- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi belépő szinten
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- Milyen notebookot vegyek?
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Canon EOS DSLR topic
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #10948 üzenetére
A Kepler egy Tegrás kitérő. De a Maxwell biztos el fog menni compute irányba, mert az UE4-ben is a futószalag nagy része compute shaderben van írva. Illetve ennél a motornál VCT is eléggé igényel pár dolgot, ami a Keplerben nincs. A Siggraphon mondták, hogy a GCN PRT-jére nagyon érdemes építeni, mert hatékonnyá teszi a feldolgozást olyan mennyiségű voxel adatnál, amennyivel az UE4 képes dolgozni, és ehhez hasonló technikát kérnek az összes hardverbe. Az első UE4 játék eléggé lebutított lesz, enyhén rajzfilmes grafikát is kap. A motor ennél sokkal többre képes, csak kegyetlenül épít a compute-ra, és a hardverek többsége erre nincs felkészítve.
Most azonban a compute shadert az NV nem erőlteti. A DX11.1-ről sem beszélnek, mert sokkal bonyolultabb compute shaderek írhatók benne jóval egyszerűbben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10952 üzenetére
Jövőre jön egy játék rá, Epic munkássága lesz.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #10952 üzenetére
Az valóban nagyon messze. 2014-2015 előtt nem látjuk majd meg, hogy ténylegesen mire képes. De annyira nem baj, mert úgyis kell majd szerválni 16-32 GB RAM-ot hozzá.
(#10953) Löncsi: Az közel sem használja annyira az UE4-et, mint az Elemental demó. Egyszerűen gyors sebesség kell nem csicsa. Mellesleg a Siggraphon az Epic elmondta, hogy a GTX 680 az 1920x1080-at csak a demó 90%-ában tartja. Van a motorban dinamikus felbontásállítás, hogy ha 30 fps alá csökkenne a sebesség, akkor ne csökkenjen alá, hanem vegye vissza a felbontást. Egyébként volt olyan kérdés, hogy a HD 7970-en hogyan fut, és az Epic azt mondta, hogy arra még nem optimalizálták az Elementalt, de a mostani kódban is stabilan tud 2560x1440-es felbontást. Sosem megy alá. Ha berakják a PRT támogatást a motorba, akkor úgy 80%-kal jobb sebességet mondtak rá, mint a GTX 680-ra. De ez csak szimuláció alapján kapott érték.
Egyelőre az Epic legnagyobb problémája, hogy a motor nagy adatstruktúrával dolgozik, és ehhez olyan hardveres menedzselés illik, amilyet a PRT ad. A szoftveres megoldásuk jóval lasabb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KillerKollar
senior tag
válasz Löncsi #10953 üzenetére
Igen,de ahogy Abu is írta az egy lebutított,rajzfilmszerű grafikájú akármi lesz,nem is értem hogy miért nem UE 3 van alatta,az első játéknak ami demonstrálja az UE 4-et valami nagyobb durranásnak kéne lennie...pl mint amilyen a Gears of War volt annó.Kíváncsi leszek a következő konzolok compute teljesítményére...ugyanis az elkövetkezendő 5 év fejlődési irányát azok szabják meg hiszen most is az lesz hogy konzolra fejlesztik és PC-re portolják,tehát ha a konzolok nem erősek compute-ban akkor az UE 4 hiába igényli,kénytelenek lesznek más irányba menni.
-
Löncsi
őstag
válasz KillerKollar #10955 üzenetére
Gondolom kísérleteznek vele... sztem félnek/nem tudnak Epic-nél összeütni egy brutál motorra egy brutál játékot, nagyon azt sem tudni mi lesz a next-gen konzolban, ott a Wii is, nomeg PC-n is kérdéses ki fog venni GTX680 SLI-t egy játék alá.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
nem para, lassan a 16 már alap lesz, 1 éven belül kb. de neked aztán könnyű memóriát szerezni
100x kérdeztem már de hátha most lesz pár gondolatod, a clipping problémát szerinted mikor küzdik le? leküzdhető az tuti#10953) Löncsi : az a fortnite nem érdekes, én arra gondoltam mikor tucatjával jönnek és felejtik az ue 3.5et
#10956) Löncsi: de tudnak, unreal tournament? egyébként valószínüleg az lesz az első ue4-es játék majd 2014ben
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #10955 üzenetére
Az a fő baj az UE4-gyel, hogy amellett, hogy a VCT nagyon igényli a számítást és a memóriát még maga a motor is klasszikus deferred shading, amilyen volt a STALKER. Vagyis nem csak compute hatékonyságot igényel, hanem brutál VRAM-sávszélességet is.
Véleményem szerint, és abból amit az Epic nyilatkozik a next-gen konzolokról azt a piacot a motor jelenlegi működésével baszhatják. Egyszerűen nem látom annak az esélyét, hogy a Sony és az MS 16 GB RAM-ot rak a gépekbe. Jó ha 4 GB-ot kapnak.(#10957) fatallerror: Pontosan mire gondolsz a clipping probléma alatt?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KillerKollar
senior tag
Az UE3 a legnépszerűbb motor volt ebben a generációban és egy új motor fejlesztése akkor éri meg ha sokan megveszik a használati jogát,vagy ha az adott cég képes rá olyan játékokat fejleszteni ami sok pénzt hoz a konyhára,márpedig az a tapasztalat hogy PC-n az MMO-k,1-2 kifejezetten multiplayer játék,meg az ilyen ingyenes üzleti modellel rendelkező játékok(mint a Leauge of Legends például) képesek sikert aratni,nem pedig az ilyen mainstream,fejlett grafikával rendelkező agyonhype-olt játékok,tehát marad a konzolpiac,szóval ha más nem az Epic kénytelen lesz módosítani a motort vagy kukázni és fejleszteni egy másikat,de azt azért kétlem hogy nem tudták hogy kb milyen irányba mennek el az új konzolok,ha pedig igen akkor nem értem hogy hol érte meg egy ilyen Unreal 4 motort létrehozni.
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10960 üzenetére
Ez sztem sehogy, legalábbis a felületeket hogyan tudnád megvizsgálni h ütköznek-e ?
Ez is inkább tervezési hiba ha ilyesmit látsz, tesszelláció is ettől szenved.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10961 üzenetére
de pl ott van a fifa-nál a player impact engine, verték a mellüket h így sosem lesz clipping de továbbra is előfordul, sosem értem meg h pl miért nincs valós érintés pl tárgyfelvételnél v ha 2 ember megöleli egymást, látszik h nem simul hozzá és természetellenesen néz ki jobb esetben, rosszabb esetben clipping van azaz a kezei v az ujjai belemegy a testbe
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10962 üzenetére
Mondom, ütközésvizsgálat kellene, és gondolom erre vagy nincs megoldás, vagy túl sok erőforrást kérne el, no meg a 3D grafikában megszokott dolog h az objektumok egymásba süllyeszthetők.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
válasz Löncsi #10947 üzenetére
hát ez egy nagyon érdekes cikkecske. el is tudom hinni, hogy korrektek benne az infok. ezeket vettem ki belőle:
látszik az adatokon is, hogy a GK106 egy 3/4-edelt GK104, ami némileg meglepő - eddig az volt a jellemző, hogy a 2. és a 3. tier között a GPU nagyjából feleződik. így szemben a fermi generációval, a 3. tier versenyképes tud lenni az AMD 2. tierjével.
érdekesség az 1 SMX letiltása - ld. később.az eddigi GK104 tesztek alapján elég jól látszik, mi hogyan befolyásolja a Kepler GPU-k teljesítményét, úgyhogy számolgattam egy kicsit, mit lehet várni az 5 SMX / 960 ALU / 80 TEX / 24 ROP / 192-bit felépítésű kártyától. ha a GTX660-at tekintjük 100%-nak, akkor:
GTX660Ti: 115-120%
GTX680: 145-150%
vagyis a GTX660 teljesítmény terén egy korrekt középkategóriás kártyának ígérkezik, valahol a 7850 felett, de a 7870 alatt.mi lenne, ha nem lenne letiltva az 1 SMX? érdekes lenne - akkor a különbség a 660Ti-hez képest csak 6-8% lenne. ezek alapján viszont arra számítok, hogy a 660Ti egy idő után szépen csendben átmegy GK106 alapra, esetleg kicsit magasabb órajellel. hmmmm...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
fatallerror
addikt
ti tudtátok h a simcity nv-s játék lesz? az a játék tutira sok vramot fog igényelni ezért számomra érdekes a dolog
don't tell me what i can't do!
-
ricshard444
veterán
válasz fatallerror #10967 üzenetére
Nem,ezzel most megleptél.Akkor biztos benne lesz 2GB-ban FHD-ben maxon máskülönben nem lenne az...
Amúgy honnan jött ez,hogy sok Vramot fog zabálni? Mert sokszor olvastam már,de mi ennek az alapja?A játékmotor?[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #10967 üzenetére
Én sem értem... Lehet ott is PhysX van a háttérben? Azért egy város-szimulátorba -elvileg- látványosabb dolgokat lehet belőle kihozni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fatallerror
addikt
válasz ricshard444 #10968 üzenetére
onnan gondolom/juk h a glassbox engine nagyon sok mindent szimulál emiatt egyrészt cpu igényes lesz másrészt nagyon részletesek az épületmodellek meg minden és h 1 nagyobb város kirajzolódjon ilyen minőségben kell vram bőven
#10969) TESCO-Zsömle: az lehetséges, milyen okos gondolat itt tényleg sok haszna lehet belőle bár lehet abu mindjárt megmondja a tuttit
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
ricshard444
veterán
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz ricshard444 #10968 üzenetére
+fatallerror: Elég csak a GTA IV-re gondolni...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fatallerror
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10972 üzenetére
így van csak durvább, láttunk ugye valós ingame részleteket és eszméletlen ütős ez a glassbox
don't tell me what i can't do!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #10973 üzenetére
5 év távlatából ez elvárható...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fatallerror
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10974 üzenetére
tényleg ha már gta akkor gta v is nv-s ugye szóval érdekes lesz
jó lenne ha csipkedné magát az nv a gtx 700asokkal mert a saját játékaikat sem fogják tudni futtatni ráadásul én nv kártyát akarokdon't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
válasz fatallerror #10975 üzenetére
GTX700... ? GTX600 sorozatot sem szállították le normálisan... GTX4/500 kártyát már alig kapni, de a GTX600 meg még nem futott be, eléggé elcsúsztak mindennel.
GTA 5 mióta NV-s... ?
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #10977 üzenetére
Jah! A Rocksztárok zöldet szívnak, nem pirosat!
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
tombar
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #10978 üzenetére
óó pedig egy ideig sony luvnyái voltak amúgy remélem h ahhoz nem csak a lócsecs logót fogják ráaggatni...
ezeknél a sok ramzabáló játékoknál az lesz a probléma megoldás h vegyél gtx 670/80at csöcsös!!! c2 reloadedEverybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #10959 üzenetére
Nem hülyeség amit az Epic csinál. Az SVO az olyan mint a ray tracing. Nem kérdés, hogy az a jövő, de a mikor az már problémásabb. Egy csomó problémára megoldás az SVO, de az erőforrásigénye gondot jelent. Ha bármi változik a jelenetben, akkor arra újra kell generálni az adatstruktúrát. Nyilván az Epic arra számít, hogy ha az AMD épített a GCN-be egy PRT-t, akkor a többiek is bedobnak valami hasonlót a nextgenbe. Ez segíthet az UE4-nek. A memóriaigény pedig csak konzolokon problémás. Persze ott eléggé.
Egyébként az Epic azért csinálta meg az UE3.9-et, mert pontosan látják, hogy az UE4 nagyon a jövő. Aki a jelenben vagy közeljövőben él inkább az UE3.9-re mászik rá.(#10960) fatallerror: Ez szimpla bug. Ha jól megcsinálják nem lesz ilyen, de az API-khoz nincs köze.
(#10970) fatallerror: Szarrá kell instancingelni és kész. Nem kell annak sok VRAM-ot ennie. Az az NV-nek sem jó, mert az AMD megoldásai itt erősebbek. Amiből egyébként egy ilyen kaliberű program profitálhat az a rajzolási parancsok többszálú feldolgozása, az ilyen környezetben tipikuan előnyös, ahogy például a Civ 5-nél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
na kapnak ők olyan bug-ot tőlem h .. : P
és akkor ez megint 1 olyan játék lesz aminél nincs haszna a gcn-nek :/ vmit akkor tudnak a simcity-s srácok ha kihozzák ezt a játékot úgy h mégsem olyan erőforrászabáló
olyan jó látni h most ennyire felerősödött a 2 nagy versenye h melyik játékot nyerjék meg maguknak most kb 1:1 az állás mert iszonyat jó amd-s és nv-s játékok is jönnek.
francba 2 kártyás rendszert kell építenem és az egyik nv kártya lesz a másik meg amd és kész az sli-fire rendszerdon't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
Adaptive Vertical Sync-ről egy jó bemutató.
Maga a technológia érdekes, gondoltam ki is próbálom, ezt is halogattam.
1.Beépített Vsync-el valóban durva "stutter" van amikor a framerate megváltozik (fel vagy lefele vált), csúnyán látszódik.
2.Sima Adaptive beállítással sokra nem jutottam Unigine-ben, lévén 60 fps alatt voltam javarészt így sose kapcsolt be a VSync.
3.Viszont van külön felezett opció azaz Adaptive (half refresh rate), ekkora 60 helyett 30-ra lockol a rendszer. És tényleg baromi jó, mert 30-ra limitálja a rendszer az fps-t és nincs képtörés, viszont ha nem éred el a 30/60-at, akkor nincs "stutter" azaz nem bántja a szemed a framerate váltás (sokkal zavaróbb mint a képtörés).Eddig meggyőzött, persze játékokban még ki kellene próbálni.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Löncsi
őstag
Dafuq
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
válasz Löncsi #10983 üzenetére
hogyne, sőt nem csak 384 bites lesz hanem 6 gb vrammal jön alapból ja meg a 2880 cuda magról ne is beszéljünk nem lesz ez ilyen, meglesz csonkítva rendesen :]
bár a 384 bit nem elképzelhetetlen mert még 1 2 gb-os csúcskártyát nem mernek kiadni főleg 2013ban szóval elképzelhető és akkor 3 gb lesz az alap, nekem a mostaninál tényleg csak ez a fránya 2 gb a bajom mert a köv monitorom biztosan wqhd lesz és ekkora felbontásra a jövőben biztosan kevés lesz a 2 gb vram
don't tell me what i can't do!
-
Crytek
veterán
UE4 így Cryengine 3 úgy , de azért ez a Fox Engine ( Metal Gear Solid Ground Zeroes) sem lesz egy ocsmány cucc!
Next PC Upgrade: 2022
-
Pipó
őstag
válasz Löncsi #10982 üzenetére
Isteni, hogy olvastam az írásod! Kipróbáltam ezt a felezős adaptívot, igazán remek. Egy vízszintes csík 30 fps-nél a játék, a vga-k alig melegednek (a korábbi 100% kihasználtság helyett úgy 60-60-al mennek). A felső kártyám tegnap még 85 fok, az alsó 75 volt crysis2 közben, most ugyanez 70/59 max. Ezért megéri a fix 30 is, én nem veszem észre a különbséget. Eddig 55-60 között ment a játék, de én ugyanazt látom.
[ Szerkesztve ]
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #10986 üzenetére
Azt mondják, hogy ez clustered forward shading, szóval ezzel nem csodálom, hogy ilyet ki tudnak hozni. Az a kérdés, hogy ez miképp fog futni konzolon, mert az aktuálisokat nem erre a technikára építették. PS3-on talán a heterogén módon programozható Cell miatt megoldható, de szerintem oda sem az igazi.
Egyébként könnyen lehet, hogy ez a clustered forward shading uralkodó lesz egy-két éven belül. Ahogy olvasom még a forward+ lightingnál is jobb. Persze alapvetően ugyanazt csinálja, hiszen light cullingra épül, csak amíg a forward+ lighting tile szinten csinálja a végső pixeleket figyelembe véve, addig a clusteres forward shading valóban 3D-ben dolgozik, kis virtuális "dobozkákkal" (voxelnek szándékosan nem hívom). Nyilván minőségben szupcsi, de félelmetes compute igénye lehet.(#10983) Löncsi: Ezt így ebben a formában biztos nem vetik be GeForce-ban. Túl sok dolog felelsleges belőle. A dedikált DP borzasztó sok helyet foglal, de semmi értelme. Attól, hogy a DX11.1 mostantól lehetővé teszi a DP használatot senki sem fogja használni, mert a sokat levesz a teljesítményből. Az NV a nextgenbe tervezni fog egy új SMX-et. Szerintem látva, hogy mennyire megy az egész ipar ebbe a compute shader irányba érdemes változtatni a dolgokon. A legegyszerűbb módja ennek, hogy az aktuális SMX 192 magját megfelezik, elvesznek két WARP ütemezőt és a hozzájuk kapcsolódó dispatch részt, illetve a textúrázó egységek fele is megy a levesbe. Ha máson nem változtatnak, akkor ezzel a megoldással már megduplázták a shared memory bájt/FLOP tempóját. Ezután pedig egy GPC nem kettő, hanem négy SMX-ből áll majd. A Kepler működését nézve ez a legegyszerűbb változtatás, amit az NV csinálhat. Egy év alatt bőven kivitelezhető, ha esetleg korábbról az volt a terv, hogy a Kepler gyenge compute-ját viszik tovább. Aminek az új játékokat nézve nincs sok értelme.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #10991 üzenetére
Még semmi sem biztos, de most az a hír járja, hogy a Konami multiplatformként képzeli el. Az biztos, hogy ez a bemutató PC-n futott. Ezt megerősítették.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Kissé off de muszáj: Megvan az első luxmarkra vásárló.
A fentiek miatt valamint: computemark, luxmark és a zerocore miatt most az nv szóba sem jöhet nálam. (Pedig eddig 680-am volt ) - 7970 topikból.
ricshard444
Sose gondoltam volna h valaki képes lesz erre.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
csütörtökön csak a gtx 660as jön v jön a 650es is?
don't tell me what i can't do!
-
KillerKollar
senior tag
-
Löncsi
őstag
válasz KillerKollar #10998 üzenetére
Jól néz ki, de nagyon jó lenne ha 60 körül/alatt lenne az ára megjelenéskor.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
fatallerror
addikt
válasz fatallerror #10997 üzenetére
öö eszerint jövőhéten jön a 660, 650
don't tell me what i can't do!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Cyberpunk 2077
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xbox tulajok OFF topicja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen