- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Notebook hibák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17100 üzenetére
Megnyugtatásul: a Multivar is zörgött anno! A J.Costa egyik előnye volt, hogy az...
Másképp zörgött. De tényleg: kicsivel kellemesebb hangja volt, mert abban azok a
rudak, vagy mik eléggé méretpontosak, lassan csúsznak a helyükre szétszedés +
összerakás után, mert lassan jön ki a műanyag mentén a levegő. Tehát alig zörög.A gyári varió azért jó (oemparts-ról volt 42K, az teljesen rendben van, kompletten),
mert abban a nyomólap és a csuszkák is vadiújak voltak: ez sem zörög nagyon...Még.
-
csongi
Topikgazda
válasz Grillo #17098 üzenetére
Mekkora az alapjarat? Meg tudod merni?
Ha torok cso nem zar jol, vagy valtozo keresztmetszetu lesz az atereszetet leveo nyilas ezaltal, beleszolhat az alapjaratba. Illetve torkos hangja lesz.
Lehet a kovetkezo szemle a karbi lesz? Ha igy hasznaltak, akkor beszivta a port, es az tud szep munkat vegezni. -
Grillo
senior tag
válasz csongi #17102 üzenetére
Mármint én használtam így. Ja. Olyan 1600 km-t.
Veszek bilincset ma, aztán meglátjuk, hogy a gumicső deformálódott-e, vagy rámegy vele faszán. Ha nem zár jól, akkor elvileg 7k körül kapni.
Nem tudok fordulatszámot mérni, viszont jelentősen magasabb, mint kéne, néha leejti, de nem marad ott huzamosabb ideig. Mikor tegnap ráhúztuk a karbira rendesen, akkor alacsonyan ment, de aztán gondolom nem tökéletes a dolog, meg lehet azóta el is mozdult, mert megint magasan tartotta reggel, hogy jöttem, néha esett le. -
lehella
senior tag
Most lett elegem a mozaik utcából. Pár hete hívtam őket, hogy kéne vizsgaidőpont motorra, azt mondták hogy ráérek egy héttel a lejárat előtt telefonálni, mert kb másnap tudnék is menni. Tegnap hívtam őket többször, nem vették fel. Ma hívtam őket, 45 perc telózás és számtalan újrahívás után után végre felvette egy illetékes, aki mondta hogy hétfő előtt nincs időpont. Mondom az tök jó, 08.án lejár a vizsga. Erre "uram, a 14.e hétfőre tudok csak időpontot adni".
Köszi, anyátokat, megyek 12 rugóért akkor 21. századi, korszerű online rendszerben foglalt időpontú helyre hétfőnwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Két éve nem volt semmi gond,
leszámítva, hogy pár taxis meg nepper majdnem ölre ment az időpotnokkal, reggel hatra mentem és fél óra alatt megvolt a vizsga, ~4800ért, plusz tényleg egész nap bármikor lehetett volna időpont, mert a szomszédban dolgozom. Igazából a motor "előzetes" átnézése nem ér ennyi plusz pénzt, amibe egy magán állomáson kerül, de ha esetleg kellene némi hátszél akkor megleszwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17115 üzenetére
valami nem kerek
Az, hogy gányolt volt a szívótorok, magában gáz (összezavarja a keverékképzést).
A legnagyobb baj, hogy nem magadnak gányoltad így otthon, hanem egy szerviz!
Lásd még: "Nekem kellett megcsinálni, amit elrontottak!" 3 éves, de örökzöld...MÁS: fél óra alatt rendbe tettem azt a rohadt seegert. 32 fok árnyékban, motorka a
napon állt persze. Szívató nélkül pöcc-röff első főtengelyfordulatra, és ki is álltam a
kertből izibe, mondom, nem fogom most már tologatni... Semmi rendellenest NEM
észleltem, nem akart hátbarugdosni, ahogy az ember egy piros rugótól várná, LOL!Szóval a finom manőverezhetőségi képessége nem sérült: tény, hogy magasabban
fog a kuplung, de ettől még nem hirtelen, vagy durván, hanem a szokásos módon...
Kicsi gázzal jól kontrollálható. Nagy gázzal meg 1 másodperccel jobbat gyorsul.
Persze ez a Polini rugó erénye is. De még ez se 8.6... szóval "tuningpokol lvl 100"!Az lesz, hogy visszarakom az eredeti kontrasztrugót, és leszarom, ha visít... (Max.
elkopik a szíj idő előtt, de hát erre is láttunk példát.) A végén meg full gyári lesz.Szerk: ilyen furcsán csíkozódott variót láttatok már? (Grillo most ne jelentkezzen.)
Mielőtt belekötnétek, ez a külső, fix tárcsa, de a varión is hasonló a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #17118 üzenetére
Vagy hagyja még kopni egy kicsit, és lesz egy "majdnem DCT-" váltója....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #17114 üzenetére
Felreerthetoen fogalmaztam. Nem karbi, hanem fojtoszelep haz (throttle body).
Ehhez hasonlo, nem? Ez egy SH 125/150-re valo, kompletten uj ara 60 rugo korul van.
Azert kerdezem, hogy mi a szama/tipusa mert legalabb 5-6 verziot lattam eddig SH/Pantheon/Foresight 150-es fojtoszelep hazra. -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17118 üzenetére
Nem kizárt, hogy a csíkokat a balatoni túra csinálta: ott haladtam szabályosan. Amúgy a Suzuki külső tárcsa 2015.09.15-én 39159 km-nél került beszerelésre, és 2016.05.27-én került vissza a torpanós gyári, mivel sikerült ledarálni a Suzuki hűtő lamelláit a varióanya lelazulásának következtében... A gyári TÉNYLEG csíkos volt! Konkrétan 1 db árok volt rajta, aminek átugrása torpanásként érzékelhető volt: nem is bírtam vele együtt élni túl sokáig, így 2016.06.17-én, 43037 km-nél visszaraktam a Suzuki tárcsát. Miért írom le? Mert ezt a sokcsíkosságot nem láttam rajta eddig, soha. Szóval lefutott 3500 km-t felületi nyomok nélkül, különböző variók mellett. A J.Costa felülete is patyolat 3000 km futás után. Ha még megvan a hirdetés: fotók A vacsiúj gyári variót idén március végén raktam be 47034 km-nél... Most van a ketyerében 48865. Eddig nem láttam ezt a csíkosságot... Valami az utóbbi időben csíkozhatta össze ilyen viccesen, szabályos távolságokban max. 1800 km alatt.
Bár most, hogy előtúrtam a képeket, azért csak látszik rajta, merre járt a szíj.
Bogyó bá': először is LOL! Másodszor meg az a vicc, hogy ez tkp. nem is vicc... Mivel lehet krúzolni vele alacsony fordulaton (innen jött ki a 3,7-es fogyi a balatoni túrára), viszont ha ugyanazon tempónál adsz egy pici gázt, akkor rögtön visszavált! Nem gyorsul még, meg nem történik semmi más, hanem mintha visszadobnál egy fokozatot (akár DCT-vel), és magasabb fordulaton haladsz tovább ugyanúgy. Finom gázkezeléssel ez abszolút érzékelhető, reprodukálható... és megelőzi a gyorsítást. Persze, ha lenyelezed, akkor szinte egyszerre történik meg ez a visszaváltás és a "kilövés", így nem tűnik torpanásnak, menet közben meg nem darabos egyáltalán, szép egyenletesen húz. De qrvaérdekes ahogy ez kinéz... Ilyet még nem láttam. Mondjuk egyet megfigyeltem: 100 km/h körül visszaejti a fordulatot párszázat. Megjegyzem, nemigen tűnne fel, ha nem lenne az orrom előtt a fordulatszámmérő.
Van amúgy fokozatkijelzőm is (Pont az ne lenne? CVT-re ugye!), azt így lőttem be:
N: értelmes tartományon kívüli fordulatszám/sebesség arány, vagy nincs fordulatjel
1: nagy - 2.36 csúszik a kuplung, hiszen a gyári legkisebb áttétel alatt vagyunk itt
2: 2.36 - 2.00 elméletben már betapadhatott - lassú haladás feltételezhető ekkor
3: 2.00 - 1.50 Kb. "hasraütéssel dolgozva"...
4: 1.50 - 1.00 ...elfeleztem ezt a tartományt.
5: 1.00 - 0.88 ez már overdrive "fokozat"
6: 0.88 - kicsi Vigyázat! A gyári legnagyobb áttétel fölött vagyunk! Ez motorféken
jellemző + Pulival tempónál is: utóbbi hatása lehet, hogy belever a szíj a deklibe. -
yodamastah
őstag
válasz yodamastah #17090 üzenetére
Megcsináltam a dr. pulley végsebesség tesztet. GPS-el mérve 134km/h a vége, előtte 130 volt. Többször, több irányban is mértem, ne befolyásoljon enyhe emelkedő, vagy a szél, és a 134 megvolt minden esetben. 130 felett már nagyon lassan vánszorog felfele
Összességében elégedett vagyok azzal ahogy a 250es megy. Pedig a léc eléggé magasan van, mertugye van mellette egy 150 lóerős motorom is, és az tényleg jól megy
-
Grillo
senior tag
válasz yodamastah #17124 üzenetére
Oszt ez is megy pályára?
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17124 üzenetére
Mondtam, hogy nőni fog... Nagyobbat emel = hosszabb az "utolsó" fokozatod.
Egyet viszont érdemes megnézni! Látsz-e kopást a szíjon, vagy érzel-e bármi
rendellenességet "nagy tempónál". Torpan-e a fordulat/ilyesmi. Mert ha beleér
a deklibe a szíj, az nem jó. Huszi anno a Kecsós túrán nyírta ki, mert mentek
mint a meszes. Értelemszerűen, ha nem hajtod annyira, nem jön ki annyira a
hiba, és nem muszáj nagyon kihézagolni, el lehet vele lenni úgy is. Óvatosan.
Én egyszer kimentem filc-tesztelni egyet. Azaz berajzoltam a varióra a csíkot
és a teszt után megnéztem, hogy mennyi maradt belőle (addig ment ki a szíj).Dr. Pulley ajánlás szerint bukta. Nagyon kiment a szélére. Mondjuk épphogy
csak beleérhetett, mert most is alig van rajta kopás, de néha-néha hozzáér...
Ja mindezt kb. 150-nél, de nem ment többet, pedig nem az elektronika tiltott.
Na ehhez képest az a GPS 134 kegyetlen jó eredmény! Főleg egy 250-estől!
(Említettem már, hogy a 250-es Majám nem nagyon kúszott 100 fölé se?)
Szerk: de 80-ig kifejezetten jól ment. Valahogy elfogyott az áttétel, túlpörgött,
elgyengült, s ha 110-ig fel tudta magát szenvedni, akkor már túl is dicsértem.Az a baj, hogy a Dr. Pulley ajánlás arról is szól, hogy ha nagyon kimegy, hát
vegyél könnyebb csúszógörgőt, pedig ez nem oldja meg, csak elodázza...
Mondhatni tüneti kezelés. Ha durván beleér, ki kell hézagolni, rendesen.Ja igen, majd kérnénk a köridőt a Hungaroringen Dr. Pulley-val, meg gyárival.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17128 üzenetére
Akkor vagy álmomban 10x voltam balcsin, vagy lámpafényben nem látszik a csík.
Bevallom, most szedtem szét először a vasat szabad ég alatt, garázs hiányában.Eeegen, én is láttam régen is, hogy kicsit összeb*szkodják egymást. De, ebben
a gépezetben köztük sose volt hézagoló... vagy ha volt, Luigi szedte ki. Ellenben
van egy GYÁRI hézagolóm, amikor kifizettem 8000 Ft-ot én barom, de nem jövök
rá (a robbantott ábra ellenére), hogy azt hova kéne elhelyezni, mert nem fér el!Szerk: de ezt már írtam (csak most nem tudom belinkelni, mert nem találom). Itt
együtt sem jöttünk rá mi lehet a bibi... Visszaraktam a dobozba, és használom a
gépet, ahogy eddig. És továbbra sem értem. Sose lesz gyári hajtásom.Szerk2: távtartóként hivatkoztam rá, mert nem a két tárcsa közé kell elvileg.
Ez a jó keresőszó is. És ott a HSZ is, mikor raktam be a variót: nincs sok km.
(Persze, a külső tárcsában jóval több. De ha tök szimmetrikusan csíkosak...)[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #17127 üzenetére
"Ja igen, majd kérnénk a köridőt a Hungaroringen Dr. Pulley-val, meg gyárival."
2005-2006 magasságában láttam a lassú csoportban burgmant
Nem éreztem semmi torpanást/rángatást végsebesség közelében. De amúgy nem tervezek autópályázni vele. Autóútra meg 0-ásra elég a 110-120 magassága, amit könnyen tud tartani. Ami a lényeg a városi menetdinamika megüti a minimum szintet, pedig azt hittem ehhez legalább 400ast kell vennem. Előbb utóbb fog kelleni a 400+, de amíg találok valami jót elgurulászok ezzel. Talán majd ha a 400as xmaxok ha beesnek végre 1millió környékére, vagy ilyesmi...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17130 üzenetére
azt hittem ehhez legalább 400ast kell vennem
Mások meg lehurrognak, hogy a 400-as ide (Bp) overkill. Én meg imádom.
Amúgy tényleg overkill, legalábbis sokat fogyaszt, de szeretem, ahogy megy.
Persze azért hangolgatom "héba-hóba"... hogy legyen mit szerelni rajta.400+-szal szerintem az a baj, hogy a túl nagy test nem ideális a sorok közé
csapatni. Nyilván ez nem is nagyon ajánlott, de azért ha a helyzet kiadja, én
megyek. (Csakis így lehet Varadero-t "verni" a városban. Piros rugóval nem.)Igazából én is szeretnék 400+-t, és ABS-t, de ennél nagyobb testet azt nem:
ez sem nagyon kicsi, és amikor tolni kell, hááát... Nem is könnyű. 250-es
Madisonja van egy kollégának, az is - majdnem - tudja ezt a menetdinamikát
pusztán azért, mert könnyebb. SW600-zal akartam volna összevetni (szintén
kolléga), mert az 50LE, 2 henger, ABS, de sajna elkelt*, mire összejött volna
a tesztkarika. Pedig már készítettem a kamerákat, hogy hátha megeszem...
Tudom, hogy sokkal erősebb, de gyári hajtással tudjuk, hogy lomhább, nincs
kihúzva belőle a maximális teljesítmény, ahogy az X-Max is gyorsult a Pulitól.
Ahogy egy gyári hajtású, kehes öreg T-Max sem tud ANNYIVAL többet, sőt...
Pedig az a robogó non-plus ultra. Ennek megfelelő árazással sajnos.*: miattam meg nem törte magát, mert közöltem, hogy megvenni nem tudom.
(Bár lehet, hogy ha annyira meggyőző a menetdinamika, akkor? Volt 850K...)Szerk: láttam a lassú csoportban burgmant
Qrvalassú csoport nincs?Pl. az ilyen kombináltfékes kezdőknek, mint én?[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #17131 üzenetére
"400-as ide (Bp) overkill. "
Több mint 10 évig jártam bp-et sportmotorral Vannak előnyei, de az utóbbi években kezdett elegem lenni a sok hátrányból. Ezeket pont jól kiegészíti egy nagyobb robesz.
"Qrvalassú csoport nincs?" Ha pályázni szeretnél robogóval, jobb mondjuk kakucs. Hringnek sok értelmét nem látom. Persze poénból végiggurulni élmény
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #17132 üzenetére
Dehogy szeretnék én. Csak mindig megkapom itt, hogy csak a technikás
egyenes megy...Ami persze igaz is, elég csak megnézni a gumim kopását.
Szóval én is szoktam ostorozni magam emiatt. De Kakucsot amúgy mások
is emlegették, hogy ott lehetne döntögetni... A Hungaroringet meg szimplán
szeretem, és ahogy írod: poén lenne végiggurulni rajta... Semmi több.A kombinált féket meg arra értettem, hogy ha belekorrigáltam a hátsóval a
szerpentinen Dobogókő felé, az megfogta picit az elsőt is, s egyenesedett
fel az egész hóbelevanc, az meg nem buli. Mondjuk az is igaz, hogy sose
volt teljesen rendben a futóművem: mindig kopik rajta ez-az. Talán most:
mostanában sokkal stabilabb a gép terhelésváltásoknál - igaz, hogy ehhez
kért magának 2x25K-ba kerülő (nyilván aranyozott, vagy mi) szilentblokkot. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #17133 üzenetére
Aszta, neked ilyenek a szilentek?
Ezt nem erte volna meg ujra gumiztatni, vagy nem lehetett? Ahogy nezem ki lehet preselni a testbol.
De legalabb stabilabb a vas.
Kombinalt feknel, meg dolgozni kell az iven tartason. .
Nekem is furcsa volt, es kellett ido mire megszoktam. Nincs lazitas, huzni kell lefele a gepet , kalkulalni kell vele.
Enlekszem az elso komolyabb kanyarra, a szembe savba kotottem ki. Jo hogy nem jott szembe senki.
A padka meg iszonyat kozledett, nah mondom.... utolso gondolat, huzok meg rajta izombol, ha elfordul jo, ha nem akkor kress. Elfordult.
Sportszelet mar a gatyaba volt.
Michelin Cytigrip gumikon. Meg se mozdult a balna. Meg a kis kerekben is tobb van mint bennem tudas. .
Persze ez orszaguti kaland volt, letisztult uzem meleg gumikon. Miutan elmult a felelem, elkezdotott a szurke allomany hasznalata. 15-20 perc gyakorlas figyeles utan kezdem el elvezni a kanyarokat.
Kezdtem erezni valamit a sulyabol, a fekezes kozbeni kanyarodast.
Ehhez kellett egy jo szerpentin, es gyer forgalom. 1ora volt a szakasz, kb 40km.
100meter egyenes nem volt benne., azota a korforgalmat is mashogy veszem be.
Nagy elmeny volt. -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #17129 üzenetére
Még egy picivel több km kéne bele,mondom innen úgy tűnik, hogy stabil gázon ment volna különböző Km/h álásoknál nagyobb km-t. Hézagoló két tárcsa közé kell tenni. Azzal lehet is játszani mennyire fusson ki a szíj. Kevesebb akkor jobban zár,több a hézagoló akkor nagyobb nyitása a varionak. Túl kevés és vagy nincs hézagoló akkor nagyon kifutat a szíj, ilyenkor az alsó hajtás deknibe is beleérhet. Azt hiszem a Szögkerben vettem a hézagoló alátéteket, egy vagyon volt. Jó játék mire kitapasztalja az ember mennyi hézagolót milyen görgő súlyt tegyen be, hogy olyan legyen a hajtás amilyet szeretne. Jah', fontos nálam 12ekm volt a szíj cseréje de mindig 6ekm-t szét lett kapva a hajtás rész ilyenkor féktisztító,petróleum ami volt, ki lett takarítva patyolatra. Plusz megcsiszóltam a kuplung ferrodolját és a harang belsejét is. Eredmény, mintha másik motoron ülnek.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #17134 üzenetére
Amíg a motorom nem hobbi-eszköz, hanem közlekedési, sajnos nem,
nem érte volna meg szétborítani, s BKV-val rohangálni szilent felújító,
lehetőleg jó munkát végző, gyárival megegyező tartósságot garantáló
cég után. Elég volt a napi jegy az olajszűrős balfékségem miatt.
(Nem csak az ára, hanem az a rengeteg kieső idő, ami másra is jó...)Viszont, most már el tudom vinni kényelmesen a régit, és van ~10-12
évem rá, hogy megtaláljam a tökéletes műhelyt, ahol félpénzért kész! -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #17135 üzenetére
Pontosan ezt csinálta. A balatoni túrán. Városban nincs tartott tempóm,
vagy csak kevésszer. Amúgy csalóka a kép: csíkos, de nem hullámos...
Hidd el, hogy a varióban csak 1800 km van, én magam raktam be.Hézagoló funkcióját ismerem... Én is azért voltam a linkelt helyen, hogy
megfelelő laposalátétet vegyek, esetleg a "kilövést" is javítva. Persze a
szabvány alátét pont nem ment rá a ricnire, reszelgettem, majd mikor a
mű elkészült, és összeraktam, indításra jött a nyekk: nincs benne 2 mm
mozgástér sem, hogy hézagolgassak, közvetlen ott jön a dekli. Ez ilyen.Valószínűleg amúgy úgy is volt: másik motoron ültél... Általános elvek
azok átmenthetők, de típusspecifikus dolgok nem... (MMSK meg halott.) -
Grillo
senior tag
Na, most a Váci út Praktikernél szoptam be, leállt egy pirosnál. Szerintem túlmelegszik, egyébként vettem bilincset, úgyhogy a karbi most nem szív falsot. Lehet most meg az a baj?
Kocsit várj, hűljön, aztán meglátjuk. Nyomok egy jégkrémet a tescóban...
Viszont biztos, hogy nem ezzel megyek holnap Köveskálra, legalább nem valahol a világ végén állt le. -
Grillo
senior tag
Na, fél óra után kis köszörű után indult, szinte biztos, hogy melegedés miatt van. Nem ment a venti leállításkor, meg álláskor, mondom az a rossz. Felhúztam középsztenderre a leállított, gyűjtáslevett motort, és elindult a venti...
Lehet kontaktos a venti? Járó motornál érdemes lehet benézni a kiegyenlítő tartályba, hogy áramokkor a víz? Szar lehet esetleg a termosztát? -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17140 üzenetére
Mérni kéne mindent, és rögtön kiderülne. Kontaktos venti sanszos,
rossz termosztát elképzelhető, de akkor zárva kellett megragadnia.Legalább az biztos, hogy nálad van benne víz. Járó motornál sokat
nem látnál a tartályban, elméletileg nem folyik át rajta (sok) víz, ha
egyáltalán... Alapvetően tágulási tartály, nemigen bugyoghat. -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #17140 üzenetére
Még az jutott eszembe, hogy a hőgomba is lehet kontaktos
(hiszen arra is csak saruk vannak kötve, meg drótok), vagy
akár hibás is lehet: ellenőrizni kell. A keveréket is után
kéne állítani melegen, mert lehet, hogy félre van hangolva...Valamint az automata szívató is lehet rossz, lásd magasabb
alapjáratod - ha nem csak hideg motornál megy úgy, hanem
már melegebbnél is, amit nem kéne... (Üzemmelegen simán
megfojthatja a motort a szívató is, ha túldúsítja a keveréket.) -
DigitXT
félisten
válasz csongi #17144 üzenetére
Ez pont úgy néz ki, mint a felborult Pulival az enyém nézett ki anno.
Gyanús, hogy elöl túl van feszítve most a szíj. Ha nem így van, hanem
túl rövid, azon nem biztos, hogy segít a hézagolás. Mi az, hogy inkább
belülre? Kívül nem segítene, és el is mozgatná a szíjat a gyári síkjából. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #17146 üzenetére
Mar mindegy, mert elbasztam, nem huztam meg a csavart, es szetszallt a picsaba az egesz.
Kb most lett tele a tokom ezzel. Mg jo hogy nem volt fent az oldal deni, igy megmenekult a fotengely.
Szetbrepult minden a picsaba 110-nel. Komplet vario csere. A kibasz.....A suzukira meg az Apriliara nem koltottem ennyi penzt idot, es ezzel mentem a legkevesebbet.
Elment a kedvem a hondazastol. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #17147 üzenetére
Minden relatív. Nekem kb. 200 km után lazult le, teljesen összrakva.
Mivel annyira pici mozgástér van a dekli alatt, nem tudott lejönni, de
mivel nem is vettem rögtön észre, még mentem tovább - iszonyatos
fémes hanggal. Kicsit bele is passzolt a Death Metalba. Motor halál.Enyhén megnyomta (!), és karistolta a deknit, darálta a hűtőlamellát,
de amúgy más semmi... Azóta addig csapatom az ütvecsavarozóval,
amíg moccan a kulcs feje akár 1 mm-t is... így lesz 100 Nm. Az elég.Szóval főtengely megmenekült. Az jó. De egy új varió is pénz. Pech.
Ellenben: nagy mázli, hogy senkit nem találtál el vele! (Magadat se.)Ui: meg mák, hogy nem akadt bele a szíj a kuplungba, és blokkolt le
a hátsó kerék, 110-nél. Abból lehetett volna egy irgalmatlan perec is. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #17148 üzenetére
Igen, nalam is 97Nm a nuzasi nyomatek.
A vario tulelte, es a csuszkak is kibirtak. A gorgok, sajnos sokan voltak, igy csak egynel mukodott a a celtargy kovetes .
Tulajdonkepen egy anya, egy gorgo garnitura es egy kulso tarcsa.
Ez lett a veszteseg. A szij is kapott picit, de csak a bordas reszen egy borda szelebol csippentett ki egy mm-t.
Szoval viszonylag olcson megusztam.
Nem is veszes az ara egy variator szettnek, csak pont a kulso tarcsa semelyikbe sincs.
Lehet veszek gy bontottat, es akkor legyen pulley.
Most man mindegy.. baxza meg.
Eppen nem jott senki. Gyalogoltam az orszag it szelen kezembe a sisakkal vagy 4km-t. Hat egy mozpros sem kerdezte meg mi van. Pedig olyan is elment melletem, aki latta a szenvedesem es az alkatreszeket az uton szanaszet. .
Kb erre szamitottam. Igy a kellemes 35 fokba haza gyalog, futo elovesz, es haza hoz
Persze pont nem volt nalam telefon, egy evbe kb 1* fordul elo ilyen.
Nah mindegy lenyugodtam.
A hatso fektarcsat most csereltem. Az legalabb jo lett, erezhetoen jobb lett a fek.
Es a szij se durrogot.... Inkabb ledobta a picsaba -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #17146 üzenetére
Meg van a hiba.
A hezegolo hollete volt a gond.
Alapon hatrebb kerult a szij, de fordulaton a ket tarcsa kozotti tavolsag nem nott meg, ott teljesen ossze zart, igy a szijat kitolta , az bele ert a deknibe es maris kesz lett a baj.
Ami feltuno volt, hogy 100 felett volt torpanas.
2*-ra mar le is jott a tarcsa.
En basztam el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Parfüm topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest