- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
nem sok kép lett használható, mert nagyon nem voltak jók a fényviszonyok és akkor nem láttam, hogy nem jól sikerültek..
http://imageshack.us/a/img706/7567/img372w.jpg
http://imageshack.us/a/img11/467/img367z.jpg
http://imageshack.us/a/img802/4973/img360k.jpgkicseréltem a pollen- meg légszüröt, holnap remélem sorra kerül az olaj- meg olajszürö, meg nyárigumik.
aztán meg megrendelhetem a gyári Renault szönyeget, 9300Ft a Renault-nál..ez meg egy ráadás, egyik nap láttam, Mercin Kingstar gumi, nem rossz...
[link]"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
A használt gumis nyitvatartási idejéről lekéstem, de voltam egy gumis szervizben, és végre (nem is tudom mikor volt ilyen utoljára bármelyik boltban is) normális kiszolgálást kaptam, azonnal mondták mi merre, mik az igényeim, milyen kategóriát szeretnék, mennyit megyek vele, stb. teljesen ledöbbentem, hogy még ilyen is van manapság...
Szóval a végén két lehetőségre szűrtünk, ha újat veszek, akkor:
Fulda Ecocontrol 11,7k-ért szereléssel együtt, erre azt mondta, hogy a Goodyear kismárkája, meg mondott egy másikat, amit nem jegyeztem meg, és azóta is fogalmam sincs róla, arra pedig azt mondja hogy a Continental kismárkája, az 11,5k-ért szereléssel együtt.
Esetleg nem tudnátok nekem felsorolni, hogy milyen márkák tartoznak a Continental-hoz?
Gondolom a Fulda lenne a legjobb választás, de nem vagyok benne biztos
-
_NCT
őstag
Megjöttem az autóval, mégegyszer elmondták hogy minden okés, a gyári adatokat visszatöltötték a computerbe, befrissítették és most már a fogyim is elkezdett visszaállni 8.4-re 9.1-ről. Mintha a motor is halkabb lenne, de lehet beképzeltem csak. Megnyugtató, hogy találtam helyben normális szerelőt, vállalnak mindent ami Renault, van clip-es diagjuk is.
Amit csináltak: CO mérés (azt mondták a gázokat nézték, gondolom ez ugyanaz), belső keringetés mérés, lambda szonda értékeinek mérése, termosztát mérés, ECU gyári adatainak visszatöltése/frissítése, belső adattároló törlés, +-ba megnézték a gyertyákat, szűrőket h milyen állapotban van. Hoztak-vittek, 100%-ban elégedett vagyok velük. Nem csak az a "Dugjuk rá a diagot és cseréljük ami szar" mentalitás, hanem elvégezték a szükséges méréseket, vették a fáradtságot hogy kivizsgálják normálisan a kocsit.
Megnyugtattak, h amúgy egyben van az autó, tehát elvileg már nem kéne tönkremenni rajta semminek. Remélem ez így is lesz. Jah és beszéltem a főnök fiával, neki Toyota-ja van, azt mondja h már ez sem az a toyota, mint régen. Ugyanúgy szop vele ő is, igaz nem annyit mint a német és többi autós társaival, de azon is elromlik ami elromolhat. Szidta a Valeo meg Bosch alkatrészeket, azt mondja nem igazán megbízható, az olaszt meg hagyjuk.
Ő is a Ford Focust mondta, h egy jó arany középút lehet
-
SZATA
senior tag
válasz FerNandor #18401 üzenetére
Szűrő/olajcsere: Júniusban jár le a Clio műszakija, előtte el akarom vinni szerelőhöz átnézetni meg egy pár apróság miatt. Tavaly májusban volt olaj és szűrőcsere. Érdemes most is lecseréltetni, 6-7000 km lesz benne akkorra. A váltóolajat mikor érdemes cserélni, 12 éves, ~80 ezer km és nem tudom volt-e már cserélve. Fékfolyadékot gondolom csak tárcsa/betétcserekor.
-
aktív tag
SZATA: 6-7ezernel meg egyaltalan nem szukseges, de ha van ra penzed/idod, artani biztos nem art. De majd a szerelo megnezi, es a szinebol eldonti.
A valtonal nincs eloirva csereperiodus, de szinten azt tudom mondani, hogy nem art. De ha eddig nem volt cserelve, mindenkeppen megerdemel egy cseret. Amikor majd a "dugot" kiszeditek belole latszani fog rajta, hogy van-e femreszelek, ami a fogaskerekekrol kopott le, mivel magneses a "dugo". Ha ugy nez ki, mint egy sundiszno, akkor le kell csereltetni. Meg erdemes megnezni, hogy nem hianyzik-e belole, es ha masnem, akkor utantolteni. De nyilvan a legjobb megoldas az egeszet lecserelni.
Az olajok es szurok csereje mindennel egyutt olyan 25-30eFt. -
FerNandor
őstag
ja, ha nem szintetikus az olaj, akkor érdemes lecserélni, de én évente akkor is lecserélném 1x, sokat áll, elöregszik stb.
új váltóolaj se árt neki, ha cseréled, de nem muszáj most, ha akarsz várhatsz vele pár hónapot. ennyi már úgyse számít.
ha jól tudom fékfolyadékot is szoktak cserélni, ennek is megvan az intervalluma, pár év, szóval nem csak fékcserekor.SocketA tök frankó, elég jól fütenek a panelban, rákapcsoltam a radiátort és már meg is száradt a szivacs. még a hátsót kell kicsit megszárítanom, aztán rakom össze.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
aktív tag
válasz FerNandor #18409 üzenetére
FerNandor: Fent a szivacs nekem is ket nap alatt megszaradt, persze en neha meg egy kis hajszaritoval is segitettem neki. A hatsot is kivetted? Mert ha nem, annak kell akar egy het is, hogy kiszaradjon rendesen.
A kesztyutarto mogott viszont ugy latom, hogy nem huzdtad fel a "bort" (a barna szivacsot).
Vedd ki a fekete pockot (csak csavarni kell es huzni) es emeld fel azt a barna zajszigetelot, mert sztem az is vizes lesz ott, plane a kozepkonzol fele.Illetve ne felejtsd el megnezni, hogy a kardanalagut mellett van 3 lyuk, amin keresztul le lehet nyulni az alsobb femlemezre, nezd meg, hogy ott van-e viz!
Es ha van fel perced, megnezhetned nekem, hogy a padlolemez jobb sarkaban, az oval gumi alatt (csak fel kell huzni, semmit nem tartja) neked is tiszta kosz?!
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18410 üzenetére
a hátsót nem, nem akartam annyit bontani, de épphogy csak vizes, kb 1 ponton. felhajtom, hogy süsse a nap, ha kell besegítek neki én is hajszárítóval, vagy berakok egy fütöventillátort
az a barna nekem száraz, benyúlkáltam.
a jobboldali cuccot már felemeltem korábban, nekem is koszos, ilyen barna zsírszerü anyag van benne.a lyukakon lenyúlkáltam már, de ott sincs víz.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
ma felkerültek az új gumik, nyári felnivel, olaj- meg olajszürö csere; pollen- és légszüröt megcsináltam tegnap, úgyhogy most örülhet a kis bébi. szivacsok szárazak, úgyhogy holnap szerelem össze egy kisebb porszívózás után (a nagyját már megcsináltam tegnap, most már csak az a kosz van, ami tegnap óta ráment)
kap majd egy futómüellenörzést egyik nap, esetleg állítanak is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Lassan úgy döntök, hogy inkább új gumit fogok venni, valami középkategóriát, mint amit ajánlottatok is, tehát Fulda Ecocontrol például.
Rob akkor neked ilyen van? És tresh, te most rendelted meg?
És egy fontos kérdés: Az mennyibe kerül, hogy a lemezfelnimről levegyék a 4 régit, és felrakják rá a 4 újonnan vásárolt gumit?
Csak azért kérdezem, mert a honlapjuk szerint 41.260 Ft, bent meg azt mondták, hogy szereléssel együtt 47.060 Ft. Tehát 6.000 Ft-ért cserélnek le 4 gumit, meg a szerelésbe a centírozás is benne van? Mert 1.450 Ft-os darabáron már gondolom a centírozás is benne van, mert ha nincs benne, akkor viszem máshova, ahol 1.250 a szerelés + centírozás együtt
-
giigz
veterán
válasz rob210 #18417 üzenetére
Értem
Egyébként továbbra is úgy gondolom, hogy nekem semmi szükségem új gumira, tuti nem fogom kihasználni, de a használttal ki tudja hogy járok, lehet jó vételt csinálnék vele, de lehet hogy egyszer meg pont az a + 3 mm kellene...
Szóval úgy néz ki, újonnan fogok vásárolni, és akkor legalább a következő 4-5 évben ki fog szolgálni...
-
tresh
addikt
válasz rob210 #18417 üzenetére
Meg meg már bent van a garázsba holnap kész leszek a lemez felnik helyre rakásával és utána megyek gumishoz és teszem is fel őket
giigz: egyszer volt fent használt télim azóta minden gumiból csak új ha cserére kerül a sor én ezen nem spórolok fő a biztonság
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Rakott már valaki LED izzót a helyzetjelző helyére? Kiégett az egyik, és ha már cserélni kell, akkor gondoltam lehetne ledes. Mire kell figyelni, az elektronikába bezavarhat (nincs kiégett izzó visszajelző rendszer benne), méret, stb?
Például ilyenre gondoltam: -
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Légyszi segitsetek, mi lehet a baja a Thaliamnak. Tegnap este mikor beinditottam, észre vettem, hogy elment az óra beállítása, és a rádió is kérte a gyári kódot. Olyan, mintha nem kapott volna áramot az autó valamikor napközben. Ma reggel ráadom a gyújtást, minden ok, aztán nem forgatja az önindítót. Próbálom újra, semmi. Próbálom harmadjára, már csak az olajnyomás kontroll lámpája gyullad ki halványan. Aztán sokadjára sikerült beindítani és eljutni a melóhelyre. Az önindítót erőlködés nélkül forgatta utána. Szerintetek mi lehetett? (Este megmérem az akkufeszt álló és járó motornál, de nem hiszem, hogy akku baja lenne.)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
aktív tag
válasz FerNandor #18412 üzenetére
FerNandor: Ha van hajszaritod, vagy holegbefuvud az sokat segithet. Kivenni eleg maceras, mivel a hatso szivacs az egybe van a ket oldallal, bar mi nem sz.rakodtunk sokat, kettevagtuk.
Csak azert nezd at jol hatsokat, mert a hatso ulesekig az egesz padlo egybe van, tehat ott szabadon jarkalhat a viz.Azt nem ertem, hogyha Neked a barna szaraz, akkor honnan aztal be?
(#18416) giigz: En osszel 5eFt-ert csinaltattam a Letai uton, es meg egy ajandek kocsimosas is jart melle. Ennel sajnos nem nagyon talaltam olcsobban gumiszerelest.
Sajnos en meg mindig a telivel jarok, meg nincs masik nyari (a regit nem akarom feltenni), sztem ma en is el kezdek keresgetni, hol a legolcsobb feltetetni felnirol felnire.
Lehet kerek arat majd a mobil gumiszerviztol is.Szerk.: Ja, amugy tengap vettunk uj 30Ampere-s biztositekot, kicsereltuk, de tovabbra is van Electronic Fail hiba. De lehet, hogy csak ki kellene uttetni?!
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18432 üzenetére
a hátsó megszáradt tegnap, ahogy felhajtottam. csak azon az egy ponton volt vizes. épp most szereltem vissza mindent.
hát hogy honnan áztam be, azt én sem tudom.indexen is ajánlották, keress valami nagyon hozzáértö elektromos ember, lehet, hogy pont tudni fogja is, hogy ez micsoda.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
aktív tag
(#18434) tresh: Igen, kb. ezres darabja.
Voltam multheten a Bosch szerviznel, de nem tudtak torolni egyetlen hibakodot sem. Aztan a nagy semmiert fizettem.
Annyit tudtam meg, hogy mindenfele hulye hibakodot dob a gep, a lamdbaszonda futestol a motoron at az ismeretlenig.
De a hibalistat sem tudtak kinyomtatni.
Renault-nal meg nem tudtak fogadni... -
rob210
Topikgazda
válasz SocketA #18437 üzenetére
Nálam ha olyan hiba van amivel szerelőhöz kell menni csak akkor kap pénzt ha csinál is valamit az hogy a kocsi körül sündörög nem munkavégzés. Amíg van hiba, addig nem fizetek.
Azért a fogyasztó védelemmel csak megfenyegettem volna őket, hiszen, ha nem tud egy munkát elvégezni ne vállalja el.Én se vállalok szívműtétet, mert nem tudom megcsinálni!!!
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18435 üzenetére
olyan nincs, hogy nem tudnak hibakódot törölni. akkor nem olyan müszerrel nézték, amivel kell.
Debrecen körül is biztos van más városban, kisvárosban renault szalon. De nézz körül a neten, pár igényes szervíznek is van CLIPje. van amúgy valami rendellenességed, hibalámpa? ha nincs, lehet, hogy csak a hibák vannak eltárolva, ahogy beázott a kábeled, de azóta már jó minden."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz FerNandor #18442 üzenetére
ha a közeljövöben Pécs felé jössz kirándulni vagy valamiért, szólj, megbeszélhetem haverral, hogy megnézze CLIP-pel.
meg van egy szerintem jó elektromos ember is, Renault-kat is javít, neki is Renault-ja van, voltam már nála, amikor a Clióban szarakodott az immo (megnézte és megcserélt 2 relét.. szóval ért szerintem a dolgához) meg az átvezetöben kábelt forrasztani.megkérdeztem egy helyen, 4500Ft a futómüállítás, szerintem hétfön el is viszem, hátha kell állítani, nehogy félrekopjanak a gumik.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
aktív tag
válasz FerNandor #18442 üzenetére
FerNandor Mult heten csutortokon, amikor osszeraktuk a kocsi jobb oldalat, akkor elvittem Renaulthoz, de ott nem tudtak fogadni, mivel csak 2 muszeruk van, az egyik hibas, a masik akkor jott javitasbol es meg tesztelgettek.
Atmentem a Bosch szervizbe, ott hoztak valami nagy laptopot, mutogattak, hogy miket dob ki. De mivel minden zagyvasag volt, kertem, hogy toroljek ki, nezzuk meg, hogy visszajon-e. De nem tudtak torolni egyiket se.
Masnap derult ki, hogy a kocsi bal oldalada tovabbra is vizben all. Nem tudom, hogy emiatt nem tudtak torolni, vagy benak, de a lenyegen nem valtoztat.Aztan most mindenki mondja, hogy ide menjek, oda menjek, utazgassak 500km-t Maglodra, meg 1-2 het alatt csinaljak meg, stb stb...
Nekem nem er annyit az egesz, mert - kerdesedre valaszolva - a Service lampan es az Electronic Fault uzeneten kivul semmi baja a kocsinak. A fogyasztast nezegetem, de tegnap is lehuztam az akksit (mert kicsereltem az egyik biztositekot) 9.8-rol indult a fogyasztas, de este mar 9.2-nel allt. Tegnap tankoltam, es mostmar normalisan hasznaljuk a kocsit, meglatjuk majd, hogy mennyit eszik.
Szoval szeretnem a hibakodot kiuttetni, csak nem akarok megint feleslegesen fizetni. Vagy tuti, hogy a Renault ki tudja torolni a hibakodot?
Szerk.: Koszi a felajanlast, de Pecs nekem nagyon messze van, nem hiszem, hogy mostanaban mennek arra! De tenyleg koszi
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz SocketA #18444 üzenetére
ja, olvasom, tudom, hogy ez is messze van, csak hátha valamiért jársz majd erre.
de amúgy felhívhatod a Zoltánt, elmondod neki, hogy mi van az autóval, hátha így is tudni fogja (már, ha felveszi a telefont). sok embernek segített már telefonon keresztül is."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
ja, én is rettentöen utálom az ilyet, de lehet, hogy csak mi páran vagyunk a hülyék, hogy elvárjuk a "törödést" meg hogy ne felejtsenek el. pl azt is utálom, hogy mondjuk megbeszélem a szerelövel, vagy akárkivel, hogy pl kedden 5-kor csörög és mondja az árakat, vagy akármi. erre 6-kor mondjuk felhívom, hogy akkor mi a helyzet.. mintha mi sem történt volna, kérdezem a dolgokat ö meg mondja. nem esik le neki, hogy "ja, hogy megígértem, hogy csörgök".. ezért én ilyeneket már meg sem hallok, hogy "ekkor meg ekkor hívlak", tudom, hogy úgyis nekem kell telefonálnom, ha akarok valamit.
De ez, MMA, amit mondasz a Zoltánnal.. így elfelejteni, meg ilyenek, az ilyen ember simán megérdemelne egy jó verést, talán akkor észhez térne. Én azt nem értem, hogy ha valaki ennyire elfoglalt meg szét van esve, mi a f@szért nem vezet egy naplót és írja be azonnal a dolgokat.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
Én csak 100-at utaztam, de azt is kár volt...
FerNandor: hát igen, eléggé elszállt vele a ló, van akkora ügyfélköre, hogy megteheti azt, hogy leszarja a munkáját. Igazából én a szerelőt a hozzáállása és az elvégzett munka alapján ítélem. Nálam nem nyert hangszórót. Munkája is csak azért van sok, mert index fórumon nagyon nyomatják, hirdetik a haverjai.... Nekik pár sörért megcsinálja a kocsit, cserébe hirdetik Zolit mindenfelé...
No meg mikor árajánlatot kér az ember és mindenféle aláírás meg üdvözlés nélkül odavág 2 szót.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Túra és kirándulás topic
- Politika
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- ASUS routerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest