Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    őstag

    válasz Rick4 #58994 üzenetére

    minden telitanknál írom a km-t, így számolok fogyasztást (spritmonitor elven) tehát mikor már majdnem nullára fogyott akkor elmegyek és tele tankolom első kattanásig.
    ezzel a módszerrel az előző 8,3 az előző telitanknál volt, most meg 8,7 a mai tele tank után. mivel mindkét teli tank legalább 500km városi (falusi? két lámpás kereszteződésünk van összesen) közlekedést jelent, így egy-egy traktor vagy kicsit alacsonyabb-magasabb hőmérséklet nem tudom mennyire befolyásolja érdemben.
    a korábbi teli tankos mért értékek közül azok, amikben nem volt autópálya azok jellemzően a 8,3 körül szórtak, ekkora kiugrás nem volt (eddig).

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák