- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen notebookot vegyek?
- GoPro Topic
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Mit érdemes tudni a Fiat Stilo 2.4 GT Abarth modellről?
Nemrég volt egy hírdetés hahu-n, ami már nincs fent, de a jövőben is pályázok egy ilyenre játszós autónak.
Egy kéziváltós verziót lenne jó megcsípni, legalábbis így elméletben.Amik érdekelnének:
- mennyire nehéz hozzá alkatrészt szerezni (pl. a soros 5 hengeres motorhoz)
- rohadásra mennyire hajlamos
- a futómű hogy bírja a strapát?
- tuning terén mennyi potenciál rejlik az autóban? (pl. motortuning esetén mennyire kell kicserélni minden körítést?)
- bármi egyéb, ami említésre méltóKöszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk azt nem art tudni honnan jon a sebessegjel
bar a Marea-ba is raktunk anno 5-s valto helyett 6-st, ott a valto diffi azon van a sebesseg jelado, azt kellett atrakni az 5-s valtorol a 6-sra
Alfa-knak meg ba lelso ABS trigger a sebesseg jelado is egybentöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Stilo 2.4 20v 5M
1st Gear:3,80:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,91:1
Reverse Gear:3,55:1
Final Drive:3,56:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.250 tpm
156 2.5 V6 24v 6M:
1st Gear:3,50:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,97:1
6th Gear:0,81:1
Reverse Gear:3,55:1
Final Drive:3,94:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.200 tpmtöbb drón kell ;P
-
Thronks.90
tag
Át, de marha nagy macera a papírmunka, az engedélyeztetés, a megterveztetés, maga a be építés is. Vittek egyszer ilyennel, nem egy nagy durranás. Hangja atom, de sokat zabál, és nem akkora tűzijáték mint gondolnád. Inkább néznék egy 147 2.0TS- t, vagy egy 1.9 16V- t, Q2 Diffivel. Ez a sperr fronthajtassal isten, nekem a 156- ba lett ilyen váltó, ég és föld a különbség.
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/thronks_
-
félisten
válasz Thronks.90 #11557 üzenetére
Köszi!
Nagy kár, mert a 3 ajtós Stilo nekem valamiért a szívem csücske.
De eszetlenül nem akarok belevágni.Mitől eszik sokat? Maga a motor ilyen, vagy más oka van?
Automatában ültél, vagy kézi váltósban?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Integrale
veterán
válasz Thronks.90 #11557 üzenetére
Azért a hangja, a nyomatéka és a karaktere a motornak, az nagyon nem 2.0 TS szint.
"Bad reklám is reklám too"
-
Thronks.90
tag
Kézi 5 volt. Hogy menjen, azért nyomni kell neki, hiszen szívó, gazdája szerint 10 liter alá országúton se tudja bevinni. Itt ajánlom a Spritmonitor.de oldalt, elég jó a fogyasztás kiderítése. Stilo nekem is nagyon tetszik, a forma az bomba, de buta a futómű egy Alfához képest, állítólag a megbízhatóság sem erőssége annak a Motronic 2 vezérlőnek (immo hibák, érzékelő kalibráció vesztések, kontakt hibák, áthúzás a vezérlő panelján, stb) , illetve a vezérlés maga is hajlamos az átugrásra. Hozzáteszem, sosem volt ilyenem, de közeli barátomnak volt, Ő szívott vele, azóta 156- ra cserélte, sokkal nyugodtabb élete van.
#11559 Integrale:
Nagyon nem egy kávéház a kettő, ez tény, de a 147 annyival ügyesebb, finomabb gép, hogy nem is gondolkodnék hogy melyik legyen, akár egy Dízel ellenében sem.
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/thronks_
-
Integrale
veterán
válasz Thronks.90 #11561 üzenetére
Ez az átugró vezérlés nekem új. Van pár 20v a közelemben és nincs ilyen jellegű tapasztalat, de még azok között sem, akik szerelik.
"Bad reklám is reklám too"
-
Thronks.90
tag
válasz Integrale #11562 üzenetére
Ezért írtam oda, hogy ne vegyétek készpénznek a véleményem. Találkozón informálódni ilyen dolog, sokminden elhangzik ami vagy igaz, vagy nem. Ilyen a fogyasztás is, az én 1.9 16v- m 6-7 liter között jár, nem agyonrugva, de nem is tojással. Másnak állítólag 5 liter. Szóval ez egy ilyen dolog. A vezérlés is problémás volt barátomnak, gondoltam megjegyzem, bár nyilván több jó, mint a rossz belőle. Viszont a többi hiba konstans, nem csak ennél a típusnál, a német megfelelői is szenvednek ezzel a vezérlővel.
https://www.twitch.tv/thronks_
-
Integrale
veterán
válasz Thronks.90 #11563 üzenetére
Ráadásul egy 5 hengeres motornál kíméltebb a vezérlés is, nincs rángatva annyit a szíj, mivel nem 90 fokonként vannak rajta bütykök, hanem 72, így miközben az egyik bütyök lefut, a másik már fel, van átfedés.
A hajtókarok csavarjai, vezérlésmódosító ami inkább mondható fixen kalkulálható költséggel.
Nekem nagy vágyam egy fullos Stilo a gyártás elejéről, adaptív tempomattal, színes konfogurálható kijelzővel, nagy navival, bőrrel és panoráma tetővel. Ha elektromos lenne az ülése, na az lenne a csúcs. [Így]"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #11555 üzenetére
pont a multkor beszelgettunk ismivel, azota is sajnalja, hogy eladta a 20v HGT 182-s Bravo-t, abba kellett volna egy 2.4-s motor egy rovid ilyen 156 V6 valtoval
186Nm helyett 230Nm, meg rovidebb fokozatok miatt meg nagyobb kerekre eso nyomatek
kb mintha motor nyomateka lenne magaban 250-260Nm
nemtom egy Abarth-t miert nem csinaltak meg igy gyarilag is, meg volt hozza a polcon mindentöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #11566 üzenetére
Vályiék nem elrakott vezérléssel vették?
Utána vették meg tőlem a komplett 20v motort.
Csoportból Chuck Finleyt biztos ismered, neki van 2.0 helyett 2.4 a Mareában, tavaly vezettem is, egész más. Nagyobb nyomaték csak hagyján, de 300 fordulattal hamarabb van +50 Nm, és 500-zal lejjebb + 20 lóerő.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #11567 üzenetére
nem ismerem
a Rulettkerek Marea-t ugy vettek, hogy muki elment a boltba, kezifek nelkul sebessegben volt hagyva lejton, aztan elugrott a vezerlese
rohadt ritka, de neha megtortenik
mondjuk nem utott ossze, csak a cranktrigger-camtrigger szinkronjel hiba miatt nem indult be
ahogy jelre raktak a vezerlest egybol ment
az a Thesis valto is jo lehet, csak ghecci ritka[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #11555 üzenetére
Thesis 2.4 20v 6M
1st Gear:3,80:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,91:1
6th Gear:0,71:1
Reverse Gear:3,55:1
Final Drive:3,73:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):2.550 tpm
Thesis 2.0 20v turbo 6M
1st Gear:3,80:1
2nd Gear:2,24:1
3rd Gear:1,52:1
4th Gear:1,16:1
5th Gear:0,91:1
6th Gear:0,71:1
Reverse Gear:3,55:1
Final Drive:3,97:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):2.700 tpm
ezt a turbost jobban el tudnam kepzelni...
215/45 R17-n a kello jedivel ~6000-nel 250km/h
de egy egy hothatch-ben forogjon a motor, nem jo, ha sokat ejt a valtotöbb drón kell ;P
-
slett27
addikt
Srácok, 5 autószerelőnél jártam mondtam hogy a fűtőradiátort kellene cserélni. Az a sokk ami érte őket.....felbecsülhetetlen. A hatodik szerelő elvállalja de mondta hogy sokba lesz.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #11570 üzenetére
eleg sok mas autoban is ugy mukodik ez, hogy muszerfal ki...
max a 25-30 eveseknel nem, ahol a klima nem volt annyira beepitve a rendszerbe
ezek a futoradiatorok attol szoktak megkukulni, hogy nem G12-s "rozsaszin" fagyallo volt benne es/vagy nem volt max 5 evente lecserelve a hutofolyadektöbb drón kell ;P
-
félisten
válasz Thronks.90 #11561 üzenetére
Köszi! :))
És a többiekbek is! :R
Az még kérdés a fejemben, hogy azt tudom, hogy a motorcsere nagyon durván macerás itthon legálisan, de a váltócsere is?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Integrale
veterán
Váltócsere egyáltalán nem, otthon meccsinálod, ha akarod.
Ezeknél a 2.0 és 2.4 20v motoroknál meg a kutya sem veszi eszre, ha megcsereled a kettôt, kívülrôl mm-re megegyezik ránézésre. Ha méregetsz, akkor a 2.4 kicsit magasabb blokk.
Most kinéztem még egy Lybrát (nem tudom elemgedni ezt a modellt) 2 literes a lényeg, hogy beleugorjon a 2.4. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Thronks.90 #11557 üzenetére
olyan Q2 valtot birna az arcom nekem is
mennyiert merik manapsag?több drón kell ;P
-
slett27
addikt
válasz hobizoli #11572 üzenetére
Igen, sajnos ezt mondták nekem is, ill. a FIAT szalonban is pont ugyanezt. G12-es és 3 évente csere az a biztos. Gondolom ment bele nem alukímélő, egy kis deszt víz rosszabb esetben csapvíz.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
-
veterán
Srácok!
Beszereztem pár apróságot a 124-eshez, többek közt:
- Multiair szűrőt,
- turbó olajzócsövet.
Mindkettő a prevenciót szolgálja.1. kérdésem, ezeket ugye vihetem akkor általános szakemberhez, nem lesz meglepetés?
2. kérdésem, az hogy hidegindítás után alapjáraton időnként lassan alszik el az olajnyomás lámpa, az bug vagy fícsőr?
3. Esetleg tudjátok, mi a gyári olajleeresztő csavar cikkszáma (fém és rögzül benne a gumitömítés, utóbbi nem cserélhető tudtommal)?
1.4 Multiair turbóKöszönöm!
A piros felniközepeket a 100%-os gyári állapot érdekében vettem, valaki szürkére cserélte őket [kép].
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz focvis #11585 üzenetére
Ha minden igaz, akkor ez a cikkszáma a leeresztônek: 55184773 ez az Abarthé
Viszont amit leírtál, az ez: 46823509Olajnyomás miatt keresd [link] Herczku János
Én tippre, olajszûrôt mondanék, sajnos van ilyen tapasztalatom, de ezt csak a fotelbôl.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ezek használtak.
"Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
-
-
TheProb
veterán
Na, ez sztem korrekt ár, ha nem egy vödör csavar az autó.
Bár a színt nem értem, múltkor azt mondta a Pappas -os értékesítő, hogy misano blue az elején (én ezt úgy értettem, hogy my20/FL-ig) csak a veloce kiváltsága volt.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- EAFC 24
- Windows 10
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs