Hirdetés
-
Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
ph A Z790 Project Zero Plus furcsa utat jár, ami nem biztos, hogy a célpiacon hasznosnak tekinthető.
-
Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
ma Kolosszális kamerafrissítéssel készül a Samsung, de van, amit visszatart az S25-nek.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Megvolt az olajcsere, meg a hibafeltárás.
Első toronycsapágyaknak van egy kis hangjuk, meg a kormánymű is be van állva kicsit.
Szerelő szerint, ha már ezek miatt meg lenne bontva, úgy is kell utána egy futóműállítás, akkor az első lengéscsillapítőkat is jó lenne cserélni, ami még gyári, de már elég rozsdás, mondjunk a mérés alapján tök jó.Kormányműből van választék, bontott, amit ki tudja milyen, ezt felújítatjuk vagy veszünk egy felújítottat(talán román) és küldjük vissza az enyémet.
Szerintetek is mehet minden cserére, egy felújított cseredarabbal?
Ha elküldjük felújítani, ami itt van a közben cég nem ajánlott, meg napokra esik ki az autó. -
Mondom, ha nem ökörködik az ember akkor semmi. A legtöbb 3,0 tulaj megcsipelteti a sajátját és akkor dinamikában közelebb kerül a 4.2-höz ami kifejezetten jó a bódé méretéhez.
Pályázáskor 9 körül megállhat ideális körülmények között, de azért azt nem szabad elfeledni h irdatlan homlokfelülete van.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #188904 üzenetére
Lemaradt, hogy a váltó kívülről olajos.
Robbantott ábra
Az 1. számú alkatrésznél, annak az elején van az az L alakú műanyag, ami egy szimeringbe van beledugva, na ott szórja kicsit az olajat. -
veterán
válasz vzsryl #188900 üzenetére
Én azt gondolom, hogy nemhogy segíteni, meg hagyni nem kéne de kifejezetten gátolni, hogy kína bármiben teret nyerjen. Odaadták nekik az összes know-how-t egy kis olcsó gyártásért cserébe, most meg tátott szájal rohangálunk a f*szerdőben. Mert a pénz már ott, a hadsereg ott és a know-how is.
Mint a rák szépen beszivárgott tövig mindenhova. Szerintem már egy autót nem tudnának európában összerakni a kínaiak nélkül. Én tuti nem vennék tőlük semmit, nem adnék el nekik semmit és nem dolgoztatnék se velük se nekik, szerintem csak így lehet egy népcsoportot kordában tartani akár országon belül akár nemzetközi szinten. Csak az a baj ehhez ma már a maradék 6 milliárd ember együttes összefogása kéne, mert enélkül szépen haladunk a világkormány felé csak nem Star Trekesen San Fransiscoban lesz a központ hanem Pekingben.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #188904 üzenetére
Kormánymű: nekünk egyszer TeamTWork újított fel egyet, vonaton vittük fel Bp-re de ha a szerelőn keresztül így garanciális lesz az alkatrész és a munka is, akkor nem rossz az opció, kérdés az ár(+munkadíj+futómű állítás). Bérautó addig lehet olcsóbb, mint egy másik kormánymű.
Golfban van 320 talán, mindegyik lengéscsillapító gyári. Nem mondom, hogy az új értékeit hozzák, de én kihagynám a cserét... Ha a rozsda zavar, azon lehet segíteni festékkel. Az új is megkapja a maga kavicsfelverődéseit, és rövidesen hasonlóan nézhet ki de ez csak esztétikai kérdés.
Váltóban mindenek előtt szerintem olajszintet kéne ellenőrizni, de nem nagyon tudok hozzászólni érdemben (viszont ha nem fogy érdemben, akkor kevésbé fontos azonnal ráugrani a problémára).[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
-
Beri
addikt
válasz rasotamas #188908 üzenetére
Nem csúnyagonoszkína jött el a pénzért és lopta el a know-how-t, hanem az európai nagyvállalatoknak volt kevés a világ pénze is, és szerették volna a kínai piacon is teríteni az autóikat. Már nagyon rég nem csak az egyes részegységek gyártása folyik odakinn, hanem a komplett összeszerelés is, kifejezetten az ottani piacra (sőt, vannak kifejezetten kínai piacos kivitelek, pl. hosszított A4-es, stb.). Hogy ez minél olcsóbban menjen, Kínába kellett vinniük a komplett gyártatást, mivel ők igenis halálba sarcolják a külföldről érkező árut. Külföldi cég pedig csak úgy gyártathat Kínában, ha a kínai állam lesz a többségi tulajdonosa a telepített üzemnek. (nyilván a végletekig leegyszerűsítve)
Összefoglalva tehát nem Kínára kell haragudni, hogy elcsórják a fejlett világ fejlesztéseinek eredményét. A modern kapitalizmus telhetetlenségét (aminek nem csak tünete, hanem oka is a Wall Street) lehet hibáztatni csak. Felteszik mindannyiunk életét egy lóra, mert egy tuti tipp azt mondta, hogy az fog nyerni.eladó Aromamizer RDTA V1
-
rob210
nagyúr
Srácok, milyen vezérlés márkát ajánlotok, ha nem dayco!
Eddig mindig azzal szereltem, de az elmúlt 4 hónapban 3 nál futottam lesre a feszítőgörgővel.
Az egyiket körbetekertem feszítés nélkül, a másik félrefuttatta a szíjat levezette a veztengelyekről, most a 3 ik egy szeptemberben cserélt vezérlésben megszólalt a feszítő és szitálja a szíjat jobbra balraRenault power
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #188916 üzenetére
Nekem ina szett került be. Bár nem is vagyok szerelő, hogy mérvadó véleményt adjak.
-
Zizmand
aktív tag
válasz rob210 #188915 üzenetére
Nekünk 5 évvel és 120 ezer km ezelőtt komplett INA szett került az autóba, zaj és hibamentesen üzemel még mindig. Jövő héten cseréltetjük újra és megint INA lesz.
(Mindent megjavítok és kicserélek az autón, de a vezérléshez nem merek hozzányúlni, így szerelő cseréli megint.)
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Ha már a vezérlésnél vagyunk. Mostanában akarok cserélni a Superb-en (2.0 CRTDI, CFFB, 140LE). SKF teljes szett vízpumpával 68k-ért lenne egy helyi autóalkatrész boltban. Ez ajánlott, vagy hanyagoljam?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rob210
nagyúr
Hát igen az ina nem lenne rosz, de ellenőrizhetetlen, hogy honnan jön.
A német az prémium és használható, de a román ipari hulladék, pont ugyan ez a bajom a contival is.
Komolyan tanácstalan vagyok, egyszerűen már nincs normális gyártó.
Eddig a dayco hibátlan volt soha semmi bajom nem volt vele, de most elég lett.Renault power
-
simonjoe
őstag
..én nem mernék csak gyári vezérlés szettet belerakatni, lassan nekem is esedékes lesz, nem is agyalgok máson. Igaz, 200 körül van a PHU-nál, de nagyobb az esély arra, h az emblémás dobozba nem tesznek xar szériát.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
pupehap
tag
Sziasztok, egy kérdés, kerestem a topik keresőjében de nem találtam , ezért itt kérdezném meg, 1998-as Passat B5-ös 1.6 benzinesben ugye már kettőstömegű lendkerék van ?
Éppen egy ilyennek a vétele előtt állok. Ha jól tudom járó motornál ha kinyomom a kuplungot és érzem hogy "lüktet" a pedál akkor az hamarosan cserés lehet?"ha meg kell b@szódni, akkor meg kell b@szódni " José Luis Torrente
-
K Norbi
addikt
válasz simonjoe #188921 üzenetére
Teljesen más a gyári.
Hiába ugyanaz a gyártó.Köze nincs hozzá az után gyártottnak.
Ablaktörlő lapátoknál is ez a helyzet.
Hiába okoskodnak itt Bosch! ugyanaz!! Lófaxxt rá se köszönhet a gyárira.
Teljesen más gumi benne...
Láttam fogtam.Persze én is most Boscht vettem
Mert a gyári árak a csillagos egekbe szálltak el.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Ez fasza mondjuk!
Made in Germany, fémlapátos pumpával. hmmmm(#188920) rob210 Egyet értek, románt én se.
Inkább akkor Gates, az tán még Német?Amikor vettem a hosszbordás szíjat, abból is volt Romania, meg Slovenia és Germany is.
Mind 3 nak teljesen más volt az anyaga. De még külső része is.
Vertem is magam a continak hogy legyet másabb??
Írták nem lehet más, ugyanazt a magas kiváló szintű anyagot használják.
Persze[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #188923 üzenetére
2x hagytam magam rábeszélni a nem gyári cuccra, mindkét alkalommal rá is b@...tam. Egyszer a váltóba Castrol került a gyári helyett, másnap vissza kellett vinnem, mert gyalázatosan váltott tőle, nehézkes, akadozó lett. A másik, amikor a kabin ventilátor kezdett egy kicsit nyikorogni. akkor egy Nissens került bele, bírt egy évet és búg-morog mint a rohadás. Biztos, h sokkal drágább a gyári cucc, de valamiért mégiscsak jobb mint az azonos gyártó azonos terméke.
Joe
-
Doki16
addikt
válasz simonjoe #188925 üzenetére
Ez a váltó jó sztori. Minket a szerelő akart rábeszélni az utángyártott DSG váltóolajra. Mondom nem kell, csak a gyári. Dede jó lesz az szerinte, mert a 10 millás audiba is az megy és nincs gond, meg különben is olcsóbb. 6 liter utángyártott olajat akart adni 95-ért. Most figyelj a gyári cikkszámos 6x1 literest vettem 62-ért. A szűrőt is 25-ért akarta venni én 12-ért vettem. És ő nagyker árakat nézett én meg simán magányszemélyként vásároltam kiskerből.
Mindenhol le akarnak csak húzni állandóan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Asbee
veterán
válasz Doki16 #188926 üzenetére
Nekem a sima alap 5 sebességes manuálba belement a castrol hiperszuper, mert ugye az a mondás meg hiszi mindenki azt, a castrol a partner és természetesen ugyanaz a castrol megy gyárilag a vw-be mint amit a boltban megveszel... Aztán akadozós volt, főleg hidegben, nagy melegben is, hátramenetet 1-est sokszor másodikra vette jól. Aztán olvastam itt, hogy csak gyári. Ég és föld volt. És az a poén 800 ft-al volt drágább literje a gyárinak. Igaz cimbinél a márkakerben, de neten utánanézve sem lett volna sokkal sokkal drágább.
-
Tomics
addikt
Sziasztok,
Audi A4 2.0 TDI 2011 (143LE, B8) autóhoz kellene magyar kézikönyv (nem szerelési), a szoftveres része érdekelne. Hol lelhető fel ilyesmi? (fizetnék is érte...)
PH! addikt since 2004
-
BullZeye
veterán
Skoda Connectnél van mód az aktiválásra, anélkül, hogy kimennék a leasing céghez, hogy megnyomják a 2. kulcsot nekem, hogy elhiggye az autó, hogy csak én fogom használni?
-
-
-
-
vzsryl
nagyúr
[link]
Nem úgy van, hogy az 1.8T régen bűn rossz motor volt, aztán mára csak enyhén rossz? Vagy én vagyok teljes tévúton?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tresh
addikt
-
-
Beri
addikt
válasz vzsryl #188937 üzenetére
Az icipici szeleptányérok, meg a fogpiszkáló szelepszárak miatt köpködték annó (el is engedte a VW ezt a 20V dolgot), de ez is olyan, mint minden más. Ha sok van belőle, elég erős és/vagy sok benne a tartalék, ráállnak a műhelyek és pár év alatt tudni fogják, mi a csízió. Mivel fogy, jönnek a frankó utángyártott/tuning alkatrészek, stb.
Ugyanez volt az 1.9pd annakidején. Mindenki csak a fejét rázta, meg rítak, hogy hűdedrága a pd elem, aztán eltelt pár év, elindultak lefelé az alkatrészárak, kipróbálták, miből mi passzol hova (pl. az ötliteres csúcsai, stb.), mi mit bír el és most már kb. emlékezetből építenek neked 250 lovasat belőle, ami még nem üzemórás.
Gondolj csak bele, hogy mit bírnak ezek a motorok gyári teljesítménnyel, ha húzva is szinte csak a hőtől kell félni.
A 2.0 T(F)SI az új egynyócté, most már több mint 15 éve létezik, de még mindig sokkal drágább (frankó első generációs fűzött blokk 6-700k, motorfelújítás alkatrészköltsége 400-500k), a 20V a feléből meg tud lenni.eladó Aromamizer RDTA V1
-
veterán
Pótkerék nélkül vettem a kocsit, az istennek nem találok bele való pótkereket, találtam Heilbronnban egy hibátlan ugyanolyan St Moritz felnit boltból számlával 90€-ért, mint ami a kocsin van, a jobb első úgyis meg van kicsit padkázva, úgyhogy az kap egy használt gumit, megy pótkeréknek, az új meg megy a helyére. Úgy látom szépen befér egy teljes értékű kerék.
Úgy látom ezt a felnit még a szalonban leszedték egy kocsiról, úgy néz ki mint ami volt már kocsin de nem mentek vele.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Csabadi
tag
Sziasztok, tesómnak volna egy Skoda kodiaq 2020 évj 2020 1.5tsi kocsija.Nos 30.000km olajcsere periódus van előírva de mi lecserélnénk előbb (15000km).Liqui moly-t akarunk és 0w20 olajat. Mi lenne ebben a márkában a legjobb vagy mit ajánlotok?köszi
-
BullZeye
veterán
válasz vinpilu #188936 üzenetére
Nekem ki kell battyognom Budaörsre érte, de a cég jófej volt, rögtön értették mi a probléma és segítenek.
Ha már új Octaviád van, Top Led mátrix fényszórót próbáltad már? Nálam olyan a 6 zóna mint az ökörhúgyozás, 6ból nincs kettő ami 1 síkban lenne, kb olyan mint egy brit fogsor.
Ezt gyári szerviz tudja állítani, vagy esetleg én saját hatáskörben? -
félisten
Az újabb 1.4 TSI mellett van még olyan benzinmotor amivel bevállalható egy octavia?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen