- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Így meg a sima 8GB-os RTX 4060 Ti lesz okafogyott. 399 - 420$ körül vannak jelenleg, ha nem mennek lejjebb, azonos teljesítményt de több VRAM-ot kapsz pár dollárral többért a 16GB-os RTX 4060 Ti-vel.
Szóval szerintem a gyártók azért nem iparkodtak a 16GB-os RTX 4060 Ti-vel, mert tudták előre, hogy hamarosan csökkenteni kell az árakat, nem akartak bukni a kártyákon.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
[Starfield DLSS 3.5 Mod Now Available On PC, Upscaling Outshines Native Resolution]
nagyon jól sikerült a 3.5 DLSS beültetése, a legjobb minőséget nyújtja, natívnál is jobb.( FSR2 is jó amúgy,de vannak zavaró villogások )
Érdemes az összehasonlító képeket is megnézni.gV : Szinte egyszerre .
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gV
őstag
Starfieldben jobb a natívnál a DLSS: [link] előbbivel majdnem úgy villog a kép mint FSR-el.
-
Callisto
őstag
Nem tudom mit néztek, de én azt látom, hogy állóképen is mindegyik elmarad a natívtól. Mozgásban pedig saját gépeken élőben biztos vagyok benne, hogy fos mindegyik ahogy mindig is azok voltak.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Yutani
nagyúr
Rettentő érdekes, hogy a natívon meglévő textúra villogást (az egyik hajtómű tetején) hozza az FSR is, de a DLSS kijavítja.
Egyébként szerintem a videó alapján itt az FSR rendben van, egyszer láttam kis villódzást egy vízszintes vonalon a talajon, amikor a játékos futott az űrhajó felé, de tény, hogy a DLSS a legjobb itt is.
#tarcsad
-
félisten
válasz Yutani #41707 üzenetére
Nincs igazán gond az FSR- rel, ezek a villogások is ritkák és ( számomra ) nem zavaróak . Szerintem jobban néz ki , minta natív, bát tudom hogy ez pár embernél kiveri a biztosítékot, de nem tudok mást írni, mind a DLSS mind az FSR szerintem jobbá teszi a látványt ebben a játékban, ráadásul az RDNA3 nagyon otthon érzi magát benne ahogy nézem a teszteket.( Biztos bekerül majd ide tesztjátéknak )
Jó lenne ha Intel hozná javítást az ARC tulajoknak, sajnos katasztrofális számukra, ahogy nézem redditet.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
-
Callisto
őstag
válasz paprobert #41706 üzenetére
Hogy érted, hogy rosszabnak? FSR, DLSS mind rosszabb a natívnál. (FSR a rosszabb.) Kiböki a szemet. Elég rossz látásnak kell lenni, hogy ne vegye észre valaki.
Videók amúgy nagyon messze van attól, amit élőben látsz, elárulom ha nem látnád még azt sem ).
Magamnál próbálok ki minden ilyen dolgot az új verziónál, de sosem ragadtam meg náluk. Inkább natív és kevesebb framerate vagy a teljesítményzabáló effektből leveszek.
Persze ki lehet szedni egy-egy részletet itt-ott, ami "jobb" vagy több de az többnyire engine problémára vezethető vissza mivel más engineknél meg nincs ilyen.
Természetesen van létjogosultsága az FPS mániákusoknál és azoknál a kártyáknál melyek gyengébbek, de vak azért nem vagyok köszi, ellenben igényes.
A 3.5-ösre kíváncsi leszek bár attól tartok, hogy csupán a tükröződéseknél fog látszani a javulás az pedig számomra félő, hogy nem fog annyit hozzátenni, hogy elviseljem a teljes homályosságot és az általános részlethiányt a natívhoz képest. De ki tudja. Reménykeltő."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
-
nagyúr
válasz Callisto #41710 üzenetére
Ahogy gejala írja, a játékokban manapság általánosan használt TAA finoman szólva sem túl szép eredményt ad. A DLSS-be integrált megoldás jóval szebb.
Úgyhogy igen, a helyzet az, hogy (játéktól függően) a DLSS jobb képminőséget adhat, mint a natív (+TAA).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
huskydog17
addikt
válasz Callisto #41710 üzenetére
"FSR, DLSS mind rosszabb a natívnál."
Ez a kijelentés szimplán nem igaz, de szerintem te is tudod.
"Kiböki a szemet."
Így van, kiböki a szemet, hogy mekkora hülyeséget írtál."Elég rossz látásnak kell lenni, hogy ne vegye észre valaki."
Tehát akkor a te látásod rossz. Értem.
"Videók amúgy nagyon messze van attól, amit élőben látsz, elárulom ha nem látnád még azt sem )."
Ellenkezőleg. Ezek a felskálázó technikák legfőképp a shimmering kiszűrésére lettek kitalálva. A shimmering videóban is jól, egyértelműen, jól kivehetően látszik és ha videóban látszik, akkor az élő, veszteségmentes képen hatványozottan jobban látszik, sokkal erősebb a jelenség.
"Természetesen van létjogosultsága az FPS mániákusoknál és azoknál a kártyáknál melyek gyengébbek, de vak azért nem vagyok köszi, ellenben igényes."
Te nem vak, hanem elvakult vagy, legalábbis a hozzászólásod erre enged következtetni.
Igényesség tehát nálad azt jelenti, ha valaki két kézzel tolja el magától a valóságot és mindenáron ragaszkodik az instabil, shimmeringes képhez, ezzel kiszúrva saját magával? Érdekes meglátás.
Szerencsére sokan nem így látják, hanem inkább ellenkezőleg, köztük én is."A 3.5-ösre kíváncsi leszek bár attól tartok, hogy csupán a tükröződéseknél fog látszani a javulás az pedig számomra félő, hogy nem fog annyit hozzátenni, hogy elviseljem a teljes homályosságot és az általános részlethiányt a natívhoz képest."
A homályosság alacsony rendering felbontásnál jelentkezik, amit élesítéssel orvosolni lehet, az élesítésre pedig több lehetőség is van, amelyeket mind pofon egyszerűek lehet használni. Az általános részlethiány pont a natív leképzésnél fordul elő sok játékban, főleg a vékony geometriáknál, például kerítésnél szokott sokszor előfordulni, hogy natív alatt egyszerűen hiányos a geometria, míg DLSS tökéletesen helyreállítja a hiányzó részeket, erre is rengeteg független teszt megjelent már, ahol látványosan és egyértelműen mutatják a különbséget. Ahogy mondtad, csak a vak nem látja a különbséget, az elvakult pedig nem akarja látni a különbséget.
Ha szabad adni egy javaslatot: szerintem ezt az 1.0-s "csak az én ízlésem a normális, mindenki más vak és igénytelen" jellegű hozzáállásodat inkább hanyagold, mert ez finoman fogalmazva ultra gáz. Az, hogy te két kézzel tolod el magadtól a valóságot és nem akarod látni a tényeket, valamint mindenáron ragaszkodsz a shimmeringes képhez, az a te dolgod, mindenki úgy játszik, ahogy akar. Nagyon sokan viszont undorítónak találják a shimmeringet és számukra a három felskálázó technika megváltás (főleg a DLSS, ami a legjobb e téren). Ettől ők még nem lesznek vakok és igénytelenek. Sokkal bölcsebb lenne, ha ezt az óvodás hozzáállást egy toleránsabb hozzáállásra próbálnád cserélni, szerintem rajtam kívül mások is díjaznák.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Callisto
őstag
válasz huskydog17 #41713 üzenetére
Élj csak a kis hazug világodban. Nem érdekel. Látom. Ennyi. Neked fogalmad sincs miről van szó. Az elvakult éppen te vagy és ezt milliószor bizonyítottad.
Ahogy én is mondtam ki tudsz ragadni egy-egy részletet de ez édeskevés ahhoz képest amit mozgásban mutat. Shimmering pedig szintén engine/technológia hibája. Az, hogy a felskálázó javít rajta plusz, de alapból nem jó a megvalósítás vagy akár grafikai beállítás probléma is lehet. Azért mondom, mert nálam az amiről beszélsz nem igazán létezik natívban. Ha igen, akkor maximum olyan ritka, hogy emlékezni sem tudok rá pontosan hol volt és egyáltalán nem zavaró tényező.
Örömmel elmegyek hozzád megnézni azt az undorító shimmeringes játékot, ahol annyira folyamatosan jelentkezik, hogy megörülsz. Arra is rámutatok miért is jobb a natív.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
veterán
Ez azért elég érdekes és furcsa, hogy a natívtól jobb megoldás az AI általi...
Le is lehet tölteni ezt a 3.5-öt a Starfieldhez valahonnan?Szerk.: Megvan fentebb a link az összehasonlításról és abban ott van.
[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
félisten
[Nintendo Switch 2 allegedly ran Matrix Awakens UE5 demo powered by NVIDIA DLSS during private Gamescom showcase]
És még az Nvidia féle framegen is úgy néz menni fog rajt ."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
huskydog17
addikt
válasz Callisto #41714 üzenetére
Én vagyok elvakult miközben pont te állítottad, hogy mindenki más vak, aki máshogy látja a dolgokat, mint te. Ok, ahogy mondtam a te dolgod, hogy ennyire elvakult vagy, csak ebben az a szomorú, hogy még hajlandóságot sem mutatsz arra, hogy tiszteletben tartsd a másik véleményét, tipikus 1.0-s elvakult hozzáállás, reméltem, hogy ennél értelmesebb diskurzusra vagy képes, de akkor tényleg hagyjuk a témát.
A shimmering minden olyan játékban jelen van, ahol nincs normális temporális szűrő, ez egy nagyon zavaró jelenség, amit nem csak én látok, hanem több millió játékos is, arról pedig senki nem tehet rajtad kívül, hogy ezt nem vagy hajlandó észrevenni. Rengeteg videót is lehet találni erről.
"Arra is rámutatok miért is jobb a natív."
Na pont erről van szó. Nem vagy hajlandó elismerni és észrevenni a tényeket. Nem vagy hajlandó elismerni, hogy sok játékban egy jó felskálázó jobb képminőséget ad, mint a natív, ezt már rengetegen leírták nagyon sokszor és millió bizonyíték van erre is, csak ki kéne nyitni a szemed. Amint mondtam, semmi baj, ha erre nem vagy hajlandó, csak nem kéne mindenki mást lenézni, aki máshogy látja a dolgokat, mint te.Most írhatnék ide konkrét példát, de akármilyen példát írok, hogy ebben és ebben a játékban is nagy mértékű a shimmering, te azt úgy sem fogod látni/észrevenni, mert nem akarod, így nem is hozok példát, mert neked felesleges, tőled már csak személyeskedésre futja.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
DudeHUN
senior tag
-
S_x96x_S
őstag
> az FSR jelenleg haszontalan
néha azért jól jön,
főleg akkor, hogyha egy régebbi pl. nVidia(Maxwell)-es architektúrát fel kell turbózni.“Starfield on a budget” – No Man’s Sky for Nintendo Switch tested with AMD FSR 2.0 support
https://videocardz.com/newz/starfield-on-a-budget-no-mans-sky-for-nintendo-switch-tested-with-amd-fsr-2-0-support
"""
Egy BloomingTails által készített videó szerint a No Man’s Sky frissített változata észrevehetően tisztább megjelenéssel bír, csökkentett élsimítással és vizuálisan vonzóbb kijelzéssel. A mellékelt képernyőképek világosan mutatják, hogy a 3D objektumok most élesebben jelennek meg, és a háttérvilágításban is láthatóak javulások, mely kevesebb csillámzást mutat.A frissítés előtt a No Man’s Sky stabilitási problémákkal küzdött, gyakran összeomlást okozva, amikor sűrűn lakott bolygókat fedeztek fel, melyek növényzettel és állatvilággal voltak teli. Bár elképzelhető, hogy néhány optimalizálást végeztek a körülbelül 15 FPS körüli átlagos képkockasebesség javítása érdekében ezekben a helyzetekben, a FSR 2.0-val frissített változat nem csak jobban néz ki, hanem jobban is teljesít, az FPS átlagosan 19-20 FPS körül mozog. Sajnálatos módon a játék még mindig alkalmanként összeomlik, ami azt jelzi, hogy a fejlesztőknek további figyelmet kell fordítaniuk rá."
"""Mottó: "A verseny jó!"
-
nagyúr
válasz Callisto #41715 üzenetére
Nem csak abban. Nézd meg a gV által a #41720 hsz.-ben linkelt videót mondjuk [470 másodpercnél] . FSR és natív (+TAA) esetén a háttérben az apró, mozgó részek vibrálnak a a távolban, DLSS-nél viszont nem. Szóval itt nem csak az élesítési probléma adott, hanem a ghosting / vibrálás. Egyszerűen a DLSS bizonyos képhibákat képes megfelelően elfedni, "megszépíteni"...
És ez nem "hazug világ", ez a valós működés...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz DudeHUN #41721 üzenetére
Őőőő... Ezek olyan apró artifactok, hibák, amelyek ott vannak, és rontják a képi élményt. Az, hogy fegyver váltáskor "ott marad" a fegyver szellemképe észre vehető, de az emberek nagy része legyint rá. Pedig ez is képminőség dolog. Ahogy az FSR felskálázáskor a gyengébb textúra minőség, modell minőség is ilyen (ezeket rakta be gV).
Hogy "nem lehet észrevenni" így finoman szólva is fals. Ha össze veted a DLSS-el, akkor látható, szemmel is befogadható. Egyszerűen jobb a kép minősége. Ha játszottál DLSS-el, és utána bekapcsolod az FSR-t, akkor Neked is feltűnne, hidd el...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
DudeHUN
senior tag
Te játszol a játékkal? Én igen. És pl. 70%-os scale esetén ezeket játék közben észre sem veszed. Jó, hogy nem már 720p-ről skalázunk fel 4K-ra.
És mégegyszer: jobb a DLSS. De az FSR is teljesen rendben van játék közben. Nem sub 1080p-ről 4K-ra skalázva belezoomolva játszik az ember 65"-on itthon.
Nem véletlenül nincs sírás XSX fronton ezek túlnyomó részére.Gamer for Life
-
félisten
válasz DudeHUN #41728 üzenetére
Mondjuk azt hozzá kell tennem hogy részben egyetértek veled, az eddigi legjobb minőségű FSR beépítés,de látszik az hogy a DLSS-től elmarad. Aki kipróbálja ebben a játékban is a DLSS-t annak utána már zavaró tud lenni a szellemképesedés és a recés élek minősége.
Szerintem te nem vagy annyira érzékeny rá vagy nem tudom, mert az AMD-t topikban is erre:azt írtad, hogy még így is jobban tetszik neked az FSR mint a DLSS, attól kicsit hanyattestem, mert kifejezetten gusztustalan ahogy kinéz abban a játékban az FSR a mozgó tárgyaknál.
Olyan szellemképet húz sokszor hogy szédülök tőle és ez most nem túlzás, mert miután beszéltünk, kipróbáltam hogy én nézek e be valamit a videós teszt [link] alapján, de nem."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
DudeHUN
senior tag
Más amikor élőben látod és más amikor valami nem életszerű felbontásról felskálázva belezoomolva és lassítva.
DLSS jobb az esetek 90+%-ban. Ebben nincsen vita. Aveumban szvsz az összkép az FSR felé billen mozgásban. De simán lehet csak, mert nem jó a DLSS implementáció ott.
Csak ezek a kisarkított zöldségek zavaróak. Ha nem éri el a legjobb megoldás szintjét valami, akkor hasztalan. Nem.Gamer for Life
-
félisten
válasz DudeHUN #41730 üzenetére
"Aveumban szvsz az összkép az FSR felé billen mozgásban."
Továbbra is érthetetlen hogy írhatod ezt le, az ellenkezőjét, amit látok ,hisz Itt van a gépemen saját szemmel látom,.
A tesztelt DF videó is ezt mutatja és ezt emelik ki, hogy Pont mozgás közben szar , olyan szellemképes aurát hoz létra amit eddig még nem tapasztaltam másban.
Még esetleg arra tudok gondolni, hogy máshogy működik Nvidia kártyán, más ésszerű magyarázatot nem látok erre.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
DudeHUN
senior tag
Tudja a franc. 1440p-ről 4K-ra én nem látom mozgásban játék közben ezt. Nyilván lesz képi hiba, de szvsz ez játékban nem észrevehető.
Nvidia kártyával nem használtam FSR-t ofc. Mondjum nekem a 2.0 óta a DLSS-el sincsen/sem volt bajom normális felbontásról való skálázásnál.[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
-
FLATRONW
őstag
válasz S_x96x_S #41724 üzenetére
Pont a gyengébb kártyáknál a leghaszontalanabb az FSR.
Egy GTX 1070 esetén jó lenne használni pl. 1080p Q (720p) módban, de ocsmány minőséget ad alacsony felbontásnál, így inkább vissza veszem az általános minőséget. Ha pedig már nem lehet tovább, akkor hanyagolom azt a játékot. Régebbi kártyáknál jobban vissza kell venni az FSR minőségét, amire már jelző sem létezik. -
félisten
Azért 1080 Ti-n van még értelme, meg hát azoknál a játékoknál, ahol nincs DLSS ott nagyon jól tud jönni szerintem az erősebb kártyáknális. A Strafield megoldása számomra tényleg vállalható minőséget hoz FSR ben. Ami meg plusz az az AMD féle frame gen , kíváncsian várom mit hoz nekem a 3080 kártyára, mert abban reménykedtem hogy bemoddolják valahogy az Nvidia féle megoldást az Ampere kártyákra, de nem igen lesz abból semmi
Kell hogy fejlődőn az FSR mert állítólag a DLSS olyan funciókat hoz megint amik például nem mennek majd az Ada-val.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
válasz DudeHUN #41728 üzenetére
Kipróbáltam, de az FSR-t csak megnéztem, aztán váltottam modded DLSS-re.
Az FSR féle háttérben mozgó dolgok vibrálása már a CP2077-ben is szörnyű zavaró volt számomra, ezért nem is szándékozom AMD-re váltani jelenleg, miközben viszont az nVidia féle VRAM hiány és árazás miatt az RTX 40x0-re váltás sem vonzó számomra.Szóval bőven kipróbáltam az FSR féle opció, Téged nem zavar, szuper, de engem sajnos nagyon.
Hozzá teszem, hogy a DLSS is hosszú idő alatt ért el ide, pl. anno a CP2077-ben is anno olyan ghosting volt járművek esetén, hogy csak na, aztán a DLSS 2.5-el ezt is javították gyönyörűen.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Callisto
őstag
válasz huskydog17 #41719 üzenetére
"Írhatnék, de nem írok." Ez mindent elmond. Azért nem írsz, mert nem tudsz olyant írni ahol nem egy-egy pillanatban vagy jelenetben van jelen, hanem a játék nagy részében.
A elvakultról annyit, hogy nem ártana egy türköt beszerezned. Sokan vágtád már a szemedbe, hogy elvakult vagy, de nem baj. Így jó neked. Menj a falnak ezerszer.
Persze, hogy megmutassam mi a baj a felskálázással nálad a Te gépeden azt már nem mered. Tipikus."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
Én ezt tudom pontosan tudom és az algoritmikus okait is, hogy miért fedi el a felskálázás (egyébként nagoyn egyszerű oka van).
Nem arról beszélek, hogy 1-1 esetben nem létezik, hanem arról hogy általánosságban a játékidő 100%-ban van más hátránya a felskálázásnak ami zavaróbb sokak számára, mint a néhai shimmering ami egyébként sokszor az engine általi AA nem túl jó megvalósítására vezethető vissza. Az egy dolog, hogy a felskálázás elfedi/csökkenti...
Sajnos az általános képminőség rosszabb, nem véletlenül vagyunk sokan akik inkább mellőzik z upscalinget, ha tehetik.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
wjbhbdux
veterán
FSR az olyan mint a vsync, játszhatatlanná teszi a játékokat. Inkább várok amíg jobb gépem lesz, mintsem hogy rászoruljak.
/s
-
félisten
Úgy néz ki a T239 lesz a Switch 2 ben. Ampere alapú Tegra SOC - Állítólag RT ben PS5 / Xbox meglesz és DLSS 3.5 támogatást kap. Framegen bizonytalan, hogy lesz Ampere alapon...
[link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
szmörlock007
aktív tag
-
félisten
válasz szmörlock007 #41742 üzenetére
[link]Innen pár perccel korábbról :
"
NVIDIA's hardware has had an edge over AMD in terms of ray tracing capabilities so the Nintendo Switch 2, despite being a handheld, is said to be very close to the Sony PS5 in terms of RT graphics performance."[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
szmörlock007
aktív tag
Ezért szeretjük a Wccftech-et
Amúgy maga az RT bizonyos körülmények között szoftveres trükkökkel (amiben Nvidia jó) hozhatja persze a jelenlegi konzolokat, de az átlagteljesítménynél már szerintem is necces még az xbox series S is. No meg mivel a legtöbben kézikonzolnak használják, kis képernyőn szerintem ugyan mindegy az RT tekintve, hogy sokan még nagyképernyőn sem értik a körülötte lévő felhajtást.
Sokkal fontosabb az általános teljesítmény, noha persze Nintendo konzolnál a grafika sokadlagos kérdés csak (amivel semmi gond nincs), de ezzel mindenki tisztában van aki veszi.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szmörlock007 #41744 üzenetére
Szerintem nem lesz meg a Ps5 de mindenképpen nagy előrelépés lesz.
Hihetetlen mit hoztak ki a Switchből a japók ráadául Unreal is támogatja majd . Szerintem ha csak valahol az Xbox S és X között lesz akkor már várhatóak nagyon szép játékok. Sztem nem is az NVidia érdeme lesz ez, inkábba Nintendo. Ők még a régi idők iskolájába jártak, nem kell több giga patch egy játékhoz amit kiadnak rá. Zelda például mestermű a maga nemében és mindez egy telefon hardverén."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
szmörlock007
aktív tag
NVIDIA GeForce RTX 4070 12 GB GPUs Are Now Available For $549 US
Helyes, mondjuk kellett is, RX 7800xt 499-ért szerintem jobb ajánlat volt(persze ez igényfüggő is) az 599-es 4070-es képest.
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
A GB100 MCM lesz. [link]
"After the dramas of GA100 and GH100, it seems that GB100 is finally going to use MCM."
És úgy néz ki csúcs RTX 5090 is: [link]
"Glad you mention it. Same for Ada Next, top SKU has also a GB101 chiplet version (above or to replace GB102) that is under investigation (but not approved yet). Lower client SKUs are monolithic (100% sure)"
és úgy néz ki jelentős szerkezeti változásokat hoz. :
"Although the number of units(like GPCs or TPCs) in Blackwell will not increase significantly, there are significant changes in its unit structure."VC szerint ez forduló pont lesz az RT terén a PC játékokban.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gV
őstag
tiszta hülye az nV ezzel a kevés VRAM-al, bukott $800-t rajtam. ha valóban olyan jó lesz az AD-hoz képest a GB akkor úgyis cserélnék rá. főleg, hogy most nem 2 év hanem 3 lesz a két gen között.
más
Portal DLSS3.5 RR video [link] nagyon látványos
és egyéb jóságok More Games Get DLSS Support and DLSS 3.5 Launches on September 21 | TechPowerUp benne egy újabb adag "miért a 4090 éri meg" -
félisten
Bennem pont a érlelődik, hogy az Ampere egyre jobban megéri. Egy 3080 Ti- 3090 teljesen vállalható marad még. Jön az FSR a DLSS3,5 minden RTX kártyán fut. Én teljes egészében kihagyom a 4000 szériát, ha csak nem jön refresh.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen