- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autóhifi
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirandrish
legenda
-
trassher
addikt
válasz molnarpeter #175595 üzenetére
Szerintem pedig adja el, mondom ezt G tulajként. Sosem volt egy jó autó cserébe az alkatrész is drága.
Redmi Note 7
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #175587 üzenetére
Köszi ezt a tartalmas írást
Ezek a problémák amiket leírtál még mindig élhetőek. Szerintem első próbálkozásra elég korrekt autót raktak össze a japánok.
Még mindig ezt a kocsit akarom ha egyszer elmegy már a Q5.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz molnarpeter #175607 üzenetére
És ez csak egy villany! Másik topikban linkelte vki a 700k-s teslát. Két akkupakk cserével... aha, nem környezetszennyező, kicsit sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #175608 üzenetére
Ha nem ingyenélnek vele, hanem éjszaka normálisan töltik, sokszorosan jobb lett volna az élettartam. A Mitsu akku managementje szerintem kicsit túl defenzív, kb mint egy laptop akku (power bankben a gépem régi celláit használom, hibátlan ). Vagy ott az Ampera, hagytak bőven tartalék kapacitást, nem gáz a veszteség. Mondjuk én szemellenzős vagyok alternatív hajtások terén... Traktorban az orrod alá füstöl a motor, városban meg csak többen vannak, így - onnantól kezdve, hogy nagyban hatékonyabban csökkenthető az egységnyi káros emisszió - minden ilyet pártolok.
Tényleg, ma láttam egy Mirait Mondjuk talán a matricázás miatt, de nem sokkolt különösebben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bitpork #175608 üzenetére
Én linkeltem, szerintem az is durva, hogy ingyen töltés ellenére 7,8M költség volt ez idő alatt, pedig az akupakkokat garanciában cserélték
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Annak a megcsinázáshoz kell kobalt meg tucat más dolog. Szerinted Kína miért őrzi a földfém bányáit? Vagy miért van terítéken hogy a kobaltkészlet 60%-a egy afrikai ország területén van?
Feketén-fehéren.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
olajbogyo
aktív tag
Mondjuk ez nem számít tudjuk, de azért két akkupakk meglétéért dolgozik vagy 3-4 fekete emberke/vagy rosszabb esetben fekete gyerkőc 2-3 dollárért naponta. Persze ebből mi nem sokat érzékelünk, éppen ezért ez nem is fontos..... Amikor meg jönnek ide csapatostul(jobb élet reményében), akkor persze nem kellenek. Félre ne értsetek ide hozzánk valóban nem kellenek(mi nem ártottunk nekik), de az őket kizsákmányoló német/belga/francia/spanyol/portugál államok igencsak tehetnek róla, hogy ez így alakult....lehetne a rengeteg elrabolt gyémánt, és aranyból visszacsurgatni hozzájuk, de ez nem ide való téma. sorry ezért is.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
Gaben92
őstag
válasz kisza25 #175610 üzenetére
Én ha a legolcsóbb szervizbe vinném az autót akkor 3,5 millió menne el kötelező szervizre 700k alatt és ebbe még egy fékbetét ára sincs benne. A 150k-s szervíz 480€ volt az itteni Toyotanal (újkora óta márkaszervizbe hordva). Akárhogy számolok, ha nem fillérb.szás a cél még nekem is befutna 700k km alatt 7 millió, pedig ez HSD. Szóval nem rossz szám az, sőt!
Anyumnak van egy ismerőse, egy P90D-vel jár (azt hiszem), havi 10.000km-t megy viszont ugye az magánkézben lévő “gazdás” autó, arra lennék inkább kíváncsi hol áll meg.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Gaben92
őstag
válasz máyköl #175620 üzenetére
Ne kérdezzétek. Én csak annyit tudok amit anyum elmondott.
Újonnan vette, 6 hónapos korában 60.000 volt benne (innen következtettem a havi 10k-t), és annyit tudok még, hogy otthon tölti általában telepített töltőről (nyilván mikor nincs úton) és lényegében ingyen mert kb napelemből van a háztető.
Egyebetnemtudokmondani. Kéremkapcsojjaki.
Szerk: Lehet P100D lesz az, vagy a fene se tudja... Nem vagyok otthon az új modellekben.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
trassher
addikt
válasz Gergőke88 #175605 üzenetére
Egy B5.5 passat-hoz olcsóbb rengeteg alkatrész. Barátommal mindig pislogunk mikor alkatrész kell. Egy tisztességes termosztát nekem 14.000, neki 6.000. Fék alkatrészek, lengéscsillapítók is kivétel nélkül olcsóbbak és nagyon nem egy kategória a két autó. Bontott extra alkatrészek is drágábbak (bőr szett, kormány, stb), persze ez abból fakad, hogy kevés volt a jól felszerelt astra.
Azért be kell látni, hogy az akkori Golf IV, Focus Mk1, Astra G trióból az Astra a legegyszerűbb.Redmi Note 7
-
-
-
gaborbol
őstag
válasz Gombinyó #175611 üzenetére
Nem csak Teslat uzemeltetnek, ezert le is irtak, hogy mennyire jon ki sajat peldajuk alapjan:
The record includes comparable estimated costs of running the service with a Lincoln Town Car instead of a Model S or Mercedes GLS class instead of a Model X. Tesloop estimates that a Lincoln Town Car or Mercedes GLS class’ combined maintenance cost to be around $88,500 ($0.22/mile) and $98,900 ($0.25/mile) respectively over 400,000 miles
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz bitpork #175624 üzenetére
Gyógyszerész vagy patikus, vagy valami ilyesmi a koma. A szülőfalumban (20 km Miskolctól) most akar gyógyszertárat nyitni és emiatt volt anyummal tárgyalni. De úgy rémlik valahonnan Szombathely környékéről jött.
Az autó fehér, anyum haja vörös. Már tényleg csak ilyen haszontalan infókat tudok.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
hobizoli
nagyúr
válasz trassher #175623 üzenetére
hat nemtom en amiket lattam borbelsoket tizensokeves Golf-ban meg Passat-ban, azok olyan szinten szet voltak baszcsizodva, hogy azt be sem raknam az autoba
vhogy mind szarra volt repedezve meg kopva, hacsak nem volt mar felujittatva borosnel nem keves penzerttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz MunezXBK #175631 üzenetére
inkabb a gyarto az, ami nem mind1
nekem a 14 eves 147-e is fasza, meg a Punto-e is
a Punto 14+ eve az enyem, sosem volt lekenve semmivel, es az utcan all, nem garazsbannem csak az enyem mk1 Punto-e van ilyen jo allapotban, a GT-s ismerettsegi korben az autok 3/4-e gyari boros, es egyikkel sincs problema
pedig ezekbol a legfiatalabb is mar 20 evestöbb drón kell ;P
-
-
trialboj
őstag
Találtam egy skoda octaviat, pont olyat amilyet ajánlottatok: 2005 1.6 MPI
Pont olyan a motorja is mint amit írtatok 190k van benne és 3500 euró, németböl behozva.
Két kérdés, ez reális ár, vagy alacsony? a 2005 az nagyon régi?
Ebben ugye nincs tempomat? (a többi octaviaban sem lesz 4500 euróig?) Ebben van rendes fedélzeti számítógép ami képes mutatni fogyasztási adatokat?
Az általatok ajánlott listán csak egy vw golf van, de az pici, annál nagyobb nincs ami kimondottan ajánlott?
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
MaTpr0F
senior tag
Üdv!
Átlagosan Hollandia/Németországból mennyiért hoznak be egy autót (akár saját lábán, akár traileren)? Adásvételi ügyintézéssel.
Csak egy körülbelüli összeg érdekelne, hogy nagyvonalakban tudjak mivel számolni.
Esetleg egy megbízható cég akivel van tapasztalat?Köszönöm előre is!
-
hobizoli
nagyúr
válasz MaTpr0F #175637 üzenetére
hat nemetorszagban attol fugg honnan
nyilvan vmi Munchen kozeli helyrol olcsobb lenne, mint pl Hamburg-tol, vagy hollandbolnekem a 147-t lassan 2 eve 600EUR-ert hoztak be Zürich mellöl
aztan a magyar forgalomba helyzes az ~230k volt, de ez nem EU-s eredetutöbb drón kell ;P
-
Humbucker
senior tag
Szerintetek ez jó választás lenne ha mindenképpen egy nem régi tipusu Audinál szeretnék maradni?Nem családias autó kellene, csak úgy egy minőségibb autó amivel nem lenne több gond, illetve nem is a szervízekbe kellene utalnom a fizetésemet.
-
rbalint88
addikt
válasz Humbucker #175639 üzenetére
A konkret darabbal valami biztos nem kerek -a leirtakon tul-, hogy ilyen olcson adjak. Multitronic valtosat inkabb ne, 500ezertol indul a felujitas, komplett uj valto ket ev garival egy misi...
A3-bol van otajtos is, lehet ra szurni hahun.
De ebben az arkategoriaban csak foglalkozos audi lesz. Marmint folyamatosan foglalkozos, fel-egesz fizetest szervizbe utalos. -
-
hobizoli
nagyúr
válasz Humbucker #175641 üzenetére
van belole 5 ajtos is
meg ha nem csaladi auto lenne az sem, akkor kb mind1a valto az manual legyen
es ne legyen DPF-s sema motor meg ne BXE, BMP.... meg a hasonlo elqrcsizott muszaki szemetdombok egyike, mert az vagy kikonyokol, vagy megall benne az olajszivattyu hatszogtengelye menet kozben, es elmegy az olajnyomas okosan, meg volt egy olyan szeria is, amiben forditva volt fotengelyen csapagy, meg volt az a Siemens zarlatossa valo PD elemes technikas is
ezek is mind olyan szervizbe fizetes utalos tortenetek ezeknela quattro-knak jobb a hatso futomuve, mas eleve a konstrukcio is maga ott
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #175624 üzenetére
Ezt nem értem. pl " és kell a töltésre legalább 2 alkalmanként."
Semmilyen élethelyzetben nem jó napi 500kmet vezetni. Az sok. De nem lehetetlen. Teslaval sem. reggel 9kor indul ha jól sejtem ausztria, remélhetőleg autópálya nincs nagy forgalom tud tartani 125ös átlagot. 12:00kor megáll addig ment 375kmet. Rádugja superchagerre eszik vmit, kv, pisi mondjuk 40perc. 12:40kor visszaül és letolja a maradék 125kmet. 13:40re ottvan, megvan az 500km.
(de akár mehet újabb 3ht is ha sikerül 125ös átlaggal az újabb 375km. Ekkor 15:40kor kiszáll és össz ment 750kmet.)off: volt orvoslátogató barátnőm 15éve. Ő napi 400kmet is elfurikázott és nagyját nem pályán. Innen annyira nincs messze a napi 500km. Persze extrem. meg szar.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
válasz Dare2Live #175646 üzenetére
Eddig teslát pályán (pedig Dániáig azért volt pár darab) soha nem láttam 100+ tempóval menni, de soha. Lehet csak én vagyok a disznaj de ha orvoslátogató az illető akkor honnan a francból van neki mindenhol egységsugarú körben gyors töltője, pláne szabad gyors töltője minden nap?
Robbanómotorral ez a táv teljesen ok, én csak a dodgem töltést találom furának. Gondolom ekkora távon már megy klíma, zene telefontöltés miegymás ami pl hatótávot is rombolja. Simán lehet hogy tévedek de egyszerűen nem tudom elképzelni hogy ez hogy jön ki.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bitpork #175648 üzenetére
Én tegnap Siófok fele mentem S mögött. fix 130al mentünk.
Lehet pl Horvát tengerpartra ment. Megáll Sormáson tölt, eszik, pisil köv megállás meg tengerpart. Nekem ez használhatónak tűnik. Sött én többször is megállok ha megyünk, olyan csoda nincs, hogy 1 megállással lejutnánk tengerpartig gyerekkel, feleséggel. Persze lehet neked ez nem használható és egybe akarod letoltni a BP->Horvát tengerpart távot. Akkor neked nem való az elektromos.
És ez tényleg MO ahol van 3db Supercharger... meg 0 db ionity...Az orvoslátógató rész tök más az gurulás mennyiségre 15éve a volt barátnőmre vonatkozott. De hamár. 70-80as átlaghoz márpedig annál átlag többet Magyar közutakon nem mész gyorstöltő se kell. 400kmet ekkora tempóval elmegy egy LR model 3. Légkondival.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- KábelszatNet-2002 Kft.
- Ukrajnai háború
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Új HMD modell bukant fel
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen