Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adik

    őstag

    válasz Hydra SR #1365 üzenetére

    Ajjajajjaj! :))

    Mindegyiknek megvan az előnye és a hátránya. Egy igazán jó filmes géppel ÉS nagy hozzáértéssel valószínűleg tényleg jobb minőséget lehet kihozni belőle bizonyos körülmények között, mint egy digitálissal.

    ha a megfelelő minőségű filmet teszed bele, akkor nem bizonyos körülmények között... csak abba gondolj bele, hogy a csak Fujinak van kb 7-8 féle filmje, ezek némelyike 5-6 különböző érzékenységgel is elérhető. Az iso 3200 itt valós, nem felerősített valami, az iso 50 úgyszintén. A színes az valóban színes, a ff valóban ff. Magyarán ugyanazon vázban tudod cserélgetni a ''szenzort''. Mekkora adu-ász lenne ez egy komolyabb digit gépnél? lenne 2-3 szenzorod, különböző érzékenységgel, felbontással, dinamika-tartománnyal, színes-ff...

    De azt megnézem, mikor vált képkockánként fehéregyensúlyt vagy

    azt én is :DD
    mivel olyan nincs filmen, hogy fehéregyensúly. különböző színhőmérsékletű filmek vannak ugyan (egészen pontosan kettő fajta: műtermi - másik), de tulképpen a daylight jelzésű szinte minden nem műtermi körülmények között megfelel. Akkora tartaléka van egy filmnek, hogy szinte akármikor vissza lehet hozni akárhonnan.

    fényérzékenységet egy filmes fotós, vagy mikor tudja ilyen szinten utólag helyretenni az élességet, színeket stb. ha esetleg nem sikerült valami. És

    egy jó laborral, ma már szkennerrel, ugyanúgy akármikor (48 bites színmélységű prof. szkennerek, de szerintem Te már láttál ilyen képeket) ... talán még jobban is.

    maximum 36 kockánként így is-úgy is tekercset kell cserélnie, míg egy jó nagy memóriakártyánál ez a szám azért némileg több.

    tényleg ez lenne a szűk keresztmetszet? Szerintem az, hogy egy prof tekercs 2000 huf körül mozog, és elég nehéz olyan labort találni, ahova nyugodt szívvel elviheted az már mindjárt nagyobb probléma.

    Kettő, csipkebokor vessző!

Új hozzászólás Aktív témák