Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Konzolokra is megjelent a System Shock Remake
gp A premier alkalmából egy launch trailert is kaptunk a készítőktől.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
válasz Criton #27253 üzenetére
Elmondtam a szerelőnek a problémát, meg hogy sok benzint zabál.
Valami fúvókára tud még gyanakodni meg gyertyára, hogy nem eredeti van benne (szinte semmi sem volt benne eredeti, minden tuning kínai vacak volt) és több benyát kap..
Nos, jövő hét péntekig kizárt, hogy megnézze, nem ér rá... Van a közelben olyan megbízható szerelő aki ezt megtudja nézni/esetleg cserélni?[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Criton #27253 üzenetére
Én a mutatóknak mér csak akkor hiszek, ha kivillan a Bitte Tanken.
A fogyasztást is úgy számolom, hogy teletankolásnál nullázom a napi számlálót és következő tankolásnál megnézem mennyit tankolok ismét hogy tele legyen és megnézem a megtett kilométert. Ez a tuti.
Nem feltétlenül a gyertyánál kezdeném.
Karbi, tűszelep, benzincsap, gyertya, stb... Minden ami üzemanyag.
Szerintem ha egy motor nem pörög fel, az azért lehet, mert nincs mitől. Tehát jelen esetben benzin.
Utána meg az, hogy mitől nem kap.Az is lehet, hogy simán csak sokat kap és befullad.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, reggel megborítottam szegény Maját. A változatosság
kedvéért most a bal oldalára. De nem ez volt a baj, hanem
az ok: rajta felejtettem a hátsó keréken a láncot, feltekerte,
letörte a hátsó sárvédőt. De még ez sem lenne akkora baj,
viszont sajnos a lánc lelökte a komplett légszűrőházat...Leszedtem, megragasztottam a letört füleit, visszaraktam,
jöttem dolgozni (menet közben nem éreztem semmi furát):
sajnos itt a garázsban látom, hogy nem sok minden tartja
a már megint, mert a fülek természetesen elengedtek...Vadászhatok valami bontott motorból alkatrészt. Francba.
-
AndrewTdi
addikt
válasz Criton #27258 üzenetére
A közében nem tudok, de a többieknek biztos van rá ötletük.
Olyan 2-3 körül indulok sógorral Ócsára. Bér tovább dolgozol.DigitXT:
ezek b@xott idegesítő dolgok tudnak lenni. A lényeg, hogy nem lett "komolyabb" baj.
Szerintem légszűrő házat nem lesz nehéz találni.
Esetleg egy műanyagos megekecseli.[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
61000km-es Lead.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #27259 üzenetére
lényeg, hogy nem lett "komolyabb" baj
Hát ja -> ezt inkább a moci sz*pta be, mint én.
Egy kicsit fáj a bal könyököm, mert azzal sikerült
tompítani az érkezést, de nagyjából ennyi... Ha
a kabát rajtam lett volna ugye, akkor ez se lenne,
de nem érdekel. Akkor se veszem fel 25+ fokban.
Hülye voltam/siettem volna, erre ez lett belőle.Bőr szinte egyáltalán nem jött le sehol, mert "álló"
volt a dolog, csak már túlságosan be volt döntve, a
lábam meg (gondolom: nem emlékszem) csúszott.Az a vicces, hogy tök hasonlóan borítottam meg a
tanulómotort anno, csak ott az üreset fogtam ki.
A lényeg, hogy a döntés már elindult, csak a moci
nem, ami ezt kompenzálta volna, szóval: megaLOL.
Mondjuk az oktató annyira nem örült neki - én sem.légszűrő házat nem lesz nehéz találni.
Esetleg egy műanyagos megekecseli.
Kicsit konkrétabban? (Közben találtam egy-két
bontott motor hirdetést -> fel is hívogatom őket...)
Csak dolgozni is kéne, hogy a fene essen bele... -
DigitXT
félisten
válasz Criton #27244 üzenetére
de ennyitől remélem egyik sem lesz megint cserés
Egy alkalomtól nem nagyon valószínű - de azért hanyagold
a gép direktbe szívatását az ilyen hülye tesztekkel. Amikor
valami csúszik, az baromira melegszik. Legyen az kuplung,
vagy szíj, mindegy. Felforralod az egész hajtásláncodat, és
hiába fúrtak szellőzőnyílásokat, az csak menet közben hűt:
ha álló helyzetben direktbe szívatod a gépedet, nem csoda,
ha éget szagot érzel utána. Használd a motort, ne teszteld.
(Ja, és igen: +1 annak, hogy alakíts vissza mindent gyárira,
ha nem sikerült a "tuningos" alkatrészekkel belőni.)Én is gondolkodom, hogy kell-e nekem ez a Multivar 2000?
Csak áll a dobozában bontatlanul - egyelőre szerelőig nem
jutottam el vele. Azért ki fogom próbálni, aztán ha nem jön
be, akkor eladom... Ugyanígy gondolkodom, hogy kell-e a
xenon? Igaz, kevesebbet látok, meg kevésbé látnak, de pl.
nem kell azon gondolkodnom, hogy a rendőr kiszúrja-e.
(Igazából nem bele való: H4 bi-xenon szett, slim trafókkal.)Projektoros kéne, hogy ne legyen sok szórt fénye, de azt
egyrészt nem találok, másrészt a rendőrnek is "feltűnőbb",
mert üvölt róla, hogy nem gyári... Mondjuk 2 év alatt, amíg
a xenon bent volt, nem volt vele semmi gond, nem villogtak,
meg semmi. (Mondjuk most ez a 45W-os emelt fényű nem
tűnik rossznak - persze éjszaka még nem próbáltam ki.)Viszont kell egy légszűrőház izibe, mert így letörve gáz.
#27255: ez most melyik szerelő, amelyik nem ér rá? Gergő
gondolom dolgozik (vagy persze lehet, hogy nyaral).
#27266: jah, hogy Gergőnél még nem voltál vele? Akkor oké.[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #27266 üzenetére
Meg kell erősítenem a dolgot, ha békésen jön az ember a hiba elő sem jön. Ma direkt úgy jöttem, azaz kiegyensúlyozottan békésen nem törődve azzal kit mikor hol tarok esetleg fel ezzel. Ezek után elmentem boltba gyilkolósan, mire odaértem előjött. Innentől kezdve nekem nem kérdés, a gondot a hő okozza, a "túlzott" terhelés. Fojtással ezek alig mennek, nem csoda ha semmi bajuk úgymond.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #27265 üzenetére
Meg is rendeltem a légszűrőházat. 4K-ba fog fájni: azt még kibírom.
Hát tényleg bosszantó ilyen hülye balesetet szenvedni. De hát ez van.SymbianOS: meglepődnél, ha azt mondanám, hogy a Maján is el lehet
melegíteni* a hajtásláncot agresszív vezetéssel, és túlterheléssel?
Amikor pl. kimentem a pályára végsebességet tesztelni, "kapta az ívet"
rendesen. Na utána egy ideig másképp reagált az indulásra: kb. jobban
csúszott a kuplung (vagy a szíj). Lényeg, hogy ha gyilkolod, melegszik!*Szerk: pedig ennek van hűtése is a variónál... Mondjuk valszeg ennek
is köszönhető, hogy nagyon ritkán találkoztam ilyesmi jelenséggel, bár
teszem hozzá, hogy az autópályás 120-szal száguldozás azért "ritka".
Konkrétan tesztelni voltam ugye: gyakorlatban 100 fölött nem megyek,
már ott érezni, hogy nem szereti. (Menni megy, de nem szereti, na.)[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz Criton #27266 üzenetére
Vízhűtéses az Aerox ugye?
Én most átnyálaztam a használatit az RX-hez, igyekszem majd megadni neki mindent... Légszűrőt is kimosom majd. Milyen gyakran szoktátok?
Egy akkut is kell majd vennem, mert a mostani meghalt, kétlem, hogy jót tesz neki.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #27269 üzenetére
Az 50-es vizes, a 100-as levegős. A kollégáé vizes.
Légszűrőt havonta takarítom, olajra még figyelj.
ui.: Ma egy kis csaj egy piros Zip-el úgy otthagyott hogy csak néztem . Most komolyan ilyen jól megy a Zip, vagy ha csak 40-50km/h-val gurulgatok, akkor kisebbségi komplexusuk lesz, és lenyelezik a kis gépeket ? A múltkori ácsival is ez volt, ha jól vágom ez is Zip volt, pedig addig ment vagy 30-al előttem, ahogy beértem (nem is akartam leelőzni, csak gurulni utána) oda is verte neki a gázt és 70-75km/h-ig ment .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SirKero
őstag
Mai cikk:
Ha minden igaz 2013-tól kötelező lesz a rendszám a segédmotorokra
"A javaslat másik eleme, ha lehet, még nagyobb közfelháborodást válthat ki, hiszen a régóta halogatott, de egyre égetőbb segédmotor regisztrációt teszi kötelezővé. "És a másik fontos:
"A 4+2+2 rendszer, vagyis a jelenlegi szisztéma a következőképp módosulna a beadvány szerint. Az új járművek tulajdonosai továbbra is négy évig élvezhetik a mentességet, ám a hatéves kort elérő motorokat évente kellene bemutatnunk, bizonyságot adva azok általános állapotáról valamint arról is, hogy hány kilométert tettünk meg a járművel egy esztendő alatt."Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tothgera30
Ármester
válasz SirKero #27272 üzenetére
Ha bevezetik, akkor eladó az NRG . Előbb-utóbb csak be kell nevezni egy 500-as, 2005 utáni, keveset használt GTS-re/Nexus-ra/T-max-ra .
Most ezzel (rohadt messze van, és drága) és ezzel (a nagy plexi azt sugallja hogy nem lehetett megölve, viszont két személyek kevés, bár főleg egyedül használnám) kacérkodom. Érdemes?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
g@bo
nagyúr
válasz Tothgera30 #27274 üzenetére
és miért lenne eladó?
-
Tothgera30
Ármester
Szerintem egyértelmű. Műszakija annyiba lenne mint egy nagyobb gépnek. Akkor már átülök egy minimum 200ccm-es, injektoros, vizes robogóra. Uh, ez a GTS 200-as is mozgatja a hipotalamuszomat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #27276 üzenetére
én is ezen filózok,akkor érdemes a nagyjogsi.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #27276 üzenetére
580k-ért egy ilyen pénzkidobás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
Nos ma is megfigyeltem, hogy a probléma nem a motorral van, hanem a rossz beállítással/nem előírt alkatrésszel.
Ha olyan alkatrészek vannak a motorban amit a szervizkönyv előír, meg minden rendesen be van lőve, akkor elvileg már nem lehet gondAz üzemanyag-ellátás, valamint a nehéz görgők és erősebb rugók miatt hagy ki a Kraft a motorban szerintem emelkedőn.
-
SirKero
őstag
Ezért favorizáltam Én is az ötveneseket de runner 125 -el konzultálva ( és mivel korlátlan A jogsim van közel harminc éve ) lecseréltem a kis seggbizsergetőt egy százötvenesre és nagyon nem bántam meg.
Sőőt most már nagyobbat szeretnék újra.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #27278 üzenetére
Mert? Akkor mi az ajánlat? Mert 200-as Runner is ritka ennyiért, mármint az új kasznis. Egy Vespa, meg csak fém ruhában pislog az utakon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #27281 üzenetére
580-ért nem 200-as robogót kell venni, hanem spórolni Nexus-ra. 700-750-ért patika, magyar forg. helyezésűt kapni.
Egy csöppet más élmény.Vagy, 4 kiló körül a "régi" VXR Runner. Ezért gondolkodés nélkül mennék. 380-ba baromi jó vétel.
De, 300-ért már hibátlan 180-ast is kapsz. Ha, belefér még a 4,3 körüli fogyi, akkor az is előrelépés lenne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #27282 üzenetére
Nagy részben befecskendezőset szeretnék, visszalépés lenne a karburátor, fogyasztásban főleg, és az NRG-ben is szeretem hogy befecsis, tehát csak pozitív tapasztalatom van vele . Tényleg szép kis Runnert linkeltél, bár talán az tántorít el tőle hogy ilyet annyira nem szeretnék, pusztán kényszerből venném meg, ha nem lenne más . Akkor folyamatosan nézem a Nexusokat, télen-tavasszal lehet betolok egyet a garázsba (ha nem jön közbe semmi), bár akkor az NRG felesleges lesz .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Winne
nagyúr
Üdv!
Újabb kérdés merült fel. Van a hátsó kerekemben egy lassú defekt, azt szeretném megtudni, hogy hány barra kellene fújni a gumit. Pirelli SL60 van ráírva és természetesen aszfalton használom.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #27271 üzenetére
Pedig ez van. Normál használat mellett persze semmi baj vele - de ha
agyonhajtod, akkor nem kell csodálkozni. Minden csúszó alkatrészen
van némi "erőveszteség", és minden csúszó alkatrész melegszik is...Annyi a különbség, hogy a 180-as gépet már nem mindig nyelezed.
(Ahogy megyünk "felfelé", annál többet tudnak, így annál kevésbé kell
a 100%-ot kihajtani belőlük. Van, amiből (városban) már nem is lehet.)Ezt még bőven LEHET nyelezni, de gondolom egy 500-as géppel már
csínján kellene bánni, mert az meg tud lódulni piszkosul... Neadjisten
kib*ssza a seggét a kanyarban, és már csúszol is... Szóval ésszel.Winne: nincs rá írva az oldalfalára? A linkelt képen azt látom pl., hogy
MADE IN BRAZIL, de lehetne rajta olyasmi is, hogy Inflate to xy PSI.[ Szerkesztve ]
-
hexameter93
csendes tag
Köszi!
-
válasz DigitXT #27285 üzenetére
Nálad lesz a pont, bár még nem jutottam döntésre! ! Elszaladtam ripszért (ha tudjátok mi ez) és direkt ezzel az új módszerrel mentem. Az elején persze még hideg (nem szó szerint kell venni, étitek) húztam neki, aztán kissé visszavettem, de ez alatt azt értem, hogy ha lehet a 70-hez nem 8k-s fordulattal állok hozzá hanem picit kevesebbel, relatíve halkabb a motor mégis a tempót tartja még nem jön emelkedő addig kár nyúzni + nem kapcsoló a gázkar lehet azt lassabban is meghúzni. Ilyen módon most sem tapasztaltam a hibát. Talán csak meg kéne tanulni a mikéntet. Holnap is k meleget mond meglátjuk mi lesz hazafelé. Reggel hideg van + jó ha 50-el jövök nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
válasz SirKero #27280 üzenetére
igen, csak a melóbajárós napi 20km elvagyok egy olcsó csürrögővel helyett, már egy leugrom 10 perc alatt balatonra majd irány bécs asszonynélkül, nagymotornál tartunk.
most napi 5-5 kilómétert megyek a melóba a 30 éves szégyenbenzinégetővel, de 40 perc átszállós izzadós buszozás helyett 10-15 perc az utam. erre bőven jó az 50 ccm.
-
Criton
veterán
Nem tudom ki ajánlotta, de az utóbbi időkben OMV MaxxMotion 100at tankoltam a motorba.
Tegnap tankoltam teli a motort, és ma mikor hazaértem már a fele alatt volt. Elmentem a kútra, és megint tudtam 2-3litert tankolni, szóval tényleg a fele...Így ha számolom, nem gazdaságosabb mint a légkondis autó...
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz Criton #27293 üzenetére
Teljesen felesleges ilyet tankolni, a sima 95-ös benzin jó bele, nem fog jobban menni a másiktól, alapból ilyenre van beállítva a motor.
+ a robogó üzemanyagszint jelzője nem a legjobb, inkább csak kb-t mutat szerintem. Legalábbis nálam pikk-pakk kifogyottat mutatott, aztán csomót motoroztam úgyis vele, csak figyeltem, hogy mikor tankoltam utoljára.
Kb 2-3 litert? Azért nagy különbség... na meg, hogy mennyit töltesz, kijjebb húzod, stb... Aeroxban ilyen kis tank lenne? Általában 6-7 liter szokott lenni.Más:
Akkuban érdemes többet adni a drágábbért? Emlékszem, hogy F15-be valami nagyon olcsót bírtam szerválni, most sem akarnék sokat adni érte...
Ha jól láttam yb4l-b típusú akku kell a motorba, de ezt majd mégegyszer lecsekkolom. Lehetnek nagy különbségek a 12V 4Ah-s akkuk között?[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
SzlobiG
félisten
válasz Criton #27293 üzenetére
Én ajánlottam ettől kevesebbet kéne ennie nem hogy többet. Szal ott valami nagyon nem oké nálad. Hány km-ert mentél el miután rátankoltad a 3litert? Én most a 95-s maxxot tankoltam, de a kövi megint a 100-as lesz.
(#27297) SymbianOS A probléma itt leledzik az elejétől fogva...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #27293 üzenetére
Ne haragudj meg, de te nem törődtél bele abba amibe én régen. Ez az 50-es.
SzlobiG! Én már azt is tudom mit kérek táboriáktól. Úgy állítsák be, hogy húzzon, mindezt úgy, hogy inkább a motort kíméljük ha minden kötél szakad. Egy kényes egyensúlyt kell majd beállítaniuk ami a lehetőleg magas sebesség + motorkímélés + erős párosa lenne 50-hez mérten. A fogyit is jó lenne 3.5-ben meghúzni, olyan jó, hogy egy tank kerek 200km.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Kolondrum #27297 üzenetére
Egüéknek megírtam mindent, válaszoltak is. Úgy nézz ki más szerviz lesz, mert a fogyasztásra azt mondták nem normális, valamint a piros (erős) kontraszt és kuplung sok egy 50be, valamint be kell hangolni rendesen a variót, kuplungot, ha viszont ez sem ok, akkor új dugó, gyűrű... na meg egy szerelő aki ért is hozzá és a hangoláshoz is megvan a megfelelő alkatrésze..
(#27296) SzlobiG : utóbbi 3tankolásom MaxxMotion 100 volt. Olyan 40km mentem kb max.
Ne tankoljak mindig 100ast, elég a 95s?[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Nekem ez egyre furcsább, h csak kettőtöknek van ennyi gondja. Másnak miért jó???
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- PHILIPS FC9557/09 PowerPro Active Porzsák nélküli porszívó, 900W
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen