- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Hobby elektronika
- Videós, mozgóképes topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Micro Four Thirds
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Első Twingo 2004-2007 közti verzióján agyalok városi rohangálósnak.
Mennyire öregszik a beltér, és miket kell megnéznem rajta, ami típus specifikus, hogy egyáltalán érdemes-e szerelővel átnézetni?
Melyik motorral eszik legkevesebbet városban?
Kössz!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
MasterMark
titán
Az ezüstözött változat csúnyán öregszik, a színesek viszont anyagában színezettek azzal nincs gond. A kormány meg mindegyikben nagyon csúnyán kopott szokott lenni.
Szerintem a 16 szelepes 75 lóerős motor legyen, azzal tartható a városi tempo. Főleg a későbbi nehezebb változatnál.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
félisten
válasz MasterMark #92002 üzenetére
Köszi!
Netes infóim alapján csak 20-30 kilóval nehezebbek az új twingók, mint a régiek.
Téves infók ezek?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz MasterMark #92005 üzenetére
Értem, akkor a használtautó adatbázisa nem jó, mert a 2004 utáni példányokra 845kg-ot ír.
Köszi az infót!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
1 nap eredménye.
törve volt a bal eleje, kicsit húzni is kellett rajta.
Ahhoz képest egész jó lett.Renault power
-
En 1.6-os Modust vennek helyette, esetleg 1.2. Nekem 1.6 van (es lesz is meg, mert nem tudtam jobbat venni sajnos ) A nemet forgalmim alapjan 860 Kg, de netes adatok szerint 1170 kg korul van. Varosban nagyon, de nagyon agilis es robbanekony, es siman meguszhatsz vele veszelyes szitukat, mert van benne tartalek. München kornyeken en siman leviszem varosban 6 ala, kozepesen moderalt uzemmodban (neha egy-egy elozes bejatszik). Rovid tavon (2*12 km) asszony vehemens vezetesi stilusban 7.3-al elvolt telen, mostmar 7.1. Es meg van helyed is pakolni, meg cangat is vihetsz vele. Tehat relative eros es meg tudsz pakolni is bele. Beltere eleg jol tartja magat, de a mubor kormany (ha van benne) az nagyon csunya lesz. Plusz isofix elol! En twingo helyett ezt vennem, foleg ha csalad is van.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
félisten
Heló!
Köszi a tippet!
Megnézem ezt a modust.
A városi 6 alatti fogyi elég vonzó, mégha óvatosság is kell hozzá.
Család nincs, de kutya igen.A twingo elsősorban a kicsi mérete miatt jön szóba, mert ahol lakom, ott soha nincs parkolóhely, viszont vannak a parkoló helyek közt fák, amik elé nem fér be szinte senki, de egy Twingo igen. Vagy egy suzuki alto.
Majd lemérem, hogy a Modus befér-e.Igazából őszig ráér nekem a vásárlás, így van még időm kitaláálni, hogy mi a legjobb.
Köszi a tippet!
#92010 MasterMark: Igen, jogos. Nekem a teljesen alap felszereltség is elég.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
rob210
Topikgazda
-
creed33
aktív tag
Sziasztok!
Hozzáértőktől szeretném megkérdezni hogy az alábbi típus mennyire megbízható, illetve vásárlás esetén mire kellene odafigyelni hogy ne keljen folyamatosan szervizbe járnom vele.
Főleg városi használatra lenne megvásárolva.
Köszönöm! -
rob210
Topikgazda
-
Azért ez a Marcello nekem továbbra se egy szimpatikus faszi, hiába "szerelő" meg van/volt nekik tucat Renault. Ez a végtelen gyűlölet a DCI-vel szemben amiről ha tényleg ismerné tudná, hogy nem szarok, hanem mindenki 500-ból akar Kangoot venni és nyilván annyiért nem lesznek jók, azért van tele minden csoport DCI köpködéssel. Érdekes módon nekünk egyik se volt szar. Meg ez a 100-nál már billeg, meg a szar fék és kormányérzet... Rendszeresen kenem neki 100 fölött, megrakva is, egyáltalán nem akar leesni az útról, még kanyarokban se. Ráadásul ő minden szirszart kicserélt benne és úgy mondta rá ezeket, nekem meg olyan amilyen az egész autó és így sincs vele gond.
Engem mint Renault kedvelőt ezek fel szoktak húzni, önmaga paródiája a faszi.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #92023 üzenetére
A torziós futómű ilyen szempontból nem hülyeség.
Szerintem sokkal stabilabb egy spirálrugós felfüggesztésnél.más:
A magyar valóság, szakadásmentes beltér.
[link]
🤣🤣🤣Renault power
-
akom
senior tag
Sziasztok!
Nemrég érkezett a családba egy Renault Scénic III (2014). Nagyon meg vagyunk elégedve, de van egy irritáló problémája.
Nem lehet beállítani az időt az R-Link-en. (Sötét az időbeállítás gomb.)
Találtam egy videót amiben ugyan ezt a problémát az R-Link frissítésével oldották meg. Sajnos a videóban linkelt oldalon nem dob a VIN számra találatot. (There are no updates available for your vehicle.)Tudtok esetleg valamilyen más forrást ahonnan le tudnám tölteni a frissítést ?
-
norbert1998
veterán
válasz MasterMark #92025 üzenetére
Általában azt is elmondja, hogy nincs teljes képe a dci-rol, egyszer szopott nagyot valami dizelellel, azóta kerül mindent. Ezt még nem láttam, de megnézem majd.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz MasterMark #92003 üzenetére
ilyet vettem D7F-be is
-
angyalpc2
aktív tag
válasz angyalpc2 #91897 üzenetére
Beleraktam a lengéscsillapítót a clio-ba KYB 343289
mhh
Érdekes, nem rossz...csak kicsit peckesebben jár a kocsi, úgy értem, nem olyan puha lágy a rugózás hátul.
A hátsó koppanás elmúlt csendesebb hátul...de így hogy az első még nincs cserélve elég furi érzés.(meglátjuk vizsgán mennyi lesz az érték)A régi ennyire szar volt (vizsgán már 2 éve majdnem bukós volt 50% körüli) már és ekkora a különbség?
Másnak is ilyen érzete van volt csere után?[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
-
angyalpc2
aktív tag
válasz MasterMark #92032 üzenetére
igen 2 éve még átment a műszakin talán 50% volt vagy alatta..de már szóltak hogy a következő bukós lesz...még belement 20+ e km
most lett cserélve -
grizlisandor
addikt
válasz MasterMark #92031 üzenetére
Köszi, majd megnézem holnap.
-
senior tag
Erre a kábelre nem tud valaki linkelni egy diagrammot ? Clio 3 felső kijelző egyik kábele.
-
grizlisandor
addikt
válasz MasterMark #92031 üzenetére
Én valami jobban felszeretet próbáltam és a 2 méteremmel jól elfértem elől.
Fapad az tényleg fapad, hogy még fordulatszámmérő sincs a teszten szereplő autóban.
-
válasz rob210 #92024 üzenetére
Nem csak itthon, hidd el. A tip-topnak arult Grand Modus egy fosch volt Nemetben. Felhivtam es mondta,hogy nemi jegkar van a tetejen, ez csalados ember, ezert mindig mindent megcsinal. Ez nem votl igaz. Megneztem: Belul-kivul patika volt.Viszont nivopalcanal mar lattam, hogy elhagyjuk egymast. A faszi 30000+ km alatt sem cserelt olajat. 3 ev alatt nulla olajcsere, es erre buszke volt! Hidegen csoda, hogy beindult, feltengelyek logtak. szervo hibas. Velemenye szerint ez egy jo auto, csak Renault es ezert vannak elektronikai hibai. Elso tulajos, garazsban tartott auto volt. Legalabb jo kis nyaralast iktattunk be. Szoval az oreg Modus marad, mert meg tip-top azokhoz kepest, amit lattam eddig. Elkepeszto!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
mirci18
addikt
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy az android auto mikortól volt alap a Renaultoknál.
7 személyes autót szeretnék venni eddig nagyon megszerettem a mostani autóban az android autót.
És emiatt nem szeretnék egy új fejegységre kidobni 150-200 e ft-ot.
A Dacianal tudtommal 2018-tól.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
troll81
addikt
Sziasztok jp grup maxgear mint lengéscsillapító megfelelő lehet a Twingoba?
Mi az ajánlott?
Stabpalca és lehet komplett lengőkar T cserélnek nincs mivel préselni jelenlegi állás szeint.
Mi az ajánlott az adott alkatrészbol -
Matefon
csendes tag
Autó: Renault Megane Classic 2002 (1.4 benzin, sedan)
Üdv!
Az autóm egy ideje már hidegben pöccre indul, de meleg motor vagy idő esetén kicsit nehezebben, de elindul(t).
2 hete kezdődött az alábbi probléma:
indítóztam, vártam, semmi. Még egyszer, semmi. Ment a hívás rokonnak, tanácsára a padlógázzal való indítási próbálkozásnál a motor elindult, egy darabig alacsony volt az alapjárat de utána minden szuper volt. Benzin volt az autóban (bár kevés, de még nem égett a lámpa), akksiban volt cucc, enyhe lejtőn álltam.
Valamilyen szenzor hibára gyanakszunk, valószínűleg nem jó a keverék, amit a motor kap. De szerelő szerint nincs nagy baja, mert ha elindul akkor megy
Azóta minden nap előjön a probléma: reggel általában elsőre indul, majd a nap folyamán sokadik próbálkozásra, nagy nehezen, de elindul. Próbáltam kitapasztalni, hogy mi az ami segít, de egyelőre nem tudtam megfejteni. Mai nap például reggeli első indítás (kint 5°C) pöcc-röff, majd kb 6 óra múlva (kint 10-15°C) elsőre nem, de kicsit hosszabb időre hagyott gyújtás után másodjára elindult.
Egy kis mellékes info, hogy egy ELM327 klónnal próbálgattam adatokat kiolvasni nemrég (fogyasztás leginkább), aztán szüneteltettem a szórakozást. Az első problémás indításnál ismét bedugtam a cuccot, hátha van hibakód, de semmi. Arra is gondoltam, lehet-e, hogy a kínai klón tett tönkre valamit az ECU-ban.
Előre is köszi a válaszokat! -
zaskar
senior tag
Sziasztok! Elsősorban Robhoz intézném a kérdésem, de bárkitől szívesen fogadok választ.
Kollégám Captur vásárlásán gondolkodik, a mild hybrid 140-es verzión, a csatolt képen a 2. oszlop. Mennyire ajánlott az a motor? Elnézést, ha korábban volt már róla szó, de most nem találom.
A másik szóba jöhető modell számára az S-CROSS, hasonlóan 140 lovas motorral (és nem mellékesen jóval olcsóbban).
Köszönöm előre is.
-
válasz Matefon #92044 üzenetére
Pucold ki a leghaz szurot, esetleg van benne valami. Illetve ahogy irtak elobbiek is: a csatikat nezd at. Esetleg a gyujtastrafo - vagy gyertyaknal kabelek mar nem tartanak jol es melegen elengednek. Nekem 1.6 Kangoonal volt ez (ugyanaz a motor, gyujtas, csak az 1.4-esnek kisebb loketre) Ha uj gyujtaskabelt veszel, ne vegyel illatosat, mert a nyest szereti (tapasztalat). Szagold meg elotte
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen