Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
N.otorious
senior tag
A lidl töltő leírása azt irja, hogy le kell kötni, de én is úgy töltöttem, hogy nem szedtem le a sarukat.
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
imyourfriend
őstag
FB csoportban említették, hogy van az autónak egy pozitív pontja legalábbis O3-nál oda kell kötni az egyik madzagot, negativot meg az akkumulátorra. Ennek lehet jelentősége? Mikor akkumulátort cseréltem azelőtt az akkura tettem mindkét csatit és nem zavarodott meg az autó vezérlője, amúgy egész jó ez a Lidl töltő teszi a dolgát.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #203753 üzenetére
Ha van bikazasi/toltesi pont akkor erdemes azt hasznalni. Es ha pozitiv foldelesu akkor a negativ sarut testre is lehet kotni eleg a pluszt rakotni az akksira.
A toltogyartok meg magukat vedik, azert irajk hogy kossd le az akksit, hogy ha elszallna valami toltes kozben akkor ne perelhesd oket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
Hagyjátok már ezt a "lekötömésúgytöltöm" baromságot!! NEM kell! Menetközben amikor a generátor tölt akkor sincs leválasztva. Kicsit ironikus, de a lényeg benne van. Egyre több az olyan autó melynél csak hibát generáltok ezzel a marhasággal, és egyre több az is, ahol nem fértek hozzá az akkuhoz, csak töltőpontok vannak. Régi beidegződés, még a szeléndiódás korszakból amikor nem volt sem feszültség, sem áram korlát és jó nagy kárt lehetett vele generálni. Ma már nincs ilyen, akinél meg még porosodik az tegye el emlékbe. Fontos viszont, h a töltésnél a kapcsok megfogatása határozott legyen, ne szikráztassuk az akkut a töltővel, mert az valóban nem tesz jót. Aki nem biztos a dolgában, először "hidegen" csatlakozzon, majd legyen a 230V végső fázis. Nem probléma ha utána "programozod" a töltőt.
#203742Kumblee88:
Vedd ki a LED-eket és tegyél bele rendes izzókat![ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz imyourfriend #203753 üzenetére
Az a negatív bikázási pont a tűzfalon. A pozitív az akkun van. (Rendszeresen töltöm az akkut évek óta, nem kötöm le, de elővigyázatosságból általában a bikázási ponthoz csatlakoztatom a negatívot.)
-
Lacess
tag
válasz imyourfriend #203753 üzenetére
Én kilépnék abból a csoportból...
Testpont van az autóban, nem pozitív. Azokban az autókban, amelyekben van akkumulátor-felügyelet (mint pl. a 3-as Octavia) szigorúan a testpontra kell tenni a töltő negatív csipeszét. Nem az akksi negatív pólusára. Amennyiben nem találsz testpontot (Octaviaban van, az akksi fölött a tűzfalon egy fém "fül") akkor valami stabil fémre kell csiptetni a motortérben.
Akkumulátor-felügyelet pedig biztosan van minden Start-Stop-os autóban.Az autóban való töltés pedig -ahogy Simonjoe is írja- mehet egész nyugodtan, beszerelt/csatlakoztatott állapotban ezekkel az "okostöltőkkel". Semmi baj nem lesz. Az akksi fel-lekötözésből már több lehet.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz rasotamas #203762 üzenetére
Utána, természetesen. A testpont/töltőpont/bikapont is utána van.
Az a "szenzor" maga az akkumulátorfelügyeleti vezérlőegység.Szerk.: Még az előzőhöz annyit, hogy lehet Pozitív kivezetés is a motortérben. Ez viszont főleg azoknál az autóknál van, amelyeknél az akku nem a motortérben van elhelyezve. Ilyen esetben ezeket a pontokat kell használni töltéshez vagy bikázáshoz.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
imyourfriend
őstag
válasz Lacess #203761 üzenetére
Feltettem picit, úgy 3 órára a Lidl töltő frissítse, pozitívot az akkumulátorra negatívnak meg van egy hely ahova megy a csipesz eltéveszteni sem lehet, bolond lennék ezért levenni a sarukat. A gyártó utasíthat amire akar, a 30ezer km-es olajcserét is ajánl, mégis 12-15-nél cseréljük és nem dől össze a világ.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #203744 üzenetére
Megnéztem, nekem a 06K133986 AK van az autóban [kép], meggugliztam a 06K133986HF cikkszámot, 63 €.
Kérdés, hogy a "túl magas bioetanol tartalom" mit jelent? E10-et vagy valami brazil e85-öt?
Esetleg Lacess, van infód a 8256 szervizbulletinből? Nem cserélném feleslegesen. -
imyourfriend
őstag
[link] tényleg, így kell kinéznie egy rendszámtábla világításnak? Ráadásul cég, pénzért hajtotta végre ezt a műveletet.. el nem hiszem hogy ez nem zavaró, nem hogy 10 még 20-30 méterről is éjjel mivel a rendszámtáblát világító izzónak nem ez a lényege, hogy a földet világítsa. Tolatáshoz meg ott a tolatólámpa, tegyen bele ledet szabályozza be az legalább nem világít mikor előre halad a talicska.
-
rob210
nagyúr
válasz imyourfriend #203767 üzenetére
Miért a sok kínai ledes tompított, meg menetfény tompított és ködlámpa tompított, illetve ezek mindenféle kombinációja nem zavar? Mert engem azok sokkal jobban!
Komolyan én ha erre menne rá a rendőrség, még like-olnám is.Renault power
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #203768 üzenetére
Nap mint nap ér olyan meglepetés, tegnap pl 10-15 méterre követett egy ködlámpát felkapcsoló alany és nem vette észre hogy zavaró hiába kapcsoltam fel egy km erejéig én is, vagy hiába vészvillogó miegyéb. Van beépítve nálam is LED, be van szabályozva valamivel a halogén izzó fölé a teljesítménye így élhető.
Támogatom én is ezen ellenőrzését a rendőrség által, mert legtöbbször a tulaj nem jön rá miért villogtatnak vagy jeleznek neki az csak egy dolog, ha valaki jobban szeretne látni tegye azt szabályos keretek között.
-
rob210
nagyúr
válasz imyourfriend #203769 üzenetére
Igen csak egy lámpatest csere 100-200ezer forint, (régebbi típusoknál, ahol kardinális kérdés-a lát-e vele a tulaj) egy szar kínai led, meg 8ezer.
Mivel Magyarországon vagyunk szerinted melyiket választják?Renault power
-
troll81
addikt
Sziasztok féltengely meghúzása nyomatékot keresek a váltó oldalhoz és a féltengely anyahoz.
Alany:OCTAVIA I Combi (1U5) 1.9 TDIHubraum 1896ccmLeistung 100PS / 74kWHergestellt 2000-08-01 - 2010-12-01Motorcode AXRKBA 8004AAB, 8004ABD
Köszönöm a segítséget -
veterán
Kezelésit régen olvastam, gondolom az van benne, hogy max. E10, min. 95 oktán. Nem aggódom már, tegnap hirtelenjében felhúztam a szemöldököm, ennyi.
#203775 grizlisandor: Ezt így explicite nem jelenteném ki, csak feltételezés. E85-re a flexifuel, bifuel, stb. fantázianévvel ellátott autókat tervezik, illetve szinte az összes a brazil piacra gyártott autót.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #203770 üzenetére
Korábban ez nem volt probléma, mikor nem voltak elérhetőek? Értem én az emberek látni akarnak, de a 15-20 éves szekerek világítása nem egy év alatt lett ilyen.. saját példából tudom milyen h7 halogénnel járni, azután a xenon egy megváltás volt kb.. Árban is más 45 volt egy pár xenon a halogén meg pár Mátyás. Majd egyszer megváltozik itthon is a szemlélet, de sok idő kell míg a rozsdás talicskák eltűnnek és csakúgy a rozsdás gondolkodás is.
-
ArthurShelby
addikt
válasz imyourfriend #203778 üzenetére
Egyszerűbb egy ledet berakni, mint a lámpát polírozni. Itt arról van szó, hogy én mennyire sz*arom le a másikat, ha neki nem jó.
Egyébként az automatikus refi fel/le kapcsolás is lassú nálam, a kaminonosok meg egyenesen utálnak emiatt, ha használom (bixenon). Elvileg frissítés nincs rá, annyi, hogy a szélvédőt ott próbálom tisztogatni, hátha jobban működik akkor... (vagy nem használom)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Lacess
tag
Kis segítségre lenne szükség, klassiker TDI ügyben!
Adott egy ilyen, melyben kicserélték a porlasztókat. Egy-két porlasztó a hollander alatt nedves. Egyik-másik hollander az adagolónál is. Már lett utánahúzva, de még mindig nem tuti. (meghúzási nyomaték mindössze 25Nm lenne javítási szerint, ezen már nagy eséllyel túl van) Nem suszter csinálta, szépen lett szét-összerakva, nem lettek görbítve a csövek, nincs sérülés, ránézésre minden a legnagyobb rendben. Minden gyári szerelés volt, most került először megbontásra. Nincs semmi tuning, vagy "mókolás". Minden ami bekerült (csak porlasztó meg tűzkarika) a kikerülttel azonos cikkszámú, gyári alkatrész.
Valaki beszopt@ már ilyennel? Ötletek esetleg?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Paxker315
addikt
válasz grizlisandor #203781 üzenetére
régen a tengeren túli open wheel versenyeken is színtiszta alkohollal tolták a srácok. Bár az metanol volt. "Látványos" ha meggyullad, mert színtelenül ég
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Lacess
tag
válasz rob210 #203784 üzenetére
A gyári javítási utasítás nem írja elő a cserét.
Ami elgondolkodtatott az az, hogy ezeket a "szarokat" boldog-boldogtalan ekecseli, "tuningolja" akár a kert végében is. Ki be járnak a porlasztók, turbók meg miegymás bennük, ki tudja ki által és milyen szerszámokkal a kezükben. Aztán mégis jó lesz. Itt meg...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #203786 üzenetére
Már csak ez az egy ötlet maradt nálam is. Pedig normális, tiszta körülmények közt lett csinálva.
Visszabontani az egészet, felpucolni/polírozni a csövek végét, illetve kúpos részét. Aztán féktisztítóval el-/átmosni.
A kérdés, a porlasztókon, valamint az adagolón, ahová a csövek csatlakoznak (nevezzük csonknak), illetve a kúpok "beülnek". Azokhoz hozzá szabad-e nyúlni? Szerintem nem kéne nagyon b@sztatni, max kitörölgetni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
imyourfriend
őstag
válasz Lacess #203787 üzenetére
Kíváncsiságból fellapoztam a motor szerviz manualt.. 456 oldal és ez csak az 1.6 meg 2.0 cr akkor mennyi lehet az egész bódé szervizelési kézikönyve. Kézikönyv alapján nem tűnik förtelmesnek, de nem mernék hozzányúlni előbb meg kell nézzem miként csinálja egy szerelő.
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! 1,4 TSI, Caxa Octavia 2010-s .Hátha valaki tudja mi a megoldás. Nyáron a klíma működött, igaz hogy ha állítottam a hőfokot 18-26 C° fok között nagyon nem éreztem a külömbséget a hőmérséklet között !
Most télen vettem észre ha a kocsi hideg motorral van indítva és a szélvédőre tekerem a fúvást ( fűtést ) akkor a klíma kapcsol be, de nem nyomja a meleget ha Maxra is van rakva a hőfok.
Ha viszont meleg már a motor akkor jön a meleg ha a szélvédőre állítom a fúvást ( ugye itt is automatán kapcsol a klíma ), de szerintem ez sem a klíma melege.Másik hasonló próbléma: a motor melegével fűtök és ha mondjuk főuton megyek pl 100-l akkor amia városban be volt állítva hőfok az már nem meleg hanem mondjuk csak langyos. Mindig utána kell álljtanom kézzel hogy a főuton meleg legyen a városban pedig ne forró hanem meleg levegő áramoljon a kocsiban.
Üdv : Kornél , Ajkáról
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BullKoxa #203791 üzenetére
Mert a klima nem tud futeni csak huteni a kocsidban. A motor hojevel fut, amig nem meleg a motor addig nincs meleglevego amit hozzakeverjen ezert marad hideg. Ha bemelegszik a motor akkor fuj csak meleget.
Mert a motor terhelesetol fugg a futesi kapacitasa. Ha nagyobb terhelest kap (varosban a sok indulas) jobban fut mintha alacsony temponal kisebb terhelest kap a motor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Köszönöm szépen az írásaitokat !
Qru : A meleg klímás levegőre az gondoltam ha 26C°-ra van tekerve akkor 26 fokot nyom, nem gondoltam hogy addig a kinti hideget nyomja a szélvédőre amíg a motor nem melegszik be. ( van egy ex kollegám annak a Renault-ja hamar leviszi a jeget a szélvédőről kaparás nélkül, és nincsenek kicsi négyzetek a szélvédőn )
rob210 : Manuális klíma van benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Subaru topik
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- BestBuy ruhás topik
- Formula-1
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest