- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
válasz csabi94 #4053 üzenetére
Pedig az olasz autó, "szar rohad is..", természetesen ezt olyanok szokták mondani akik életükben nem voltak olasz autó tulajok
Érdekes ismerős is fújta, hogy csak dízelt és olaszt nem, aztán amikor megvette régi kocsinkat (Lancia és benzines ), fú ez milyen jó
Mondtam neki, nekem mondod?
Aztán azt mondta, szóljunk ha a mostani eladó leszPersze nem volt szétcsapva és nagyon egyben volt amit megvett, a mostani is így van..
[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
válasz ANDROID??? #4056 üzenetére
igen csak sima szilikon spay-el würth-össel. Nem is érezni rajta, csak csúszik
-
Buster17
addikt
Hol érdemes alaktrészeket nézni?
Kettőstömegűeget néztem és láttam 180-ért 160-ért és legolcsóbban 100-ért (ft) magyarban.
Németeknél meg 200€-tól kezdődik.
Ugyan az a márka.Elég nagy a szórás.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Sziasztok!
Szerencsére rég voltam ebben a topicban, működtek az autók, minden szuper volt. Egészen a mai napig, amikor az Érdi Aldiból a Lukoil kútig tartó 50 méteres szakaszon elkezdett visítani a motor, volt némi szag is, mikor felnyitottam a motorháztetőt némi füst is kijött. (Épp egy Alfás sorstárs és barátnője tankoltak a kúton, jöttek is segíteni és mint kiderült pontos volt a diagnózis, köszönet érte ha olvassátok ) Hívtam a szerelőm, szerencsére ráért, mondta ő is, hogy a vezérlés haldoklik, cserélni kell. 110000-nél valamivel több van már a gépben, cserélve meg még nem volt, elvileg ennyit is bír, tehát semmi extra. A lényeg, hogy még mindig semmit se értek a kocsikhoz, pontosan miket kellene összevásárolnom most? A lényeg, hogy olcsó legyen, más nem igazán érdekel . Köszi.
Alfa 159 Dizel 1.9 JTDM 16V 2005/09 2011/11 1910 ccm 110 KW / 150 LE 939 A2.000
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Én mondjuk elvinném egy Alfás szerelőhöz, hogy csinálja meg a vezérlés cserét és semmiképp nem állnék neki magam összevásárolgatni ilyen kritikus alkatrészeket, amikor semmit sem értek hozzá.
De ha feltétlenül ragaszkodsz hozzá, akkor kérdezd meg ezt az amore 159-es topic-jában. -
SLYM
veterán
8.5 éves a kocsi, így nehezen lenne 12 éves a vezérlés
Egyébként a vezérlés cseréhez szükséges az olajcsere is?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Hát, ha ugyanaz kell bele, mint az azonos motorral szerelt Saabokba, akkor parancsolj, ez a gyári komplett vezérlésszett, vízpumpával egyetemben. 115 GBP + 27 GBP posta. Ha budapesti vagy, akkor felezhetjük a postát, mert én is vennék innen pl. fékszettet.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Köszi! Lövésem sincs, hogy ugyanaz kell-e bele. Arra voltam kíváncsi, hogy elég csak a szíjat kicserélni, vagy kellenek-e a görgők is, esetleg a vízpumpa is kell még mellé? Láttam, hogy van külön szett, szíj+görgő és van külön szett amiben a vízpumpa is benne van. Ha lehet, akkor inkább itthonról venném, amikor vettem a másik kocsihoz a lendkerék+kuplung alkatrészeket Németországból, volt ami nem jött meg 1 hét alatt (a szerelőm mindig hétvégén ér rá a nagyobb munkákhoz) és volt amiből meg rosszat küldtek, így összesen 2 hetem úszott el ahhoz képest, mint ha itthonról rendeltem volna
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Én se tudom, hogy azonos-e. Saab és Opel azonos.
A görgőket kötelező cserélni; a vízpumpát melegen ajánlott a későbbi szívás és duplamunka megelőzése okán.A postát csak úgy írtam, nekem bőven ráér még a rendelés.
Ha nincs kedvezményed Bárdinál, Unixnál, nézd meg a Kauffer.hu-n.
[ Szerkesztve ]
-
intensa_man
tag
Sziasztok! Punto 2 fejtámlája levehető? A magasságát tudom állítani, de se elől, át hátul nem tudtam leszedni...
Köszi! -
rbalint88
addikt
válasz intensa_man #4074 üzenetére
el kell fordítani a pálcát 90 fokkal és akkor tudod lehúzni.
*legalábbis az alfánál így van.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Végül teljes vezérléscsere lett belőle, 38000 volt vízpumpával együtt [link]. Kellett még fagyálló meg desztillált víz 4000-ért, plusz 30000 volt a munkadíj, így összesen 72 volt a móka. Bevallom amikor elkezdett füstölni a motor százezreket vizionáltam, elégedett vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz intensa_man #4079 üzenetére
Alfában is műanyag. Dont't fos! Fog kell hozzá, elég nehezen fordul el. fogó és a pálca közé egy rongy nem árt...
-
Mr X
veterán
válasz intensa_man #4079 üzenetére
Az alján a bumszliknál fogva forditsd el mindket palcat 90 fokkal. Valami combos fogot hasznalj, ami harap, kulonben csak osszekaristolod.
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok. Az normális ha 1.3 multijet punto úgy rezonál, hogy a visszapillantóba nem látok semmit?
-
rbalint88
addikt
válasz Stylewars_kp #4082 üzenetére
ha egyikben sem, akkor baj
érdemes lenne gépre dugni. ha ott semmi, akkor motortartó és váltótartó bakok környékén kell nézelődni. -
aphra2
aktív tag
válasz Stylewars_kp #4082 üzenetére
Nézd meg a tükröt is először , mert sokszor az üveg válik el, és azért rezonál, ...más tipusoknál is előfordul.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
j.bravo
addikt
válasz Stylewars_kp #4082 üzenetére
Nálunk az egyik tükör száráól leesett az a kis kupak alul, ami úgy tűnik támaszt is, mert az a tükör remeg ezerrel. A másik nem. Csak emiatt nem akartunk egy komplett tükröt venni...
Ki kéne menne ehhez a bontóhoz egy ilyen izéért.Whatever.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz rbalint88 #4083 üzenetére
147 ezer van benne. Reális lehet, hogy azok elfáradtak? Lassan végül is 10 éves. Hibakód nincs csak a kormány jeladó hiba világít.
Rajta van az a burkolat. Nem mellékesen a kormány is rezonál egy picit ilyenkor.A hűtőnek és a légszűrőháznak a rezgéselnyelő gumi harangjai oda vannak az tuti. Lötyög a helyén a hűtő meg a légszűrő ház is. Traktor hangja van tőle aztán oltják, hogy fúj dízel.
Gondoltam, hogy egy gumi csövet elvágok és belegyömöszölöm oda, de nem tudom, hogy van ebből új? Valaki cserélte már ezeket?Köszi.
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #4087 üzenetére
érdemes kiszedni a komplett EGR csövezést a hűtésével együtt, ha ki akarod iktatni. ja és uge a szoftból is ki kell írni (és ha arra jársz, meg is kell chipelni! anélkül nem megy )
-
nyogo83
senior tag
válasz !Overdose! #4089 üzenetére
Maximum azt tudom elkepzelni, hogy igy egyik iranybol se megy be semmi retek az EGR-hez, igy a kesobbiekben akar meg is szuntetheto a falazas es hasznalhato ujra.
Persze azt feltetelezve, hogy preventiv jelleggel lett lefalazva, nem pedig azert mert megmihalylottEn siman csak belepo oldalit falaztam, hasonlo cuccal(jart hozza tomites is).
[ Szerkesztve ]
-
Vadmeggy
aktív tag
Sziasztok!
Egy 2001-es 1.2 16V Punto (230k valós km) tulajdonosa lettem és eddig boldog voltam vele, viszont észrevettem, hogy nagy fordulatnál (4-5000 RPM) a gázpedál elvétele után 3-4 másodperccel elkezd villogni a check engine lámpa és elveszti az autó az erejét. Pár mp után abbahagyja és az autó ugyanúgy húz, mint előtte.
A hibakód olvasás után kiderült, hogy gyújtáskimaradás okozza véletlenszerűen, több hengert érintve. Trafó lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
A szaki azt mondta, hogy az üzemanyagellátás (benzinnyomás kevés, de nincs műszere amivel rámérhetne a motoron) vagy a motorvezérlő lehet a szar.Amúgy pöccre indul, most raktam bele új akksit.
Én a lambdaszondára gyanakszom, de a szaki szerint nem az a baj.Valaki találkozott hasonló hibával?
Ismertek olyan szerelőt, akihez nyugodtan vihetném ilyen jellegű problémával?A másik opció, hogy hagyom a fenébe villogni és hajtom amíg megy. Első autónak vettem gyakorlásra, nem tervezek vele 2-3 évnél tovább. Nem biztos, hogy egy 350ezres autónál van értelme százezreket költeni egy olyan hibára, ami nem nagyon érinti a mindennapi használatot.
Ti mit tennétek?
[ Szerkesztve ]
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
nyogo83
senior tag
válasz Vadmeggy #4091 üzenetére
Minden bantas nelkul:
Keresnek egy masik szerelot aki kepes benzinnyomast merni es magamtol nem probalnek meg belelocsolni akar 5000 Ft se hogy kitalalgatva megprobaljam megcsinalni.Mert nagy valoszinuseggel ez lesz a problema(ha a mereskor beigazolodik).
Azt pedig aki mindenfele meres nelkul talalomra cserelgetve probalja megoldani a hibat, kerulnem.Az, hogy ugy hagyod nem megoldas. Mar csak azert sem, mert 2-3 ev nem olyan keves ido foleg ha valahol lerohadsz vele, akkor az tobbe fog kerulni.
Ennyi idosen 2-3 ev alatt hidd el, hogy egy AC pumpa ara lesz a legkevesebb amit ra kell(ene) kolteni. Az meg nem szazezres tetel, ha nem egy csereberelos szakihoz viszed.
Lesz ott meg futomu alkatreszek csereje, lengescsillapito, fek esetleg kuplung csere is.
Nem torvenyszeru, de ez sajnos ezzel jar.
Vezerles, olaj, szurocsere megvolt?[ Szerkesztve ]
-
Vadmeggy
aktív tag
válasz nyogo83 #4092 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ezt fogom csinálni! Ettől a kicseréljük, aztán meglátjuk mi lesz hozzáállástól rosszul vagyok.
A kötelező kopó alkatrészek cseréjével (vezérlés, vízpumpa, olaj stb) azután akartam foglalkozni, ha kiderítették a gyújtáskihagyás okát és megjavították.Az előző tulaj odaadta az összes számlát a szervizekről, tehát nagyjából tudom, hogy milyen alkatrészben mennyi km lehet és mikor lettek cserélve.
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
j.bravo
addikt
Hölgyek, Urak, két kérdésem van.
1) a jelölt cucc micsoda? A légtömegmérő esetleg?
Normális-e, ha zörög?
Felnyitott géptetőnél legalábbis mintha onnan hallanék zörgést (ami eltér a vezérműtengely zajától)Képeket ld. lent.
2) létezik-e 2.0 jts-hez valami über/tuning/akárhogy is, de valóban jó olajszivattyú, ami nem döglik meg, és elég mélyre ér a szívócsöve az olajnívó alá? (lehet téves az infó, de olyat mondott egy szaki, hogy ha a nívópálcán csak kicsit is a max jelzés alatt van a szint, akkor sanszosan már nem tudja felszívni a szivattyú, mert túl rövid a csöve) Szeretném megelőzni a vezérműtengelyek idő előtti halálát (a remény hal meg utoljára)
Whatever.
-
Vadmeggy
aktív tag
válasz intensa_man #4095 üzenetére
Köszönöm, megnyugtattál ! Egy hete tettem bele prémium benzint és azóta egyszer sem jelentkezett, pedig szerelőnél is jártam, aki értetlenül állt az eset előtt.
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Következő kérdésem lenne. Adott 2001-es Puntom, aminek bal hátsó ABS jeladó hibája van a rádugott computer szerint.
Amikor megvettem, már ilyen volt, tehát nem tudom milyen, amikor jól működik.
Néha, amikor elindulok, és még nem jelez a LED, működik a blokkolásgátlás. Ilyenkor alig nyomom be a pedált, már izomból fékez, és kicsit később már érzem is a "visszarezgést." Amikor világít az ABS hiba, egész másképp, jobban adagolható a fékerő. A kérdésem az lenne, hogy ha kicserélem a jeladó kábelt, utána kell valamit állítani? Az, hogy alig nyomásnál is markáns fékerő van(amikor működik), a hiba része, vagy erre számítsak a helyes működésnél? Más ABS-es autókat vezetve nem tapasztaltam ilyet...
Magyarul, ha kicserélem a kábelt, újra meg kell tanulnom fékezni az autóval?
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen