- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Projektor topic
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #61847 üzenetére
Szerinted ez az XTL valahol is egyáltalán létezik? Mármint sima kúton?
És ki merné tesztelni? Az sem biztos, hogy jót tenne a motornak, de az is lehet, hogy utána rakétaként száguldana, de mivel már nem járok ki, sajnos nem is tudom ezt ellenőrizni, én pl soha nem tankoltam kint, vagy nagyon ritkán, jött a kutas, mondom neki, hogy tele, addig bent kajáltam, és/vagy ittam egy kávét....
Tehát megkérdezni legalább, mert azért egy Osztrák-Német szavára jobban adok, mint itthon némelyik látványra már full IQ light segítő kutasnak. (tisztelet a kivételeknek)Legközelebb Januárban megyek ki, de az egy Téli családi vakáció lesz Európa több országában, akkor majd kiderül. És persze nem száguldozás lesz, ha ott ül a 4 "csajszi" mellettem. Szavam úgyse sok lesz, eddig se nagyon volt. :-D
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz polonic #61847 üzenetére
Átalakítás nélkül használható, nagyon tisztán képes üzemelni minimális koromképződéssel, viszont az ára miatt tisztán nem kapni legfeljebb kísérleti szándékkal. Kb. annyi, mint a tiszta alkohol a benzinesekben, azt se használja senki és azt sem kapsz, E85 is ritka nemhogy E100.
Annyit ír még, hogy a prémiumokba kevernek belőle valamennyit javítási céllal (magasabb cetán, kevesebb kén), de ezt már 10 évvel ezelőtti cikkek is írták. Mondjuk én valahogy éreztem, hogy valami ilyesmire van ez használva és nem tisztán kapható. Úgyhogy ezt ne keresse senki, mert annyira fog találni, mint 102-es versenybenzint is. Meg kb. annyira nem lenne értelme se.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Változott mostanság valami a műszakival akpcsolatosan? Másfél óráig tartott...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz Mágus2 #61855 üzenetére
OMW-nek a prémium benzine is azt hiszem 1% etanolos az akkor E1 lesz vajon? Vagy az ETBE is bele lesz számolva, mert akkor E5 lesz ugyanúgy.
Amúgy ő szerintem arra gondolt, hogy B7/B10-nél sűrűbb nem lesz itthon a kocsik átlagéletkora miatt, nem pedig lefele. Benzinből is be akarták hozni az E10-et anno, aztán nem lett végül maradt az E5.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #61856 üzenetére
9-re mentem, gondolom "túlterhelt" volt a rendszer.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Na a mai napon ismét eljött a kudarc látogatóba.
Nem tudtam levenni a féltengelycsukló csavarját egy II es meganeról.
Az istennek se jött le.
Erőkar elbukott, wd40 es áztatás elbukott, légkukcs 450 NM en elbukott. Így feladtam a harcot.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz polonic #61847 üzenetére
Erre csak egy nagy passzt tudok adni.
Vegyész kolegám mesélt valami megkötött metán alapú szintetikus olajról, ami kiválóan használható üzemanyagként, régi alacsony nyomású, adagolós, örvénykamrás dieselekben, de azokban kb bármit lehet használni, amit nagy nyomáson be lehet gyújtani."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #61862 üzenetére
Na akkor most, hogy értsd.
Eddig én is azt hittem, hogy nincs csavar ami nem jön le, csak rövid erőkar.
Ma bebizonyosodott, hogy tévedtem.
Feltettem a fix krovaszárat, középenn alátámasztottam egy palack emelővel, egyik oldalra 120cm es cső, másik oldalra 160cm es cső, a 160 ast húzta felfelé a haverom, a 120ason meg ugráltam a magam 100kg val.
Az anya meg se moccant.
Ezután jött a B verzió légkulcs 450NM ennyit tud, csak darált, darált és semmi.
Ezután jött a C verzió, Emelővel alátámasztottam középen a 160as cső végét pedig egy 10 tonnás emelővel elkezdtük pumpálni! Konkrétan felemeltük a kocsit, de nem mozdult a csavar.
Ekkor másik emelővel megemeltük a másik oldalt, tehát a kocsi eleje a levegőben volt, úgy, hogy az anyán volt a terhelés és nem indult meg.
Tehát feladtam, majd valami brutál 1000Nm es légkulccsal leszedik, valamilyen műhelyben.
( mindez 1.5 nap wd40 es áztatás után! )[ Szerkesztve ]
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #61850 üzenetére
Nem gondolom, hogy olyan gáz lenne a helyzet. Elég későn értem ma haza, de mentem egy kört az autóval. Gázpedálom kívül én nem tapasztaltam hibát a másik két pedállal kapcsolatban. Párom azt mondta, hogy miután bemelegedik azután lesz keményebb a kuplung. Ilyen lehet? A fék talán egy picikét tényleg jobban fog, de ahogy elmondta nekem reggel én sokkal sokkal rosszabbra számítottam. Én kérdeztem tőle, hogy véletlen nem vezet e másik cipőben, mert pl. papucsban én sem szeretek,mert jobban kell nyomni Ha tudnám, hogy nem romlik el ebben a pozícióban a gázpedál, akkor én pl teljesen meg tudnám szokni.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #61852 üzenetére
Neem. Az XTL a valamilyen formában, kötött metán alapú szintetikusan előállított, szobahőmérsékleten, és légköri nyomás alat cseppfolyós üzemanyag, ezek mindegyike még eléggé state of the art technológia. A klasszikus préselt növényiolaj alapú bio üzemanyagok nem véletlenül nem kerültek be a szabályozásba, és van oka, hogy miért csak keverve lehet használni. A lehető legrosszabb ami történhet vele.
Ilyet állítanak elő pl Dániában, ahol az erőművi többletenergiát a légköri széndioxid megkötésével üzemanyag gyártásra használják. Ezeknek kb akkor lesz jövője, ha elfogy az olcsón kitermelhető kőolaj, és nem sikerül az akkumulátor technológiát megújítani.
Mod: ez nagyon off téma
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61867 üzenetére
Nem.
Hacsak nem a grand scenicről beszélünk, mert azon nagyobb tárcsa van, de a sima scenic 280 as tárcsájára felmegy.Ennek ellenére a nagy kaszni miatt én se javaslom a 15öst, és gyárilag is 16 al jött ki
Renault power
-
mdav88
senior tag
válasz NdrewSunix #61867 üzenetére
Grand scenicre, vagy nagyobb motoros scenicre lehet hogy nem. Nekem a sima 1.6benzinen az van.(kisebb fekek, talan 280mm-s tarcsak)
-
senior tag
-
mdav88
senior tag
válasz NdrewSunix #61870 üzenetére
Rob irta is elottem mi a helyzet, nekem helyi kozlekedesre tokeletesek a 15os papucsok, ez a gyari ajanlott a sima scenicre. 205/55 r16 megegyezo valtomeret, ha az szimpatikusabb. Grandra meg mindenkepp az kell.
-
senior tag
-
Robi81
tag
Sziasztok
Első fékbetéteket ha cserélem azt is be kell kenni réz pasztával?
Mert neztem videokat de ott sehol nem kenik. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #61882 üzenetére
Érdekes, nálam nem ragad rá semmi. Ha meg olyan trágya fékbetétet használ a tulaj, ahol minden fékporos, akkor lehet, hogy ragad rá. De ezek youtuber szerelők, köztük ez a Chris csávó sem akárki amatőr szerelők, hanem szerelő és versenyző is, meg a Scotty Kilmer, aki szerintem ráadásul egy igazi lángész, ha gyorsan megbízhatóan és olcsón kell javítani valamit, és a többi sok autószerelő a több milliós követőjével mind tesznek rá rézpasztát.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez a k...ott fórummotor és a korlátozása most felcseszett. Beírok egy hosszú szöveget az előző hsz-be még és elküldés után kiírja, hogy a 15 perc lejárt, ok ennyi a limit, de ezt vagy küldje még el, vagy "adja" vissza a begépelt szöveget! De nem, az egész megy a levesbe. Hát ezek után szerkesszen, akinek hat anyja van, ha eszembe jut valami kezdek egy újat.
Egyébként is minek ez a limit, ami máshol alap, hogy bármikor szerkessz, törölj valamit, ha az időközben változott, esetleg érvényét vesztette? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #61879 üzenetére
Arra a betétre kell a rézpaszta, amelyiknek a hátulján nincs rezgés elnyelő réteg. Ezt a réteget könnyű felismerni, mert érdes. Sok gyártó csak egy sima lemezdarabot rak a betétre, oda kell a paszta, hogy ne sikítson. A betétnek a végeire, ahol csúszik, mehet a rézpaszta, de oda van jobb anyag is. Pl az ate gyárt spéci zsírt, ami nem szárad be.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #61889 üzenetére
Én ezt használom ez bevált.
A rézpaszta továbbra is az akusarura való nálam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #61892 üzenetére
Szuper. Remélem az agy féktárcsa közé is tettek.
Mindegy ezek szerint ezzel a véleményemmel egyedül maradok. Ettől még a tapasztalat azt mutatja, hogy a fizikát megkefélni nem lehet és a rézpaszta gyönyörűen megfogja az alkatrészeket. Forceberg tudna erről mesélni.
Meg még pár fórumtárs aki járt már nálam a rézpasztás autójukkal.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #61893 üzenetére
Csak a felnire kentek, az a gumis műve volt. Féket nem ő csinálta.
Ebben amúgy van valami és nem is értem miért azt használnak, ha egyszer van csereanyag helyette. Ők azért kenik rá mert elvileg nem rohad össze az alkatrész tőle. Gyakorlatilag meg a réz eléggé fent van fémtámadási kényszerben a listán, nem találom a táblázatot, de ezen is látni. [link]
Szereti a lemezt, az acélt, a vasat, a horganyzott dolgokat, szóval mindent amiből a gyári felnik vannak meg a kerékagyak, tárcsafékek. Alut különösen, remélem alufelnire nem kenegetik.Ólmot meg bronz, sárgaréz akkusarut nem támadja oda tényleg lehet kenni.
Ha nagyon unatkozom lehet le is szedem a kerekeket és lemosom.[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
Hali! Olyan kérdésem lenne, hogy az autóm csak 27 fokra állítva fűt, de akkor úgy hogy bele lehet rohadni. Ha lentebb veszem egy fokkal, 26ra, akkor pedig csak langyos levegőt fúj. Hol lehet a probléma?? M2, 2004
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gaaabeeesz
aktív tag
Sziasztok!
Megane 2 Grandtour fenyszoro cserében vagyok.
Kis kavarc lett a rendelessel, igy csak az egyik uj fenyszoro kerult a helyere.
Az indexek elől eleggé rapszodikusak.
Mikor eloszor osszeraktam, nem volt jo, utana szetszedtem, mukodott.
Most megint nem megy. Es egyszerre, egyik oldal sem. Sem az uj sem a régi fenyszoroban.
Azt tudja esetleg valaki, mi lehet a baj?Az automata fenyszoro kapcsolasnak ehhez lehet koze? Mert itt az index az a helyzetjelző is egyben, ha jol sejtem.
H1/H7/P21W izzok vannak benn. KosziÜdv, Gabesz
-
rob210
Topikgazda
válasz Gaaabeeesz #61899 üzenetére
Nézd meg a testkábeleket, mert azok lehetnek még szabadon van belőle pár.
Illetve a hátsó lámpában nézd meg a csatlakozókat fújd be kis wd40el, nem vicc!Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest