Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rup1u5

    nagyúr

    válasz Abu85 #2825 üzenetére

    Hát akkor nem tudom mi a célja a PhysX-nek. Tán a PC-s játékipar tönkretétele?

    Érdeklődéssel és némi fejvakarással szoktam olvasni az írásaidat, mert én a teljesen átlagos felhasználó szintjéről közelítem meg a témát. Nincs agyi kapacitásom felfogni ezeket a háttérben folyó licensz-es és egyéb technikai maszlagokat. (mint pl a térrendező fa) :DDD
    Az alapján itélek amit megvalósítva látok egy játékban. Ha tetszik amit látok akkor utánnaolvasok a megvalósításért felelő motornak vagy eljárásnak.
    Ami nem forradalmi vagy nem átütő erejű az számomra bukott dolog. Annak idején mikor kijött az Ageia chip, nagyon lelkes voltam és azt hittem olyan lesz a hatása mint annó a 3dfx-nek volt. Ehhez képest a mai napig nem villantott igazán semmit és mindeközben jön ez a Red Faction nevű játék aminek köze nincs a PhysX-hez és egycsapásra leteszi az asztalra amit már évek óta vártam! PhysX-et én már leírtam. Nem érdekel a reálisan röpködő falevél, a szépen hömpölygő köd meg a higanyként viselkedő víz. 2010 van! 4magos procik és brutális számítási kapacitással bíró GPU-k vannak már lassan a telefonjainkban is! Bánom is én hogy Bullett, Havok vagy PhysX de követelem az olyan játékokat amikben a rombolható és interaktív fizikai környezet a játékmenet szerves része! Mikor is jött ki az Ageia megoldása? Na azóta vártam valami ilyesmit.

    Egyébként hány olyan játék van vagy fog megjelenni amiről lehet tudni, hogy a Red Faction Guerrilla-hoz hasonlóan fontos része a fizika és nem csupán látványbeli maszatolást kapunk mint a PhysX címeknél általában?
    Lehetne kérni egy listát ezekről? (A Warmonger-t ne is említsétek! :O )

    [ Szerkesztve ]

    Why don't you knock it off with them negative waves!

Új hozzászólás Aktív témák