- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #92801 üzenetére
Nem bizony 1.5 évente volt cserélve akkor lett meg 19-20 e közti táv.
Renault power
-
válasz rob210 #92794 üzenetére
Elhiszem. Viszont egy otlet: Miert nem csinalsz videocastocat, feldobni egy weboldalra, es ha jon a noob kerdes, akkor beodbod ide a linket? Akar meg oktatast is? Akkor tudasod van, hogy ezt lehetne kamatosztatni. En lennek pl elofizetod is
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Dyno
veterán
-
Morales72
csendes tag
válasz rob210 #92797 üzenetére
Én is inkább a szememnek hiszek, és sajnos láttam már ilyet...
Az olajcsere nem egy tehén ára, a motorcsere viszont az.
10 ezer km, ha nem éri el, akkor is évente.
Jobb a békesség. Inkább eszek kevesebbet.És a használt motorolaj újrahasznosítása megoldott.
[ Szerkesztve ]
"I'm too old for this sh.t..."
-
szebe
őstag
válasz Morales72 #92806 üzenetére
Sokat megyek városban, 1 év/10 ezret se értem most el az olajcserével.
Jelenlegivel se fogom elérni valszeg, márciusban műszaki, azzal együtt mehet majd."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
A minap egy 3-as szeria BMW reklamja jott elo. Ott 3ev/30000 km volt a reklamban,mint olajcsere esd karbantartasi periodus. Durva, hogy meg mindig itt tartunk.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
troll81
addikt
Ma kellemes meglepetés ért a Twingo val kapcsolatban..
Első ülésben a jobb 1 Ben van isofix... az smax családból meg kisportola a Ford...
A Twingo meg öregebb is 2003..Ez mindegyikben van?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirus86 #92811 üzenetére
BMW Service Inclusive miatt a gyártó minél kevesebb, ritkább olajcserében érdekelt. Másrészről utóbbi években terjednek a dinamikus periódust számoló autók, szerintem az a legjobb megoldás - ha autópályán meg egész nap, futhat hosszabb cserét, de ha rövid utakat megy, ami miatt hamarabb romlik az olaj, akkor le tudja magának rövidíteni a periódust az autó.
-
AMD Power
titán
Az új Ledes Sanderoban ha tönkre megy a led, akkor lehet cserélni vagy itt is komplett fényszórót kell cserélni?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Morales72
csendes tag
válasz molnarpeter #92814 üzenetére
Kérdés, milyen logika alapján számol a számítógép?
Tervezett avulás és szerviz üzletág.
Elnézést a negatív hozzáállásért, de gyárban / gyárnak dolgozok, és látok ezt-azt. Pénz beszél stb.Én azt mondom, hogy a megbízható szerelőre kell hallgatni, aki éveken át bizonyított. Aki azt mondja, hogy ezt és ezt tanácsolta X-nek, és az autójával már kiment a világból 10-15 év alatt, és hibátlanul működik a motor. És aki azt mondja, hogy Y viszont nem hallgatott rá, és 3-4 év alatt ment is a motor a levesbe.
"I'm too old for this sh.t..."
-
rob210
Topikgazda
Na ma megint gyöngyszemet fogtam.
Szerelő úr kezeit "csonkolom."
Csináltam egy videót is, majd megpróbálom feltölteni, ha lesz időm. A két stiftet ugye be kéne akasztani a hornyokba és a fix. Ághoz feszíted a vezérlés mozgó jelét. Na hát itt nem ez történt. Rossz helyre akasztotta be és addig feszítette amíg csak tudta. eredmény autó erőtlen 2000ig nem húz. Konkrétan negatív irányba elfokolta a fix ékes tengelyeket.
Hogy lehet ezt elrontani én nem is értem!Renault power
-
Gombinyó
őstag
válasz AMD Power #92822 üzenetére
Passz, de, ha gond lenne vele az a 3-5 év gari idő alatt úgy is kijönne.
A ledes lámpákat ne úgy képzeld el egyik autóban se, hogy cserélgetni lehet a foglalatban, mint egy hagyományos izzót. Max javítani lehet, ha lehet egyáltalán, erre szakosodott műhelyben.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #92824 üzenetére
A halogénnél?
Annál sok 0-ával drágább.
De a xenonhoz képest is drágább.Renault power
-
norbert1998
veterán
Na kérem. Turbó kiszerelve. Teljesen ki kellett sajnos. De minden kapott szépen új tömítést, ahogy illik.
El kellett vinni a turbot apámhoz haza, hogy a betört csavarokat kiszedje. Rá kellett hegeszteni eggyel nagyobb anyát és azzal lehajtani. Az egyik elsőre kijött, a másik másodikra. Melegítés nem segített. Utána kis menet simogatás, illeszkedő felület simogatás, és most ott hagytuk abba, hogy a turbo a helyén, a levegő cső még nem került be, illetve a bölcső, a jobb oldali féltengely és a katalizátor az autó alatt a földön van. Az majd holnap, még egy másfél óra.
Viszont sajnos van egy érzésre 7-8 tized mm axialis lógás a turbón. Ez gondolom baj. Radialisan is van benne lógás...
De a motorolaj már friss a kocsiban, váltó olaj is szép új megy be holnap.
Levegő szűrő 8 ezer km után már koszos volt. Vagy nem cseréltem ezelőtt, és akkor 18 ezer km. Akárhogy is, most jónak kell lennie mindennek
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
[link]
Az egyik ígért videoRenault power
-
rob210
Topikgazda
És a másik.
Ez ugyan az a vezérlés.
[link]Renault power
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok!
A héten elvégezték a kuplung+szerkezet+kinyomócs. cserét az autón. A kuplung, mint a vaj, de sajna történt valami, és nem tudom hogy vélelen, vagy a szereléskori esetleges elektromos csatlakozó bontások eredménye:
Az elmúlt 8 év alatt soha nem volt hibajelzés az autón, de a mai nap felmentem az autópályára és kb 10 perc 4000 ezres fordulatos sebesség után elkezdett villogni a motorhiba ikon a műszerfalon, majd kb 10mp múlva világított a "villáskulcs" is. Visszavettem a sebességből, éppen egy kihajtónál voltam, mikor letértem és üresben raktam a váltót, a motor le is állt. Legurultam a főútra, majd félrehúzódva próbáltam újra indítani, és hiba nélkül indult is. Utána vissza a pályára és 120-szal szépen el is értem a célig, majd később haza is.
Itthon gyorsan hibakódolvasás, melynek eredménye: DF436, viszont a hibába belekattintva nem látok semmi továbbit (lehet az egyszerű diag miatt):
Lehet gyertya hiba (kb 30 ezer km van bennük), vagy esetleg a felső holtponti jeladó vagy annak csatija szórakozhat?
Esetleg ezt meg kellett volna csinálniuk és én tudatlanul is, de elvégeztem a pályán? :
[link][ Szerkesztve ]
-
zsola400
aktív tag
válasz Jimmy8 #92837 üzenetére
A menet közben villogó motorhiba lampa égéskimaradásra utal 1 v. több hengerben, hibakód is ezt írja, ebbe az irányba kéne keresni. Gyertya, trafó miatt lehet, felső holtponti jeladó nem. Az égéskimaradás hiba nem csak a gyújtás kör hibája miatt lehet, mechanikus hibák, szelepek nem zárnak, befecskendezés stb.
-
Jimmy8
senior tag
válasz zsola400 #92841 üzenetére
Köszönöm . Reggel jöttem rá, hogy elírtam, mert majd 40ekm van a gyertyákban. Korábban már vettem is (készültem a cserére), ugyhogy ebéd után csere, majd hibakódtörlés .
Csak az volt a furcsa, hogy a részletesebb hibalerásnál (második kép), meg nem ír hibát.[ Szerkesztve ]
-
Vett egy ismerősöm pár hete egy kettes Szeniket 370-ért, 450k Km-rel, 106/240 1.5dci. Hát mondom egészségedre, ennyiért az egyesekből kapni olyat ami működőképes, nem a kettesekből. Aztán végignézve igazából egész jó állapotban van az a szar, még ha lesz is valami baja megérte.
Mondtam neki mik a típushibái amire emlékeztem régről, de azok rendben vannak, gumi, akku, fékek, futóművön látni sok minden cserélve volt, nem úgy néz ki mint amire szartak rá. Nem lehetetlen fillérekből jó autót venni, világ életemben ezt csináltam én is, csak ugye minél többször jön össze annál nagyobb a rizikója, hogy na a következővel tuti szopás lesz.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
Morales72
csendes tag
Nagyon jó sufni kellene hozzá, mert ahogy látom, ezek azért elég bonyolult holmik. De az kétségtelen, hogy a magyar leleményesség szinte határtalan, úgyhogy még akármi is lehet. Bár én nem vagyok az "50 ezerért kiütjük" híve, jobban szeretem, ha a gyári állapot van visszaállítva stb.
Amúgy meg nem fordult volna a fejemben, hogy ezek ilyen retek drágák lehetnek.
"I'm too old for this sh.t..."
-
-
Jimmy8
senior tag
válasz zsola400 #92844 üzenetére
1def-re kattintva adta ki a második képet .
Kicseréltem a gyertyákat, vásárlás óta az NGK bkr6ez-t használom. Az volt benne akkor is, majd arra is lett cserélve most harmadszorra is. Amit most kiszereltem: gyönyörűen le volt tisztulva mind a négy gyertya, csak a hézag volt már 1mm. Annyi, hogy a "gyári" hézag az új NGK-n 0,85-0,90mm (nem volt egységes), de mindet 0,9mm-re állítottam, bár ez a V-line sorozat (középelektódon V bevágás van). Legközelebb gyárira cserélem.
Sajna CLIP-pel egyik szervíz sem rendelkezett akinél jártam, a márkaszervízt még nem kerestem fel... -
forceberg
veterán
válasz rob210 #92854 üzenetére
Á, sajnos látjuk ezt mi is. Pl. miért annyi a kötelező?
Mert ilyen lámpákat számláznak ki egy-egy kis kocc után...
Az más, hogy ráadásul még xar is ez a lámpa.
Ennyiért mondjuk magamnak megpróbálnám meghebregálni(a menetfényt, mert ha ilyen kitakarós stb. exra a tompított is, akkor az necces), de nem egyszerű lehet, mert tuti még a LED-ek is öntöttek a panelra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
angyalpc2
aktív tag
Utóbbi hónapokban észrevettem, hogy hideg motornál a rádió be krepeg.
Tudjátok, mint mikor egy sárkány repülő elrepül és az adásba behallatszik a gyújtás kattogása szaggatása. Nem erősen csak pont hallod.Nem foglakoztma vele... mert mindig csak a munkahelyi parkolótól csinálta, gondoltam gyenge a jel, de most már egyre zavaróbb, és már a garázstól indulva is ilyen...
nem mindig, de be hallatszik...
Gond lenne valamivel? gyertya hézag? kábel? vagy valami szűrkondi vagy?
Egyébként semmi gondot nem tapasztalok.
100-200m után már nem hallani. Nagyon furi -
angyalpc2
aktív tag
válasz forceberg #92858 üzenetére
Szerintem még túl is kalkuláltad jó lesz az 50 dolcsinak is. Értem én hogy a munkást és a cégvezető mercijét is ki kell fizetni (idehaza is van gyártó)de ez már a közröhej ár még német fizetés mellett is.
Itt már kemény hasra ütések és kartellek mennek. mert ha nettó 200-250e a gyári oké drága, de egy suzukiba alsó közép kategória kocsi 800e mikozben a vadi új kocsi se kerül többe 8 milliónál...ez meg egy fröcsöntött műanyag.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest