Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz VR6-Fan #54018 üzenetére

    A fekete füst egyértelműen dús keverék, de ez nem biztos, hogy a turbó hibája, gondolod, hogy a gyári szoft van benne? -Ha igen, akkor lambda szonda vagy valami nagyobb résen szökik a töltő levegő - a csigán is elmehet.

    Az, hogy nem füstöl kéken, nem jelent semmit(a tengely jó, de a többi?), attól még lehet kopott a turbó turbinakerék része -főleg a nem megfelelő szűrő miatt, ha por kerül bele, ledarálja a hideg oldalon a lapátok széleit. Ettől fütyül nagyon és csökken a hatásfoka, sokkal tovább tart egy ilyen turbónak elérnia kívánt nyomást, ha már megvana nyomás, akkor azt tartja...

    Kellene egy analóg nyomásmérő a turbó után, az elég pontos képet ad a turbónyomás felépüléséről. Ha volt mókolva, felújítva a turbó, akár lehet beállítási probléma is.

    Én a haver TDI-jével küzdök, hasonló jeleneség. 2000 alatt halott, utána megy rendesen, mérőpadon is voltunk, megvan a 81kw meg a 235Nm még így 10 ésvesen és 300 000km után is, csak a nyomatékgörbe feljebb tolódott olyan 500-600 fordulattal. Már sok mindent kipróbáltunk, de szerintem a turbóval van a baj, olajat nem fogyaszt. ;)

Új hozzászólás Aktív témák