- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Androidos tablet topic
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #5571 üzenetére
Ha veszel újat, mindenképp azt vidd szerintem. Ha tényleg ovális, akkor nem jó. Ha nagyon kopott, akkor meg lehet sz.pás vele. Tapasztalat nélkül mondom, csak végiggondoltam:
Beállítják mondjuk úgy, hogy legyen 2mm a távolság. Veszel egy új harangot, ami nem kopott, ott csak 1,5mm lesz.
Persze ha hülyeséget írtam a többiek kijavítanak. Ez csak egy vélemény volt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #5610 üzenetére
Csak azért tudok röhögni rajta, mert van a Maja, amit imádok.
És úton van a km óra meghajtó, szóval lassan vége a "jegyzetelésnek". -
DigitXT
félisten
válasz longwild #6005 üzenetére
Jóska nem látja. Pistával meg nem volt dolgom.
SYM-en gyári LED-es volt a helyzetjelző. Majába
is ment LED (a xenon mellé). Madisonba dettó...
Miért pont a nagy Maja hagyná ki a fáklyát?Aztán lehet, hogy hagyományos tompított mellé
ótvar lesz a kinézete. (Xenont nem akarok bele.)Szerk: de, ez csak úgy bemegy a W5W helyére.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
-
csongi
Topikgazda
válasz longwild #6988 üzenetére
egyenlőre egy típus van, de bármilyenre lehet , csak legyen kellő számban az országban jelen.
Mondjuk egy kevés forgalomban lévő típusnál nem lesz jó árban, de egy olyan típusnál mint pl a suzuki burgman 400, már egy kellemes árat tudnék adni.
Jelenleg ami elérhető az Honda foresigth-phanteon.
Gyári méretes plexi 3mm vastag UV álló bevonattal, törés biztos, gyári adatoknak megfelelő.
A gyári 2,8mm vastag csak. -
Brogyi
senior tag
válasz longwild #13634 üzenetére
Nem tudom kiszúrta-e valaki, de valami sérti a szemem.
"Check engine és az olajnyomás is - hogy tudd, hogy működőkepések. Amint beindul, azonnal elalszik mindkettő."
A nepperek az Oxygen-sensor hibát így adják el. Ha nem indítod be a motort akkor is ki kell aludni a check engine lámpának 3-5 secen belül! Ha nem alszik ki, akkor megszívtad.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #13617 üzenetére
Olvasgatok itt az üzemanyagrendszerekről, és eszembe jutott ez:
Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?
Természetesen. Minden. Különösen a hidegindítás. És a melegre
járatás: amennyiben a vezérlés nem tudja a motor hőmérsékletét,
összevissza keveréket kreálhat. (A külső hőmérséklet is játszhat.)A motor melegre járatása
A hidegindítás után az indítószelep által befecskendezett üzemanyag- mennyiség elmaradása miatt fordulatszám-csökkenés állna elő. Ennek elkerülésére közvetlenül az indítási folyamatot követően járulékos üzemanyag-mennyiséget kell a befecskendezőszelepeken keresztül az égéstérbe juttatni.
Ez a dúsítás a befecskendezéstartam növelésében jelentkezik, de a növekvő motorhőmérséklettel állandóan csökken az üzemi hőmérsékleten beállított értékre.Az automata szívató sem tök rossz kérdés, ha létezik indítószelep:
A villamos indítószelep feladata, hogy indításkor az üzemanyag dúsításáról gondoskodjék a gyűjtő szívócsőben. Az indítószelep csak akkor fecskendez, ha az indító működik, és egyúttal a hűtővízbe merülő hőkapcsoló, ill. hőmérséklet-időkapcsoló zárva van.
Az indítószelepet a hőmérsékletkapcsoló működteti azáltal, hogy a motorhőmérséklettől függően zárja vagy nyitja annak áramkörét. A hőmérséklet-időkapcsoló tulajdonképpen ugyanezt a feladatot látja el azzal a kis többlettel, hogy a bekapcsolási időt korlátozza, elkerülve ezzel azt, hogy többszöri indítás esetén a henger benzinnel telítődjön. A hőmérséklet-időkapcsoló tehát a villamos indítószelep bekapcsolási idejét és ezzel párhuzamosan a befecskendezés tartamát korlátozza.
Az időkapcsoló úgy van beállítva, hogy a indítószelep bekapcsolási időtartama -20 °C-os (253 K) hűtővíz-hőmérsékleten motortípus szerint 5 és 20 s közé esik, míg növekvő hűtővíz-hőmérséklettel ez az idő fokozatosan csökken, végül nulla lesz.csongi: hát igen, benya nélkül nem fasza. Tanksapka nyitása nem segít?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Xbox Series X|S
- Mobil flották
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Androidos tablet topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen