- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tresh #112853 üzenetére
Mondom cascóra... no meg céges autó. Amúgy röhejes árkülönbségek vannak egy szélvédőcserénél márkaszerviz és szakiparos közt.
Amúgy ma dumáltunk egy kollégámmal arról, ki mennyi cascót fizet: ő évi 100-at egy Toyota Verso 1,6-ra én 88-at. GFB ugyanannyi, kb. 30.
@Norbi: a munkadíj piszok drága ott, meg a segédanyagok amit felszámolnak.
230, még nyári gumival, rövid időre. A többiből kinőttem már (eddig egy A5 és egy A7 púposkodott rosszkor, mindkettő 2oldali kipufogóval). -
i-sti
senior tag
Audi téli hűtőrácsmaszk.
[HOME MADE]Vélemények?
Novum Forum Siculorum
-
veterán
Kb. 8-10 évvel öregebb vagyok treshnél, ha ez valakinek - aki nem volt a VAG-talin - jó viszonyítási alap. (szóval tresh még gyűjtsön csak zsét ) Magyarán nem szoktam csikorgó gumikkal indulni, ettől télen 2-ben, 80-nál még villoghat az ASR.
Szombaton durrogtatta előttem a lámpánál egy Astra H Opc a kipuját - de hideg volt még a motor, meg a feleségem is mellettem ült - vélhetően a Golf annál jobban megy. Astra J OPC már más kérdés 280 LE-vel, arra jobban kíváncsi lennék, mert a tesztadatok szerint pariban vannak, hiába jobbak az OPC gyári értékei, dögnehéz.
-
-
Morris
veterán
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Cabrio 3-as és 4-es 1.9 tdi golfokról tudna valaki nyilatkozni?
Főleg a tető érdekelne, mennyire szenvedés télen, gondolom időnként cserélni kell stb.
Előre is köszi!Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
tresh
addikt
Mágus mester lenne egy kérdésem.
B5 óracsoport csere után van rá mód hogy az ecuban tárolt tényleges valós km felül írja a csoportban megjelenőt vagy azt muszáj lesz külön átírni?( PSA-nál a BSI-s ecu simán felülírja a valósra ezért érdekelne hogy a VAG csoport tud e ilyet)Gondolom a vcds-el ez nem fog menni. Illetve ha 2.5 ös óra volt akkor ha jól emlékszem át kell lőni 1.9 értékeire. Ez vcds-el megoldható ? Havernak kéne cserélnem csak kérte hogy a km legyen már ugyan annyi mint a valós. Az autó immo offos szóval evvel nem lesz gond eszik mindenet Köszi előre is
-
-
-v-
addikt
válasz focvis #112864 üzenetére
Nehéz astra ja nagyon, minimálisan megy jobban
Itt egy mk6 gti dsg ellen, azt írja mindkettő stock.. bár sztem a golf tuti nem[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Ace owner #112884 üzenetére
Ezüst volt. Benőtt már a fejem lágya, Erik
Szoktam olvasni Decide hsz-eit, felelőtlenségnek gondolom a mai forgalomban trepnin közlekedni - 280 lóval. Ez persze magánvélemény, jó tíz éve még én is csináltam ökörségeket, szerencsére soha nem lett belőle baj; viszont van barátom, aki végzetes közlekedési balesetet okozott, azt nehéz feldolgozni (lelkiismeret, 1,5 év kóter).
@Qru: ami nekem megvolt aránylag exotikus: 911, M3 e92, M5 e39, 850i - érzésre ebben a sorrendben durvult számomra. A 911 egy legenda és nagyon szerettem volna egy időben, de a beszarástól messze van; egyedül a 850-ben "féltem".
@Vilike: köszi, íjjjj de siet az Astra órája. G coupé turbóm volt régen, még a GPS-es idők előtt, 255-ig leforgott az órán.
[ Szerkesztve ]
-
-
i-sti
senior tag
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Mágus vagy aki még képben van. BFQ motorkódhoz (Octavia 1.6 2005) keresek tempomat kart. Melyik kellene nekem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-v-
addikt
válasz bitpork #112890 üzenetére
Mocskos huligánok
(#112893) K Norbi: Én itt is ugyanazt látom - mondjuk ennek az oldalnak én már nem nagyon hiszek.
OPC az majd' 1700 kg .. amúgy le kell elvileg nyomnia a gti-t igen, de nem olyan hűde sokkal mint a lóerőből gondolnánk .. ki kéne próbálni. focvis, hívd ki decide-ot egy drag-re[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz atos19881101 #112892 üzenetére
Nem a motrkod kell hanem a kormanyvezerlo szama alapjan lehet eldonteni, hogy egyaltalan kompatibilis-e a karral.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen