- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Mini-ITX
- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
2018-as gyártású CZD motorral szerelt O3-mat nézegetek. 1.4 TSI 150 LE. 120e km van benne, első gazdás. Érintett ez a motor a szilika tasakos problémával? Van egyéb gond ami előfordulhat a motorral, a típussal?
Gippazoid Novelties Inc.
-
Corsa02
őstag
válasz gippazoid #215151 üzenetére
Hali!
Alapvetően jó motor, 120e km-nél még simán rendben van, ha a megfelelő karbantartásokat megkapta. Amivel érintett lehet: Turbo wastegate zörgés, vizpumpára érdemes odafigyelni, bár 2018-ra minden hiba le lett dolgozva, egy-egy trafó és injektor hiba, de lehet már cserélték is mire hozzád kerülne.
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz TrollBalint #215146 üzenetére
Ne aggódj különösebben, az enyém évek óta nagyjából stabilan 1,5 dl/1000 km olajat "kér".
Pozitív gondolkodás -> belülről keni a kipufogót, később fog kilyukadni.
(Ezt persze baromság, mert előtte elég a motorban.) -
-
bbubby00
őstag
Leon 2.0dizel CUNA motor, DSG valto.
Neha eros kigyorsitasnal elmegy az auto ereje, sarga spiral villog. Ujrainditassal rendbejon minden.
Hibakodot a valtonal ezt irja ki:
[kép] [kép] [kép]
Hatha valaki talalkozott mar hasonloval.
Koszi[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
-
gippazoid
senior tag
A szilika tasak benne lehet a CZD motor kiegyenlítő tartályában? Mely motorok érintettek?
Olajfogyaszás jellemző? Normális?Gippazoid Novelties Inc.
-
Corsa02
őstag
-
Whynot?
aktív tag
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy egy 2020-as évjáratú A4 tükörtől tükörig hány centiméter? Vásárláshoz nézegetem a kocsikat és nem tudom, hogy beférne-e egy A4-es a panelgarázsba. Csak a kocsi szélességét találom mindenhol…
-
Van itt vki Móvárról? Kellene nekem egy kis seGGíCSég
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz ArthurShelby #215176 üzenetére
Vele már megfutottuk a kört de nincs helyi vagos embere
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #214906 üzenetére
SDI hajónapló: jobb hátsó féknyereg múltkor csak egy dugattyút kapott, most a kézifék miatt szét lett kapva, sok új tömítés beépítve, stb. Múltkori rugó leakadt, cserélve oda valóra (bár ez az utángyártott nem olyan erős, mint a gyári). A vége 15k plusz a rugó.
-
gyulaszu
senior tag
válasz ArthurShelby #215181 üzenetére
Gondolom csak az ajtó ilyen szűk és bent már van hely.
gyulaszu
-
Whynot?
aktív tag
válasz ArthurShelby #215181 üzenetére
A tetőablakon fogok kimászni...
-
Corsa02
őstag
válasz Steve_Brown #215189 üzenetére
Sajnálom, volt egy ilyen gyanúm nekem is. Mik az értékek?
The Truth Is Out There --->
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Steve_Brown #215191 üzenetére
Hengerfej le, repedt szelepet kicserélni, becsiszolni és mehet tovább. Az 1-es henger kipufogó szelepe el lesz repedve.
-
simonjoe
őstag
Jövök mószerolni.
A szomszédos totyikban egyik szakértő véleményezte az RS6-ost.
Ez a konklúzió részéről:
"rideg, unalmas, közhelyes német vas"Joe
-
Bulitt
őstag
Hali
Nah most kellene egy igazán jó szaki nekem. Eset a következő.
2011 VW Passat CFGB 170Le. dizel
Tünetek: Minden sebesség fokozatban, 1100-1300rpm között ráz a motor, mintha dadogna. Nincs teljesítmény, emelkedőn folyamatosan veszít a teljesítményből még tempomattal is. Fordulatszám mutató váltáskor felugrik. Alapjárat nem remeg, fordulatszám mutató nem ingadozik. Ebben a tartományban elég hangos is a motor. Folyamatosan egyel kisebb fokozatba kell kapcsolni, hogy legyen erő. Megemelkedett fogyasztás. Átlag 5-6L-ről -10L vannak napjai amikor 12-14L 100km megtett távolság alatt. Mindegy milyen finoman váltasz, ránt az autó. Van, hogy piroslámpánál megfolytja magát. Fordulatszám beesik nullára, észrevétlenül megáll. Nem ránt ilyenkor, nem csinál semmit, csak szépen csendben kifekszik. Utána újrainditva, mintha teljesen más motor lenne. Mint forrókés a vajat úgy csinál mindent. Hiba kód nincs, sem a műszerfalon, se géppel kiolvasva. Taposod neki és hallod, hogy dolgozik a motor de nem akar menni.
Eddig: Folytószelepház cserélve, javult a motor hangereje, kevésbé érződik a dadogás, de továbbra sem múlt el teljesen. Nem ugrik fel a fordulat váltáskor, de úgyan úgy ránt. Kisebbet, de érezhető. Üzemanyag rendszer rendben van, injektorok rendben vannak stb. Igazából minden rendben volt, de egy idő után elkezdte. Kb 1 hónapja és azóta kutatom a hibát. DPF filter és társai nem dobnak hibát. VCDS-el átnézve, nincs kiiktatva az EGR és a DPF.
Ha valakinek van ötlete szerettel várom. Most van a motorban 105km
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bulitt #215194 üzenetére
Érdekes már maga a tény, hogy ilyen alacsony fordulaton valaki használja az autót. Ha manuális váltós, akkor 1500 alá alapból nem engedjük, mert
szétbassszatönkre teszi a lendkereket.Szerintem csak simán televertél mindent korommal a fent említett felhasználással.
DPF ki, kipucolni szétszedni az egész sívó traktust és utána normális fordulaton használni a gépet. Turbó nyomás 1500-as fordulattól lesz, de szerintem majd csak,ha megtanulod használni.
2500-ig kell forgatni 2,3,4,5 fokozatokat. Kezd el így használni, aztán majd visszatérünk a többire.
Van valmi tuning a motoron, vagy minden gyári?
Abban a fordulatszám tartományban csak a motorban lévő kompresszió és a befecskendezett üzemanyag viszi előre a bódét, ezért is nem ajánlott azon a fordulaton főleg emelkedőn erőltetni. ha már 1-es fokozatban is csinálja indulásnál, akkor ott valami nagy gebasz van a befecskendezőkkel vagy valamelyik üzemanyag szivattyúval.
Ha meghajtod rendesen, van rendes teljesítmény? Ezek a 170 lovasok már elég kellemesen mozgatják a bódét.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz Steve_Brown #215191 üzenetére
Ahogy Magus is írja, hengerfej le, szelepeket átnéz :)
The Truth Is Out There --->
-
vlevi
nagyúr
válasz Mágus2 #215195 üzenetére
"Érdekes már maga a tény, hogy ilyen alacsony fordulaton valaki használja az autót."
1.5TSI benzines oktáviám van, és a váltófokozat kijelző már ott is 2000-es fordulat alatt jelzi, hogy ideje lenne felváltani. Szóval simán el bírom képzelni, hogy aki komolyan veszi azt a váltó kijelzést, az így használja
Pedig a nagyon alacsony fordulatszám tényleg nem tesz jót a motornak.
Volt, jó régen, még 2 szelepes, 1.6benzin Renault Megane-om, annál lehetett hallani, hogy kelletlenül morog 1500-as fordulat alatt. -
Bulitt
őstag
válasz Mágus2 #215195 üzenetére
Köszönöm, hogy meg "szeretnél" tanítani, hogy használjam a kocsimat.
A turbó 1750-tól kapcsol be és 1800-tól érezhető. Most lett felújítva az egész kocsi A-Z-ig. Az előző motor megfeküdt olajzási probléma miatt. Ami most benne van egy teljesen felújított motor + turbó + dpf...etc. De ha már ezt meg kellett csinálnom, kapott egy teljes új futóműrendszert, elől-hátul mindennel. Kuplung+flywheel új. Az a 56.000 mérföldes motort vittem felújítatni amit a régi helyére vettem. Mondhatnám, hogy 0killóméteres a motor, de hát kapja a kilométereket. Kettő dolog van ami még eredeti. Üzemanyagpumpa a tankba, és az ECU.
Nincs még remapingolva. Ez lett volna a terv.(Angliában használom. 80km/h-nál hagy ne kocsikázzak már 4.-ben mert az úgy tök jó a motornak, mert dízel).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen