Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz szilchi #9005 üzenetére
Az a baj, hogy olcsón (tudom ez relatív, de mindenki rájön) sz*rt lehet venni:
340K-ért vettem ~2 éve egy 2004-es Malaguti Madison K400 RST-t (+átírás).Gyors hibalista a felfedezésük időrendi sorrendjében kommentekkel/árakkal:
* a vétel utáni (LOL) gyors átnézés (helyi szerelő: potom 13K)
- kormánycsapágy meghúzva (bekoppant minden fékezésnél!)
- hajtás szimering csere (picit "könnyezett": rendszerint elfelejtik cserélni)
- első fék szinte vason fut (holtjáték beállítva, de mielőbbi cseréje javasolt)* iszonyatos fogyasztás (pl. 8,6L/100 km)
- a tanksapka eresztett (új tanksapka: 5K - a házibarkács nem volt tartós)
- légszűrő csere (új szivacs, beolajozva, 6K)
- valójában "csak" karbi beállítás kellett (4K)* ütött hátsó felni (belső gumi volt a tubeless külsőben: gyanús) -> defekt
- a felni javítását nem vállalják, s durrdefekt veszélyes -> új felni kell (28K)
- a felnire a gumit átszereltetni, és centrírozni (2K)
Szerk: és hatalmas mázli, hogy nem 140-nél durrant el, hanem a garázsban
csendben leeresztett, így kiderült, hogy a guminak semmi baja. A felni ütött.* hajtás szimeringje a másik oldalon is könnyezett (cseréje "otthon" ~5K)
* első féktárcsa iszonyat vállas: csere "otthon" (13K), majd szerviz (+4K)
Gyári hibás féktárcsát kaptam elsőre, amit a szerviz se tudott jól felrakni,
hogy ne üssön, szerencsére gariban kaptam tárcsát (csak munkadíj lett).
- egyúttal új, gyári fékbetét beszerelése (7K: munkadíjat nem számolok!)* feszültségszabályozó nem a specifikációnak megfelelően működik (10K)
* hátsó teleszkóp nem csillapít: felújítás ~40K lenne, ezért inkább új (80K)
* első teleszkóp szintén felújítandó: EZ sima ügy a szerviznek (csak 15K!)
* a vezérműlánc megnyúlt, cserélni kell - beszerezni nagyon macera (20K)
- tömítéskészlet, szerszámok olajcsere, s egy combosabb munkadíj +80KA fenti listában direkt nem írtam be a normál használat mellett kopó/fogyó
dolgokat, így pl. az új gumit sem, az elején volt profilja (alattam kopott el!),
vagy az akkut sem, ami kb. új volt (talán a hibás fesszab nyírta ki vagy az
állás télen ki tudja). A felsoroltak mind olyan hibák, amik már a vételnél is
megvoltak, így a vásárlásába bele volt kódolva, hogy ezekre költeni kell.
(Csak nem tudtam róluk. Vagy amit tudtam, azt meg nem sejtettem LOL.)Ja és a defekt miatt a motor járóképtelenné vált, így a télen rendesen szét
lett kapva, és több minden fel lett rajta újítva - vagy az én "ízlésem szerint"
átalakítva, ami persze rengeteg munkaóra. De ha valaki szeret szerelni?
Ezért nem számoltam munkadíjat, ahol meg tudtam magamnak csinálni...Ja és a mai nap termése, hogy a topiklakóknak is mondjak valami újat!
* termosztát hiba (a motor gyanúsan hidegen üzemel / lassan melegszik)
- nem rossz az... NINCS! 2 éve úgy járok vele, hogy nincs benne. Naná:
rövid utakon nehezen melegedett be, zabált, ellenben túrán, nyáron egész
jó hőfokokat produkált... Éppen annyival az üzemi hőmérséklet alatt, hogy
kicsit erősebb legyen a kopás. Mer' az jó: egy öreg (tekert órás) motornak.
Miért nem tűnt fel a dolog? Az első tél kompletten kimaradt a defekt miatt,
a második meg (nagyjából) a vezérműláncos/lejáróműszakis kálvária miatt.
Amikor hoztuk el (novemberben!), már feltűnt, hogy elég sz*r a gázreakció!
Ja és a hőmérő hiába mutatta a borda(!) hőmérsékletét: az még nem a víz!
Akkor jött a meglepi, amikor beszereltem az adaptert, s a motorblokkon is
viszontláttam ugyanazokat a (baromi alacsony!) hőfokokat - idén tavasszal.Ui: csak a fent felsorolt tételek közel kiteszik a motor vételárát... És akkor
egy új termosztát mondjuk 27K, itt. Ha tudtok olcsóbban, szóljatok! Ja és,
biztos nem tett jót a fedélnek, amíg 2 hónapig leengedett vízzel állt? Vagy
én nem tudom! De hogy fedelet is kell majd vennem, meg a komplett hűtő
átmosása esedékes (ki tudja mit támadott meg a rozsda és hol dugult el):
nem szeretnék tippeket kapni, hogy mennyi lesz a vége. Sok. Davy Jones
Az "első részben" azt mondom el, hogy hiányzik a termosztát közepe, és
amúgy is tömítőpasztával volt összetaknyolva, nem rendes tömítéssel.Ui2: oké, a hátsó telókból a 40K-t levonhatjátok, ha találtam volna valahol
korrekt műhelyt, aki valóban elvállalja ennyiért, ÉS olyan lesz, mint az új.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- BMW topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
- Telekom mobilszolgáltatások
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Honor Magic V2 - origami
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs