inkább csak olvasgattam, nem írtam...)Szerk: egyébként a maszk nekem is inkább csak a nyakam védelmére szolgál (pára és atomtámadás ellen nem igazán véd). Amúgy meg ha bemész valahova, le kell venni, és kész: sisakban sem lehet bemenni mondjuk a bankba pénzt felvenni. Vagy mondjuk a benzinkútnál is furcsán néznének, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
Mi az, hogy rám szól a kutas, hogy vegyem le? Többet sem mennék oda az biztos.
-
nLali
senior tag
Régen hallottam egy sztorit : Emberke megéhezett, vagy csak simán többre vágyott, nem tudom. Elment a bankba, hogy vegyen fel pénzt, inkább erőszakkal, mint személyivel. Motorosnak korrekt volt, bűnözőnek hülye.A sisakon fel volt tüntetve a neve és a vércsoportja.Állítólag nem ért a lakhelyére olyan gyorsan, mint a rendőrök
-
akos3
addikt
Én mindig leveszem, akárhova mek. Sztem az úgy illendő!...
Meg ha jól tom, van is egy ilyen előírás, h le kell venni, h látszódjál a kamerában nehogy ellopjad a napi bevételt!...valszeg azért szoltak a benzinkútnál is.Am én az ilyen maszkot síelésnél használom! Megvéf a fagyos széltől..
[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz Gergello #8994 üzenetére
Én is nyitottat használok, de ettől függetlenül leveszem! Már csak azért is, míg tankolok, v sorba állok kicsit szellőzzön a fejem (meg zavar is matatás közben)
Jóh, ha neked ez macera nagyon, akk ne vedd le, csak ne csodálkozz, h lesz ahol beszólnak érte! És sztem jogosan.
Ez kicsit olyan, h napszemcsiben sem beszélgetsz mással, bármennyire is süt a nap... -
Gergello
addikt
Szerintem ez kölcsönös dolog. Ha arra nem méltatnak, hogy köszönjenek nekem amikor otthagyom a pénzem, akkor én mit erőlködjek. Mondjuk nem veszem fel, mert itt ez az átlag. A viszonzással belekerülök én is az átlagba. Persze olyan helyen, olyan emberrel ahol megadják a minimumot én is megadom, idegenekkel elsőre is, aztán majd alakul. Kétszer köszönök valakinek és semmibeveszi, akkor harmadjára biztos nem fogok.
Ez igazából nem a benzinkúttal/tankolással kapcsolatos, de csak leírtam. Többet nem offolok erről.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #8997 üzenetére
tudtommal nincs rá szabály.én sem veszem le mindig.ha külön kiirják,leveszem.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #8998 üzenetére
Ha tudok valahol ennek utánajárok. Egyre jobban érdekel.
..másrészről már csak illemből is le kell venni, fordított esetben lehet te is kérelmeznéd...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
birdhouse
csendes tag
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen