- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ß3NC33
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Barátnőm szeretne autót venni magának, EZT a kocsit nézte ki. Első ránézésre mi a véleményetek róla? Érdemes foglalkozni vele?
Köszi -
footy
addikt
válasz atos19881101 #112898 üzenetére
VCDS-sel ki lehet olvasni.
Steering Wheel Module vagy Lenksäule Module neven talalod. -
knuckle
aktív tag
válasz brumi1024 #112906 üzenetére
attól hogy erősebb, még lehet a sofőr balhere...
én is nyomtam már erősebb vasat, pedig az én kis fábia kombim csak 100 pacis.
de ha nem tud váltani, akkor nem tud váltani
amikor kezdte elérni a hátsómat, 2 ből áttettem 5 be, és 60 nal gurultam szépen a szentmihályin, ő meg elsüvített mellettem... na már most, ha tudta volna, hogy kicsivel előrébb trafiznak, akkor lehet nem erőltetija és mellesleg nekem volt még egy tőkesúly a verdában mellettem, muter az ő kis saját 65 kilójával, én az én 100-asommal
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
deicide
veterán
Csak néha.
Vasárnap épp Velence külterületen haladtam xxx-el, amikor is észrevettem, hogy utolérek egy fehér Astra-t. Rendőr volt. De nem érdekelte, hogy kb 2x annyival közeledem rá. Szerintem ott a környéken már megszoktak.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Hikvision
senior tag
válasz brumi1024 #112906 üzenetére
nem 0-100-at mértünk, mentem a belsőben 140-el és nekiállt márászkodni mögöttem, elengedtem, aztán vissza állt elém 130-ra, na akkor lehúzódott és ment ami a csövön kifért, meg is lepődtem, hogy a kis műanyag opel tartotta szépen a tempót, viszont a kanyarokba ahova én 200 fölött simán beengedtem ő már vibráltatta a féklámpát, nem bízott az erőben, le is maradt utána a pics*ba
20 éve a PH-n.
-
deicide
veterán
válasz Hikvision #112910 üzenetére
200 felett? Fel4elni!!
Mondjuk ha műanyag lenne, nem lenne olyan dögnehéz.
200-on túl meg már azért egyéni preferencia, ki mennyire érzi biztonságosnak az autópálya-kanyarokat, meg kérdés, az Insignia nagy bódéja mennyire fekszik az úton, az Astra-t mintha odaragasztották volna. Én 220 felett néha már két kézzel fogom a kormányt.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #112888 üzenetére
Ennyire durva gépeket nem vezettem (sajnos), mint 911. E39 750i-t vezettem meg E46 330Ci-t, ABT chippes 2.0 CR TDI-t (fogalmam sincs hány lovas volt pontosan, érzésre olyan 180-200 környékére tippelnék), meg 3.0 TDI A6-ot, ja meg Bit Allroadját és Teddy-t is. Munezét nem mertem vezetni, pedig ő is felajánlotta.
Am becsapós, utasként sokkal másabb érzés egy ilyen. Múltkor a WRX-es haver ült át az enyémbe. A WRX sokkal keményebb autó mint az enyém de azért az M0 felhajtón a kunkorban odatettem a gépnek aztán mondta, hogy nono... Bár lehet csak azért mondta, mert tudta hogy 4 évszakos gumim van.
bitpork: Az a baj, hogy a kalapos Suzukis nem számít rá hogy 150-200-al érkezel és ugyanúgy kijön 92-vel előzni a 90-el haladó kamiont. Nekem vt, hogy alig tudtam lelassítani
I-sty: Tnap diagoltunk egy S60 D5-öt. 3 km alatt 45 fokra melegedett csak a hűtővíz.
Balupapa: Elég az, nyomatékból lenyomod úgyis a többséget.
deicide: Haha, mikor taliztunk akkor is kijöttek nézegetni a verdát az őrs elé, emlékszem.
#nincsbennetarcsi
-
knuckle
aktív tag
válasz Kalandor #112915 üzenetére
hogy hogy milyen jogon vetted fel? fedélzeti kamera rögzítette, és kész, bizonyítékként felhasználható, minden további nélkül, nem tudom mit majomkodott...
legalábbis én így tudom.
ez nem egy magánház, vagy magánút, ahol engedélyt kell kérned,hogy ugyan beszarhatok-e?...
ilyen baromságot...
hívd fel megint őket, és mond meg,hogy az ügyvéded azt mondta, hogy márpedig az bizonyíték, és vagy peren kívül vagy perrel, de neked ezt valaki ki fogja fizetni...amúgy ha 30-cal mész el mellette kb megborotválta volna a fényezést? úgy alapozóig?
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
brumi1024
veterán
válasz Hikvision #112910 üzenetére
Ilyen tempónál kanyarban már tényleg sokszor az vezető merészségén múlik, itt mondjuk azt feltételezhetjük, hogy futóműben rendben (sőt) volt az Opel. De "kis műanyag"-nak sem feltétlen nevezném azt a szerkezetet, meg merem kockáztatni nehezebb az Opel 2.8-as motorral, mint az A8 a 4.2-essel.
(#112907) knuckle: Na ne. Azért autópályán csak vissza tud váltani és megnyomni a gázt.
(#112916) knuckle: Nem használható fel minden további nélkül bizonyítékként. Az eljáró hatóság dönt egyedileg, hogy a felvétel elkészítése, felhasználása sért-e személyes adatok védelméhez fűződő jogokat. [link]
(#112915) Kalandor: A biztosító sajnos tuti elutasítja.
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz brumi1024 #112917 üzenetére
de ebben az esetben egy lélek nincs a felvételen úgy hogy az arcca is látszódjon, és ahogy mondod egyedi eset, de szerintem elfogadnák, bár a biztosító megpróbál mindig kibújni, ahol csak lehet...
a sószóró meg nem akart még egyet fordulni visszafelé is, így adott az érzésnek...
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #112913 üzenetére
Jah pár hete mikor lekapcsoltak engem is kérdezgettek a gép felöl. De legalább a 30K-s büntit +3 pontot sikerült lehaverkodni 10K-ra és +0 pontra.
Munez: Akkor éppen volt vmi a fékkel. Tudom azt csak a gyengék használják de hát most nézz rám...
Kalandor: Ha van csaód bejelentheted de ha nem 0% önrészes vagy akkor buktad azt is. KGFB-re meg élből elhajtanak, mert nem sértet semmilyen KRESZ szabályt az útszórós.
Perelhetsz és akkor 5 év múlva talán kifizetik a küszöbfényezést (ha a bíróság bizonyítékként veszi figyelembe a felvételt).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kalandor #112922 üzenetére
Hát kb... A biztosító arra hivatkozik, hogy ez nem biztosítási esemény elküld a francba (amúgy bagatel kárnak hívják az ilyet a biztosítósok).
Marad a csao ott meg 99%, hogy önrész alatti lesz. A 0-ás önrészű csaó meg horror áron megy. Ugye a 10% vagy 100k az általánosan elterjedt módozata. Nálunk 80% olyat kötött anno, 15% 20-as önrészűt és a maradék cca 5% kötött csak 0-ásat. Volt a portfólióban 30% önrészes is de azt kb senki nem kötött, akkor inkább kötöttek csak lopásra vagy csak törésre.Jó de hogy bizonyítod be, hogy mennyivel ment? Mondjuk az elhaladás idejéből még úgy ahogy kiszámolható (elvégre ismert a te sebességed, és mind a két jármű hossza) de akkor is... A sebesség túllépése nem szép, de ha 30-al megy akkor is leveri a festéket. Nem a sebességével volt gond sztem elsősorban, hanem azzal hogy egy lusta **** és nem akart 2x fordulni ahogy írták előttem így maxra csavarta a szorófejet. Btw lehet vmi kevert cuccak szórt...
Munez:
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #112928 üzenetére
Én meg ezt azt a pályán letessékelnélek finoman Bobas VW Golf Mk2 4Motion 2.0L 16V Turbo street car with 1150HP & 1034Nm 58psi on E85 fuel.
-
brumi1024
veterán
válasz tresh #112933 üzenetére
Ezaz, ezzel fogok bemenni a szalonba alkudni az R-re. Hogy két betűvel kevesebb van elöl is és hátul is, így adják olcsóbban, mint a GTI-t.
(#112934) TaaT: Tudom. és hát azért nem könnyen magyarázható a létjogosultsága. Egyébként érkezik a GTI és az R közé modell, a Clubsport.
-
K Norbi
addikt
válasz brumi1024 #112935 üzenetére
Én még nem is láttam basszus ez nagyon baba Golf 7 GTI Clubsport
-
LGx0
csendes tag
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, totálisan el vagyok keseredve.
Audi A3 - 2.0 PDTDI (140LE) - 2005 - évjáratú autóm van (BKD motorkód - BOSCH porlasztók)
A következő felújításban vettem részt: 246.000Km-nél.
Ezekből az alkatrészekből kapott újat:
- Hengerfej
- Kettőstömegű lendkerék + kuplung szett
- Leállítószelep lett cserélve
- Új vízpumpa, és vízkeringető rendszer
- Új turbó- Javítva: Porlasztók
Hiba: apró pici rángatás, gázadásra 1200fordulatnál erősebb a rángatás. bosch car szervizben nem tudnak már vele mit kezdeni. A szerviz közölte, hogy az értékek jók a porlasztóknál, valamiért nem kompenzál a vezérlő. A porlasztó kábele kikezdve, de nem ér hozzá a hengerfejhez. Motorvezérlés lenne a gond?
Audi márkaszervizben a porlasztók javítása előtt volt motorvezérlő frissítésen / mielőtt frissítették nem volt rángatás.
Most 262.000km-er van benne és rendesen 10.000km-enként a garancia miatt is (turbó stb, ) cserélve az olaj Fuchs 5W30-as
2016.01.27-ére kaptam időpontot diagnosztikára a márkaszervizben, érdemes elvinnem? Marha sok pénzbe fog kerülni.... valakinek hasonló probléma, gond?
Segítségeteket előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Akkor ez normális lenne nálam?
Vagy leragadt a termosztát nyitott állapotban?
Az a furcsa még, hogy nem értem hegyen lefele miért hűl vissza a motor?
1: Ahogy a képeken is látszik minimális levegő beáramlást hagytam az első hütőrácson, szóval nagyon kevés a hideg levő ami bejuthat, de ez sem kellene gondlegyen szerintem. Ha a motor nem érte el a 90fokot akkor a hűtőt leis fagyaszthatnám úgy sem kellene befolyásoljon.2: Nyitva halt meg a termosztát és emiatt ami hegyen kifele melegedík az lefele eltünik?
Dombon kifele felmegy olyan 60-65 fokra de amíg leérek addig majdnem vissza esik 50fokra.
Segítségeteket szeretném kérni. Sajnálom szegény motorral ilyen hidegen járni.
Novum Forum Siculorum
-
-KP-
addikt
Üdv!
audi a4 b7-ből mely modellek azok, amelyek megbízhatóak? elsősorba benzinest keresek.
-
mazacar
tag
Sziasztok!
Ugy tunik megadta magat az aksim..
Ma reggel mar be se indult a VAS ha jol olvastam le akkor 2010 12. Havi akku van benne..igy hat nem csoda h bemondta az unalmast..A kerdes az, mekkora meretu kellhet bele, mert nem sikerult leolvasnom...megpedig azert mert nem tudom leszedni a burkolatot rola
Meg egy "feltoltest" megprobalnek...de a burkolat eltavolitasa illetve tolto hianyaban meg nem megy.
Valaszokat elore is koszi...
-
TaaT
veterán
válasz mazacar #112945 üzenetére
Nem igazán van infó neten (vagy csak nem találom), ebből a képből úgy néz ki hogy rá van csavarozva a pozitív sarura. Tehát ha felhajtod a fedelét utána kicsavarod az egyik csavart és le kéne hogy jöjjön. [link] De ez csak tipp így a képet elnézve.
De nézd (fényképezd) körbe hátha látsz valamit.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
mazacar
tag
Lefenykepeztem..de nem engedi feltolteni mert tul nagy..meg atkonvertalva se...
De pont ugyanigy nez ki...holnap max neki esek egy villaskulccsal..Meg annyi h ez valoszinuleg gyari " meret"..tehat akkor 45 amper? Vagy h merik?
Meg annyi h van az oldalan korbe valami szigeteles...nem tudom, h ezzel beljebb vagyunk-e..:/Szerk: megis sikerul a delutani kepeket megmutatni..2 van csak es pont az oldalabol sokminden nem latszik..:/
Elso kepen latszik egy fekete "pant" szeruseg 4-5 cm szeles...az ablakmoso folyadek tartaly kupakjara merolegesen latszik..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs