- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget tippet!
Alfa 147 1.6 TS az ablak mosóm nem működött elöl, nem jött a folyadék, megnéztem és láttam kirepedt a cső.
Kicseréltem a csövet a motor téri összetoldástól az Y elágazásig, ugyan most viszi a folyadékot, de nincs nyomás rendesen, valamennyit felnyom a szélvédőre. Hátra felé nyom mint az ökör. Máshol nincs repedés rajta.
Nem tudom mi lehet az oka, ehhez kellene egy kis tipp.
Köszi előre is.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #11057 üzenetére
Vagy a kürt biztosíték ki...
-
jjohn
aktív tag
válasz stickrs #11059 üzenetére
Persze azt próbáltam akkor tolja rendesen, de mindig figyelek a lecsukásnál.
Most annyit értem el fúvókát kitakarítottam igaz nem volt benne semmi, most jobb, NO DE az egyik lyukból jobban jön a cucc. Szerintem fúvóka csere lesz mert olyan nincs, hogy egyikből jobban jön. Meg a jobb oldalban kevesebb a nyomás.
Ezt Integrale-nek is írom egyben.
Köszi az eddigi segítséget. A régi Citroenomnál sosem volt ilyen pedig 28 évesen kellett elköszönnöm. Az úgy veretet hogy olyat még nem láttam.[ Szerkesztve ]
-
juvegamer
tag
Üdv.
A Lancia Delta 2009 1.6 multijet, motorkód: 198A2000 euro4 vagy euro5? Neten mind a két verziót írják. -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11063 üzenetére
Kösz.
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Elég nagy problémával küszködök, nem is a probléma nagy, hanem nincs aki elvállalja.
A műszerfal mögül kattogó zaj, talán fűtőmotor végállás kapcsoló. Digit klímás FIAT Bravo 2008 1.4 TJET. Fűtésem langyos csak üzemi hőmérsékleten, 32C-al. Ebben az időben ez eléggé vállalhatatlan. Azt meg nem akarom hogy összebarmolják a műszerfalat ráadásul
senki nem vállalja a bontást. Komárom-Esztergom megyében lenne jó valaki."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
jjohn
aktív tag
Köszönöm mindenkinek az ötleteket!
Kicseréltem a hibás csövet szétszedtem, megtakarítottam a fúvókákat (nem volt benne kosz).
Ennek ellenére nem nem volt rendes nyomás, ám tegnap napközben autókázás közben rányomtam mert kellett, és láss csodát volt nyomás, rendesen spriccelt.
Komolyan mondom nem értem az egészet! Pedig semmit nem csináltam már utána, úgy voltam vele le van sz.......a. -
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #11069 üzenetére
Elkezdtem írni, de gondoltam hsz-be nem írom ki.
"Bad reklám is reklám too"
-
erik365
aktív tag
válasz gipsztigris #11069 üzenetére
Mi a baj a csoport tűzoltójával?
#11066Integrale: Tőled is ezt kérdezném, mi a baj vele.
Jövőre nekem is esedékes lesz a sztori, mert szélvédőre már nem fúj tökéletesen.
De akkor lehet Csabit keresem.1.4 T-jet M32
-
gipsztigris
addikt
válasz erik365 #11072 üzenetére
Semmi különös azon kívül, hogy a csoport istenként tekint rá és a gyerek pedig úgy is viselkedik.
A másik bajom pedig, hogy full feketén csinálja. Tudom, mindenki a saját f@rkát teszi a csalánba, de az olyanokkal szemben, akik a jogszabályoknak megfelelő legális vállalkozást tartanak fenn, egy kicsit aránytalan a "versenyelőnye"."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
juvegamer
tag
Sziasztok!
1.6 multijet Lancia Delta 2009-es, mennyire megbízható szerintetek? Lenne egy viszonylag kedvező áron de már nagyon régóta nem volt dízel autóm így nincs tapasztalatom.
(A kettőstömegű-t meg a DPF-et tudom, hogy drága)
Előre is kösz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz juvegamer #11074 üzenetére
Ha jól rémlik, 2.0 rokona, insignia szerviz cikkeit olvasd át. Ha tudod olcsón javítani, szabad neki néha megállni, akkor összességében vállalható, csak sok tömítés tud galibát okozni ahogy múlnak az évek, ettől még lehet jó vétel nagyon is. Váltó milyen rajta? (M32 félelmek)
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11074 üzenetére
Az egyik legmegbízhatóbb olasz dízelmotor. Jó olaj kell bele -lehetőleg tízezrenként-, és kimegy a világból. Az enyémben 300 eKm van, pár hete kellett kivennem a porlasztókat (járulékos szerelési munka) és ha már kint voltak akkor elvittem bevizsgáltatni. A jagyzőkönyvek tanulsága szerint újszerű állapotban vannak.
A DPF meg a kuplung kopó alkatrész, minden autónál kb. egyformán drága. Bátran megveheted, ha egyébként nincs komoly baja. Alapszabály, hogy a vételáron felül legyen 4-500 eFt pluszban és akkor meglepetés nem fog érni. Legfeljebb talált pénzed lesz ha nem kell annyit rálocsolni.
#11075molnarpeter
Váltó: C635[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #11076 üzenetére
Értem. Sajnos azt nem tudom, hogy eddig milyen gyakran cseréltek olajat benne (nincs meg a szervizkönyv), egyébként osztrák (Graz mellől származik) de átnéztem alaposan nem rozsdás, sőt kifejezetten szép esztétikai állapotban van kívül-belül(pedig az elmúlt 1 évben amióta keresek sokat láttam) azért is gondolkodtam el rajta, hogy megvegyem-e.
Kipróbáltam, menni szépen megy azzal nincs gond, indult is könnyen, hibakód nem volt, talán annyi volt , hogy alapjáraton enyhén vibrált a kasztni.
Akkor itt ez a C635 váltó amit írtál ez nem olyan problémás mint az M32?[ Szerkesztve ]
-
-
berek21
senior tag
válasz gipsztigris #11081 üzenetére
Azokat én cseréltem, és utána is maradt az alapjárati remegés.
Van linked a lengyelekhez?LG Velvet eladó!
-
berek21
senior tag
válasz gipsztigris #11083 üzenetére
Köszi.
Nem semmi hogy náluk van gyári. Azt hittem hogy a tedgum van csak.LG Velvet eladó!
-
ht42
senior tag
Üdv.
Év elején berosált az egyik első ultrahangos tolató szenzorom. Lancia Delta III Di-T 1.8 benzin. Nosza, a szerelők raktak bele egy Württemberg vagy miatúró gyártmányút, mert az volt a Bárdinál. 3 napig volt jó. Kicserélték egy Württemberg vagy miatúró gyártmányúra ,az már fél évig volt jó... Most megint nincs tolatóradarom. És ég a sárga lámpa... azt mondják gyárit nem tudnak szerezni, szerezzek én valahonnan. Nagy turkálás után ezt találtam: [link]
Ez jó lesz? -
norbert1998
veterán
Sziasztok!
Megnéztem ma egy 2.4-es 159-est (igen, tudom mire gondoltok. Nem, nem arra gondolok).
Kívül belül lenyűgözött. De ugye a 2.4.
Nos, kalkulációk terén gondolkozok egyelőre, egy közép pesszimista számolással.
A hengerfejet ugye nem lehet megvenni hozzá, hiszen kincs.
A felújítás meg csak 50-60 ezer km-t tart ki. De mennyibe kerül? Mert erről semmi infót nem láttam. Nem pontosan, csak durván. 40 ezer? 150? Négy kiló?Ettől eltekintve más aggályom nemigen van felé egyelőre, de még nem vettem meg. Ha fent hibát láttok, kérlek javitsatok. Pénteken megyek vissza diaggal, emelővel, egyebekkel. Ha érdemes.
-
hobizoli
nagyúr
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #11088 üzenetére
A megbizhato japan motor melle kell valami kevesbe “igaslo”?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Integrale
veterán
válasz norbert1998 #11088 üzenetére
Dehogy csak annyit bír. A vízkörben mindent meg kell csinalni, es nem lesz elvileg baja. Van nem egy, ami mar sok szazezret elment megbontas nelkul, vagy felujitas utan.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #11094 üzenetére
Nem, az nagyon más, asszem a fôtengely is, szivorendszer, kipufogorendszer, elektronika stb.
136 lovas 10v raadasul még kiegyeítôtengelyes, a 150 már nem."Bad reklám is reklám too"
-
slett27
addikt
Örömmel jelentem hogy az egyik típushiba elhárítva a Bravomon (fűtés léptetőmotor csere).
Most fúj minden felé, viszont még mindig csak langyos a levegő, víz üzemi hőmérsékleten. Azt mondták hogy valószínű még a radiátor is vízköves ill. lerakódások lehetnek benne. Ezt tisztítani vagy ha nem sikerül akkor cserélni kell.Lényeg, lehet kapni hűtővíz tisztító folyadékot ebből melyiket ajánljátok ? (Valami G12-est említettek ami alukímélő vagy mi) Mennyit kell beletölteni ? 1-2dl ? Ehhez teljesen v1.0 vagyok.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz gipsztigris #11098 üzenetére
hobizoli-nak is : Fiat CarNet Riegler Tatabánya, nagyon korrektek voltak. 9:00-re vittem a kocsit, 14:30-kor már kész volt. Közben dolgoztam. Melóhelytől nekem 1km-re vannak.
De sajnos radiátort is kell cserélnem. Egy szerelő mondta hogy ha összeöntögetnek különféle fagyállókat és ráadásul ha nem is ulbarát akkor bizony ott tömődések lesznek előbb utóbb. Nem tudom a kocsi előéletét. Szóval viszem vissza fűtőradiátor cserére+hűtőrendszer átmosásra. Mert a légterelő motor cseréjével csak az oldódott meg hogy normálisan fújja a levegőt mindenhol arra amerre kell. De még mindig csak langyos a levegő. Mondjuk ezt el is mondták hogy csak félsiker.
Berágok, aztán veszek egy Skoda Oktavia TSI-t ha tovább szívok ilyen f...szságokkal.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen