Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    Csak a dokumentáció kedvéért. Lehet, hogy a szíj kevlár szála csapott ÚGY oda
    a csavarnak (akadt bele a fejébe), hogy letépte?! Utána a hajtáslánc bedarálta.:U

    És a szíj azért kezdett szakadni, mert ~1 évvel ezelőtt kivettem a hézagolót...:O
    Így túlságosan kiemelte a varió (nyélgázra és/vagy végsebességnél), szóval bele
    beleért a deklibe, és ez előbb-utóbb elkezdte a külső kopást. Ez van most már...

    Megkövetem a Malossit: a gumi állapota miatt ez még elment volna 12000-ig, és
    arról nem tehetnek, hogy a külső megerősített réteget kívülről kezdi megenni vmi.

    Megjegyzem: a főtengelynek semmi baja. A szimeringnek sem, csak sajnos azt
    nem tudtuk szemrevételezni egyelőre (azon kívül, hogy nincs olaj a váltóházban),
    mert az egyik csavar annyira meg van tépve (hozzá nem nyúltam: berohadhatott),
    hogy nem tudtuk elindítani. De frankón elnyalódott. Ilyenkor jön a ponthegesztő?!

Új hozzászólás Aktív témák