- Milyen videókártyát?
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Androidos tablet topic
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- OLED TV topic
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
ma Nagyon nyomul a Xiaomi tablet fronton, és nagyobb méretben is jól megy nekik. Jól. Nem tökéletesen.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lecsokolbi #38353 üzenetére
Csak a foxot nem kell annyiszor megcsináltatni mint az RS -t.
De tényleg.. ebben nincs útállító, nincs benne kis sebességű kompresszió, nincs benne terra logic. Mi tud tönkre menni? Max ami kopik, O gyűrűk, stb.Közbe ez itt egyre izgibb: Armstrong-akták: Leipheimert is kirúgták, lefizette a Nike az UCI-elnököt?
Azt mondja " a rák ellen küzdő Livestrongot is támogató Nike lefizethette az UCI akkori elnökét félmillió dollárral. A pénzt állítólag egy 1999-es, szteroid használatát kimutató minta eltüntetéséért utalták át."[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz lecsokolbi #38359 üzenetére
Milyen foxot javítottak 50 ért?
És ki csinálta? Pista bácsi?50 az nagyon durva. Egy csillapító rész 30 körül van. És szerintem az is javítható..
Esetleg nem egy Talas volt? Mert annak az út állítója szokta összefosni magát állandóan.. azért nem is ajánlják annak a megvételét.. De ez is olyan hogy.. valakinek egész sokáig bírja, mi vettünk egy talast nem rég használtan, még működik, majd kiderül..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #38366 üzenetére
3000km -t.
Legalábbis nagy általánosságban, minden szökő évbe előfordul, meg főként az underground sztorikban hogy valaki 6 ezret elment egy lánccal úgy hogy nem volt még nyúlás határon.
De én nyírtam már ki láncot 700km alatt is. -
---Lasali---
Közösségépítő
Nekem a trekkingen egy Selle Italia XR volt, csak ellopták bringástul. Azóta nincs túra bringám.
Azzal a nyereggel teljesen meg voltam elégedve, nem igazi bőr, nem igazán könnyű, de nekem farmerba is kényelmes volt rövid távon. Hosszú távon meg egy egész napos balatonkör túrát is túl éltem rajta bringás betétes gatyában. Létezik belőle olyan verzió is ami lukas.
Országútin a súlyra mentem, meg a sportosságra, mert versenyeztem vele, azon egy SLR XP-van. Még annó viszonylag olcsón hozzá jutottam. Azt csak bringás gatyával lehet használni.. 176 gramm. Eléggé kiültem már, 20 ezer km fölött van benne, de még mindig azt mondom hogy az az egyik legjobban eltalált nyereg.
A montimat, amit most fejlesztgetek, azt használom most városi, munkába járós mindenes bringának, azon volt egy Fizik Nisine, nah az katasztrófa volt. Semmilyen fizik nyerget nem ajánlok, ismerősök közt volt jópár embernek, egészen a csúcs kategóriáig, és mindenkinek használhatatlan volt.
Aztán most vettem egy SLR XP trans am-et, olcsón használtan, mert amúgy valami 32 ezer ft. Ez olyan mint az SLR XP, csak lukas középen, ez viszonylag párnázott is. Súly és kényelem arányban szerintem ez mindent ver, 192 gramm. Kényelmetlenebb farmerban mint az XR volt, de bringás gatyában szerintem ez lesz a nyerő. Nah meg ez igazi bőr, szép, tartós.Igazából szerintem nem a legjobb ha rám hallgatsz nyereg terén, én ezeket a sportos fapados könnyű de minőségi jó formájú dolgokat szeretem amiket az selle gyárt a felső közép kategóriában.
Mindenkinek más sajnos hogy neki mi a jó.deicide
Meg kéne mérni, de sanszos hogy a fogsort is kinyírtad már vele, szóval ugorhat új lánccal majd egy két sebességben, szóval lehet már csak azért érdemes cserélni hogy a hajtómű tányérokat ne nullázd le, mert ha drágább hajtóműved van a tányérok elég drágák lehetnek, valamint hogy nehogy ott ragadj valahol lánc szakadás miatt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #38366 üzenetére
De amúgy ez nem ilyen egyszerű ám, hogy meg lehet mondani hogy városba hány km-t bír egy lánc.
Függ rengeteg dologtól.. Hány sebességes lánc, milyen is a lánc, mennyire van karban tartva, ki szokták-e mosni, mennyit volt megáztatva, mennyi sarat koszt kapott, eső után ki lett-e mosva, hány kiló a rider, mennyire tolja neki, milyen áttételt hajt stb stb. Egy igazán igénytelenül városi használtban gyilkolt jobb minőségű 9 es láncnál (pl LX) a nyúlás határ elérése 1500 km nél is előfordulhat.
De olcsóbb bringáknál én nem szoktam annyira erőltetni a lánc cserét, mert lehet jobban jössz ki ha kompletten cseréled a hajtást mondjuk egy 10 ezer km körüli lánc szakadásnál.
Mondjuk mióta egy egyszerű deore 9 es fogsor ára felment 10 ezer ft-ra... azóta megéri vele spórolni.dudi6
De nem akartalak lebeszélni az SMP -ről. Nehogy így vedd.
Mert hallottam már nem egy embertől, hogy mindig nyereg problémájuk volt, és vettek egyszer egy SMP -t, és azóta áldják az eget hogy megtalálták azt a nyerget amivel nem fáj nem nyom nem kínlódás a biciklizés.
De van ellen példa is, barátom vett egyet nem rég, mert neki semmi nem volt eddig elviselhető, és az smp sem tetszett.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Előfordul az ilyen.
Kicsit elszámolták a dolgokat. Másik fékkel kellett volna próbálkozni, ami lehet jobban oda illik.
Láttam ilyen karbon váznál is, meg sok másutt. Kis vékony műanyag csövet szoktunk oda tenni.
Meg nekem pl az outi vázamnak az alsó csövére kellett ragasztanom két öntapadós szivacsot, mert elkalkulálták a dolgokat, és egy helyen van 1 mm a váz meg a bowden közt, és ha rázós úton mész, akkor égtelenül csörömpöl..
De amit mutatsz, ott sem éri igazán terhelés azt a pontot, ahol hozzá ér, szóval lehet behúzhatod a féket 2000 szer is, mire csak egy negyed mm -t fog belevágni a vázba, a bowdennek meg semmi baja nem lesz..
De a vázban is pl érdekelne hogy van megoldva, lehet ott is csak egy acél cső van. Régi vázaknál volt olyan hogy a felső cső mellől jött egy acél cső, és hátra befordult a bringa vonalába. Ott is végig acélon csúszott a bowden.
Úgy meg lehetne tuningolni, hogy fogsz egy olyan csövecskét, ami a V fékpipában van, a vége annak úgyis szét van lapítva, de lehet olyat melegíteni is, és befűzöd a vázba, hogy a végén kicsit kilógjon. Ez lenne az elegáns megoldás...[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #38493 üzenetére
Jók ezek a szerszámok.
Milyen hajtókarról van szó? Milyen csavar?
Szerk.:
Ja most látom ott a link.
Ehhez sima egyszerű négyszöges monoblokk csavar kell.
14 es dugó kulcs fej rámegy úgy emlékszem, plusz kell egy dugó kulcs hajtó kar.
Nem emlékszem pontosan hogy 14-es-e, mert így kompletten félre van téve mindig erre egy készlet..
De ezt nyomatékra kéne ám meghúzni, nem mindegy mennyivel, mert különben lelazul aztán tönkre megy.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #38506 üzenetére
De túl lehet húzni..
Ráadásul ez nem az a kategória amit érzel hogy kb jó sajnos. Kb mind más.. anyagonként máshogy mászik fel a kar, stb. 35nm el kell egyébként meghúzni.. persze meg lehet ezt is saccolni, de engem volt már mikor átvert, azt hittem már kitépem a menetet, vagy soha nem lesz jó, de végül megkattant a nyomaték kulcs..
Belemegy a dugó kulcs, maximum kicsit szorul benne ha nem pontosan a tengely közepéhez lett megvágva a lehúzónak vágott menet.
Nem játszottam ilyennel sose hogy milyen nyomaték határok köz jó még, de 30nm alatt már szerintem tuti fel lazul aztán kattogni fog és tönkre megy. 40 el meg már annyira rátéped, hogy ha egyszer le kell húzni, és visszatenni, akkor már nem lehet majd ráhúzni eléggé.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz GrandeP #38511 üzenetére
Alapvető nagy különbség hogy racsni a menetesnél a fogsorban van benne, míg a kazettásnál a dobban, ami eleve rajta van az agyon, és erre kell felhúzkodni a lánc kerekeket, bordás a felülete, ebbe kapaszkodnak bele a lánc kerekek, majd egy záró "anyával" lefogatni.
Második hogy a két golyósor, a menetesnél kb a agyperem/küllőperem alatt van. Míg a kazettásnál a bal oldali szintén, de a jobb oldali a dobban van, így jóval szélesebben van a két csapágy, közelebb a villa saruhoz, ahol a terhelést felveszi a tengely. Szóval erősebb a kazettás. Mert a menetesnél van egy jópár centis erőkar míg odaér a csapágyhoz a tengely. Menetesnél állandóan elgörbül a tengely, vagy cső tengely esetén eltörik, vagy mindkettő, kazettásnál nagyon nehéz összehozni.
Aztán.. a menetesnél 8 sebességnél megállt a világ. Kazettásnál meg lehet 11 es is.
De nem mindegyik kazettás ugyan az a szabvány.. régi 7 sebességes kazettás bringára nem tudsz rárakni egy 9 es fogsort. Valamint azokból volt olyan, hogy nem oldalról fogta meg egy záró anya, hanem a kazetta vége fele volt egy menet, és a legkisebb lánckeréknek volt belül menete amivel zárni lehetett a sort... De a 9 es kazettára se megy rá a 10 es, csak ha be van rakva egy kis hézagoló.
Mert a régi 7 es az keskenyebb, a 9 es meg szélesebb mint a 10 es, szóval egy halál már tisztában lenni mindennel..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #38602 üzenetére
A tesco-s bicikli az nem bicikli, az egy biciklinek látszó tárgy amivel lehúznak pénzzel.
50 ért normális tárcsa fékes bringát nem kapsz, egy jó hidrás tárcsafék szett kerül majdnem ennyibe, bowdenesbe gondolhatsz, BB-s avidok pl, vagy hayes mx, de azokat se fogod 50 ezres bringán vissza látni valószínűleg..
Egy jó, és jól beállított V fék is tud úgy fogni mint egy olcsó tárcsa, sőt néha sokkal jobban, egyedül a sár és a víz ami miatt elfogy a V fék fékereje. Egyébként ugyan azokat tudnám még mondani amit hoffman_. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #38602 üzenetére
Gyorsan bele lapoztam az apróba..
[link]
[link] Ez nagyon zsákba macska, mondjuk az összes használt bringa az, azért nem is szeretek így linkelgetni, mert míg szét nincs borítva minden csapágy, meg nincs mérve a lánc nyúlás, végig nincs nézve a váz stb, ezer baja lehet.. Minden esetre a második bringán hidrás felni fék van, többi alkatrész pedig egy 170 ezres mai montit képvisel.. szóval ha nincs sok baja, egy nagy szerviz után jó bringa lehet, de le kell alkudni mindenképp.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz _seth_ #38611 üzenetére
Én ezeket mint szervizes csak úgy tudom tekinteni, hogy mindegyik egy rom, ezért jó áron kell megvenni, árának 1/3 adát rákölteni, megcsinálni faszára, és akkor egy jó bringa, mert jelenleg nagyon el vannak szállva az árak.. régen egy full deore merida 169 volt, most örülsz ha van rajta pár alivio alkatrész..
Mondjuk ilyen bringánál ami kritikus pont az a magura hidrás fék, mert az ha rossz... mondjuk ezekbe az a jó hogy még nem láttam ilyet tönkre menni, még fel se szoktak nagyon levegősödni..
Deore agyakkal meg az a para, hogy senki nem tudja jól beállítani, nincsenek karban tartva, beáztatják őket, aztán azok nagyon sanszosak hogy kónusz cserések, aztán akkor már nem olyan jó móka hogy deore agy van benne.. persze ez ugyan úgy elmondható az összes kónuszos agyról, deore csészéje meg legalább kibír elég sokat, érdemes felújítani. Iparis meg csak szimplán hamar szét hullik.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #38613 üzenetére
Szerintem is hs33, de a hs11 is örökélet meg egy nap.
De jól beállítani ezeket mekkora gyötrelem..ludsimon
Ezt próbálom én is megértetni azokkal akik azt mondják hogy semmit nem ér.. én 40 körüli tempóval mentem neki egy versenyző társnak anno, aki megállt a pálya középen "géphiba" miatt, és a sisakomon lett egy horpadás meg zúzódás, hát ha azt elképzelem hogy mekkora erővel kéne a betonba paszíroznom hogy legyen rajta egy olyan sérülés.. és ha azt közvetlenül a fejem érte volna.. márpedig én nem éreztem semmit, a sisakon a sérülést is csak napokra rá vettem észre.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #38619 üzenetére
Gondolom nem sértődsz meg ha azt mondom hogy ez egy borzalom, ezek az ilyen boltba járós biciklinek mondható valamik.. ennél minden nemű V fék határozottan jobban fog fogni...
Csak példaképp nekem egy alivio V fék van fent a montin, meg egy FR5 ös fékkar, (míg nem szerelem át az új magura -avid hidra kombóra) és egy ujjal satuzni lehet, meg nem bírod eltolni a bringát ha mutató ujjal húzod a féket.. És nem is nyúlik sokat.. 1 centit kb a fékpofa-felni érintkezéstől a satuig.. És ez még nincs is megtuningolva hosszanti bowdenházzal, sima spirál hauser fékbowdenházzal van összerakva.. Mondjuk a bowden az XTR... Amit elloptak bringa azon SD5 ös avid volt szintén FR5 el, az még komolyabbat fogott.. és még az is középkategória volt a V fékek közt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Kalapács fejű küllő? Mert akkor jó kérdés.. azt se tudom ki forgalmaz easton -t, itthon talán senki..
Ebay en rákerestem, nem ad ki semmit easton spoke ra.. azt kéne megnézni más kerék küllője nem-e jó hozzá, ha hosszra nem jó, az még nem is akkora baj, ha hosszabb.. mert akkor lehet rá mángorolni menetet, aztán flexel leszedni a hosszból.. -
---Lasali---
Közösségépítő
Üdv.
Jó cucc az teljesen, csak miután megveszed valakivel csináltass egy full szervizt rajta, agyakba zsírt plusz a lényeg hogy jól legyenek beállítva, kormány csapágyba legyen zsír, fékek alatt, stb, ne rohadjon be semmi később.D.Orion
Szerintem a többi márka se olcsóbb.. már minden drága lett..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Keskenyebbek a lánc tányérok, valamint a két lánctányér közti távolság is kisebb.
9 es hajtómű nem megy általában a 10 es lánccal, mert be szorulhat a két tányér közé a keskeny lánc, meg keresztbe váltáskor kicsit jobban darálja a lánctányért a lánc, mert alig fél el rajta. Visszafele működhet a dolog, csak kicsit billegni fog a lánc rajta, meg nem fogsz tudni annyira keresztbe váltani, mert kevesebb hely van ott ugye a láncnak.. Na meg a váltó.. 9 es meg a 10 es átdobó közt van némi szélességbeli különbség a lét lemez közt.
Szóval kis kompromisszummal de használható lehet.._seth_
Igen, csak tárcsa meg a adapter és működnie kell.
Első bringa mondjuk 28-35 (tescoba egy szemétért elkérnek 30-40-et, ez meg azért használható biciklinek mondható), váz meg a kiegészítőkre jó a 35, talán még kevés is, szerintem el fogják vinni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #38693 üzenetére
Jófele tekerted? Nekem van egy pár módszerem a kiszedésre, amihez odafértem valamiféle kulccsal az eddig lejött, pedig nem vagyok valami erős, meg súlyom sincs hozzá.
A BBB pedál az gagyi, az egy hagyományos felépítésű pedál, ennyiért drága, mi 3 ezerért árulunk hasonlót.
Az acor az jó, az ipari csapágyas legalább. Ár értékbe az kenterbe veri a másikat.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Vékonyabb az egész rendszer a 10 esnél, ráadásul azt fel nem fogom hogy a sor mitől lett egy pár tized mm el keskenyebb a 9 eshez képest.. nem jött ki az osztás egész számra?
De egyébként ez ugyan így volt a 8 ról 9-re váltáskor anno.. Igazi gyepálásra használatos bringán ha egy 8 as rendszert használsz, sokkal jobban jársz mint az új cuccokkal. Ez egyszerű fizika.. vékonyítják az anyagokat, míg a mechanika és az anyagok ugyan azok maradnak. Országúti szetteknél a bowden húzása is ugyan akkora maradt a 10 esnél, szerencsére a monti szetteknél már rájöttek hogy ez így nem lesz jó.. ott már többet húznak a karok shimanoéknál, de úgy hallottam a sramnál is.
Lehet amúgy ezen filozofálni, hogy hátul egy lánckerékkel több van akkor jobban eloszlik a kopás, és ezért utoléri tartósságban a 9 est... de ez hülyeség, mert nem mindegyik lánckereket használod, és főleg nem arányosan.
Szóval mindenképp gyengébbek a minél több sebességes rendszerek, és annál jobban kopnak..
De egyébként ha vigyázol rá, akkor sokat elmegy a 10 es rendszer is. Nekem 17 ezer körül van az egyik ultegra fogsoromban, és még szerintem nem ugrana új lánccal. De ehhez az kell hogy láncnyúlás szerint mindig cseréld a láncot.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Igazából attól is függ hogy a görgő hogy működik, hogy rugóval feszíti oda, vagy vannak állásai.
9 ezerért tuti nem vennék hozzá.
Sima gumit, kisebb nyomáson használod, hogy kicsit ráfeküdjön, és működik. Azt nem mondom hogy nem lehet megszalajtatni, de a görgőzés amúgysem arról szól hogy megindulásokat gyakorolsz rajta meg ilyenek.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz _seth_ #38716 üzenetére
Mi szerintem a terheléses görgőről beszéltünk, nem a szabad görgőről, szabad görgőnél tök mindegy milyen gumi van rajta, ezekhez szerintem nem is kezdtek el árulni külön gumit. A tacx kezdte el a terheléseshez azt a kék gumiját árulni..
Egyébként a szabad görgő tényleg jó, pedálozási technikában is lehet vele fejlődni.
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #38741 üzenetére
Nekem volt egy ktm knoxwille vázam, az annyira brutális volt, hogy azzal én a nyeregből is kiálltam a görgőben, akkorse volt rémisztő a mozgása. Dehát az a váz.. 7075 ös aluból volt, és 2400 gramm volt a súlya, 17 es méretben.
Minek vettem meg annó, azt se tudom.. olcsó volt.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz _seth_ #38743 üzenetére
Szerintem nem kompatibilis a shimano adapter az aviddal.. de ezt nem mondom 100%-ra. De ahogy látom a tárcsán, mintha a csávónak is lefogott volna róla a pofa..
Tetszenek a képen a speciálisan nem párba válogatott többféle csavarok enyhén megtépve, meg adapterből 1 centit túl lógó kilométeres csavar.
De miért akarsz 203 ast? Meguntad a teleszkópodat?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Na, nem teljesen, ha a lámpa ki van kapcsolva, akkor a dinamón nincs terhelés, szóval nem folyik rajta áram, de attól még a benne levő mágnes-tekercs ellenállást le kell küzdeni (azt ott nem fogja "ki kuplungozni" valami..), szóval akkor is nagyobb az ellenállása egy sima első agyhoz képest, szerintem jelentősen, mert elég nehéz ezeknek a tengelyét forgatni, ujjaiddal megpörgetve érezhető, mondjuk ha mész, akkor már kisebb az ellenállása, mert akkor lendületbe kerül.
És igen, az olcsó lámpákon nincs kapcsoló, szóval azok egyfolytában világítanak. De a dinamót nem kapcsolgatja semmi.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Li ionnak egy ilyen agydinamó eléggé csorgató töltés lenne, meg változik a feszültsége szóval erről normális töltést megcsinálni eléggé nehéz lenne..
Inkább vegyél vagy csinálj pót akku packokat, aztán vidd magaddal, otthon meg pár óra alatt fel van töltve normális töltővel.
Nem rosszak ezek az agydinamós megoldások egyébként, egy sima túra bringára, mert ahhoz már elég fénye van hogy lehet vele látni is, és teljesen foglalkozás mentes, de egy sportosabb dologra én nem szeretném.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #38788 üzenetére
Hű de kemény beszt szteroid shop.
Ez nagyon súlyos, olyan mintha valaki füvet meg heroint kezdene árulni webshopba.
Mi a bánat van ha megrendeli valaki és fennakad a vámon?
Annyira nem vagyok tisztába ezekkel a jogszabályokkal, törvényekkel, de ilyen cuccok árulásáért több év börtönt szoktak kiosztani.
Egy doboz 43 ezer ft, 15000NE , itt szintén nem vagyok a helyzet magaslatán, próbáltam már ezeket átváltogatni meg ilyesmi, de általában nem megy, de úgy tűnik olyan negyed áron adják egy gyógyszertárban kapható cucchoz képest.
Ezeket a hormonokat van hol elrontani szerintem, nem egy aspirin kategória... ahol van egy sav aztán kész..
Szóval ha valaki ilyen fost berendel magának a kínai feliratokkal, hát gratulálni tudok csak. Ha már valaki úgy dönt erre az útra tér, akkor szerezzen minőségi gyógyszert és csinálja normálisan, különben előbb utóbb úgy is ráb*szik vele.. hallottam már egy csomó amatőr testépítőtől, hogy tablettás szteroidot szedett, aztán a mája már szétment stb, aztán nem ért el soha semmi nagy eredményt, 5-10 év múlva ezek hol lesznek, úgy fognak kinézni mint akárki aki évente lejár pár hónapot a kondiba tisztán.. ezek a barmok meg 20 évesen már haza vágják a szervezetüket, aztán utána már soha nem fogják vinni semmire.
Egyébként én is keresgéltem a múltkor, és belefutottam egy érdekes linkbe. [link]
Magyar hirdető, magyar felirat a gyógyszeres dobozon.
Neve is mókás, "Tányéros" Kicsit álnév szagú. Apja a Nagytányéros, fia meg a Kistányéros?
Jah és ennek meg itt van a leírása: [link]
Nem beszélve arról, hogy nem veszélytelen, én beszéltem olyan emberrel, akinél kipróbáltak epo-t, és úgy besűrűsödött a vére, hogy kénytelen volt 1 óránként kimenni futni, különben lehet nem kel fel.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #38791 üzenetére
Hát épp ez az, kell rá engedélyed lennie hogy árulhatsz ilyet, és csak vényre adható ki. Meg postára adni se lehet, csak ha bejelented és akkor is meg van azt hiszem hogy mekkora mennyiséget adhatsz fel.
Egyébként igen, svájcba volt egyik haverom, ott összefutott pár profival, és azok közt is volt olyan aki csomószor kijárt edzeni. Az mind olyan hogy valószínűleg túl lett nála lőve az epo, vagy nincs még hozzá szokva a szervezete, nem volt folyamatos a beállítás. Igazából ezt orvosnak kéne felügyelni hogy állandó maximum szinten tartsd vele a hemoglobinodat veszélytelenül, meg emberenként más ki mennyire erősen reagál rá. És ha besűrűsödsz, akkor jöhetnek a vérrögök meg a szívmegállás, és ezt elkerülendően folyamat terhelni kell a szervezeted. Valahol olvastam egy cikkben, hogy 3 millió ft körül vállaltak annó epo programot a német orvosok.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #38794 üzenetére
Azért én jobban örülnék annak ha inkább az ellenkezője történne meg, hogy abbahagyják.
Ha mindenki doppingol annak nincs értelme, az fog nyerni aki jobban csinálja, vagy aki jobban kockáztatja az egészségét. Ennek így nincs értelme. Meg átvernek csak vele mindenkit, hogy 50 es átlagokat mennek. Olyan hatással van az emberekre mint a pornó filmekbe a nagy farkak.
Én lábtörésemkor beadtam magamnak egy zacskó fraxiparine -t. Nem hiszem hogy normális dolog ha az ember napi rutinként szúrja magát ilyen szemetekkel. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz zoltanz #38798 üzenetére
Nem igazán foglal kevesebb helyet, azt azért vicces észrevenni, csak hosszúkásabb.
Meg ahogy látom ez szingós, azt meg ragasztani kell. Szóval hogy tudod össze hajtani ha rá van ragasztva? Sehogy? Szóval minden összecsukás meg kinyitáskor újra kell ragasztani a gumit?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz TriackFeri #38813 üzenetére
Nekem másfél hónapja jönnek ebay ről rendelt cuccaim, taiwan, meg honkong. Nem tudom mivan. Az egyik valami olyasmit írt vissza, hogy 30. án jött csak ki a csomag hongkongból, mikor ő már kb 1 hónapja feladta.
Másik meg elküldi újra a cuccokat, és küldjem vissza azt amelyik duplán jön. Hát az vicces lesz.. nem tudom mivan, eddig 3 héten belül minden megjött. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #38816 üzenetére
Jól hangzik..
Csak nekem az a gáz, hogy nem tudom megkülönböztetni majd a csomagokat, és ha kétszer megjön majd egy cucc, mit csinálok vele, feladni nem fogom tudni mert innen brutális pénzösszeget kérnek a postázásért, miközben ő ingyen postával küldte.Egyébként honnan vagy ilyen jól értesült?
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zirowe #38834 üzenetére
marzocchi service interval
Ezeket adja meg a Marzo. De én ezeket csak irányadónak szoktam ajánlani, mert ha folyamat sarazol vele, akkor ezeket lehet osztani visszafele, ha meg csak tiszta időben mászkálsz vele, akkor meg tovább is benne hagyható. Igazából meg is lehet tapasztalni, attól függően hogy mennyire retkes olajat szedtek ki belőle, és ameddig az benne volt mire használtad mennyit. De ezek is csak a nyílt olajfürdősre vonatkoztathatóak. És a hangsúlynak nem csak az olajnak a cseréléjén kell lennie, hanem a szimeringek, perselyek tisztításán, ahova beül a homok, a retek, ami kikoptatja.
Amelyiknek zárt csillapítása van, abban míg az olaj meg nem romlik, ami jópár év, addig szerintem fölösleges.
Tárcsaféket akkor kell légteleníteni ha nyúlóssá válik a fék.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Kakumix #38874 üzenetére
Túra felszerelések közt van ilyen kulacsra húzható hő tartó cucc, csak ha akármit ráraksz a kulcsra, akkor nem tudod beletenni a kulacs tartóba!
De amúgy nem hiszem hogy érne valamit, iszonyat gyorsan kihűl a kulacsban minden. Egy igazán jó hőtartó kulacsot kell venni hogy ne. Mondjuk télen szerencsére kisebb a bringán a folyadék igény. Másik módszer.. vízzsák.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #38881 üzenetére
Ha kiszakad a pedálból normál becsatolt állásában mikor húzol, és vagy beb*szod valamibe a lábad, vagy kis-híján meghalsz ahogy a lábad koordinálatlanul kilő valamelyik irányba. Na ilyenkor hirtelen rájössz hogy elkopott.
Egyébként ami ilyen, azon már látszik hogy a kritikus helyeken elfogyott. Ha jól értettem, a sima shimano spd stopliról van szó, annak a hátulja kopik el, olyan 2-3mm-t, és akkor vége van.
Nekem most össze van válogatva két jobbos, mert mindig a bal oldalival támasztok le ha megállok. Nagy kincsek ezek, elég drágák.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Milyen videókártyát?
- EA Sports WRC '23
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Politika
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen