Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #3970 üzenetére

    Lehet, hogy rossz döntés ez az NV-től, de most már a Fermi és az Evergreen is hasonló ALU:Tex arányt használ, ezt a fejlesztők is látják, így ha gondolják tehetnek egy lápást ebbe az irányba. Aztán, hogy mi lesz, az majd kiderül ... Az eddigi DX11-es játékok alapján lépdelnek az ALU-erő felé.

    Én is egyet értek abban, hogy az ambient occlusion nem egy nagy vaszizdasz, de a fejlesztők keményen rákaptak. Én már a DX10-nél keményen geometry shadereztem volna. Most szarrá tesszellálnám a játékot. ;] De ez én vagyok, ha a programozók ezekben valamiért nem látnak egyelőre komoly potenciált, akkor innen aligha lehet hatni rájuk. Természetesen megértem a GS és a tesszellátor kapcsán felmerült problémákat is, ha nem akarják komolyan használni, akkor lelkük rajta, a lényeg, hogy a lehetőség megvan. Annak viszont kifejezetten örülök, hogy a Compute Shaderre rákaptak. Ez mindenkinek jó lépés, jelentősen gyorsabb a programok írhatók a felületen. :)

    DigitXT: A TDU-ban van Porsche? :F Vagy ez valami extra csomag?

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák