- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardverek pünkösdre
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen notebookot vegyek?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz pit stop #174750 üzenetére
Amúgy valóban a nagy Lexus-okra hajaz, először azzal tévesztettem össze. De míg az LX/RX formaterve egységes és a maga extrém módján kiegyensúlyozott, addig a DS nekem egy összeharácsolt tákolmány érzetét adta. Innen is, onnan is loptak egy kicsit a végeredmény pedig olyan amilyen. Megjegyzem, hogy a Google fotókon kevésbé tűnik otrombának, de menet közben szemből, bekapcsolt lámpákkal eszméletlen nevetséges. A szubjektív véleményemet olvastad
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Core2duo6600 #174748 üzenetére
Akkor érdemes shortolni a tesla részvényt.
Nem publikus melyik gyár. Belső közlés szerint nem megoldott a litiumos cellák újrahasznosítása, a megujulo energiak alacsony használata, és az elektromos hálózatok kiepitetlensege miatt.
Új gyár tervezeset kezdjük nemsoká, szerintünk hidrogén alapon.Ott a 3 problemabol csak 1 maradna..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
Bazsee71
őstag
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
A kecskeméti Mercedes gyár bővítését most éppen azért állították le, mert inkább az elektromos fejlesztésbe csoportosítják át a forrást. A Kia/Hyundai páros többszörözi a szlovák gyártókapacitást, ott is készülnek majd az elektromos/hybrid változatok.
Ettól függetlenül képmutatásnak tartom az elektromos autózás egekbe magasztalását, jelen primerenergia-források mellett ugyanúgy, ha nem jobban terhelik a környezetet. Nagyon fenszi, csak önámítás.[ Szerkesztve ]
-
-
Füleske
addikt
válasz bajnokpityu #174752 üzenetére
A hidrogénnel sokkal nagyobbak a gondok jelenleg mint amik a "belső közlésben" az érvek. Pl. a BMW már 10+ éve is próbálkozott. Valahogy nem látom a temérdek hidrogénes autót az utakon. Kamionokba jó lehet.
Azt megértem hogy akkuhiány/termelési gondok miatt más irányba akarnak próbálkozni. De ez szvsz csak időhúzás/kísérletezés.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #174739 üzenetére
"Épp állnak le a német gyárak az elektromos autó gyár epitesevel, mert rajottek, h igazából károsabb az elektromos, mint a belsoegesu."
Az autógyárak konkrétan leszarják, hogy mennyire káros.
Ez viszont nagyon érdekes nekik: "Nagyon kemény emissziócsökkentési előírást vezetett be az EU, 2020-ra már azzal kénytelenek számolni az autógyártók, hogy ha nincs az általuk értékesített autók 95 százalékának 95 g/km alatt a CO2 átlaga, akkor bizony autónként és grammonként 95 eurós bírságot kell fizetniük."
Nem túl nagy ccmes benzinesek jelenleg 120-130gram közt pöfögnek. Egy Kia Venga pl 130grammot. Ez 35*95 = 3.325euro = 1.080.000Ft adót fog jelenteni Kianak egy db Vengara nézve jövőre. Eközben a fulosabb Venga Navi (digitklíma, navi...) ára 4.5misi. Na ez már nagyon csúnya szám az autógyártóknak és elektromos autó még ha "ez csalás is" 0gram és rohadtúl lehuzza az átlagot.
És ez durvulni fog 2030ban már 65gram a határ. Az benzinessel kb képtelenség, de még hybriddel is annak tűnik. 2les fogyasztás wltp szerint...nah többek közt ezért fognak nagyobbak 10-20milliárd Eurt beleönteni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
válasz DrDobos #174747 üzenetére
Az elektromos autó előállítása 0km korában annyival környezetszennyezőbb, hogy kb 150-200 ekm-nél fordul át.
Ez mellett a lítium egy ritka főldfém, hogyan lehetne ez a jövő?
A jelenlegi autóparkot lecserélnék elektromosra, már az olyan CO2 kibocsáltással járna, hogy visszafordíthatatlanná tenné a globális felmelegedést....
Valaki megint teletömi a zsebeit ennek köszönhetően
Pl. Hidrogén autó
Amúgy Németországban már most gondot okoz a "túlzott" zöld energia (szél ês napelem)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
Ismerős csaj még mindig városi kisautót keres 1,5M-ig. Ami kell automata váltó, klíma, kis méret (ferdehátú).
Ami racionális lehetne egy Jazz, de itthon amik fent vannak közel 300.000 km és 2002 körüliek, sok része eléggé leharcolt és el kérik érte a 1,5M-t.
Ami felmerül a 207-s és a D Corsa, esetleg Golf 5 vagy Polo DSG-vel.
D Corsaból már kijönne 2010 körüli is vagy újabb, 207-ből Golf és Polo-ból pedig 2004-2008 közöttiek.
Formára a D Corsa és 207 ami bejövős neki, de nem feltétel.
Szavazzunk
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #174760 üzenetére
Szerintem kerüljük az ilyen semmi alapja lozungokat, bullshiteket.
pl.
"Az elektromos autó előállítása 0km korában annyival környezetszennyezőbb, hogy kb 150-200 ekm-nél fordul át."Ehez képest: Tesla Gigafactory To Be Powered 100% By “Tesla Solar” By End Of 2019
Akkor melyik terheli a földet több CO2vel? Tesla féle Gigafactory ami CO2 semleges lesz és a világ legnagyobb akumlátor és elektromos autó gyára vagy pl WV Wolfsburg a világ egyik legnagyobb hagyományos autó gyára ahol az áram nagyja foszilisokból jön?
A bullshited másik része, hogy az elektromos autó semmit se sporol ha foszilis égetésével van az elektromos áram megtermelve. Semmilyen országban nem fordul semmi semmikor át.
Főleg nem ha Gigafactory CO2 semleges lesz így már alapból is jobban áll.Szóval az egyenlet másik oldala, hogy hány % jön nem foszilisból.
Egy Norvégiában áram ~ 100% megujuló (99% víz).
Franciáknál 73% atom ("0gram CO2"), 10% víz, 5% nap+szél =~88% az áramtermelésüknek nem termel CO2t.
Nagyon máshogy sporol egy "tesla" Norvégeknél, Franciáknál mint pl Lengyeleknél.
Innen aztán a fordul egy lozung. mert tudni kell az adott autó előállítása mennyi Co2t termelésével valósult meg és ahol használják mennyit megy és az áramtermelés hány % jön CO2 mentes forrsából.Remélem érthető volt.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
válasz OPiiPO #174765 üzenetére
Hogyne olvastam volna el. A Tesla féle giga factory a levegőből veszi a kobaltot? (aminek kb 60%-a valahol egy afrikai országban van) Az aranyat? (amit szeretnek ciánozással kinyerni a gyengébb lelőhelyekből -lásd a tiszai ciánszennyeződést)
Gondolja bárki h Kína v USA v Oroszország át fog állni az olcsóság helyett a teljes megújulóra? Vagy hogy a szél és a víz megáll az országhatárnál?Nem mondom nem rossz a villany de csak és kizárólag városon belül. Kívül meg a fogyasztás a szempont szerintem hogy minél kevesebb olajat kelljen kitermelni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Core2duo6600
veterán
Bőven bírná a hálózat, mert egyrészt nem minden autót kell minden nap tölteni, másrészt sok nagy fogyasztó nem megy éjjel, míg nappal igen.
Valamint a kocsik cserélődése aránylag lasssú folyamat amit az elmü bőven tud követni.Elég ha csak arra gondolsz, hogy sokkal kevesebb vonat, közlekedik éjszaka, és a villamosok, trolik, metró sem jár éjjel, és ezek azért tetemes energiát igényelnek, mint ahogy sok ipari fogyasztó sem műkődik éjszaka.
(#174760) kisza25
A Litium van bőven, pl a tengerekben is oldott állapotban, a tengervíz sótalanítás egyik mellékterméke.(#174761) szabonagyur
Pl egy elektromos Peugeot ion / Citroen C zero / Mitsubishi I MIEV drágább ugyan, de utána szinte ingyen furikázik, városba ideális.
2,5 m től indulnak(#174762) MunezXBK
Nem beszélve, hogy erőművi környezetben még ugyanazt az olajat is jobb haatásfokkal lehet elégetni, mint a belsőégésű motorban.
Hogy adják ingyen az áramot ha sok van ?
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
szabonagyur
félisten
válasz Core2duo6600 #174768 üzenetére
1,5M a keret, nem véletlenül. Ez itt nagyon vidék, töltési lehetőség szinte nulla, 2 évre kell valami max.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Core2duo6600 #174768 üzenetére
Nem tudom, nem merültem bele. 1 cikket láttam róla, de talán el sem olvastam.
-
Cyborg
őstag
Ezt az emissziós dolgot megcáfolta a VW is. Kiszámolta, hogy az e-golf, és egy 1,6TDI golf gyártása mennyi emisszióval jár, és már a gyártása is kevesebb emisszióval jár, mint a dízel golfé.
Ügyes googlis linkeje be, sajnos nem találom meg a cikket. -
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #174767 üzenetére
Szerintem válasszuk szét a
-a gyártás közbeni CO2 kibocsátást
-autó által környezetbe juttatott CO2
-bányászat/újrafeldolgozás közbeni CO2 kibocsátást.-Gigafactorynál idén szeretnék ha meglenne az, hogy CO2 semleges legyen a Teslak gyártása. Ellenben a "hagyományos gyárakkal" amik jellemzően nagyon nem CO2 semlegesek.
-Elektromos autó egy eszköz. Egyszerűen: Ha az áram bele CO2 semlegesen lett megtermelve akkor CO2 semleges az autó is. Egy norvégiában, Froban... az. Máshol nem.
A "TESLA" jelenleg vagy nemsokára itt tart. A két legnagyobb CO2 kibocsátást kihúzta a folyamatból.
Marad még ugye a bányászat/nyersanyagok: Mind a hagyományos, mind az elektromos autók alapanyagának nagyja bányászva van.
Kiemelted a kobaltot és az aranyat. Kobalt több féle képp is kinyerhető elhasználodott aksikból.
Az arany nem tudom, hogy hogy jött ide. Direkte rákerestem semmit nem találtam arra, hogy aranyat használnának Tesla aksikban.
btw Musk nemrég nyilatkozott a témában és rezet és nikelt említette mint nyersanyagot amiből hiány lehet. Kobaltot és aranyat nem. És gondolom jó rálátása van a témára.
Amúgy Tesla már vadul készül a "leadott" aksikra. Első körben ugye menne puffernek, aztán lesz újrahasznosítva."Gondolja bárki h Kína v USA v Oroszország át fog állni az olcsóság helyett a teljes megújulóra?"
A cél imo nem az átállni megújulókra. A cél a CO2 semlegesség. Ami még mindig nem egyenlő avval, hogy 0gram CO2t kell kibocsátani.
Szerintem hosszabb távon a CO2 semlegesség az olcsó. És a légkörbe tovább pumpált CO2 a drága. Mindenkinek.
Rövid távon, nálunk épül nemsokára Paks2 ami állítólag hude jó biznisz. (Nem tudom nem mennék bele.) UKban meg piaci alapon veri épp össze a szél a szenet. Tehát olcsobb a megujuló. Tehát nem lehetetlen.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vzsryl
nagyúr
Ez az elektromos vs belső égésű motor vita is hasonlít a politikára. A pornép sosem fogja megtudni, hogy mi az igazság, és milyen dolgok állnak valóban a háttérben. Legalábbis ezek a mai viták és vaktában kilőtt cáfolatok erre utalnak.
Félreértés ne essék, fogalmam sincs az igazságról, de ahogy látom, nektek sincs.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Dare2Live
nagyúr
-
veterán
válasz Dare2Live #174775 üzenetére
Szerintem biztos egészséges a cigi, napi egy dobozzal szívok, és a 40 fekvőtámaszt 1 percen belül nyomom. De azért jó lenne - 1x már végleg - leszokni.
Benzines autómat szívesen cserélném olyan villanyosra, mely padlógázon elmegy 300 km-t.
-
válasz hobizoli #174772 üzenetére
Ez nem igaz így. A megújulók közül a szél és nap gyk nem kiszámítható, max egy közelítő időjárásjelentés segít. Amennyiben a hálózaton megjelentik egy nagy betáp, akkor azt valamerre vinni kell. Az volt a gond hogy délnáciország és onnantól a balkán-szláv országok felé a rendszer (amerre tudják vezetni) nem egészen volt felkészült erre. Elég sok helyen megrogyott a rencer ha jól emlékszem a történtekre. Nem most volt már , csak pár gazdasági és szaklap foglalkozott vele csak.
MOD
(#174773) Dare2Live: jó válasszuk. Igazad van
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz Dare2Live #174773 üzenetére
Elso korben puffernek, aztan ujrahasznositva. Megetted. Nincs ujrahasznositasi lehetosege a li ionos akkunak. Nomeg pont a tesla mekkora alszent, a legrosszabb hatasfoku villanyos. Noet meg ertem, varosban tok jo lenne, napenergiarol taplalva. De a tesla nem errol szol.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #174777 üzenetére
Gyűlölni fogsz.
Nem az a baj a nappal és a széllel, hogy "nem kiszámítható" hanem, hogy nem éri meg. UK, Dánia... ban azért fut fel annyira a szél, mert rohadt sokat fúj. És arra vhol mindig fúj. Ott tartunk, hogy piaci alapon kiszorítja a szenet. Nem mellesleg pl vizzel.... elég jól kombózható. Ha fúj (süt a nap...) akkor vízerőművek nem termelnek, csak duzzasztanak... vagy akár pumpálnak. [link]
Szóval az a baj, ha nem éri meg. Tipikusan MOon a szél nem éri meg. Mert nincs.nah nem zavarok többet...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rayoliviero
veterán
A héten most már el kell dönteném, milyen kocsit veszek, a keret 3,5 millió. Sokat megyek vele, de max egy év múlva el fogom adni.
Amiket kinéztem 2012-2016 évjárat között:
Volvo V60
Mazda 6
Ford Mondeo (2016-os)
3-as BMWKombi, sedan, méret mindegy. Leginkább ketten utazunk, hátul is ritkán ülnek, csomagtér sem számít.
Lényeg, hogy minél több extra legyen benne (navi, xenon nem ártana), jól nézzen ki belül is. Ahogy elnéztem a Ford legszebb belül, utána a Volvo így kép alapján. Mondjuk a Bmw és Mazda meg kívülről.
Megbízhatóság még ami fontos, mivel azzal járok majd dolgozni. -
MunezXBK
nagyúr
válasz rayoliviero #174782 üzenetére
Akkor a BMW-t ki is húzhatod a listáról.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #174782 üzenetére
Szerintem Mondeo (2.0 TDCI) vagy V60 (1984 vagy 2400 ccm öthengeres dízellel)
-
pit stop
addikt
válasz rayoliviero #174782 üzenetére
Szerintem először is nézd meg őket élőben.
Véleményem: első kettő közül választanék ha egy évre kell.
Ismerős most akarja eladni Mondeo-ját, ránéztem mennyit ér, hát azt hittem Fordból nincs ennyi az országban ahány Mondeot feldobott... 3asból meg tudom hogy szintén rengeteg van, ismerős szintén nehezen szabadult tőle. Amikor el akarod adni tömegből kitűnni sok idő vagy hirdetésre sok pénz lesz (kiemelés vagy árból engedésre gondolok, mert mondhatja 32 másikat is nézek).
Első kettőből kevesebb van, kevesebben is keresik valszínű, de jó árral normá állapotban azoknak könnyebb is lesz eladni.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #174786 üzenetére
Mondeoból valamivel fiatalabbat kapnék, mint Volvoból. A Mondeo és a Volvo leállítja a motort piros lámpánál? Volvora némelyikre írja, hogy start stop, de hogy azt ilyenkor arra értik-e, hogy automatikusan le is állítja a motort, azt már nem tudom.
Ma beszéltem egy Volvo tulajdonossal, akinek volt Mondeo is. Azt mondta, hogy az 5 hengeres szebben jár, jobban megy, tehát Volvo, de ha a méret a lényeg, akkor Mondeo, mert az sokkal nagyobb. Mérete nem érdekel.
pit stop: Azt gondoltam eddig, hogy a Mondeo tartja ezek közül a legjobban az árát, utána a Mazda. A Mazdáról azt olvastam, hogy korrózió előfordulhat még az újabbaknál is és tűzkarika hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #174778 üzenetére
Hogyne lenne.
Legyen egy nemrég magyaron nyílt gyár is. [link]
sztem az oinozus "Épp állnak le a német gyárak az elektromos autó gyár epitesevel, mert rajottek, h igazából károsabb az elektromos, mint a belsoegesu." és a válaszom után kicsit vicces tőled az "álszent" kijelentés. Nem mellesleg ahány lista annyi sorrend.
Ezen a vonalon amúgy sztem a Nissan, japánok... az álszentek ahol komoly problémák vannak sporolás miatt az aksi élettartalmával. (Koreaiaknál nem tudom.) Nincs hűtés, meg rendes balanszolás ez a kettő pedig gyilkolja az aksit."varosban tok jo lenne, napenergiarol taplalva. "
Városon kívül is. Ahogy már többször írtam a kérdés az, hogy mivel lett az az áram megtermelve amit "beletankolsz".kellett nekem fényszoró polírozás miatt ide jönnöm...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
soldi3r
veterán
válasz Dare2Live #174773 üzenetére
Ez igy korrekt is (lenne). De a CO2 a kisebbik gond, csak mindenki ezt emlegeti. Emellet egy belsoegesu motor termel meg NOx-et, CO-t, szenhidrogeneket meg egy adag kormot is, ezek pedig mergezok anyagok.
Szerintem az, hogy meghiusult egy uj gyar epites, az teljesen normalis, foleg ha egy nyugati orszagban tortent. Nem csak az elektromos auto gyartas allt meg, most egy kicsit pangas van mindenhol, nem csak az autoiparban.E30 (oo=[][]=oo)
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #174782 üzenetére
A Mondeo nagyon fapad még az én 2007-es S60-amhoz képest is. Anyóséknak van Titanium felszereltségű 2015-ös kombi és jópárszor megjártuk már a Budapest-Sepsiszentgyörgy és Budapest-Bécs útvonalakat. Nem tudom ajánlani. Azt mondod sokat mész, akkor No.1 szempont az ülés kell, hogy legyen és abban a Volvónál nincs jobb (ebben a kategóriában). Ha ki tudsz fogni régi konstrukciójú 2 literes öthengerest, akkor pedig a megbízhatósággal sem lesz gond.
A Mazda egy szexi dög, de a technikai oldaláról nem sokat tudok. A BMW meg BMW, Munez mindent elmondott róla
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Johnny_vT #174793 üzenetére
ford titán ülése van olyan jó, mint a mai volvóké. a régi volvod szintű ülés ma már nem szokás, pl az S merciben se jobb nekem. a business ford ülés puha, nem sok tartása van. az sztem is szar.
mondeo mk5nek más bajai vannak, pl besüllyedő műszerfal (elismerték, javitják) ill. normális méretű embernek nyomja a középkonzol a lábát. Ilyen van más tipusoknál is, de ciki, mert se előtte, se utána nem tudok fordot, ami ilyen.
mk5 mondeo egyábkén szerintem minősgi szempontból visszalépés mk4.5höz képest, de eladja a külső design.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
OPiiPO
addikt
válasz bajnokpityu #174778 üzenetére
"Megetted. Nincs ujrahasznositasi lehetosege a li ionos akkunak."
- Van, keress rá az elmúlt két napban ebben a témakörben ez a második olyan erős kijelentésed amit nem akarsz vagy nem tudsz alátámasztani"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
m3tr0
senior tag
válasz m3tr0 #174711 üzenetére
Szép napot,
folytatódik az autó keresés.
Amit tegnap letisztáztunk,hogy három típusra szűkítettük a kört.- Audi Q7
- BMW X5
- Volvo XC90Ránéztem ezekre a típusokra, 50 ezer km alatt,2016 évjárattól és 16.5 millió forintig (mo.-i első tulajost) nem túl sok találatot adott be.
Érdemes lenne mondjuk Németországból nézni bármelyik típust is?
Az említett típusok közül melyik lenne a legjobb választás?
-
gzbotii
veterán
válasz Core2duo6600 #174768 üzenetére
Van olyan keret/élethelyzet/ember/ország/igény, amire te nem elektromos autót javasolsz?
600km napi ingázás? C-Zero, 400.000Ft keret? i-Miev! Élményautózás? i3.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz OPiiPO #174795 üzenetére
LoL itt van leírva amit dare2live kérdezett tőlem: a cobalt fel van sorolva mint li-ion alkaltrész és hogy az újrafelhasználás 5x annyiba kerül mint bányászni - tehát nem gazdaságos hiába hangzik jól hogy van lehetőség
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox One
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen