Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Üdv belétek.
A 2.4 TDs Lancia Kappákról mi az általános konszenzus? Mennyire megbízhatók/szervízigényesek, ha az ember nem gyilkolja direktben őket és nem hagyja elkanászodni a dolgokat? Az alkatrészek mennyire hozzáférhetők és mennyire drágák?
Van itt a közelben egy takaros kombi eladó, és eléggé elgondolkodtam rajta.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz j.bravo #7941 üzenetére
Esetleg c), hogy felnőtt emberek vagytok és te is, meg ő is egészen pontosan olyan autót vesztek a saját magatok kereste pénzeteken, amilyet csak akartok. Nyilván család - netán meglévő gyerekek - esetén azért ne legyen az eredmény össznépi anyagi csőd, hogy emiatt ne legyen télen fűtés, a lurkóknak meg stoppal kelljen menni hónapokig a szomszéd városban lévő suliba, száraz kenyérvéget rágcsálva (és dobozos gyufát árusítva ), de érted. Ha anyagilag megteheti, tegye - ráadásul az a Barchetta nem is a soktízmilliós álom kategória. Egyszer élünk, két kézzel kell markolni az olyan dolgokat, amik kicsit is beteljesítenek.
Nem tudom, lehet csak én vagyok maradi azzal, hogy ez az endedélykérősdi (vagy amikor a házastársak/barátnők meg akarják szabni, hogy milyen hobbid lehet) megpöcörgteti a lul relét. Life is too short to drive boring cars.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Integrale
veterán
válasz Synthwave #7951 üzenetére
Szia!
Hol is kezdjem. Ha nem volt törve kókányolva, akkor nem rozsdásodik, egyáltalán nem.
2.4 TDs jó motor, én mondjuk inkább a JTD-t venném, erősebb, dinamikusabb.
Alkatrészellátás nehézkes, bontásból vannak kasznielemek és beltéri dolgok, ezekkel nincs is probléma, a futómű az, ami feladja a leckét. Főleg az SW szintszabályzós/önbeálló (Nivomat) hátsó futóműve.
Alapvetően egyébként tartós autó, későbbi évjáratok esztétikusabbak belül (elfelejtették azokat a fosszínű alsó burkolatokat, igényesebb lett a kormány, változott a könyöklő felfogatása, formája és tároló is került bele stb).
Bizonyos színek hajlamosak mattulni, illetve ledobni magukról a lakkozást.
Futómű legyen rendben, járjon szépen mind az 5 henger (mindig), azt ne fogadd el, hogy várjunk kicsit aztán beindul az 5. is. Ez a 2.4 és az első szériás 2.4 JTD asszem még kiegyensúlyozótengellyel is el van látva.
Víz legyen rendben minden szempontból, színe, állaga, olajra ugyan ez igaz."Bad reklám is reklám too"
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Integrale #7953 üzenetére
Hahó. o/
Hmmm...alapvetően egészen biztató dolgokat mondasz. Amúgy egy 1998-as modellről van szó.
"Ha nem volt törve kókányolva, akkor nem rozsdásodik, egyáltalán nem."
Hú, ennyire? Galvanizált karosszéria vagy miért?
Igen, arról hallottam, hogy az olasz autók futóműve nem annyira szereti a magyar utakat, de gondolom, itt is lehet mérsékelni az esetlegesen felmerülő problémákat, ha ésszel közlekedik az ember - persze idővel mindent cserélni kell, csak nem mindegy, hogy 3-4 havonta vagy 2-3 évente.
Az ilyen beltéri esztétikai dolgokkal úgy vagyok, hogy azok később cserélhetők (megfelelő színűekre / anyagúakra), inkább szerkezetileg, mechanikusan / elektronikusan legyen rendben az autó. A fényezésre is tartom ezt; nyilván szebb, ha teljesen patika, de az alapvető használati értéket nem befolyásolja.
Az alkatrészek amúgy általánosságban véve mennyire drágák?
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz bitpork #7954 üzenetére
Nem egészen értem. A Kappa unalmas? Vagy csak a dízel? Vagy ugorjak rá, ha kell?
Nyilván, ha megtehetném, Porsche 930 Turboban, Testarossában, C4 Corvette ZR1-ben, Alpine A310 V6 Pack GT Boulogne-ban és hasonló, '80-as/early '90-es évekbeli guruló csodákban ücsörögnék, zokogván sanyarú sorsom felett.
Viszont (egyelőre) nem tehetem meg, ez a Kappa pedig a lehetőségeimhez mérten tetszik, visszanéznék rá, miután kiszálltam belőle.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Integrale
veterán
válasz Synthwave #7955 üzenetére
Nem a tartossagal van gond a futomu teren, hanem az alkatreszellatassal, foleg a hatsot illetoen.
Duplan galvanizalt a kaszni, azert nem rozsdasodik.Facebookon a Lancia kozossegi csoportot tudom ajanlani, ott segigenek, es talan a konkret peldanyt is ismerik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Integrale #7957 üzenetére
Köszi az infót.
Amúgy igazából arra irányult a kérdésem, hogy általánosságban véve nincs-e ezzel az, hogy az ember "olcsón" (kinek mi az olcsó, ugye) megveszi, minden happy, aztán az első adódó gondnál lehet jelzáloghitelt felvenni a házra meg árverezni az alsóneműt, mert egy 3 mm-es csavarfejért is 238 000 Ft + áfát számláznak ki.
------------------------------------------------------------
(#7959) bitpork: Nagyon pedzegetem a dolgot. Lehet, hogy ma fel is hívom (csak nehezen szánom el magam, mert első autó lenne, aztán mindig beugrik a képbe, hogy mi lesz ha ez, meg mi lesz ha az - abszolút terra incognita a dolog és ugye erősen pénzbe kerül), mert ha alapvetően korrekt darabról van szó, kár lenne parlagon hagyni.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz bitpork #7963 üzenetére
Ez nyilvánvaló, csak nem mindegy, hogy egy ablaktörlő lapátért 2500 vagy 25 000 forintot kérnek. : D
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
-
Integrale
veterán
válasz Synthwave #7964 üzenetére
2000 ft korul van ra egy par Bosoko lapat. Gumimeret az eleg szabvany, gyakori, igy nem draga. Motor sok masik olaszban is benne van.
De mondom, erdeklodj a csoportban, mert vannak olyanok, akik elso kezbol tudnak informaciot szolgaltatni Kappaval kapcsolatban."Bad reklám is reklám too"
-
félisten
Sziasztok!
Első kocsiként, hegyről le-fel rohangálásra, munkába járáshoz, bevásárláshoz szeretnék Punto II-t venni.
A 2002 körüli ráncfelvarrás elötti verzióra gondoltam 1.2 16V benzin motorral.
Az ajtók száma nekem mindegy.A kérdés, hogy mit nézzek meg rajta vásárláskor?
Jó műszaki érzékem van, de nulla autós ismerettel rendelkezem, mostanában kezdtem el tájékozódni.
Ha ennyi háttérrel nem lehet biztonsággal kiválasztani egy jó példányt, akkor mit javasoltok?Számomra a rozsda illetve a törés utáni nem tökéletes javítás a leginkább kerülendő hiba.
Ellenben az elektromos gondokkal könnyen megbírkózom.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
crea1984
tag
Sziasztok!
Sok-sok olasz utan (uno,tipo,bravo,stilo es jelenleg egy 159es alfa) szeretnek munkaba allitani egy olaszt. Grande punto a kijelolt es oktato autonak szannam. Termeszetesen nepiteleteket atolvastam, hasznalt teszteket is. El is bizonytalanodok sok ponton. Gondolhatjatok, hogy ebben az esetben a megbizhatosag a legfontosabb szamomra, es hiaba az olasz szerelem, felek racionalisabb dontest kellene hoznom. Csaladba van egy ezer eves b corsa, es barmennyire is szeretem az olaszokat, szamomra hihetetlen higy sosincs semmi baja. Korabeli olaszaimnak fiatalabb korukban is mindig volt valami apro, bosszanto hibaja. Sosem hagytak ut mellett, de mindig kellett valamit barkacsolni... Oktatasban az igenybevetelt gondolom nem kell reszleteznem. Valto, szervo, kuplung gyilkos...nem biztos a legmegbizhatobb valasztas egy grande erre (m32, city szervo hiba… stb) masik jatekos jelenleg meg a suzuki swift 1.3 (tudom abs kocka, nyelestengely) de ha elengedem a grande puntohoz valo vonzodasom, es elvakultsagom, jobb dontes lehetne egy swift?! Racionalis dontest kell hoznom, kenyerkeresom lesz. ( Alfa 159 marad, oromautonak ) -
aktív tag
válasz crea1984 #7968 üzenetére
@crea1984
Grande Punto, Punto Evo, illetve most már csak simán Punto - Ugye ez mind ugyanaz, némi ráncfelvarrással, de érdemi változtatások nélkül.
Ezekből ha golyóállót szeretnél, akkor 1.4 8V benzin; motor és váltó örök, mint a nyomorúság; rövidek a fokozatok, így a talán a tanulóknak is könnyebb, emellett a motorban is 1,5-3,5e rpm sávban zajlik érdemi élet (t.i. ott van elegendő nyomaték, felette meg úgy sincs lóerő), ergo és nem kell és teljesen felesleges is pörgetni.
A kuplungszerkezet bírja, a tárcsa pedig annak függvényében tud, amilyet teszel bele. A gyári felállás (tárcsa, kinyómó, stb.) nálam 80e km után lett cserélve (kb. 90% Bp, 10% vidék), és most 140e körül már érik megint a csere: a kuplung már egy kissé magasan fog.
Ha rákeresel a hozzászólásaimra, ott bőven leírtam, hogy elmúlt 12 évben az enyém miket produkált (0km szalonból és azóta is pöcc-röff): volt három közepesen szop@tós gond (leömlő rögzítése, a kormánykonzol kábelcsatornája és a City Servo nyomatékjeladója), de egyébként csak amivel idővel kijön.
Ami gyenge benne az a belső anyaghasználat minősége; de az sem lebomlik, egyszerűen csak csúnyán adja meg magát az időnek...
A Swift gondolom a 'vasaló' érából lenne; részemról abból a generációból használtam egyet-egyet, de csak időszakosan.
Felszínesen összehasonlítva: a Fiat tágasabb (jóval), de a Suzuki motor kellemesen pörgős és elég erős is, ugyanakkor a váltó kezelése szerintem 'puruttyább'.
Ergonómiailag és az általános kezelhetőség szempontjából a Fiat szerintem jobb, emellett az 1.4 8V + rövid váltó kombóval valószínűsíthetően kevesebbszer fognak a tanulók lefulladni, mint az 1.3 16V + hosszú váltó kombóval.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
Baszki, mire befejeztem a post írást, a háttérben a PH üzemeltetés kicserélte az oldalt alattam...én meg néztem, hogy miért nem tudom elküldeni.
Anyáztam is, hogy még egyszer le nem írom...aztán csak meglett.
Egyébként tetszik az új design; szívcsi, lávcsi meg minden ilyesmi...
Nevermind...
-
-
myk74
senior tag
Sziasztok! Kollégám vásárolni szeretne egy 2004-es Fiat Stilo active 1242 cm3 - es, 6 sebességes váltóval szerelt kocsit. Ezekben mennyire problémás a 6-os. váltó? Köszönöm.
Nincs kéz Nincs csoki!
-
j.bravo
addikt
Ezt (ld. képek) találtam a motortakaró alatt. Mennyire gáz egy 15 (és fél) éves, 240k km-es autónál? (a többször tárgyalt 156 2.0 JTS)
A szövet bandázsszalag (illetve néhol látszólag normál szigetelőszalag) mennyire időtálló, kell-e aggódnom a közeljövőben gyújtásproblémák miatt?[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #7977 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy a gyújtótrafók vezetékein gégecsőhöz hasonló kábelcsatorna szokott lenni, persze ennyi méter után a hőtől az már töredezik, szóval az biztos, hogy nem gyári. Bandázs szalag szokott lenni a motortérben, pl a kábelköteg elágazásában (3. kép).
Az az olvadt csoki két vezetékkel, biztos, hogy nem gyári.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
j.bravo
addikt
válasz Integrale #7978 üzenetére
Nem lep meg, nem is nagyon számítottam rá, hogy gyári lenne, a kérdés az hogy a teljesen kókány (0-1 pont)... itthoni középszerű (vagy középszar) "industry standard" (4-6 pont) ... valóban szakszerű (9-10 pont) skálán vajon kb. hol helyezkedik el...
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
-
j.bravo
addikt
válasz kisza25 #7980 üzenetére
Az az én saram is mert az auto kora es értéke miatt nem nagyon esett volna jol 70-90k a 4db trafora, illetve nem is volt tuti hogy az okozza a hibajelenséget (alapjarati egyenetlenség, igaz nem tolerálható talan) vagy injektor, vagy mas. Nem is bizonyosodott be azota se hogy a cserélt négyes trafó, vagy esetleg a hármas trafó (felmerült az is) - ellenben 200-250k a négy db injektorra meg jobban fájna, ezert is akarom kiszedetni es tisztittatni, bar Zsolt mindet cserélné élből...
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
válasz j.bravo #7982 üzenetére
Én párom golfjában (golf 4 2003 1,6 16v) gondolkodás nélkül cseréltettem mindet+gyertyákat (mondjuk golfban jelezte a hibát) meg akkor már vezérlést és vízpumpát is, kapott 4 db új gumit és egy komplett kipufogó rendszert. El sem hiszem, hogy nem vette észre, hogy valami nem kerek az autóval, ezt első használati nap után abszolváltam (kivéve kipufgogó)
Ez az egész volt 250 eFt, jól járt velem, mert csak addig használtam, amíg megvettem a következő autót (kb 3hónap)
Most már több, mint 2 éve volt ez és azóta hibátlan, heteket áll és pöc röff (Leszámítva hátsó szélvédőt betörte valami, aksi halt meg és elvitték a bal tükrét:P)
Most van benne 180 ekm[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
addikt
Nem tudom ki szokta nézegetni, de az Alfa konfigurátort javították. Most már akkor is mutatja a féknyerget meg a tárcsát, ha nincs szín kiválasztva. Az alapnál a sima fémszínű nyerget, a Q-nál az eloxáltat (ez utóbbi sztem értelmetlenné teszi a feketére fényezett nyerget, mert sokkal jobban néz ki).
Q-t próbálgattam jobban, de olyan dolgokat még most sem mutat jól benne, mint a hűtőrácsnál lévő V ív karbonra cserélése, hiába X-eled ki, nem változik a kép. Ugyanez a visszapillantó borításánál és a karbon-alcantra kormánynál is. Viszont a Sparco üléseknél már látszik, hogy próbálkoztak. Azt megpróbálja berakni, de olyan, mint ha az alap ülések mögé rakná a képét, így csak váll résznél látszik belőle épphogy valami... -
addikt
-
aktív tag
Ma magamra maradtam, így a hónom alá kaptam az Alfa-t, a média felszerelésemet (sic!) és egy marék vaspénzt.
Első körben elmentem a Huszti útra lecsapatni a kocsit, hogy szépen csillogjon...aztán tettem egy nagyobb kört, hogy megszáradjon, majd irány ki a Hajógyári szigetre fotózni.
Akartam érdemben videózni is, de nullán volt a kamera akksija, így azt a néhány klippet is a fényképezővel vettem fel...az meg csak 720p-ben tud mozgóképet.
Eredmény itt: [link]
Szerintetek mennyiért lenne érdemes feltenni?
Jelenleg 23db JTS GT van a HaHu-n, a teteje 1.5M; lásd: [link]
Nevermind...
-
Integrale
veterán
Anyos oldali derektamaszrol jut eszembe, hogy nem tudod veletlenul, a GT-nek is magnezium az ulese? Donort keresek az atalakitasra, de elektromos derektamaszos kellene, csak nem mindegy hogy magnezium mint a 156 , Lybra, vagy acel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
félisten
Sziasztok!
Ismerősöm venne utazóautónak Fiat Bravo-t, vagy Lancia Delta-t.
Ahogy néztük kb. egy millával drágább a Delta hasonló állapotban, és a kb. 200 kilóval nagyobb súly miatt jelentősen nagyobb a fogyasztása is..
A kérdés, hogy a 10 centi tengelytávon és a szebb design-on kívül van-e valami előnye a Lancia-nak a felárért cserébe?
Bp-vidék távokat kell megtennie hetente egyszer, mindig máshova. Autópályától kezdve kátyús utakig mindenhol menne a jármű.
A legfontosabb talán a futómű hangolása. Az lenne az ideális, hogy autóutakon is szépen suhangjon a kanyarban, de ne legyen szenvedés vele a rossz úton közlekedés.
Emellett csöndes futás, kevés szélzaj, és hosszan kényelmes fotelek lennének fontosak.Jó helyen keressük a jelöltet?
Ha igen, akkor a kettő közül melyik lenne a jobb a fenti célra?Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
zoo8800
veterán
kb. 200 kilóval nagyobb súly
Ez biztos nem igaz, szerintem max. 50 kg a plusz súly, de inkább annyi se.Nekem Bravom volt, annak pl. egy H Astrához képest zötyögősebb, feszesebb futóműve van. Jó úton élvezet vele menni, rossz úton már nem annyira.
Ha T-jetet vagy dízelt néztek, akkor inkább a gördülési zaj lesz domináns autópályán, a motorzaj elég jól szigetelve van.rip and tear, until it is done
-
j.bravo
addikt
Van a közkeletű okosság hogy árulni akarod vagy eladni, de ennek ellenére - vagy éppen ezzel összhangban - ha tudod tárolni állagromlás nélkül, ki tudod várni amíg horogra akad egy vevő aki hajlandó többet adni érte, tekintetbe véve a törődést amit kapott tőled, nyugodtan pozicionáld típuson belül felső szegmensbe. Szerintem.
Ugyanakkor ha irritál ha ránézel, és többet ér a nyugalmad, akkor adj meg egy vonzóbb áratTudatos választás a digó nyelvű modern raj zene az első videóban, vagy véletlen? (mondjuk mintha pár spanyol szót is hallottam volna, de 99% digó, az összbenyomás mindenképpen)
Whatever.
-
félisten
válasz zoo8800 #7991 üzenetére
zoo8800 + Integrale: Köszi, akkor ezek szerint nem azonos motorral néztem őket.
Ez jó hír, mert így a Delta felé billen a mérleg. Az nagyon tetszik az ismerősnek.
( Nekem is, de nekem nincs rá még pénzem, és pl. Borsod megye egyes helyein kevésbé merném otthagyni egy parkolóban, mint a Bravo-t. )
A kérdés, hogy a Bravo és Lancia az íveken mennyire tolja ki az orrát? Jó úton szeret lendületesen menni, és a Ford Focus után nem szeretne nagy visszaesést futómű és kormányzás terén.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
aktív tag
válasz j.bravo #7993 üzenetére
j.bravo
Kifejezetten irritál...
A digó ritmus szándékos, ugyanis a telefonomon jelenleg van Garbage, Die Antwoord, Globus, Thomas Bergersen, Two Steps From Hell, Powerwolf...illetve DMX (belvárosban lehúzott ablakkal krúzolni ofc!) és az a három szám J-AX-től, amit ismerek. Na, ez elég vegyes felvágott, és ebből J-AX volt az egyetlen, ami illett a helyzethez (a többi vagy ennél is puruttyább, vagy fennkölt istrumentális 'grandiozum').
Viszont most jön az 'Istenkáromlás', ugyanis rájöttem mi kell nekem: 1st Gen Nissan Note
Tegnap este próbáltam megírni a hirdetést, de valahogy nem visz rá a lélek a nyűglődésre; azért majd csak felrakom, hogy több lábon álljon a történés.
Ugyanakkor, csak hogy minél gyorsabban menjen minden, jó esély van arra, hogy beadom kereskedésbe; de miután Alfa is és kupé is és egyébként is...így lehet, szóba sem állnak velem érdemben (nemhogy nyomott áron, hanem egyáltalán nem), hacsak azzal a lendülettel el is hozok valamit tőlük.
Rohangálós, hurcolászós célre már egy ideje filózóm egy Doblo/Berllingo féle kisdobozoson, de 1) dízel és 2) sokat futott majd' mindegyik. Viszont a Note nagyon hasonló 'doboz', és emellett jellemzően családi használatban voltak, a motor klasszikus japán szívó-benzin lánccal és sok van 50-80e km közötti futással; és relatív olcsó is, gondolom azért, mert ugyan praktikusan puritán, de legalább egyáltalán nem is szép, ergo a mai hedonista miliőben nem népszerű.
Emellett, ha már ennyire ráhangoltam magam az autóeladásra, akkor túladok az Almera-n is, amíg értékelhető időtávra szól a vizsgája, hiszen a Note azt kiváltja.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
félisten
válasz gipsztigris #7999 üzenetére
Köszi!
Egy tapasztalati kérdés motor választásban:
Tudom, hogy a benzin vs. dízel kérdés más topikba való, de a konkrét típusoknál is felmerült.
Mindenképpen manuális váltósat akar venni ismerős.
Benzinesből 140 ló a max, dízelből van 164 és 190 lovas is. (A 200 lovas benyás csak automatával van.)
A kérdés, hogy ezek a fiat M-Jet dízelek kormolásban és vezethetőségben hogy állnak a . T-jet-hez képest?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest