- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
Hirdetés
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sladka_pani
aktív tag
Nembaj, ha újjászületek vagy valami csoda történik, dízeles leszek megint. Aztán nem kell bámulnom ezeket a magas rpm-eket, meg városban sem kell olyan sűrűn váltani. Ó de hogy hiányzik az hogy 800-as fordulatról már húz!! Itt 1500 halott az egész rendszer.
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
FRENK1988
veterán
válasz sladka_pani #32001 üzenetére
Vagy vegyél turbós benzinest
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
longwild
aktív tag
válasz sladka_pani #31999 üzenetére
Mert ahhoz gyujtason kell legyen az auto vagy jarnia kell a motornak.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
giigz
veterán
válasz sladka_pani #32001 üzenetére
Igen, ha nekem is kijön a lépés, az fix, hogy a következő autóm kályha lesz...
(Ha nem csak frissítek valami klímás 1.6 16V Megane-ra vagy Focus-ra, hanem kategóriát lépek, akkor tuti dízel)
-
FRENK1988
veterán
válasz sladka_pani #32006 üzenetére
Igen az a baj, hogy a renaultnal nincs egy jó normális méretű 1,3l+ turbós motorja mint pl a wag konszernnel az 1.4 tsi
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Babcola
csendes tag
Nekem is van, városban nem lehet rá hagyatkozni mit mutat, össze vissza ugrál. Főleg hogy 30 alatt nem mutatja, tehát a piros/kereszteződés utáni gyorsítás (ami véleményem szerint a legtöbbet fogyasztja) csak saccolni lehet, kb 11-15 liter 1-5 mp ig normális tempóban felgyorsítva.
-
rob210
Topikgazda
már írtam neked, hogy a motorkódtól függ a 95-96 fog.
A 764esé 95 fogas és a 624esé 95 fogas.
Egyedül a 626osé 96 fogas.azt a rengeteg infót amit meg te szeretnél a kocsiról inkább egy tesztvezetés során lehetne megcsinálni
A kérdésedre válaszolva pedig igen rob cserélt vezérlést, mert robnak autóvásárláskor az az első dolga.
Nekem munkaeszköz az autó és nem szeretem ha kiesik alólam 1-2 hétre egy motorgenerál miatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Babcola #32009 üzenetére
nekem ha "verseny" tempóval kell indítani akkor 31liter a pillanatnyi fogyasztásom, igaz ilyenkor megtekeri még a nokianokat is ha normális tempós indulás akkor 16liter a pillanatnyi.
De ezt szerintem kár figyelni, most így nyaralás alatt 6.2 az átlag fogyasztásom, de ez nem Pest nagyon nem.
Mindig megállapítom, hogy a pesti fogyasztás plusz egy liter a sok buzeráns miatt akik a forgalomban lézengenek.De hogy giigz érdeklődését is kielégítsem, mértem 0-100at 8.9 mp alatt megvolt ez nagyon tetszett és meg is lepett, igaz az autó most ki volt pakolva azaz se szerszám se csomag és csak én ültem a kocsiban. (ez nálam nagyon ritka)
80-120at nincs értelme mérnem ezt nem tudom mire enged következtetni, meg itt 110 es tábla van mindenhol és minden fűszál mellett van egy trafi nagyon rámentek a nyaralókra.
a fogyit már írtam remélem kielégítettem a vágyaidat.
Renault power
-
longwild
aktív tag
válasz sladka_pani #32007 üzenetére
Sajnos nem. Többnyire csak eszkozert járkálok a kocsihoz. Egyik ilyen a 3,7V 1200mAh aksik. Lemerül es kell a következő. Napi 1 ilyen aksi feltöltését csak kibirja... Marmint napi közlekedés mellett...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
rob210
Topikgazda
válasz longwild #32014 üzenetére
ha jó és friss az aksid, meg jó a generátorod akkor ki, de arra készülj fel hiába kicsi az aksi amit tölteni akarsz meg fogja zabálni az aksidat szerintem egy fél évvel biztos rövidebb lesz az élettartama.
Szervizautó ez vagy milyen speckó felhasználás ez?napelemes töltő?
powerbank?
Renault power
-
giigz
veterán
válasz rob210 #32013 üzenetére
Koszi, akkor a 95 fogasokat nezegetem
0-100-at tudod csak videoval fogadom el Azt pedig te sosem fogsz videozni 0-100-at
De hogy jo napod legyen ma, elarulom, hogy 110-es tablanal mehetsz 120, de ora szerint 130-cal is buntetes nelkul. Egyebkent az elozo kocsid eredmenyere lettem volna kivancsi, az ujrol tudom h megy mint a meszes
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sladka_pani
aktív tag
válasz longwild #32014 üzenetére
Ó, értem, erre nem is gondoltam, de valóban lehet munkaeszköz is Ahogy a kolléga írta, egy kicsit enni fogja az aksit, de mi nem? Nekem harmatgyenge a mostani felszereléshez a gyári, de amíg bírja és garancia idő alatt adja fel, remélem cserélik 1 éves Nissan, 55Ah-os kis szutyok van benne, 1 számot nem bír a zeném mellett, hiába van kondenzátor, semmit sem segít, max egy basszus löketet, de ez más tészta. Menetrögzítő kamera, gps a kismillió led szalag, szóval muszáj járnia a motornak, mert ezek mindig benne vannak és csak 2 perc ajtó-nyitogatás használat után kapcsol offline-ba vagy ha lezárom, de ha szerelek és nyitva vannak az ajtók akkor megy minden, és bizony kiszokta írni hogy "bateri lóv, indítsd be paraszt" Hozzászoktam az azelőtti 74Ah-oshoz, ahol fél órát is tudtál zenét hallgatni komoly teljesítménnyel és utána is gond nélkül beindult. Még nem próbáltam lemeríteni figyelmeztető üzi után, de ilyenkor már csak 11.88V-ot mutat a kondenzátor visszajelzője, és rámérve a sarukra sincs több benne, jobb ráindítani pár percre. Járó motornál zene nélkül 14.4V a fesz, amint bekapcsolom a zenét 13.5 körülire ugrik, ha véletlenül nyomásra játszok a hangcuccal, lemegy 13 alá is. Fogyasztástöbblet és teljesítménycsökkenés is észrevehető ilyenkor. Ezért van egy szolíd de mégis atomfasza zenebeállításom, viszont így se adok az akkunak sokat
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
-
tresh
addikt
-
FRENK1988
veterán
http://m.totalcar.hu/magazin/hirek/2014/08/07/bemutattak_a_sport-ladat/
új Kalina Sport akár 140 lóval . Szívó vagy turbós?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Laraxior
titán
Magyarországon pont, hogy nem pályán kell veretni, hanem a jó minőségű főutakon.(Kevés van belőle) Autópályán többet mérnek. Debrecen-Hajdúböszörmény között lehet bő 200-al veretni, Nyíregyháza felé, Téglásnál is új az út, ott is meglőttem már... pályán a kamerák miatt nem.
De amúgy nagyjából mindenfelé, ahol ismered az utat, mennyire kanyargós, forgalom, kereszteződés, stb. 4-es index kibasz, aztán padlógáz...[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz SocketA #32029 üzenetére
Rob írt 8,9-et, amit én bevallom nem hiszek el, viszont ha levideózta volna, akkor kikockázva hajszálpontosan meg lehetne mondani, mennyi volt. Mert úgy hogy stopperezem meg fejben számolom, nem nagyon lehet pontosan tizedre megmondani, csak tippelni/saccolni... Az meg nem az én műfajom
Az enyém itt van, de itt még fals levegővel, lyukas kipufogóval, igaz azóta meg legyengült az autóm, tehát amennyit nyertem, annyit vesztettem is, tehát manapság elvileg tip-top állapotban is ennyit tud. 13,8s körül, ez a gyári érték. [link] (Viszont nem indultam tökéletesen)
(#32031) Lion01: Na azt nagyon megköszönöm, de jó lenne a videó, vagy lehet csak még én nem jöttem rá, hogy lehet videó nélkül pontosan mérni...
-
Pecc
őstag
válasz SocketA #32029 üzenetére
Kollégámnak E46 320 van, 150le, mint a tiéd. A napokban beszéltük, hogy neki is annyi a 0-100 gyári adat meg nekem is. Aztán megnéztük az autók súlyát, nem elhanyagolható az a majd 400kg különbség szerintem. Érzésre egyértelműen jobban tol az övé, na meg a hátsókerék jobban elindítja. Természetesen nem jelent ez semmit, nem ettől jó, vagy rossz egy autó.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
(#32038) Pecc Most nincs idom kikeresni, de napokban volt egy totalcar-os cikk, amiben votl egy tablazat, hogy mennyi a gyari ertek meg mennyi a valos sulya a kocsiknak. Tobbszaz kilo elteresek vannak. Szoval nem vagyok benne biztos, hogy 400 kilo kulonbseg van. Hiszen elvegre a plussz alkatresz a kardan.
Szerk.: Megvan a cikk: [link] Van, ahol 160 kg-ot csalnak!
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Jaaa.. sorry, aszittem autopalya
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FRENK1988
veterán
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
g.gergo
senior tag
válasz FRENK1988 #32047 üzenetére
Igen keményen mozgathatja a kasztnit a 2.0 dCi. Km kb. reális is lehet, felszereltsége jó. Kérdés, hogy volt-e sérülve, üzemanyag ellátó rendszere, kettős tömegűje, meg úgy általában milyen állapotban van. Beltérre meg annyit, hogy kurva szép, de nagyon hálátlan, minden szart meglátni rajta, még a nadrágod ülepe is "megfesti" a világos szövetet. Kollegámnak ilyen van, mint a hányás ... pedig vigyáz rá.
-
giigz
veterán
válasz FRENK1988 #32047 üzenetére
A hátsó oldalsó ablakok végét szerintem eléggé eltolták, nekem az a része nem tetszik... M1-nél még szépen ment az ív, itt meg mintha csak odarajzoltak volna elsőre valami vázlatot, azt is rosszul, aztán annyi... Gondolom jó sok km van benne... B oszloptól egy jó kis fóliázást és egy alufelnit nagyon kíván...
Egyébként azzal a motorral szépen szedheti a lábát
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen