- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Azonnali informatikai kérdések órája
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adik
őstag
válasz Hydra SR #1365 üzenetére
Ajjajajjaj!
Mindegyiknek megvan az előnye és a hátránya. Egy igazán jó filmes géppel ÉS nagy hozzáértéssel valószínűleg tényleg jobb minőséget lehet kihozni belőle bizonyos körülmények között, mint egy digitálissal.
ha a megfelelő minőségű filmet teszed bele, akkor nem bizonyos körülmények között... csak abba gondolj bele, hogy a csak Fujinak van kb 7-8 féle filmje, ezek némelyike 5-6 különböző érzékenységgel is elérhető. Az iso 3200 itt valós, nem felerősített valami, az iso 50 úgyszintén. A színes az valóban színes, a ff valóban ff. Magyarán ugyanazon vázban tudod cserélgetni a ''szenzort''. Mekkora adu-ász lenne ez egy komolyabb digit gépnél? lenne 2-3 szenzorod, különböző érzékenységgel, felbontással, dinamika-tartománnyal, színes-ff...
De azt megnézem, mikor vált képkockánként fehéregyensúlyt vagy
azt én is
mivel olyan nincs filmen, hogy fehéregyensúly. különböző színhőmérsékletű filmek vannak ugyan (egészen pontosan kettő fajta: műtermi - másik), de tulképpen a daylight jelzésű szinte minden nem műtermi körülmények között megfelel. Akkora tartaléka van egy filmnek, hogy szinte akármikor vissza lehet hozni akárhonnan.
fényérzékenységet egy filmes fotós, vagy mikor tudja ilyen szinten utólag helyretenni az élességet, színeket stb. ha esetleg nem sikerült valami. És
egy jó laborral, ma már szkennerrel, ugyanúgy akármikor (48 bites színmélységű prof. szkennerek, de szerintem Te már láttál ilyen képeket) ... talán még jobban is.
maximum 36 kockánként így is-úgy is tekercset kell cserélnie, míg egy jó nagy memóriakártyánál ez a szám azért némileg több.
tényleg ez lenne a szűk keresztmetszet? Szerintem az, hogy egy prof tekercs 2000 huf körül mozog, és elég nehéz olyan labort találni, ahova nyugodt szívvel elviheted az már mindjárt nagyobb probléma.Kettő, csipkebokor vessző!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs