Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #26979 üzenetére

    Nem akarok semmire kilyukadni... Max. a gumi, ha beleér a sárvédőbe.
    Azt írtad, hogy jó hátra a 130-as is, nem néz ki virslinek, SŐT, a 140-es
    el se fér A RUNNEREN. Nade ennek mi köze az Aeroxhoz, ha annak a
    gyári mérete hátul 140/60? Feleslegesen riogatod Critont ezzel.:DDD Jah,
    szélességben elfér nálad a 140-es, de mint írtam, a kerülete nagyobb,
    és valóban: más váltómérettel lehetne próbálkozni (ha vki nagyon akar).

    De ha valahova 140/60-as kell, akkor oda a 130/60-ast "nem érdemes"
    rárakni. Nem azért, mert virslinek néz ki, hanem mert kisebb kerületű:
    csalni fog az óra és csökken a végsebesség. Nem sokat, de akkor is.

    De ezeket nyilván tudod te is, csak akkor nem értem, miért kavarod be
    a Runneredet, ahol ez a 140-es méret már egy fölfelé eltérést jelentene.
    Amúgy az "egzakt" váltóméreted a 140/55 lenne... Ott 2 mm az eltérés
    (lefelé), míg a 140/60 R13-as kerék 12 mm-rel nagyobb: innen a gond...
    Ha elférne, akkor persze sok vizet nem zavarna nálad sem.:D Mondjuk
    én (ezekben az esetekben) csakis a gyári méretre szavazok, nem sok
    értelmét látom a csereberének: szerintem ezen kár lenne spórolni.:R
    Biztos volt valami oka, hogy hátra a gyárinál keskenyebb gumi került...

    SzlobiG: +1

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák