Hirdetés
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz MPowerPH #20010 üzenetére
Hát, ez eléggé CPU-függő. Van játék, nem is olyan régi, amellyel 4.5GHz-en CPU-limites vagyok egy szerény GTX560-nal. Asszem a Rage volt ilyen legutóbb, VSync OFF sem volt 100% GPU-terhelés, csak driverből feljavítva a grafikát, no de úgy meg mindig kockázva rakta ki a távolabbi objektumokat Anizo szűrés miatt (anélkül meg 3dfx grafika). Persze nyilván 110FPS fölött nem annyira érdekes a dolog, de én azért szeretem tudni az egyes progik és hardverek teljesítményét.
Tirexi: Játékokat illetően tévedsz, legalábbis így, általánosságban kijelentve a dolgot.
lipi67: De megszaladt! Megmondom a tutit: LinX-re 20 kör a lehető legmagasabb terhelésen, és mindenre adj még egy kis plusz feszt, akkor stabil lesz a rendszer, mert a 20 LinX kör sem biztos, de már konvergál hozzá. Általában egyébként elég azt figyelni, hogy pusztán (CPU/RAM/VTT) fesz-emelés után nő-e a GFlops érték, mert, ha igen, akkor kell a plusz fesz, hiába stabil pl. 20 kör.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemzés Megateszt: Intel CPU-k Nehalemtől Skylake-ig
- Elemzés Intel Sandy Bridge teszt
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest