- Hálózati kábelek és szerelésük
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Androidos tablet topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #17447 üzenetére
Értem. Tehát adott térfogatáramnál, amit a szerszám igényel,
nagy a vékonyka cső nyomásvesztesége, tehát nem tudja azt a
8-10 bar nyomást a szerszámnak dinamikusan leadni. Logikus!Ha meg jó csatlakozókkal, és vastagabb csövezéssel, kijönne a
megfelelő nyomáson a (megfelelő térfogatáramú) levegő, akkor
pikk-pakk kifogyna a 24L... De legalábbis: hamar lecsökkenne
a nyomás... folyton mennie kéne a motornak, amitől megmurdel
hamar. Kifejezetten írják az ilyen otthoni játszós kompresszorok
leírásában, hogy a folyamatos üzemet kerüljük*, túlmelegszik.A magam részéről élesben még nem teszteltem, mit tud. Amire
eddig használtam, arra jó volt. Légkulcsot üresen megpörgette:
majd egyszer letesztelem, hogy leszedi-e a varióanyát így.*: x perc pihenőt kell tartani. De egy csavart csak lekap 50L-ből.
Grillo: szó se róla, a fűnyíróról gyönyörűen lefújta a port.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Ennyire pocsek a robogo piac, vagy elertuk a kinti arakat?
300korul 2004 kornyeki x9 vannak, kepek alapjan igen szep allpotba.
Lemaradtam, vagy mi? Vagy atestek a10 eves koron? -
DigitXT
félisten
válasz csongi #17452 üzenetére
Passzolom én pl. tuti nem veszek X9-et: huszinak köszönöm a próbalehetőséget!
Abszolút nem az én "méretem" a motor. A Madison is szűkös persze gyárilag, de
a háttámla kidobásával nekem tökéletes. (Lassan újra kell bőröznöm az ülést, így
megnézem, lehet-e rajta valamit faragni: néha azért kényelmetlenkedik, de sebaj.)MÁS: lecseréltem a hajtóműolajat, már nagyon ótvar kinézete volt. Tavaly április
közepén cseréltem, mindössze 2500 km után, már nem tetszett a színe: vicces a
dologban, hogy jobban is ment utána a motor. Most kb. 7200 km volt benne, hát a
változás, ha lehet mondani még drámaibb. Tegnap 10 mp volt a 0-100, ma pedig...
Azért tartok tőle, hogy ebben van egy kis mérési hiba is, mert ENNYIT csak nem
számít. De azért fura, mert tegnap ugyanitt sokkal rosszabbul teljesített a gép.
De ha csak 2 tizedet is téved, akkor is 1 mp... Az bőven több, mint mérési hiba...
Tényleg érdemes gyakrabban cserélni (gyári előírás 6000 km, így túlhasználtam).
Érdekesség, hogy 300 ccm maradt benne. Pedig úgy voltam vele, hogy ami nem
kell neki, majd kinyomja a túlfolyón. A gyári előírás mindössze 130 ccm. Most is
túltöltöttem (kb. 2 deci ment bele + van szintmérő pálca is hozzá, az is mutatja!),
kérdés, hogy várjak-e, hogy kinyomja a felesleget, vagy nem fogja: baja nem lesz.MÁS2: a távirányítós ülésnyitóm überfasza lett! Egészen 1 napig működött is.
Sajnos ideiglenes megoldással raktam össze, és mivel ma sokat köszöngettem a
forgalomban az előreengedő autósok szívélyességét, és egy technikai malőr miatt
ez folyton rányitott a csomagtartóra, de nem tudta megmozdítani, mert rajta ültem
nos: elszakadt a kábelkötegelő. A jó hír, hogy kulccsal simán nyílt így is.Műszerfal kontakthibáját kell még rendbetennem: szétrázódott egy tápkábel, így a
benzinszintmérő erősen diszkóüzemmódba kapcsolt, aztán egy darabig nyugi van.
Szerk: akkor elkezdhetem az Arduino projektet az áramlásmérő linearizálására.[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Ti mivel töltitek be a hajtómű olajat? Enyémbe én még nem tudtam elvégezni, oldalról-vízszintes járat, 10es fejű csavar kiszedése után kicsi hely van beönteni
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
csongi
Topikgazda
válasz lehella #17465 üzenetére
Vedd meg a legnagyobbat, csak ne gumis legyen a dugattyu resze, mert nem birja az olajat, vagy fekfolyadekot.
A muanyag sokat ki bir. En elotte kimerem meroedenybe, es akkor nem kell szamolnom mennyi ment be, es nem kell bajlodnom a skalaval. Igy a mennyiseg nem lesz elcseszve -
lehella
senior tag
válasz runner 125 #17471 üzenetére
Venezuelai valutában
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
Na, úgy néz ki, még egy "misztikus zörgés" eliminálva. Az egyik kipufogó csavar
meg volt szakadva. Tudtam, de nem sejtettem: a hódok is mondták, "vmit tartott".Szerelés közben ki is szedtem, mert lötyögött. Visszatéve nem lehetett már picit
se meghúzni, úgy ki van a menet (M10). Pedig (én) nyomatékkulccsal dolgoztam.
Nosza, vettem egy hosszú csavart, átdugtam a lyukon, és anyával odafogattam...
Érdekes mód a "zörgés" eltűnt... Indulásnál csinálta, kövér gázra, de nem tudtam
pontosan honnan jön a hang: huszi is mondta, hogy kicsit "parasztosan" adja elő,
amit tud. Igaz, ezzel a nyers erőre () gondolt, de a csörgés-zörgés se kellemes.Ja és beragasztottam a rendszámot a Honda rendszámtartóba: az is zörgött.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #17477 üzenetére
Egyelőre nálam se jön elő a misztikus fulladásos probléma..
Hétvégén szétszedtem az összes gyújtással kapcsolatos csatlakozót, befújtam teflonsprayvel és összeraktam. Amit lecsekkoltam: gyújtáskapcsoló, összes műszer csatlakozók, oldaltámasz, TPS csatlakozó, trafó és gyújtás elektronika csatlakozókat mind megnéztem, szemre nem volt baj. Eddig 4 nap alatt egyszer se jött elő, maradjon is ígywww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
nyogo83
senior tag
válasz lehella #17478 üzenetére
Szerintem a teflonspray nem a legjobb modja az elektromos csatlakozasok tisztitasanak, kontakt javitasnak, mert az inkabb kenesre valo. En szereznek rendes kontaktsparyt es vegigtakaritanam az osszes csatit, mert lehet most okes, de port minden dzsuvat ossze fog szedni a teflonzsir.
A javulas oka jelenleg inkabb az, hogy meg lett piszkalva az esetleg beoxidalodott csatlakozo.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz nyogo83 #17479 üzenetére
Persze elképzelhető hogy elég volt egy kis mozgatás/simogatás a csatlakozóknak, de ja most tartósan jó lesz akkor nem merek újból hozzányúlni Egyébként a spray oldalán rajta volt hogy jó elektromos csatlakozókhoz is. Az érintkezők porvédett tokban vannak
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
tigipuf
senior tag
válasz lehella #17476 üzenetére
Igen túl,fesszabályzót cseréltem,először azt hittem az aksim haldoklik,de kiderült nem.Kimértük nincs töltés,meg észrevettem,hogy rohadt forró a fesszabályzó. Első körben ezt rendeltem kemény 25 rugóért volt mindenhol,e-bay-ről(lengyel bolt?) sikerült venni postával 6 ezerért ,de azóta is tökéletes ,le is kopogom.
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #17482 üzenetére
Az tök jó, hogy ilyen olcsón megúsztad. Nálam már a generátor állórész is gyengélkedett, a háromból csak kettő fázis ment, így újra tekercselték plusz fesszab. csere volt nálam. Az a lengyel bolt működik még, tudsz elérhetőséget adni hozzájuk?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
tigipuf
senior tag
válasz lehella #17483 üzenetére
Hát nehezen találtam meg az e bay-en, értékeléseknél tudtam visszafejteni ő lenne az:
[link]
Úgy látom már drágább ,de én biztos,hogy jó minőségű fesszabályzót kaptam,ajánlott posta számla stb,.
Meg az a lényeg,hogy azóta is perfekt a gép töltésileg."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #17486 üzenetére
A márkaszervizben azt mondák, hogy a gyári gyenge minőségű tekercselés az okozója. Bevett szokásuk az újratekercselés volt, mindig volt egy csere alkatrészük a polcon belőle.
Remélem erre a soros megoldásra nem lesz szükség, nem hallottam még róla
Köszi tigipuf, a termék leírásban úgy látom ez az S modellhez jó, vagy csereszabatos visszafelé?[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Látszik hogy itt az ősz, ma csak két 3 kerekű robogót láttam a mozgó esernyőben ülve.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
Van valakinek tippje hogy hol kapok balmenetes 8-as csavart? Idióta Honda mindkét oldalra balmenetes anyát rakott tükör rögzítésre...
Egyelőre csak infó érdekel, mert a solymári csavarbolt bezárt, messzebb meg a héten nem megyek mert nálam is itt az ősz, és beteg vagyok... Rohadtul unalmas már.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #17491 üzenetére
Nem feltétlenül. Van jobbjobb baljobb de nálam persze balbal. Egy balos csavarom van is de az ugye pont nem elég.
Domo arigato
Ui. : nekem konkrétan csavar kell
[ Szerkesztve ]
-
tigipuf
senior tag
válasz lehella #17487 üzenetére
Szerintem ezek márkán belül kb .minden tipushoz jók.
Sőt látom még márkán kívül is Honda stb,
[link]
Utángyártott univerzális cuccok ezek valószinűleg. (gondolom valamilyen honda az egész elektromos rendszer alapja) .[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
félisten
A tegnapi esős napot kihagytam. Erre ma délelőtt elég nehezen indult a gép.
Csutka szívató kellett neki, utána meg szívató nélkül, lámpánál állva lefulladt.
Majd megint. Jó hát hidegebb van stb. de mostanában ilyet pont nem csinált.
Tök örültem neki, hogy sikerült úgy beállítani, hogy stabil 1500 az alapjárat...
Erre ma melegen is benézett alá rendesen / fuldoklott kicsit. Mi változhatott?
Azt tudom, hogy a légszűrő cserés, úton van és pár napon belül jön, ha igaz. -
Burt1793
veterán
válasz nyogo83 #17496 üzenetére
Szívás még ilyenre is figyelni, én tegnap reggel erősebb esőben mentem befele a reggeli csúcsban, visszafelé éjfél után jöttem, akkor már csak pocsolyák voltak, csúszott minden és hideg is volt. Több helyen csúszott annyira az út, hogy zárt kuplunggal, félgázon kicsúszott a kerék, lehet, hogy meghalt a citygrip...
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #17497 üzenetére
Mennyi futás van benne? Kora? Profilmélység? Persze van olyan sz*r aszfalt is,
ahol teljesen tökmindegy, az elég ha kap egy kis vizet, és olyan lesz mint a jég.nyogo83: jó, hát a páratartalom sem mindegy elvileg, de most állítgassam? Jó,
hát vmit muszáj lesz* csinálni, azon kívül, hogy kap egy vacsiúj légszűrőt.*: már ha meg nem gyógyul önmagában ettől.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #17498 üzenetére
18 ezer km, van még rajta a határig 3 mm bőven, lassan 3 éves (szemre jól néz ki). Persze, van olyan aszfalt amin melegen is csúszik, de most tegnap éjfélkor hazafelé a városban végig csúszkált, pedig mentem 60 környékén, szóval be kellett volna melegednie valamennyire.
Most a tucanom kap egy kis tuningot, a tervek szerint nem engedi majd be egyáltalán a levegőt elölről. Lehet, hogy van értelme a téli city grip-nek. Bár, ha durva tél lesz, akkor mindegy, addig is olcsóbb, ha kicsit lassabban megyek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Elektromos autók - motorok
- Hardcore café
- Robogó, kismotor
- Háztartási gépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Diablo IV
- AOMEI Backupper szoftver
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen