- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz szilchi #9005 üzenetére
Az a baj, hogy olcsón (tudom ez relatív, de mindenki rájön) sz*rt lehet venni:
340K-ért vettem ~2 éve egy 2004-es Malaguti Madison K400 RST-t (+átírás).Gyors hibalista a felfedezésük időrendi sorrendjében kommentekkel/árakkal:
* a vétel utáni (LOL) gyors átnézés (helyi szerelő: potom 13K)
- kormánycsapágy meghúzva (bekoppant minden fékezésnél!)
- hajtás szimering csere (picit "könnyezett": rendszerint elfelejtik cserélni)
- első fék szinte vason fut (holtjáték beállítva, de mielőbbi cseréje javasolt)* iszonyatos fogyasztás (pl. 8,6L/100 km)
- a tanksapka eresztett (új tanksapka: 5K - a házibarkács nem volt tartós)
- légszűrő csere (új szivacs, beolajozva, 6K)
- valójában "csak" karbi beállítás kellett (4K)* ütött hátsó felni (belső gumi volt a tubeless külsőben: gyanús) -> defekt
- a felni javítását nem vállalják, s durrdefekt veszélyes -> új felni kell (28K)
- a felnire a gumit átszereltetni, és centrírozni (2K)
Szerk: és hatalmas mázli, hogy nem 140-nél durrant el, hanem a garázsban
csendben leeresztett, így kiderült, hogy a guminak semmi baja. A felni ütött.* hajtás szimeringje a másik oldalon is könnyezett (cseréje "otthon" ~5K)
* első féktárcsa iszonyat vállas: csere "otthon" (13K), majd szerviz (+4K)
Gyári hibás féktárcsát kaptam elsőre, amit a szerviz se tudott jól felrakni,
hogy ne üssön, szerencsére gariban kaptam tárcsát (csak munkadíj lett).
- egyúttal új, gyári fékbetét beszerelése (7K: munkadíjat nem számolok!)* feszültségszabályozó nem a specifikációnak megfelelően működik (10K)
* hátsó teleszkóp nem csillapít: felújítás ~40K lenne, ezért inkább új (80K)
* első teleszkóp szintén felújítandó: EZ sima ügy a szerviznek (csak 15K!)
* a vezérműlánc megnyúlt, cserélni kell - beszerezni nagyon macera (20K)
- tömítéskészlet, szerszámok olajcsere, s egy combosabb munkadíj +80KA fenti listában direkt nem írtam be a normál használat mellett kopó/fogyó
dolgokat, így pl. az új gumit sem, az elején volt profilja (alattam kopott el!),
vagy az akkut sem, ami kb. új volt (talán a hibás fesszab nyírta ki vagy az
állás télen ki tudja). A felsoroltak mind olyan hibák, amik már a vételnél is
megvoltak, így a vásárlásába bele volt kódolva, hogy ezekre költeni kell.
(Csak nem tudtam róluk. Vagy amit tudtam, azt meg nem sejtettem LOL.)Ja és a defekt miatt a motor járóképtelenné vált, így a télen rendesen szét
lett kapva, és több minden fel lett rajta újítva - vagy az én "ízlésem szerint"
átalakítva, ami persze rengeteg munkaóra. De ha valaki szeret szerelni?
Ezért nem számoltam munkadíjat, ahol meg tudtam magamnak csinálni...Ja és a mai nap termése, hogy a topiklakóknak is mondjak valami újat!
* termosztát hiba (a motor gyanúsan hidegen üzemel / lassan melegszik)
- nem rossz az... NINCS! 2 éve úgy járok vele, hogy nincs benne. Naná:
rövid utakon nehezen melegedett be, zabált, ellenben túrán, nyáron egész
jó hőfokokat produkált... Éppen annyival az üzemi hőmérséklet alatt, hogy
kicsit erősebb legyen a kopás. Mer' az jó: egy öreg (tekert órás) motornak.
Miért nem tűnt fel a dolog? Az első tél kompletten kimaradt a defekt miatt,
a második meg (nagyjából) a vezérműláncos/lejáróműszakis kálvária miatt.
Amikor hoztuk el (novemberben!), már feltűnt, hogy elég sz*r a gázreakció!
Ja és a hőmérő hiába mutatta a borda(!) hőmérsékletét: az még nem a víz!
Akkor jött a meglepi, amikor beszereltem az adaptert, s a motorblokkon is
viszontláttam ugyanazokat a (baromi alacsony!) hőfokokat - idén tavasszal.Ui: csak a fent felsorolt tételek közel kiteszik a motor vételárát... És akkor
egy új termosztát mondjuk 27K, itt. Ha tudtok olcsóbban, szóljatok! Ja és,
biztos nem tett jót a fedélnek, amíg 2 hónapig leengedett vízzel állt? Vagy
én nem tudom! De hogy fedelet is kell majd vennem, meg a komplett hűtő
átmosása esedékes (ki tudja mit támadott meg a rozsda és hol dugult el):
nem szeretnék tippeket kapni, hogy mennyi lesz a vége. Sok. Davy Jones
Az "első részben" azt mondom el, hogy hiányzik a termosztát közepe, és
amúgy is tömítőpasztával volt összetaknyolva, nem rendes tömítéssel.Ui2: oké, a hátsó telókból a 40K-t levonhatjátok, ha találtam volna valahol
korrekt műhelyt, aki valóban elvállalja ennyiért, ÉS olyan lesz, mint az új.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
longwild
aktív tag
válasz szilchi #9005 üzenetére
Szia!
250-es kategóriában 400e Ft alatt semmit se vegyél.
Ha 400ccm kellene inkább, akkor inkább 600e Ft felé nézelődj v még felette.
DigitXt esete jól példázza.
Csak hogy legyen itt valami rólam is:
- 250-es Beverly (ie E3 2006 modell) -> 1,5 évig szívatott mindenféle szerelő a hidegen indulás után, bemelegedés alatt kialakuló irreálisan magas alapjárattal (mely újraindítással megszünt). Ide értendő a műrkaszervizt is! A probléma egy szarul működő termosztát volt, de a neves hozzáértők már ECU cserét vízionáltak... Filléres baja volt és 150e Ft-okkal riogattak.- eszegeti az olajat, de konstans ugyanannyit. Kb 0,5-1dl / 1000km - még olasz fórumokon is azt írják, hogy ha 0km-től ennyi, akkor ez ilyen. Ha növekszik, akkor baj van. Szerintem ez ilyen, mert az elmúlt 18e km alatt végig ennyi volt...
- most a következő probléma talán a vízpumpa lesz.
- hajtás szíj csere volt de 20e km után kötelező lenne...
Viszont 2 szezon alatt mentem vele 17-18e km-t... Azért ez nem rossz, de ugye megfizettem az árát a vételnél. Ráadásul ez is tuti tekerve volt, mert bár 17e km-el vettem, a gyári szerviztörténet szerint a 8. hónapban megvolt a kötelező 6e km-es szervize és 4 évig volt olaszországban. Azaz szerintem 40e km lehetett benne, amikor 17e-ret mutatott... De az állapota, a vétel előtti szerelővel való átnézetése, a magam általi átnézés valamennyire kifizetődött (és a vételár)... Egy ideig én is nézegettem a 200e-res kategóriát 200-250ccm-ben de azok tákolt vackok vagy szerkezetileg vagy motorikusan...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- Vírusirtó topic
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest