- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltip
őstag
VW Passat vs. Skoda Superb
Ha most vásárolnánk, teszem azt lízingre, melyik felé mozogna az a bizonyos inga?
Rendkívül bizonytalankodom.... Bár.... Ha meggondolom, a Skoda még talán manuálisabb kezelőszervei barátságosabbak.
Mit gondoltok? -
zsoltip
őstag
válasz molnarpeter #214903 üzenetére
THX
Más: Azt jól látom, hogy más gyártónál a masszázsfunkciót el kell felejteni? Csak és kizáróag VW konszern?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bul07 #214857 üzenetére
A kézifék gond talán egy éve mutatkozott meg szerintem először, fék szaga volt gyanús, infrás hőmérővel ellenőriztem honnan ered. Kézzel megnyomva visszaugrott a kar, szóval maradt. Aztán kb 1000 km-rel ezelőtti olajcserén kapott egy rugót a nyereg. Azóta megint beragadt, megint kiugrasztottam, de csak kímélés céljából, ennek már kampó. Csapágyat meglátjuk, egyelőre azt hiszem nem hallottam még a hangját. A szerelőnél felrakott rugó leugrott, mert nem direkt ehhez való volt, szóval következő lépésként szerintem rendelek cikkszám alapján és tesztelünk. Korábban volt a nyeregben dugattyú csere, sajnálnám kidobni, hátha bírná még
(#hajónapló)
Közben pihenésképp ismerőssel meggyűrűztük+csapágyaztuk az 1.5 dci-jét
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #214903 üzenetére
Fura ez a tapizós klímakezelés dolog. Én is óckodtam tőle, de annyira automatikusan történik minden (pl ülésfűtés kapcsol 8fok alatt) hogy keveset kell hozzányúlni, ha kell, akkor is a hőfokot állítom, ami meg fixen ki van téve és mostanra már ügyesen eltalálom. Szóval simán vállalható szerintem.
-
vlevi
nagyúr
válasz tibbike01 #214907 üzenetére
Én viszont továbbra sem tudtam megszeretni.
Pl megy előttem valami fustolos szar, akkor egy gomb nyomás lenne a belső keringés bekapcsolása, de így klíma menü, ott már érintő képernyőn kell át lépni a klasszikus klíma beállítására, és ott tudom a belső keringést bekapcsolni.
Ez autópályán kb 1km vakon.
Vagy, sosem érdekelt, pontosan mekkora hőfok van beállítva, ha gázok, tekerek egy kicsit a gombon,, anélkül, hogy oda kellene nézni.
De az, hogy fél fokonként pöckölgessem, és folyamatosan nézzem, hogy érzékeli-e, hogy nyomkodom, az szintén marha baleset veszélyes.
Lehet, hogy van különbség a felszereltségek között, nekem az a fajta van, amiben a műszerfal meg hagyományos mutatós.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz vlevi #214909 üzenetére
A levegő minőség szenzor pont erre lenne való, hogy ne kelljen ezt nyomogatni, de nekem sem működik, csak ritkán.
Idegesített a hiba jelzés, ezért cseréltettem gyárira jó drágán. Pedig itt mindenki mondta, hogy semmi értelme.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
TrollBalint
addikt
válasz vlevi #214909 üzenetére
Az enyémben a belsőkeringetés (is) külön gomb, de mindig oda kell néznem, mert olyan kicsi, meg közel máshoz, hogy annyira szeretem. És lent is van.
kleinguru: elvileg az enyémben is van ilyen szenzor, de a leírás szerint csak egy bizonyos érték elérése után kapcsol be. Persze konkrét értéket nem írtak, csak ködösítettek, hogy ha már ártalmas az egészségre, vagy hogy fogalmaztak.... Hát kösz, ezzel ki lettem segítve (De mintha kézzel is be lehetne kapcsolni, bár sose probáltam )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz MunezXBK #214908 üzenetére
Én egy részletesebb hírt olvastam, ott annyiról volt szó, hogy a fontosabb kezelőszerveknek kell fizikai kezelőszerv. A TC-s cikk alapján ezek az irányjelző, a vészvillogó, a duda, az ablaktörlő és a beépített segélyhívó. Szóval, ezek alapján, a klíma maradhat a képernyőn.
-
tibbike01
őstag
válasz vlevi #214909 üzenetére
Van már automatikus belső levegő keringtetés feature, amivel automatán bekapcsolja a belső keringtetést, amíg koszos-szagos a kinti levegő. Bár én az FP Mann szűrővel eddig semmit neméreztem kintről. Rohadt jó cucc.
TayRol: Octavia 4, alapból van ilyen beállítás, nem kell hozzá OBD11 sem.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz BigBlackDog #214915 üzenetére
22-es Tiguanban sem volt ilyen, most az új Arteonban sem találtam. Akkor user error.
-
BigBlackDog
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #214914 üzenetére
Reggeli cikket olvastam, de nem találom.
-
BigBlackDog
veterán
válasz MunezXBK #214922 üzenetére
Én itt olvastam.
-
TayRol
veterán
válasz BigBlackDog #214920 üzenetére
Most nem tudom, kinél mit jelent az érintőgomb, de nekem az Arteonban és a Tiguanban is az van - pl. a 7.5-ös Golfhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz TayRol #214924 üzenetére
Igen, sejtettem, azért is írtam "fizikai kezelőpanelt" (az lefedi a normál és érintőgombos verziót is). De lényeg, hogy a klíma kezelése még a régebbi, hagyományos (szvsz jobb) elven történik. Viszont, ezek szerint, nem minden funkció került bele az újak közül.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz BigBlackDog #214925 üzenetére
ok, már értem. a nagy kijelzőn való nyomkodásra gondoltatok - attól hülyét kapnék. ez is már határeset.
-
Pfiucska
aktív tag
Szerintetek az feature vagy szoftveres hiba, hogy az o4 octaviamban reggel mikor beülök, akkor a hőfok el van állítva? Minden nap kb az van, hogy este leteszem X fokkal beállítva és másnap reggel X+- 1-2 fokkal odébb van. De ha napközben hagyok egy nagyobb szunetet ket kocsibaules kozott, akkor is csinalja. Talán másba is belenyúl a klimatizáltság kapcsán, de ez fix.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
BigBlackDog
veterán
válasz Pfiucska #214928 üzenetére
Golfnál nem tapasztaltam ilyet. Online szolgáltatások mennyire vannak aktiválva? Azt !esetleg! el tudom képzelni, hogy valamiért felhőből akarja szinkronizálni. Bár, még nem tapasztaltam, hogy a klímát is profilozná. Mindig ugyanazzal a kulccsal van használva az autó?
-
tibbike01
őstag
válasz vlevi #214930 üzenetére
Pedig elég egyszerű beálltás, nincs elrejtve. Kell néhány nyugodt perc, hogy eltölts vele egy kis időt. Nekem van már nappali menetfény menü is, meg rs számlap, mindenféle hőfok-nyomaték kijelzés, lane assist memory, hosszú lezárásra tükörbehajtás...stb
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz BigBlackDog #214929 üzenetére
Mindig ugyanazzal.
Ok, lehet írok a lízinges kapcsolattartómnakiPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pfiucska
aktív tag
válasz BigBlackDog #214934 üzenetére
Beléptem o4 csoportba és majdnem sírva fakadtam. Tele sw hibákkal az egész csopi… Ja és ezt day1 óta csinálja.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
őstag
válasz Pfiucska #214935 üzenetére
Emiatt gyanús, hogy a városi rohangálós autónk nem VW konszern lesz. Tele bugokkal a golf 8 GTE rendszere is, meg az ID-k is. Ráadásul mióta megjelentek az első ID3-ak, azóta nem sikerült megoldani az OTA frissítéseket. 3-4 napra le kell tenni az autót a szervizben egy szoftverfrissítés miatt. Vicc az egész.
-
vlevi
nagyúr
válasz tibbike01 #214932 üzenetére
"Pedig elég egyszerű beálltás, "
Utólag vissza olvasva tényleg.
20 éve vettem autót utoljára, abban még minden analóg volt (manuáis klíma).
Ahhoz képest számít soknak ez a rengeteg automata bizbasz.
Még akár az ablaktörlő is. Hiába tudom, hogy automatán van, és majd fog törölni, de akkor is ott motoszkál a kisördög benne, hogy, amíg el nem indulok, addig nem töröl az automata, csak olyan 10 méter után. Utána teljesen jó, csak néha hozza rám a szívbajt, amikor totál váratlan időpontban csap egyet [link] -
TrollBalint
addikt
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
NSZ Autószerviznél megvolt az állapotfelmérése a Jetta-nak, az alábbi eredménnyel:
"váltó javítás - differenciálmű csapágy probléma, olajszivárgás"
Van pár apróság ezek mellett, de ezen meglepődtem. Azt mondta a srác hogy típushiba (és javasolja mellé a kuplungcserét is).
Nagyságrendileg, gyári alkatrészekkel mennyibe fájhat egy ilyen váltójavítás? Azt mondta hogy nem veszélyes, még hangja nincs, az olaj színe is világos, de le kell kapni a váltót és újracsapágyazni.
A javítási ajánlatra megint várnom kell 1-2 hetet, de esz a kíváncsiság
(Jetta MK6 1.2 TSI CBZB 2011/09, 6-os manuális váltóval)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
HARDVERAPRÓD
Sziasztok! Az alany egy VW Passat B8 2018, de 2019.02 havi forgalomba helyezésű. Navi ami rajta van az ha jól láttam 2018-as, amivel nincs is bajom, csak nem beszél/navigál magyarul. Jól étesültem, hogy ez ennél ilyen?
Ha jól tudom MIB2 van benne, 0867 szoftvrrel, most tervezem frissíteni 0891D-re. Ez sem oldaná ezt meg?
Köszönöm szépen.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz TrollBalint #214940 üzenetére
A Seatom valóban nem törölt, de a Ford töröl beindítás után, ha vizes az ablak.
-
TrollBalint
addikt
válasz diegho #214943 üzenetére
Az Opel nálunk is emlékeim szeirnt, de ez az Octavia nagyon nem Azért még tesztelgetem, de amúgy menet közben szépen teszi a dolgát, csak indulás után kell neki több, idő, mint amit én tudok várni. (Legalábbis ma reggel az volt a szitu, hogy full vizes volt az ablak, de már nem esett az eső, lehet ez bezavarta)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Asbee
veterán
válasz Motion_Blur #214941 üzenetére
Amíg nem kezd egy kis hangja lenni én nem bántanám. Sajnos sok vw manuál váltónak gyenge pontja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #214941 üzenetére
Kb 1000 euró lesz szerintem. Mindegyik benzines váltónál előjön ez a probléma. A szerencsések sokat mentek garancia alatt, igy megkapták ingyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen