- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #4097 üzenetére
Csak egyet, igen, mert előtte már be akartalak várni, 80-ig
visszalassultam, de úgy magamra húztam a keménykedő
Suzukis nőt. (Emelkedőn azért nem gyorsul akkorát a gép,
130 fölé én se nagyon mentem, és a nő is nyomta neki.)Volt vmi mérős autó a jobb szélen: röhögtem magamban,
hogy addigra már bőven szabályos tempót mentem.
Más kérdés, hogy visszafelé elfelejtettem, és 110-zel akár
le is lőhetett, ráadásul a rendszámos oldalról: kellemetlen.(Amúgy akartam kérdezni az előző HSZ-re: sokat csal az
órád? Mert egy csomót jöttünk 50-nel, lakott területen.) -
csongi
Topikgazda
válasz longwild #4099 üzenetére
Így van, én is így közlekedem, autoval-motorral, de így meg utolérem az összes fütyit és átugrani nem könnyű, viszont előzni sem, mert a parasztja nem partner a közlekedésben, hanem hátráltat. Viszont ha nem akkor valóban mind előzni akar, de nem jut meszebre, csak beáll elém és vissza lassít 85-re A Jó ÉDES...
Gondolja ő!
Mögöttem mönnyél minek záguldozol?Mondom én.
ÓÓÓ kedves paraszt nem száguldozom, csak más a tempónk, és amíg te megállsz 4 piros lámpánál, addig én nem. neked 8 liter a fogyasztásod nekem 6 lenne, haaa te nem lennél. Én így vigyázok a környezetre. Te?
Én 20% al több utat tudok megtenni ugyanannyi benzinnel mint te. Jaa ezt nehéz fejbe össze rakni
Nah ilyenek ezek.
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #4110 üzenetére
Értem én a célzást, de a 9 mp több méréssel megvolt. Ez a 8 s vitatható,
de állítom, hogy fél másodpercet hozott a dob. Több kilóval könnyebb, s
tompító nélkül* felszabadultabb a motor, 2-300 rpm-mel mintha többet
is forogna. Ez a kettő együtt számít, nem csak seggre/érzésre. Mérhető.*: épeszű ember nem úgy használja. De épeszű ember négy keréken jár.
Ja és a Madison digitális órája halál pontos. Jó 150-nél csal 1 km/h-t?
Aki nem hiszi, menjen tartott tempót adott távon. (A karórájának hihet.)
Speciel ezt is megcsináltam (videóval), és mivel a távolságot jól méri...Viszont azért, mert egy járművemben pontos, tudom, hogy általában 5%
az autós csalás, robogóban meg 10-15% is még normális. (Maján 15%.)
Volt Speedohealer-em, vágtam a témát, szóval: nem megkérdőjelezni! -
DigitXT
félisten
válasz longwild #4149 üzenetére
Én meg mintha azt válaszolgattam volna, hogy a fene tudja:
aznap reggel majdnem frontálisan kaptam el egy furgont.
Meg, hogy vmi nagyobb gépen már halott lennék, erre...Amúgyis a "szendvicses túrán" szart be a technika.
Surinál még jó volt. Aztán vittelek 4-500 métert. Andrew-ék
előtt már picit nehezen indult céghez vissza megkergettem,
hazafelé meg már a tompítóval mentem, de kihagyogatott...
Tegnap délután már azon agyaltam, elvisz-e a hódvárba?
Elvitt. Onnan már haza akartam menni. De edzés lett belőle:
majdnem az edzőterem elé sikerült becsúsznia a motornak. -
DigitXT
félisten
válasz longwild #4326 üzenetére
Jól van, hagyjál már. Kicsit még hergeled magad, és "sokan"
a Földet kerülgetik évente. (500-as robogóval már biztosan.)huszi.gyb: minden relatív. Az SBK brutálisabb...! De hallottad a
Madisont is tompító nélkül... Enyhén fülsértő... A Maja pont JÓ!
(Már nem nyelezve! Nyélen az is tud kellemetlenkedni, ez tény.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #4420 üzenetére
Úgy nem para, ha tudom, hogy miért van... Ha rendben van a futómű, 0 kezezve rázhat úgy, ahogy akar, nem érdekel. Viszont ha egy kézzel fogom, már nem ráz, tehát bőven elég...
DigitXT: Hát... Igen, azért nálam is változott már... Meg most a gumik is újak, szép feketék,
az elsőben 1,8Bar nyomással.Most voltam tankolni... Statisztika: 206km össz. 50km túra (dobogókő, 50km városi langsam használat, 100km városi, normál használat, hidegen nem húzva, amúgy azért gyorsulgatva, több rövid távval (3-5km))
Fogyasztás: 4,7L (OMV Maxxmotion95-ből...)
max>min olajból.. Kicsit sok(k).Mondjuk felfigyeltem rá, hogy amikor még nem melegszik be teljesen Lada szaga lesz a motornak (mintha túlszívná magát)... Úgy nézem lassan érik az a szívató csere a motorgenerál mellé.
+1: Ma már írta a Change Oilt is, jövő hétvégén neki fogok esni.
www.dongosofor.hu
-
tigipuf
senior tag
válasz longwild #4691 üzenetére
Köszi a segítséget ,hát elég nehéz ügy lesz ez a robogó választás .A legnagyobb gond,hogy az újabb injektoros modellek még drágák nekem jelenlegi anyagi viszonyomhoz mérve.
DigitXT:remélem egyszer csak végére érsz már a madison tortúrának[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #5005 üzenetére
Jogos, nem érek rá hétvégén.
Szóval száguldás, motrot szerelem, száguldás...ON: főtengely szimering csere. Azt hiszem aktuális, és nem rocket science.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #5289 üzenetére
Nem, ez típushiba a Kymconál: olajnyomás probléma, megégés stb.
Illetve típushiba a Malagutinál is: hírhedten gyenge volt a vezérlése a
400-as Madisonnak, ezért le is cserélték az első verziót - erősebbre.
Teszem hozzá, nekem az erősebb vezérműlánc makkant meg: talán
itt is olajozás gond volt, mert 5500 után cseréltem, úgy emlékeztem,
hogy úgy hirdették, "friss olajcserével". De nem: "szezon elején".
Meg aztán kereskedőnek azt sem szabad elhinni, amit kérdez, LOL.
Ha tudsz ilyen típushibáról a Beverly-nél is, akkor kezdj aggódni...---
Amúgy ha már írtam a véglehajtás tuning lehetőségéről: hogy tetszik?
37/17, azaz 2,176-os arány. Nem mintha tuningolnám a Maját... Csak
ugye volt róla szó, hogy "elviselne" hosszabb áttételt a gyárinál...Transmission:
Primary reduction system__ Helical gear
Primary reduction ratio___ 40/15 (2.666)
Secondary reduction system Helical gear
Secondary reduction ratio_ 38/15 (2.533)
Transmission type_________ Single speed automatic (V-belt type)
Operation_________________ Centrifugal automatic type
Single speed automatic____ 2.44 ~ 0.83:1[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #5443 üzenetére
Érdekes. Elsőre mintha sokáig tartaná. Reggel megmérem meddig megy az enyém magas fordulaton.
Szerintem jó. Finomítani már csak software-sen lehet mikor a víz meleg. Kánikulába jó ezt csinálni. mert akkor hamar bekapcsol a venti. Ha jól emlékszem a tied gápkönyv szerint is magasabb alapjárattal megy.
Az enyém mintha több lépcsős lenne. Most a hidegben magasan tartja kb. 20sec-ig. Holnap pontosítok.
Amikor elengedi még akkor is magasabb egy picivel mint az üzemmeleg állapot, de szerint ez így van jól. -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #5477 üzenetére
Reggel +5°C mellett kb.20 másodpercig magas volt majd lecsökkent. Üzemmeleg fordulatra nem engedheti le hiszen hideg a víz. Ahogy melegszik úgy csökken, de ez már sokkal lassabb, és kisebb szabályozás. Nekem a tisztítás után határozottan hallani hogy szabályoz a léptetőmotor.
Nyáron az a 20 másodperc nulla gyakorlatilag. Este a +14°C már csak 15 másodpercbe került.
Még valami. Hideg motort nem szoktam leállítani, majd újra indítani.
Valami még nem gömbölyű nálad, de már határozottan jobb.
Nálam is MIU van. Szerintem ez a rész ua. -
kcsa
veterán
válasz longwild #5496 üzenetére
1) Tanul.Bár hogy az új termosztáttól mit tanul azt nem tudom
2) Nekem ugyanez megvolt, erős használat, dugóban jellemzően, ilyenkor jó darabig nyekergett. Mondjuk mire megoldottam volna eladtam, de 99% hogy nálam a kuplung csinálta, mert ha már nem csúszott, abbamaradt a hang - indulásnál kezdődött elölről. Borzalmas a hang, úgyhogy leírás alapján jó eséllyel nálad is az van.
-
kcsa
veterán
válasz longwild #5533 üzenetére
Vastagság benne van a szervizmanualban. Ellenben anyagminőségről nem esik egy szó sem - kisiparilag ferodolozzák ugyan, de asszem itt a fórumban is volt valaki aki próbálkozott vele és nem vált be. Aztán neked lehet be fog, de mivel aprópénzbe kerül, mielőtt veszel új kuplungot egy próbát megérhet - adott esetben kidobott pénz, de tényleg olcsó.
A csere már egyéni ízlés kérdése szvsz A legendárium szerint a tuningszettek jobban harapnak, kevésbé csúsznak, aztán nem tudom hogy ez a mindennapokban jobb-e vagy sem.
-
kcsa
veterán
válasz longwild #5560 üzenetére
Hm. Tényleg csak a harang adatait adják meg, kuplungra meg annyit hogy minimum 1mm. Kymco-nál benne van a tól-ig értékek is.
Valore max campana frizione
Valore max: Ø 134,5 mm
Valore standard campana frizione
Valore standard: Ø 134 ÷ 134,2 mmEccentricità limite ammessa: 0,15 mm
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs