Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    Nézzétek csak mit találtam a renault befecskendezőkhöz:-)

    Delphi
    Kisebb, gyorsabb rendszer mint a bosch. Valószínűleg olcsóbb is, legalábbis gyártói szinten, mert bővül azon autómárkák köre akik ilyen rendszert építenek be. Pl. a mindig bosch-ozó Mercedes is váltott.
    Egy hátránya van.
    NEM LENNE SZABAD MAGYARORSZÁGON FORGALOMBA HELYEZNI!
    A probléma:

    A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Hangsúlyozni kell hogy, a szabvánnyal és nem az olajtársaságokkal van a baj. Bolondok lennének jobb gázolajat csinálni, mint ami kötelező.
    A kenési hiányosság következménye, hogy a nagynyomású szivattyúban elhelyezett kisnyomású tápszivattyú lapátjai megkopnak, berágódnak és tekintélyes mennyiségű fémreszelékkel telítik az injektorokat és velük együtt a komplett üzemanyag rendszert.

    Itt jöjjön a közhely:
    Két féle delphi rendszerrel szerelt motor van. Amelyik spénes és az, amelyik majd lesz.
    Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának.
    A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
    (2011-05-03 gyásznap volt nálunk a Fordosoknak. 4 TDCI Mondeóra kellett rámondani a
    350 000Ft-os javítási költséget (Szivattyú, 4 injektor, rendszer tisztítás).
    A delphi injektorok javítása viszont nyitott kapu. Van hozzá alkatrész és technológia.

    Hibák:

    Magas résolaj:
    Fúvóka, illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba. A kapcsolószelep okosabb, jobb megoldás mint a bosch golyófészkes, nyomópálcás rendszere.
    Túl kevés-túl sok szállított mennyiség:
    Fúvóka illetve a hidraulikus kapcsolószelep hiba.
    Injektor felújítási árak: Új fúvókával és új kapcsolószeleppel, kódgenerálással nettó 45 000Ft .

    Szivattyújavítás: nettó 100 000-160 000Ft .

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák