Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz imyourfriend #203283 üzenetére
Octavia 3 kombi 1,5 TSI kézi váltó, általában 2 felnőtt, egy gyerek. A tankolós átlag 6,5-7 liter, de az autó nagyon sokat megy rövid távot (home office, kis város). Hosszú úton helyre áll a rend, 110 km/h alatt 6 l alatt van a fogyasztás, de a 130-140 is ilyen 6,2-6,3 körül szokott lenni. 190 7,5 A hétvégi Vác - Letkés - Esztergom - Tata vonalon 5,2 lett. focvis chalenge az M2-M0-n 3,8
Amit használunk, az céges, így a szervizárakról nem tudok egyelőre nyilatkozni (olaj+szűrők cseréje 120e Ft volt).
Pro: Szeretjük, leginkább a nagy tér miatt. Ez a legnagyobb előnye (a hétvégén próbált 2014-es Audi S8-ban olyan 10 centivel kisebb a hátsó lábtér, pedig 50 centivel hosszabb a kocsi). Jól megy, de nyilván függ attól, mihez vagy hozzászokva. Nem ezzel fogod feltartani a forgalmat (érdi emelkedőn 6.-ban 160-ról gyorsul). Android Auto szuper dolog, érdemes felvenni a listára a fejegységet, ami tudja (lehet aktiválni, ha nem tették gyárilag).
Kontra: indulásnál bakkecskézik. Hozzá lehet szokni, illetve nem hiszem el, hogy ezt egy jó chippes nem bírná megírni. Aki sokat akar gyorsan menni, annak érdemes lehet a DSG, mert a 7 sebesség miatt kb 15 km/h-val nagyobb a tempó azonos fordulaton. A kézivel 160-tól hangos szerintem. Váltó szerintem akad, szerviz szerint nem. Azért majd egy olajcserére valahogy ráveszem őket.
Nekünk az olajat "eszi" (1 liter/19e km), de ha 10e-ként cserélik, nem fog feltűnni. Vizet viszont nem eszi, talán fél litert ha töltöttem bele 39e km alatt.
Hengerlekapcsoláskor azért tud picit vibrálni, de ez lehet rossz bak miatt is, nem egyenes úton álló helyzetben is csinálja néha. Illetve hozzáértők szerint (pl. Mágus) nem lesz jó hosszú távon az, hogy nem egyformán terhelődnek a hengerek.K Norbi: igen, én is inkább járnék egy 2,0 B8 Passattal.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tibbike01
őstag
válasz 6030D #203301 üzenetére
Köszi szépen a részletes leírást! Pontosan mit jelent az "indulásnál bakkecskézik" kifejezés? Kicsit aggasztó az olajfogyasztása is, de gondolom a régebbi 1.4 TSI is bekajál ennyi olajat.
K Norbi: bele sem merek gondolni, hogy ekkora kasztnival egy 2ezres benzines motor auto váltóval városban mennyit kajál ha december végén feloldják a benzinár stoppot, akkor már nagyon nem lesz vicces dolog.
-
6030D
Ármester
válasz tibbike01 #203302 üzenetére
Olyan, mint amikor a kezdő sofőr hirtelen felengedi a kuplungot, kevés gázzal, majd visszanyomja, és ismét... tehát rángatva indul az autó. Na ezt ő alapból tudja. Ha gáz nélkül csak kuplunggal indulsz, akkor nem csinálja, de arra meg "nincs mindig idő". 1,4 TSI olajfogyiról nem tudok nyilatkozni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tibbike01
őstag
válasz K Norbi #203303 üzenetére
Márha tudsz haladni a pályán, ha nincs beállva, mint általában az M3 szokott Gyöngyösig, de igen, nagyon élném én is ezeket a gépeket, csak a szívem szakadna meg, ha a Lidlbe ezzel ugranánk el, majd a Hungária körúton araszolnék kb 40percen keresztül a munkahelyig, van hogy fordászhoz is autóval megyek 5km-re, meg van, hogy a belvárosban parkolok néha lehetetlen helyeken. Nagyon sajnálnám.
Második autónak a garázsban tartani és hosszabb utakra, nyaralásokra elővenni tökéletes lenne.Egyébként simán hajtható egy 150 lovas TSI is autópályán.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz tibbike01 #203308 üzenetére
Autópályára minek a tarcsi? Úgy értem, mennyi kell ahhoz, hogy a 130-cal (esetleg 110-zel) szabályosan közlekedve besorolj a belsőbe, miután érzékelted a tükörben, hogy valaki 180-250 km/h közt tör előre?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz macilaci78 #203315 üzenetére
Én jelentős különbséget érzek, mikor 110-130-ról kicsit gyorsítani akarok a korábbi gyári 170ló és a chiptuning utáni 206ló közt.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
tibbike01
őstag
válasz macilaci78 #203315 üzenetére
Amikor 4en ültük az autóba, csomagtartó megpakolva beálsz 140-150 tempomatra és jön egy emelkedő akkor ne kelljen izgulni, illetve, ha jön a kedvenc szakaszom (hosszú egyenes Rekettyés pihenőnél, akkor akár 150ről is lóduljon meg a gép).
Szóval jó dolog a 2.0 TDI vagy TSI, DE sajnos én 50-50-ben használom városban-pályán így be kell érnem a gyengébb TSI-vel mert a szívem szakadna meg a folytonos dugóban egy 200ló körüli géppel, na meg a benzinkútra is gyakrabban járnék.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #203321 üzenetére
A GTE plug in hybrid ha jól tudom, nem szeretnék töltéssel babrálni és lehetőségem sincs rá, de köszi az ajánlást.
Qru: GTD mit jelent?
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
hétvégén már gondoltam, megnézem a guminyomást, 1.9 bar volt mindegyik tappancsban Mivel a gyártó 2.48-at ajánl (R16, 205/55), fújtam 2.4-re. A poén: utána tankoltam. 965 km után 49.2 litert tudtam klikkig tölteni. Pedig pont volt hosszabb út 2x, ahol "muszáj" volt taposni sokszor, kihasználva a "finomhangolás" nyújtotta lóerőket. Arra számítok, hogy normális guminyomással ezen még tudok csiszolni. Lehet, korábban kellett volna ránéznem a nyomásra, de mindegy, olyan sokat nem mentem így vele, hogy számottevően kopjon. Mondjuk a CrossClimate2 sem a "takarékosságról" híres.
A turbo-csere dolog egyelőre "halasztódik", mert egyrészt jövő okt körülre terveztem, másrészt, azért munkadíjjal-újraírt motorprogrammal együtt már nem olyan olcsó móka, nem tudnék tiszta lelkiismerettel most belevágni.
A lényeg, hogy a kinézett típus megvan & a tervezett "húzás" meg ultrakonzervatív lesz. Csak, ami nagyon vonzóvá tette most a kb 222LE/444Nm tupírozást az az, hogy nagyon jó móka lesz ennyi "tarcsival" 5.5 liter körüli átlagokból eljárkálni. Négyévszakos CC2-vel
Amúgy csak "egyet tudok érteni" az optimalizációval. Egyrészt jó, ha pályán is meg tud még indulni a vas, és az is, hogy 50 liter gázolajból akár ezer km-t is elmegy az ember.. Szeretem ezt a 2.0 tdi-t, tényleg jól "egyénre szabható", meg "egoszintonikus" karakter..
Csak én alapvetően rossz sofőr vagyok és kockázatkerülő, így, jobb, ha van mihez nyúlni szükség esetén.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #203325 üzenetére
Jójó köszi, de évi ~13ezer km 50-50 város-pályára tényleg dízelt ajánlotok? Szeretném a dízel karakterét, szeretném a nyomatékot, jó lenne az olajos DSG is, mind mind nyálcsorogató, de sajnos sokszor van, hogy boltba, fodrászhoz, postára elugrok, van, hogy heti 2szer minimum bemegyek a céghez dolgozni 14km oda 14km vissza tömény Hungária körút tele piroslámpával van, hogy közben még megállok a Lidlnél is.
Az egyetlen, amikor jól jönne az kb 2 havonta Budapest-Debrecen és nyáron egy nagyobb nyaralás, de a többire?
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #203318 üzenetére
Aki 180-250 közt érkezik mögéd a belsőben, nem ért veled egyet, de lehet, még tibbike01, vagy én se, aki csak x50- nel.
Bár én is defenzív vagyok, elég a motorfék.Az meg, hogy emelkedőn fullra pakolva megvan-e a x50, nem zsenéroz. Idehaza nem sok és nem hosszú ilyen van, ha pedig már engem megfog, ott mindig van kapaszkodó sáv is. Külföldön meg tartom a megengedettet.
Meg a legtöbb utasnak nem tetszik, ha a majrévasat fogni kell.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #203333 üzenetére
Haver így tolja.
Napi használatban egy régi Seat van, gyereket is azzal viszik.Az Audival meg olyan havonta 1x kiállnak.
Ha mennek hosszabb útra.És igaza van! Városba, meg szaladgálni ide oda.
Feláldozható autó kell.
Amit nem sajnál az ember.
Főleg ha az asszony is vezeti...[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #203334 üzenetére
Összköltségben nem biztos, hogy megéri. Két biztosítás, két szerviz, ami az időhöz kötötteket illeti, tárolás.
Szüleimnek is van egy "ünneplős autó", 2001+es VW Bora, 60k km-rel, végig márkaszervizben gondozva. Asszem, 8-10 éves volt, mikor először látott sózott aszfaltot.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
K Norbi
addikt
válasz macilaci78 #203336 üzenetére
Havreom azt szokta mondani, az ő nyugalma megfizethetetlen.
Csaja bassza bele minden kátyúba, nem számít mekkora a gödör, és nem mozdít a kormányon.
Ha egy árok van előtte azon is megy át.
Bevásárláskor olyan helyre áll, ki se tud szállni.Parkoláskor felnit darálja, gumi tiszta dudor. Padka miatt
Amikor a 19" S line karcmentes felnit végig köszörűlné...
Kifizetnéd te is a másik autót inkább.
Ki se merem mondani a 4 gumi mennyibe volt rá 245/35R19 Conti sport contact 6A seatot haver mióta átadta, 2 év alatt 10 évet amortizálódott
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz tibbike01 #203327 üzenetére
Kb. ugyanilyen felhasználásra 1.4TSI oktávot (150LE) használok , most 6.2 körül mutat a fedkomp, igaz mióta remote meló van kevesebb a bp-i dugózás.
Helyedben keresnék vmi széria végi még nem hengerlekapcsolósat kevés méterrel, aztán jóvilág.Vagy a benzines Octavi RS DSG-vel és szarni bele. Én ha most cserélnék csak ez lenne opció.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz tibbike01 #203323 üzenetére
Pedig jó dolog, és nem muszáj töltögetni,de ha már beugrasz pl Lidl vásárolni odagurulsz a töltőhöz és rádugod kb 30 perc alatt 12km hatótávot kapsz.Egyenletes haladásnál főúton is össze lehet vele gyűjteni 10-15km hatótávot mondjuk 100km-en.Az autó mindig tölt ahogy lehetősége van rá.Pl ha el kell ugranom a 1,5km-re lévő patikába és van 5km hatótávom elektromosan még nyomathatom is a 22 fokot kinti 0 fokban
-
imyourfriend
őstag
válasz 6030D #203301 üzenetére
Köszönöm a véleményt, tény dízelt hajtva kíváncsi az ember, hogy milyen étvágya van az 1.4-1.5 TSi-nek, 1.8-asban meg 2.0 benzinben van bőven ménes azokról nem is beszélve. Váltó szempontjából pár hónapja sokat gondolkoztam milyen legyen, az 5 sebességet az 1.6 cr-ben nehéz volt megszokni, városban nem a legjobb bár haladni lehet vele. Következőnek, bár nem tudom mikor cserélem le ezt tán jópár év múlva egy dsgvel szereltet szeretnék majd. Váltó olajjal kapcsolatban végre visszajelzett filterabc, reggel hozza a postagalamb és alig várom hogy kicserélje a szerelő, semmi komoly nincs a váltóval egyszerűen szeretném megejteni az olajcserét.
Apropó mikor vettem a szekeret még 60km-re jártam dolgozni, most 15km-re járok innen nézve jobb választás lett volna egy benzines, de el nem adom hibátlanul gurul és akkor a 3-as kombi mint egy hajó, tény.
Rádió egységgel kapcsolatban azon ügyködök miként lehetne aktiválni vcds-el a Smartlinket, kellene hozzá eredeti vcds akkor Ross elmondaná mi merre hogy, nem olyan sürgős sőt OBD11-el biztos egyszerűbb.
Olajfogyasztásról kérhetnék esetleg egy jó cikket valakitől, melyben az okok, következmények le vannak vezetve? Lehet tömítés, dugattyú, gyűrű ésatöbbi, de mégsem ilyen egyszerű.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #203340 üzenetére
Volt 1.8 tsi Superbunk, azert az messze van az erostol. Bar mondjuk azt meglehet irni erosre is...
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #203337 üzenetére
Rosszul valasztott csajt
Amugy a 19" sline felni amugy is igen erzekeny ezzel a gumival, meg akkor is ha vigyaznak ra, nekem is atlagban azert evi 100-at elvitt a gorgozes es a fenyezes, no meg emiatt nem allhat a kocsi, szoval ket szett felni kell belole.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
rbalint88
addikt
Ja, A4-ben is 163lo/225Nm-re van fojtva gyarilag, a stage0 chips, ami csak a nyomatekszabalyzast veszi ki kb, az 185lo/280Nm, egesz mas auto lesz tole
Amugy ebbe a kabrioba boven eleg ez is, a nagy tomeg miatt ugyse sportauto, nem kell bele igazabol tobb. De azert a kisordog nem alszik ha majd egyszer lekokad a gyari turbo, lehet a 225 lovaset kapja meg 😇
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Na ez igen!
Ez az én autóm.. [link]Ez után jöhetnének autópályán..
Átszólnék húzzalak vagy tojjalak[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #203346 üzenetére
Nekem drive select-es a felfuggesztes(azaz rugos+allithato feszesseg), nem legrugo. En nem erzem, hogy telen jobban razna. Szerintem az inkabb a masfajta gumi miatt lehet vagy csak nalam elnyomja az eleve sportosabb felfuggesztes. De ha gondolod kiprobalhatjuk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs