- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
a feknyereg pont attol rohad be, es kezd fogni, hogy nem hasznalod
foleg ha be van huzva a kezifek isnekem a 147 allt fel evet kint, aztan itthon 5 honapot egy beazos beton sorgarazsban* (...havi 20k-ert) , es amikor elkezdtem hasznalni vegre, mert lett magyar papirja, akkor ez is elkezdett nyekegni meg sipolni, de csak melegen
jobb hatso fekbeteten vasig lement a kopoanyag a bal hatson meg volt 2.5-3mm
hatso fek CS, nyeregben a dugattyu kipucol a kosztol, megkovesedett fekporbol meg megzsiroz, es azota joPutto detto
allt sokaig, mert lakasfelujitas volt meg stb nem volt vele kedv ($) annyi foglakozni sem, meg kozbe jott ez a 147 vetel is, na most a muszkainal a ket hatso feknyereg cserelendo kategorias volt mar, mert konkretan nulla volt a fek rajta* utana el kellett vinnem az autot egy ozonos fertotlenitesre is
direkt le volt huzva az ablak par cm-re, hogy ne dohosodjon be az utastere, amig ott all csorikamtöbb drón kell ;P
-
aktív tag
válasz hobizoli #7102 üzenetére
@hobizoli
Nem a logóról van szó...egy Lamborghini Countach-sal még körülményesebb lenne, ergo azt még jobban szídnám. Mondjuk egy LC mellett már simán megélne a nemrég fentebb említett H2 dízel konverzió, tompítandó a városi hadviselés frusztrációit...
A hátsó fék egyébként nem állásában makkant meg, hanem két verzió valószínű: 1) még nyáron feszesebbre vetettem Zsoltékkal a bowdent, hogy ne kelljen hónaljba húzni a kart, és lehet, hogy túlfeszítették, 2) esetleg a hátsó, kisebb tárcsákhoz kisebb, illetve puhább fékbetét dukált volna (2017. júliusában Zsolték végigcserélték az összes betétet és tárcsát a vizsga előtt), és a bowden megfeszítése betette a kaput. De ezeket megint csak én okoskodom, mivel nem értek hozzá.
Mindenesetre hallottam ahogy csiszolták a Bosch betéteket: olyan hangja volt, mint ha acélt köszörülnének. Ez biztos nem fog egyhamar elkopni...
@alázógyík & 426os
Köszi...
Egyébként őszinte híve vagyok a 'munkásöszvér' (a.k.a. daily-beater) autózásnak, ha az ember megteheti. Már a Grande Punto-t is sajnálom/sajnáltam a városba hordani, főleg az elmúlt 4-5 évben; azért is jött a Seicento. Aztán most itt az Almera; csak ez előreláthatólag (remélhetőleg) működni is fog tartósan.
Ezt meg csak úgy itthagyom...
Alfa Romeo Multipla Quadrifoglio
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
addikt
-
j.bravo
addikt
Nem vezettem még GT-t; ennyire nem lehet kilátni belőle?
A 156-ból a kilátás kissé rosszabb mint a Grande Puntóból (barátnőmnek volt, vezettem sokat), de azért (tolatóradarral együtt) vállalható.
A kátyús sztorit maximálisan átérzem, Pesterzsébet úthálózata is remek. Milyen váltó van a GT-ben?
Az én 156-osomban az az 5 gangos, ami a Selespeed alatt van, iiiinkább a 3-ast kéri városban; 50-nel 2400-2500 körül forog a motor. 4-esben 2000 rpm-en épp meglenne az 50, de ha bármi miatt kicsit lassulni kéne akkor alá esik, onnan nem szeretem gyilkolni (holott az automatát bekapcsolva ő mondjuk nem váltana vissza).Látom tele a hócipőd vele, nem akarod 1:1-ben elcserélni a szépen rendberakott GT-det a közepes állapotú 156-omra? (tudom, viccnek gyenge)
Mekkora az a nagyobb túra, amire mentek?
Whatever.
-
Patrick
addikt
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Zsidaaj
tag
Sziasztok,
1.4 T-jet Grande Punto 5 gangos váltoba, szerintetek menyibe kerülhet egy váltócsapágy csere?
Sokat olvastam, hogy a 5 sebbeségese eltud romlani.. ( 6 sebbről nem is beszélve)
Valakinek tapasztalat?186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Vélemény erről az autóról ebben az összeállításban?
Feltétel mindenképpen az automata váltó és a kisebb hossz méret, klíma.
Ez eléggé tetszetős így de a motort nem ismerem benne, csak városra kéne 1 személynek.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Zsidaaj
tag
válasz szabonagyur #7115 üzenetére
Egyet megtanultam a Fiatos korszakom alatt: Fiat Grandebol Automatat soha...
Ne vegyél automatát én azt gondolom.
Amúgy volt 1.4 8V-m illetve van ismeretségi körbe nagy bajuk nincs. ( kézi váltos csak)
Sajnos összes eszi az olajat már uj korába is a motor. ( Tervezési hiba miatt)
Nekem fogyasztásom vele 5 gangos kézivel 5,5-6l
78 pacitol sokat nem kell várni, de tudott néha meglepetést okozni nekem.186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
-
Zsidaaj
tag
válasz szabonagyur #7117 üzenetére
Konkrétan nem tudom mi a hiba oka, mi az oka, viszont Youtubon rengeteg video van róla, hogy meghibásodik.
Inkább meghagyom a profiknak Annyit tudok ha Grande punto csak kézi váltos, automatát kerülni kell.186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
-
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #7119 üzenetére
ritkan vesznek emberek digovasat automata valtoval
tobbnyire vmi Aisin krealmany szokott lenni a regebbieken, de...
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #7119 üzenetére
A valtoval nincs baj, egy baratom nak automata GP-je van, asszem valamilyen jelado modul hibasodott meg, nem volt tragedia.
Egyebkent az asszem Opel valto."Bad reklám is reklám too"
-
máyköl
veterán
Azért az milyen, hogy a neppernek annyi energiája nem volt, hogy legalább a dokumentumokhoz ne töltse fel azt a km állást ami igazolja, hogy letekerte az órát?
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Tudtok ajánlani a XI. kerületben (Campona környéke előny) valamilyen korrekt autószervizt ahol egy autót át tudnának vizsgálni? Persze ha az olasz kocsikra specializáóladtak az sem hátrány, de nem feltétel.
Grazie!
-
aktív tag
válasz j.bravo #7111 üzenetére
@j.bravo
A kilátás előre szerintem nem rosszabb, mint pl. a 156-osban, csak közelre teljesen lehetetlen: a motorháztető legmagasabb, még látható pontja után még van legalább 50-60cm autó, ami nem látszik (hacsak fel nem egyenesedem, pedig 1,9m mély lennék...), és ez egy ív, aminek a legkiugróbb pontja egyben a legmélyebb is, t.i. a pajzs alja (t'om: scudetto). Oldalról ugyanez a helyzet; ergo, ugyan képen nem feltétlenül látszik, de nagyjából egy hegyes karvalycsőr az eleje...
A váltó 5 gang, és azokban sávokban jár, amit Te is írtál. A plusz fícsör az (talán a nagy önsúly miatt, de lehet, csak nálam van így a döglött katalizátor miatt), hogy 2000rpm alatt igazából csak az első fokozatban élhető; a többiben sem nyekeg, de érezni, hogy nem találja a helyét. Tartósan egyébként sem tartanám 2000 alatt, de inkább nem is engedem bemenni alá: amikor látom, hogy úgy fogja dobni szitu, akkor már előzékenyen váltok vissza.
A hócipőm egyelőre tele van vele, de most kicsit pihentetem, aztán majd megjön a kedvem.
Még egy praktikum, amit az Almera tud, de a GT nem: érdemben kitekerhető első kerekek. Parkolásnál, fordulásnál nagy truváj... Érzésre a GT-ben 15, max 20 fok; utána az Almera 70 foknak tűnik.
A túra kb. Eger, Esztergom, illetve előbbinek környéke; összesen talán 1000km +/- hazatérésig.
Egyébként a múlthéten kapott egy 'lidlis' akkutöltőt csak kedvességből; ma fellógattam rá: egy hét állás után, illetve előtte 10-20km-es utak után is félig volt az akksi a kijelző szerint. 5-6 óra alatt feltolta maxra.
Illetve még február elején vettem egy gagyi alupedál szettet egy fél családi pizza árárért, amit utána felpolíroztam 800, 1200 majd 1600 csiszolóval, így a végére úgy festett, mint valami 30 ezres Sparco (lehet, hogy az acél...de a látvány megvolt). Aztán kiderült, hogy azokra a nyomorult pedálokra nem lehet csak úgy bármit feltenni az elbaxott ívelés miatt. 3 óra szabadfoglalkozás eredmény visszament a dobozva. Majd felteszem a netre háromnegyed család pizza árárért...
@HussarF
Neeemmm... Honda Legend K9 a régi/új favorit. Az már majdnem egy rendes szedán: Length 4995 mm.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Előre tekintve a jelenség szerintem nálam is fennáll, bár a két kaszni különbözősége miatt a mértéke eltérhet.
Oldalra nincs bajom, hátra a Grande Punto után először elég rossz volt, aztán megszoktam, radarral együtt oké.Az már egy rendes túra. Érdekelnek majd a tapasztalatok! Tavaly, meg azelőtt mentünk Zakopanéba, szívesen mentem volna a 156-tal a szerpentineken, de nem akartam bevállalni az esetleges kellemetlen szitut hogy ha a váltó megmakacsolja magát akkor a velem utazó 3 félismerős ember lemarad az edzőtábor egy részéről, és/vagy szívják a vérem hogy mással kellett volna menni; úgyhogy becsatlakoztam egy sporttárshoz akinek a nem sokkal fiatalabb 1.2i Cliojával mentünk ő bevállalósabb, vagy csak nem aggódós.
4 ember, plusz csomagok, plusz még egy kistermetű embernek megfelelő súlyzó kissé lenyomta a Clio seggét. Nyilván a 156 se örült volna nagyon. Persze utólag kiderült hogy csak egy relé volt rossz, ami kapcsolta a Selespeed szivattyút, én magam ki tudtam cserélni; de ha a Tátrában emiatt lett volna kényszerpihenő, azért nem lett volna vicces.Ja, tegnap délelőtt vittem Zsolthoz a gépet, és épp érkezett egy ezüst GT, a gazdája be is mutatkozott, de (ha jól értettem) az L betű stimmelt, de a Zs már nem.
A pedálos szívásért nem irigyellek. Mondjuk nem értem miért nem próbáltad rá még a polírozás előtt Mondjuk sajnos lehet h nekem se jutottt volna eszembe
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
aktív tag
válasz j.bravo #7131 üzenetére
@j.bravo
A túrától nem félek...egy éve kapott már ennél többet Sárospatakra le, majd annak környékén, és vissza.
...ugyanakkor ismerősömék járták meg Salespeed-del erdélyi kirándulás alkalmával. Örültek.
A pedálban a barkácsolás volt a lényeg...de ma reggel vettem és észre, hogy leesett az gumivédő a kuplungról, így szerintem adok még egy esélyt neki.
Egyébként tegnap este párommal bejártunk pár helyet a nullás mentén, így gondoltam megjáratom a kocsit. Szerintem jót tett neki az egy hét állás, sokkal kultúráltabb volt, mint amire emlékszem; vagy csak az Almera túlságosan aszketikus. Egyébként a fék nem csikorog!
Más: az univerzális Paragi dobokkal van valakinek tapasztalata?
eMag-on nagyon 'occsóér' van olyan, ami tetszik.
Nevermind...
-
-
-
addikt
válasz Integrale #7136 üzenetére
Abban valami jó nagy átb.szás lehetett akkor. Nézd meg hahu-n az árakat, vagy mobile.de-n. A mobile-n találtam egyet, ami 27500 eur, de messze az a legolcsóbb. Ráadásul az fent van 29900-ért is, szóval még az is lehet, hogy ott sem tiszta valami. Ezek a benzinesek nagyon tartják az árukat, mint ha nem is Alfák lennének. Nem angyon jön a "várva várt" értékvesztés.
-
addikt
válasz Integrale #7143 üzenetére
A gyenge dízel volt annyi. Az E6D előtt olcsóbbak voltak valamennyivel, de akkor is 10 körül volt a benzin. De az még 16"-os kerekekkel, egy alap parkolóradar vagy ülésfűtés nélkül. Ha beletekertek 100ezret ennyi idő alatt, akkor azt mondom, hogy talán, de úgy is ritka vétel sztem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #7143 üzenetére
amugy brahibol akkor direkt osszekonfigoltam egy 2.0T Q4-t, a 280lojjosat
es azert minden jopofa okossaggal, ami alapbol nincs benne, de azert kene bele, mar khmkhm 21+ miller lenne a gepsarkany
akkor 23M volt a QV alapara, amiben egy valag cucc alapbol benne van, amit a Q4-be meg bele kellett szorni felaras extrakentszoval nemtom...
24-25M lett volna QV a Q4-ssel megegyezo felszereltseggel es a keramia fek nelkulhat ha lenne ra ammo, akkor ott azert sokat nem gondolkodnek mar, hogy Q4 legyen vagy egy QV
tizenpar % diffi csak arban ugy mar
akinek van 20+ millioja autora, az nem az utolso forintjait tapsolja ki ra
a Q4 akkor olcsobb jelentosen, ha alapkivitelrol van szo, ami 16M korul van, akkor ott azert majndem 1.5x-s ar van, ami elege erosmint ahogy a Valyinal jart auto is
alapbol 10M, de amivel o furikatzott abban volt plusz 4-5M-nyi extra cuccos
akkor meg mar a Q4 sem lenne sokkal dragabb ott sem
es akkor az 280lo is meg 4WD is melletöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #7144 üzenetére
Ezek hianya nem zavar, igy vagy ugy modernebb, jobban felszerelt mint a Lybra, szoval eleg az is.
200 lobol kesobb lehet 280 is akar, felnit is cserelhetem. Maximum az alap ulesek zavarnanak, de mas nem.hobizoli: a QV-t nem csak megvenni kell. Egy Veloce esszerubb, es szerintem jobban is nez ki.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS notebook topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Videós, mozgóképes topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- iPhone topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen