Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Lupo-ra tudok embert Szombathelyen, akinek volt (talán meg is van még neki). Abban nem vagyok biztos, hogy dízel, de dicsérte. Nekem csak az ára nem tetszett...
Swift-et nem javaslom biztonsági szempontból...igaz, mi jártunk vele Bp-re. Csúnyán gyűrődik a legkisebb koccra is. Habár ez szerintem az összes buzukira igaz. Tegnap du. egy hármas összecsúszás okozója (leghátsó autó) egy Ignis (taxi) volt. Tréler kanalazta össze, az orrából nem sok maradt. A középső egy Tipo volt, neki gyűrődött a hátsója és leesett az első lökös. A legelső valami Ford kisteher, azon meggörbült a hátsó lökhárító, és egy kicsit hullámossá vált a két raktér ajtó alja.
A sok bámészkodótól, és a "juj mi történ, villog a rendőr autó" felfogású autóstól úgy bedugult a fél város, mint az Andrássy csúcsidőben...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
6030D
Ármester
válasz Winne #193527 üzenetére
1,5 TSI manuál 160 felett hangos. Új korában zörgött valami műanyag, most már jobb. Mivel céges, ezért nem én döntöm el mikor megy olajcserére, ennek örömére 19e km és ~1,5 év után minimumra ment az olaj. A vizet most kezdi csipegetni 21e km-nél. Egyik motortartó bak lehet, hogy már nem az igazi, mert néha remeg álló helyzetben. Egyébként én szeretem, nagy, erős (bár ez ugye nézőpont kérdése) és jól fogyaszt. Smart Link nagyon jó (ha nem Huawei telefonod van....), de ezt elvileg lehet utólag is (lásd focvis Golf).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kisfurko
senior tag
válasz Winne #193527 üzenetére
Én egy dolgot nem szeretek benne, az pedig az ülés, üléspozíció. Nekünk szövethuzatos, memóriás ülés van (2016-os, utolsó prefacelift, Style felszereltség). Nekem (186 cm, 75 kg) túl széles, érzésre lapos, de azért le lehet 500 km-t simán vezetni benne. Én nem tudok olyan pozíciót beállítani, amiben jó lenne a lábaimnak, karjaimnak (másik autó egy Polo GTI, annál igen hamar megvolt az ideális beállítás, meg az az ülés sokkal jobban tart). A motor (1.4 TSI) jól viszi a könnyű kasztnit, nekünk nem eszi az olajat, vizet. A kötelező szervízeken kívül csak egy lámpát a hátsó lábtérnél, meg most 5 évesen (50k km) a hátsó fékeket kellett kicserélni, de azt is valószínűleg a sok téli állás miatt. Bárhol elmegy, durva hegyi emelkedőn is, amíg van turbónyomás Pöccre indul -25 fokban is. A szélvédőfűtés szálai kicsit zavaróak, de jó dolog télen, csak -10 fok alatt kell sokat várni rá. ACC is jól működik, persze kicsit nagypapás, a Poloé pontatlanabb az észlelésben. A Bi-Xenon fényszóró is jó, a Polo LED-es lámpája elég szar hozzá képest. Sok ablakmosó kell a fényszóróknak, mert minden 2. mosásra rájuk nyom vagy fél litert, és kb. 5 literes a tartály. Hátul sok hely van, magam mögött is simán elférek, talán kényelmesebb, mint elöl
-
6030D
Ármester
válasz Winne #193550 üzenetére
Az 1.4 is? Ezt nem értem mire kérdés.
Szeretem, mert nem nekem kell izgulni miatta, mennyi a szerviz. Összességében igen, nekem tetszik, bár egy 20 éves sedant használtam előtte szívó 1,6-tal, ez meg egy turbós új kombi, szóval nem vártam, hogy rossz lesz. Szoktam ülni drágább autókban, azok csendesebbek.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kickass
őstag
válasz Winne #193550 üzenetére
CarNext-nél most is van egy szép kombi, igaz területi képviselős fehér de ezeket mind rendesen szervizelték, annyi, hogy a flottásban általában tartották a 30k km-es olajcserét, cserébe nagyrészt pályán futnak.
Enyém 1.4TSI 150LE, tök jó kis kocsi, nekem mondjuk hiányzik az automata. Olajat vizet nem eszi.190 centivel kényelmes is, de ez teljesen egyénfüggő, van akinek teljesen fapad/kényelmetlen, nekem meg pl többféle Merci üléshez képest is kényelmes. Toyota ülésekről ne is beszéljünk.
-
kisfurko
senior tag
-
6030D
Ármester
válasz Winne #193555 üzenetére
Nem tudom, nem mentem 1,4-gyel, de tippre ugyanaz lesz. Ez 140-nél forog 3000-et, szóval az autópályázástól nem lesz baja. Alkatrészárak passz, guglizd ki mi mennyi volt a régi autódra és erre. 2020 februárban mondták, hogy az első olajcserés szerviz lesz 90e Ft körül, gyanítom, hogy már több. De ez márkaszerviz, nyilván mindent lehet olcsóbban.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
veterán
válasz Winne #193644 üzenetére
Km futás: az első leolvasás a 2021. júniusi műszaki vizsgán történt, 78 xxx km. A második pedig szeptemberben, amikor ideiglenesen kivonták a forgalomból, 82466 km.
Eredetvizsgán még nem járt.Biztosítás: "2019.06.19. Jármű szerepe: Károsult" -> talán enyhén lekoccolták? Nem ő volt a vétkes fél.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Winne #193672 üzenetére
Korábban körüljártam.
- BMW jellemzően nem lesz jó, lényegesen eltér az ET.
- Audi A4 lehet jó, a régebbinél nem kell központosító gyűrű sem, újabbaknál igen. A felni szélesség lehet még gond, egy újabb 16" A4 felni simán 7,5" széles. (Ilyent vettem egyszer, furán állt a 205/55r16 téli a 7,5"-on, gyárilag 6,5" lenne.)
- Mercedes felnihez kell központosító gyűrű, amúgy egy A / B osztály felni aránylag passzol, (talán túl keskeny? nem emlékszem pontosan).Golf, A3, Leon felni - plug&play.
[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
válasz Winne #193678 üzenetére
Van valami konklúzió, hogy melyik ET lesz fixen jó, vagy a nem típusazonosoknál megvan az esély arra, hogy kell rá a központosító?
Az ET-nek szerintem semmi köze hogy kell -e központosító vagy sem, az ET- től függ hogy befele vagy kifele lesz a kerék a kerékagy, középpontjától. Gyáritól kisebb ET kifele hozza a kereket, a nagyobb befele viszi. -
veterán
válasz Winne #193678 üzenetére
Ha 7,5 " széles, úgy az optimális ET kb. 45 és 51 közötti. Optimális = gyárias Golf 7 esetében, ahol a gyári 7,5" mellé 49 vagy 51-es ET jár.
18". Optikailag tökéletes. Rázni fog. Kissé visszafogja az autót a súlya miatt.
Szerk: a linkek közt volt ET 43, az is nyugodtan mehet.
Ahogy dozó írja, a központosító gyűrű akkor kell, ha a felni középfurata nem a gyári 57,1 mm, hanem annál nagyobb. A kisebb nem jó.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Winne #193724 üzenetére
A listában van több is ami pofás olyan 3.890-től 4.590-ig, az egész pofás, az Ambition felszereltséget és a DSG-s TSI-t elengedném.
A lenti triobol meg az utolsó, kár hogy fehérA carnextes hasonlo km-es volt de olcsóbban
A törés fétist szintén nem értem, ha csak koccanás(ok) voltak pont nem érdekelne (sajátomonak van három JSZP-s bejegyzése is, mind koccanás, egy festett elem van ami mérhetően eltér), de nem tudom ennek utána mentél-e vagy csak elijesztett a JSZP bejegyzés.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Winne #193732 üzenetére
Ez kb ugyanaz a felszereltség, mint a miénk. Meg nem erősített információim szerint navi abban van, aminek a tetején van antenna. Meg a fejen APP felirat helyett NAV van, de ez itt nem látszik. Szóval csak Android autót tud, de ez nem hátrány.
Ezt kb ennyiért vehették 2018-ban újként.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #193742 üzenetére
A felni/gumi a legkevesebb azt könnyen tudod orvosolni utólag is. Az ülésfűtés meg a szélvédő fűtés már nehezebb/költséges utólag betenni.
Üléspróba legyen, nekünk a Style ülés volt ami nekem ritka kényelmetlen volt. 250 km után már úgy fészkelődtem benne mint a Jazz-ben 600 km után...
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Winne #193742 üzenetére
A távolságtartó tempomat úgy müködik, hogy az általad beállított távolságot tartja az előtted haladóhoz képest. Ha mondjuk te 100-al mész és beérsz valakit aki 80-al akkor belassít 80-ra és azt tartja. Nagyon hasznos extra, nélküle már biztos nem vennék kocsit annyira megszerettem. Dugóba parádés, elindul megáll, nagyon szeretem
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #193742 üzenetére
Tartja a távolságot az előtted menőhöz képest. Ha lassít vagy lassabban megy magától fékez az autó ha lehúzódik vagy gyorsít akkor visszagyorsul az autód az eredetileg beállított tempóra. Igazából csak automata váltó mellett teljes érékű a rendszer mert ha sokkal lassabb neked kell visszaváltanod SK.
Nekünk volt a Skodában ritkán használtam országúton/autópályán ha már fáradt voltam és/vagy éjjel jöttem haza vidékről. Városban kb soha.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Winne #193936 üzenetére
igen, a használója elég igénytelen volt, ha műszakira is, átírásra is retkesen vitték el.
most meg szépen ki van glancolva a fotózás erejéig gondolom, nyilván egy kozmetika 15 ezres külső-belső takarítását rááldozták eladás előtt“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz Winne #193936 üzenetére
Valóban retkes az összes JSZP fotón. Most tiszta. A mostani autómat full dzsuvásan vásároltam (vissza); napokig takarítottam, azóta nagyjából tiszta. Poros úton használták ezt is és azt is.
Nem sajnálta a pénzt a gyári féktárcsára 114 ezerért (minőségi utángyártott 28 e.), a gyári pollenszűrőre 20 ezerért (Mann FP 4 ezer), és így tovább. Költött rá, karbantartotta.
Jó kérdés, miért írja azt, hogy első tulajdonostól, közben volt már eredetvizsgán 2 éve.
Nem elvetendő. (Közelebb nincs?)
-
Kickass
őstag
válasz Winne #193946 üzenetére
Ha nem olvastad volna még akkor ebben a cikkben sok hasznos info van, többek közt vezérlés csere periódus is:
[link]A hsz-eid alapján a helyedben átvizsgálás nélkül nem vinnék el autót.
A koszos műszakis képekből való következtetés meg kb jóslás kategória. Végülis akár be is jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
szemy94
senior tag
válasz Winne #193952 üzenetére
Volt egy autóm, 3x vittem műszakira, az elsőnél még iskolába is jártam, szép tiszta volt. A másik kettőnél már dolgoztam, plusz februárban volt mindig esedékes a műszaki, szegény elég koszos poros volt. Ettől függetlenül szerintem rendben volt mindig, persze én, ha lemosom az autót másnap legkésőbb esik az eső .
Mi13T, S9, xBox One S 1TB
-
macilaci78
nagyúr
válasz Winne #194060 üzenetére
A gépháztetőn nagyon sok és a bal első sárvédőív a kerék felett is látszik horpadás. Ebből kiindulva a tető is tiszta gödör.
1-2 éve volt itt a fórumban téma 15k/darab árra emlékszem, ami ennél a gépháztetőnél kb fél milla. Ragasztós szemekkel húznák ki a lemezt a lakkréteg sérülése nélkül.
Egy keveset futott Seat Toledoval kapcsolatban érdeklődtem, aminek a tetejét és a teljes bal oldalát verte el a jég kb 3 éves korában.Mondjuk ha a felületvédelem folytonos és nem áll meg benne a víz (tehát nem okoz további állagromlást az állapota), én használnám ebben az állapotában.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Politika
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen monitort vegyek?
- Peugeot, Citroën topik
- Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen