- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- DUNE médialejátszók topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Engem most október első hetében érdekel is a dolog.
Akkor lesz úgy szabadnapom, hogy neki tudjunk esni.Renault power
-
cellpeti
veterán
én meg szabin leszek 6-10ig
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #32993 üzenetére
Ez hőre zsugorodó fólia? Bukósisakot nem lehet vele fóliázni?
Nekem meg 4-én jön, ill megyek a motoromért"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Tudom... sapka, sál
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz #42667776 #33015 üzenetére
ó, ilyen nekem is kell a sisakomra. Fel tudom én ezt tenni hajszárítóval?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz #42667776 #33015 üzenetére
Ez az időjárásnak mennyire áll ellen?
Nekem a kocsi ugye fehér alapon fekete díszlécek, visszapillantó, kerekek, a hátsó lámpa is gyárilag le van sötétítve feketére, ablakok is fólázva, tehát totál szépen kijön egy fekete-fehér kombó Na és a lényeg, a díszléceket fekete színű karbonfóliával szerintem nagyon ütős lenne, visszapillantót is, esetleg a Renault jel és feliratok is fekete carbonnal, szerintem brutális lenne...
-
#42667776
törölt tag
válasz Laraxior #33016 üzenetére
Egy jobb fajta "jó meleget fújó" hajszárítóval igen, nekem is csak az van. Azért a sisak az egy kicsit macerás lehet a gömb forma miatt, de nem megoldhatatlan. Ha nem csináltál még ilyet akkor célszerű megnézni egy pár videót és egy kisebb méretű hasonló formájú tárgyon próbát tenni amire nem kell akkora fólia ha nem sikerül elsőre.
-
manlions
tag
Sziaztok most vásároltam egy jóállapotban levö M1.t a kérdésem a következö lenne /1.6e tipusu/ indulásnál az elsöt alig akarja bevenni és ,hogy a második is háromból visszatéve alig található.Ez jellemző ezekre a váltokra vagy csak nálam van a kuplungja eléggé fent fog lehet ezen állitani vagy automata?Másik kérdésem az lenne hogy vezérlést szeretnék cseréltetni benne melyik márkát keressem?/nem a legolcsobbat akarom megvenni!\
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
Mit tudok kezdeni a biztonsági övet visszahúzó szerkezettel? Illetve hol vegyek bele pollenszűrőt?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
tresh
addikt
válasz manlions #33029 üzenetére
A váltó "karos" ha nehezen veszi a sebességet akkor lehet pl egy rossz tartó bak végett is mivel olyankor megdől a motor és a akadhat a kar( nálam amikor meghalt a bal első akkor hátradőlt és pont ez a jelenség volt) avagy lehet rossz kinyomó a kuplungnál és nem emel ki rendesen.. ha fent fog a kuplung nem árt cserélni bagóból meg van az alkatrész illetve én ha már kuplungoznék akkor váltóba is új olajat tennék. Vezérlés terén skf szíj szett + dolz szerintem jó páros jó áron és jó minőség is + gyújtásnál új ngk gyertyát neki és ha esetleg sagem trafója van még azt érdemes beru vagy valami használhatóra cserélni sagem/valeo felejtős
(#33030) cellpeti: pollenszűrő >> bárdi,unix,láng,zsu bárhol szinte , ha biztonsági őv visszahúzója gyengélkedik az lehet attól is hogy koszos és megszorul ki kell húzni ki sikálni aztán ha nem jobb csak utána cserélném.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz manlions #33029 üzenetére
Alapbol nem tokeletes a valtoja, egyest es harombol kettot hajlamos nehezebben bevenni.
Valto es motortarto bak ilyen idosen szokott gyenge allapotban lenni, azok csereje segit rajta sokat. Valtoolaj csere is, sot xado geles kezeles is.
A kuplungot nem tudom.
Vezerlest par hete csereltettem, Gates, Continental szijak, SKF gorgo, Graf, Dolz vizpumpa. Ezek megbizhato jol bevalt markak.
-
rob210
Topikgazda
válasz manlions #33029 üzenetére
Az M1 PH1 váltója valóban nem nagy eresztés, de a többiek leírták, hogyha nem a váltó halott akkor mi lehet a baja.
Vezérlés gates szíj dolz vízpumpa ebből ne engedj ez a legjobb párosítás.
A kuplung cserés lesz és lehet a váltó sebességek is javulni fognak kuplung csere után.Tresh:
1.6e-t írt abban nincs sagem meg valeo abban bosch gyújtástrafó van emlékeim szerint. 2db. /1db kiviteltől függően.Ez a 90 lovas nem a 107.....
Renault power
-
tresh
addikt
válasz manlions #33038 üzenetére
Megoldható minden ha van hozzá szerszám és affinitás gyártmány swag/febi teszt meg egyszerű: vagy megfogod a blokkot és megmozgatod ha könnyen jár akkor valamelyik elöregedett, vagy kézifék be 1-esbe rakod és kicsit emeled a lábad a kuplungon és úgy mond buktatod a motor ugyan ez hátra felé is. Ha nagyon kileng szintén egy jel hogy a bakok valamelyike feladta a harcot. elől kettő hátul egy van, az elsők elég jól láthatóak és szemrevételezhetőek a hátsó az vagy megemeled vagy akna vagy csápos és úgy látod mi a helyzet. Legnehezebb cserélni otthon ha nincs semmi akna stb akkor a hátsó bak.. a többi nem vészes
-
Beírom ide nektek is, de most már több, mint biztos, hogy hengerfejes az ótóm
Alap eset: nem fogy a vizem, az olajom is csak úgy, ahogy régebben is
És akkor a jelenség, amit már leírtam:
Elindulok (naponta 50km-t megyek vele 2x25 bontásban), viszonylag hamar hőfokon van a vizem (meglepően hamar), kb. eddig a pontig van is valamiféle fűtésem, aztán teljesen megszűnik, csak hideg jön be.
Most tekintsünk el a keverőmotor problémától, mert közben úgy fest nem az a hiba oka.
Ezután 4-5km-t megtéve, egyszer csak a vízhőmérő mutatója középről elindul gyorsan felfele (még nem sípol az autó, hogy STOP), kb. 3/4-ig felmegy, majd hirtelen leeseik kb. 1/4-ig. Na ekkor megjön a fűtésem és ezután beáll ismét középre a vízhőmérő mutatója, ezután az út további részén nem jelentkezik semmilyen probléma. Egyébként 10 autóhasználatból kb. 6-7x van ilyen probléma, tehát nem állandóan.Most, ahogy észrevettem, egy ilyen "móka" után egy jó félliter hűtővizem eltűnik (gondolom "elforr" és távozik gőzként a kiegyenlítő kupakjába épített szelepen).
Viszont ma nézegettem és azt látom, hogy nem látok bele a kiegyenlítőbe --> fekete.
A kupak aljáról olajsárszerű trutyit szedtem le, illetve a tartály belsejéről is (ameddig az ujjam beért) --> azért csak olajszerűnek írtam, mert inkább koromnak tűnik, illetve, ahogy visszatöltöttem a tartályt, rengeteg kis fekete szemcse (?koromszemcse?) úszik benne.
Ebből gondolván a fenti fűtés-vízhőfok ingadozást valamiféle dugulás/keresztmetszet csökkenés okozhatja (szerintem).Viszont ez a sok sz@r hogy kerül a vízkörömbe, hol keressem a problémát??? Jah egyébként a víz nekem tisztának tűnik (majd holnap megyek egy karikát és utána átforgatva veszek ki belőle mintát), csak ez a sok lebegő valami van benne.
Milyen árban van egy ilyen móka: szét-összeszereléssel, hűtőkör mosással, hengerfejes munkával, tömítéssel, tehát mindennel --> illetve kihez érdemes ilyennel fordulni, akár Pesti műhely is jó, olyan kellene nekem, akinek odaadom az autót, ő meg xy idő után szól, hogy kész (tehát nem akarok külön szerelőhöz, meg utána külön gépműhelybe, hűtőshöz, stb. rohangálni)
tudom van több lehetséges eset is, hát remélem nem a legrosszabb:
- hf tömítés
- hf repedés
- blokk repedésMég megvárom meganeklubon mit írnak, aztán lehet majd Zoltánt is felhívom.
mod.: illetve mennyire merjem használni az autót (tudom, hogy egyre romlani fog), viszont kell az autó
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
#42667776
törölt tag
Leírom, bár lehet, hogy túl vagy már rajta, mivel első körben már biztos próbáltad, de lehet, hogy levegős a rendszer. Lagunáknál több ismerősnél és nálam is volt hasonló jelenség, fűtés és vízhőfok ugyan így viselkedett és csak többszöri légtelenítés után jött helyre. Az egyik barátomén 1,9 dti pedig a tágulási kupak volt a hibás, ha úgy döntesz cseréled akkor csak a motorodhoz megfelelőt vegyél mert különböző nyomáson nyitnak, illetve fűtőradiátor is el lehet dugulva ami van amikor átenged, van amikor nem és az áramlás, nyomás is változhat. Egy próbát megér mielőtt levennék a hengerfejet.
-
válasz #42667776 #33045 üzenetére
Most egy ilyesmi ötletet kaptam mástól is, hogy első körben pucoljam ki a hűtőrendszert, mert a jelenséget dugulás is okozhatja.
Ez egyébként rendben is lenne, ezt a napokban meg is próbálom elintézni, viszont még mindig ott a kérdés, hogy ez a kormos cucc hogyan kerül a hűtővízbe??Légtelenítésen már túl vagyok, többször is kínlódtam vele.
Dieselnél üzemközben milyen nyomás van a hűtőkörben, mert még azt mondták, hogy nézzem meg buborékol-e a víz (akkor tuti hf), viszont nem tudom, hogy üzem közben letekerhetem-e a kupakot?
mod.: most találtam egy eladó 1.5dci komplett motort, amire azt írja a csávó, hogy "kis hengerfej hibával eladó --> égéstermék kerül a vízbe". Holnap, majd felhívom, hogy neki mik voltak a jelek.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
manlions
tag
válasz rob210 #33042 üzenetére
Lenne még kérdésem de ne nézzetek hülyének de miért csak egy hosszú csö és a hátso kipufoggodob van olyan mintha középröl hiányozna a dob\hőterelő lemez ott van\ennek van jelentősége már mint a középsö dob hiányának vagy a katalizátornak kéne tán ott lennie????2hónap múlva megy müszakira remélem ez nem gond? eddig skoda favim volt ott nem volt katalizátor nem tudom milyen dob volt ott???
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen