Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
Igen, ezzel a sapka-nincs sapka dilemmával szembesültem magam is, ezért említettem én is.
Nekem ennek ellenére mégis hiányérzetem volt, ezt tettem szóvá.Bennem is felmerült indokként a várttól eltérő eredmény (a beharangozottat hozta, a közönség persze magasabbra tette a lécet) miatti visszafogottabb hang azóta, de ilyen feltételezésekbe inkább nem bocsátkozom
Viszont azért kíváncsi lennék olyan információkra, vagy esetleg egy elemzésre, hogy a gyakorlatban mit hoz(na) a VR világában a Mantle. Már ha valaki fejlesztő venné a fáradságot, és próbálkozna vele a gyakorlatban, és valaki írna is erről.
Láttuk, hogy a játékok terén nem végleges fázisban, első próbálkozásra mit tud. Az, hogy játékokban később, optimalizáltabban, más játékokban hogyan produkál, azt majd meglátjuk az elkövetkező hónapokban.
De a VR-ben más szempontok is vannak, nem csak az FPS, ezekre lennék kíváncsi, hogy abból a szemszögből hogy domborít, mennyire tudná előremozdítani a VR fejlesztéseket, vagy akár alapot adhatna egy szabványosított VR API létrehozásához, stb.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD azt mondta, hogy up to 45%. Az volt a max, amit vártam. Ehhez képest voltak független tesztet +70-90%-ról is. Az AMD inkább alulbecsülte a maxot.
Elsőre beírt, nem is optimalizált kódként többet hozott, mint vártam. Lévén, hogy most lett béta állapotú a cucc és nulla dokumentáció van rá, kvázi nulla példával. A fejlesztés első körben úgy zajlott, hogy beírták ami elvben jónak tűnt, felkapcsolták, tesztelték és kiadták. Én erős CPU-limit mellett is inkább max. 20%-ra számítottam, beleszámítva azt, hogy az első implementációk messze lesznek az optimálistól.
Ami jónak tűnik, hogy két-három hónap alatt egy emberes melóval többet tudtak belőle kihozni, mint az egy évig csoportban fejlesztett DX renderekből.
Nem gondoltam volna, hogy optimalizálatlanul ilyen gyors lehet egy Mantle kód.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az én meglátásaimat nem tettem bele cikkekbe. Nyilván volt egy alapvető várakozásom, hogy elsőre beírt kóddal mégis mennyit lehet hozni. Eleve a BF4 szinte sosincs 2k batch/frame felett, tehát abból, hogy a Mantle kilenszer jobb draw call teljesítménnyel rendelkezik alig profitál. Ami előnyt hoz neki az a működő multithread és a driver szálak eltüntetése. Ebből gondoltam, hogy multiban extrém szituációkban +30%-ra lehet számítani. Aztán az AMD mondta, hogy max. 45% lesz. Azt írtam bele először egy cikkbe, de multiban számos teszt mért többet is.
A draw call teljesítményből a Nitrous profitál nagyon, elmegy 150k batch/frame-ig. A kiadott demó bizonyos konfigokon +300%-kal is jobb Mantle-lel. Azóta frissítették és vannak már mérések +450%-ról is. Kezdik engedélyezni az optimalizálásokat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG Ultragear 27GR75Q-B Gaming Monitor ELADÓ GARANCIÁLISAN
- HUAWEI E3372-325 USB Cat4 LTE router, fehér - ÚJ, GARANCIÁLIS
- Acer Aspire VN7-592G - 500gb SSD - Intel i7-6700HQ - GTX 960M 4GB - 8GB RAM
- ELADÓ Arctic liquid Freezer II 240 A-RGB vízhűtés (ACFRE00093A), 3 hónapot használt.
- GTX TITAN X 12GB videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen