Hirdetés

válasz ludsimon #23896 üzenetére

Pedig jó idő volt. :D

mindenkinek:
    Voltunk végülis, Amargo, barátja, Jani, KaraDani meg én. Végeredmény nálam 49 km, a többiek órája szerint 730m szint, ha jól emlékszem.
    Az idő szerintem tökéletes volt, az elején kicsit fáztam, de az emelkedők jól bemelegítettek :DDD. Gyakorlatilag a túra első fele emelkedő volt, a második lejtő. A Mechwart-ligettől feltekertünk a Bimbó-Törökvész utcán a buszvégállomásig, aztán levergődtünk az Apáthy-sziklához, majd vissza. Aztán fel az Árpád-kilátóhoz, onnan le a vitorlázó reptér felé, a Határ-nyeregnél lévő sorompónál be a kis ösvényre, ami átvisz a Virágos-nyereghez. A kis singletrack ösvény kezdetét nem nagyon akarták elhinni nekem a többiek, túl keskeny volt :P , de az tényleg csak két-hátom gumi szélességű kis utacska, sok montis közlekedik rajta nyáron. Mostanra kicsit benőtte a fű a végét, hiába, a természet visszaveszi, ami az övé.

A Virágos-nyeregtől feltekertünk a Guckleren a HHH-ra (nekem az aszfaltos része a végén kissé hmm szenvedés volt már, és az életmentő kutam is megszűnt :O ), ott némi frissítés a Rekettyésben, majd megszavaztuk, hogy a kalandosabbik útvonalon a zöld jelzésen megyünk le a hegyről. Ha jól láttam, túrázó társaimnak tetszett az a gördülő köves-faleveles lefelé, legalábbis eléggé vigyorogtak az alján. :) Én kevésbé, de majd belejövök megint, igyekszem. Az Árpád-kilátó alatti focipályához való visszamászás már ismerős terep volt szinte mindenkinek, onnan meg kellemesen lezúztunk a vitorlázó mellett Hűvösvölgybe, majd be a városba, a Dunaparton váltunk szét.

Köszönöm szépen, hogy eljöttetek, remélem tudtam tippeket adni, merre lehet menni itt a közelben, és sorry a lassúságért felfeléken, dolgozom a helyzet javításán. :B Ződ ruhások hálistennek nem voltak, remélem elég fázósak ahhoz, hogy ne nagyon csámborogjanak kint ilyenkor. ;] Ja és amargo szeme a valóságban nem eltérő méretű, és az arcszíne sem zöld, és KaraDaninak sincsenek hegyes fülei meg sötétzöld arcbőre. Ez tkp megnyugtató. :))

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)