- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Azonnali fotós kérdések órája
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
Az autók miért vízhűtésűek?
Tartósság, teljesítmény, "mai technika"
De, ezt már komolyan fel nem fogom. Eladtad a 4t levegős Zip-et, mert gyenge volt. Elmondtuk akkor is, h következőnek minimum javallott egy 125-öst nézni, de ha nem is azt, akkor valamilyen vizes 50-est.
Azt hittem, ezen már rég túl vagyunk. Most újra ott tartasz, h levegős 50-est veszel....
mod.
Ettől a válaszoltól függetlenül, sajnálom, h piszkosul felhígult a topik. S, lassan már szappanopera szintre süllyedünk, minden szakmaiságot, és normális beszélgetést mellőzve.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #27754 üzenetére
de most komolyan, miért kel ezen is "puffogni" ? kérdeztem valamit, ha nehéz rá válaszolni illetve csak leoltás van, akkor inkább ne tedd.
4t motorom volt, ez 2t, nem ismerem.
új gép nyilván nem megy úgy mint egy vizes, de nem találok 450 kilóméternél közelebb vizes, nem szétbarmolt motort, nem fogok 300-400k kiadni "veddmeg biztosjó csak kussoljmár jó tanácsokra".szeretnék jó motort venni, ezen mi a gond?
vagy vegyek 8 éves aeroxot, mert itt már tudják hol érdemes olcsón szervizelni?
hiába morogsz, kevés a jó alkalmi vétel. csak azért meg nem rohanok el egy 2007-es aprilia sr-ért 350é, hogy legyen.
nem kevés pénz.
" Az autók miért vízhűtésűek? " tán a 60-80-100 lóerő miatt?
a topik felhígult beszólásod meg finoman szólva is sértő.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #27754 üzenetére
Most újra ott tartasz, h levegős 50-est veszel.
Ráadásul k*rva drágán, amiért (1-2 évvel idősebb, de megbízható!)
125-ösök (és nagyobbak is) vannak. A "rendszámnélküliség" nem
érv, mert (szerintem) nem kell állat módjára menni. Másrészt látok
rendszámos gépeket, akik mégis azt teszik. Pl. tegnap csávókám
a járdán (!!!) vette a kanyart, mert ott jobban elfért az autók mellett.És ha bevezetik az 50-esre is a rendszámozást, akkor pláne.
Egyébként nem vesz semmit - egyelőre -, csak nézelődik...
---
vegyek 8 éves aeroxot, mert itt már tudják hol érdemes olcsón szervizelni?
De gonosz.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Még előadáson ülök, majd később részletesen válasozlok.
A mod. utáni rész elejét kérlek olvasd el. "Ettől a válaszoltól függetlenül,". - Annak a résznek egészen konkrétan nulla köze van a Te problémádhoz. Nem arra írtam, de ezt meg is jegyeztem az elején."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27761 üzenetére
Honnan kéne tudnom, hogy miről vitatkoztatok Ócsán?
Ha csak arról nem, hogy ki köszörülte a variótárcsádat?Nem kötöttem beléd. Te írod, hogy félreértés van itt. És
a közelmúltban tapasztaltam, hogy a "rögeszméd", hogy
én értem félre a dolgokat, tehát kvázi te kötöttél belém.
Én direkt odaírtam a smiley-t is, szóval kár volt reagálnod:
nem véletlen használom a fejecskéket - hangsúlyozás, pl.Amúgy nem: nem félreértés van, hanem sz*rkavarás.
Szerk:
p.üt nem olvastam még
De akkor minek reagálsz itt a fórumban "izomból"? Két katt
a PÜ-ket megnézni, és ott válaszolni nekem - ha szeretnél.
Ne azt írd, hogy kiszálltál: észreveszem abból, ha nem írsz...---
Részemről maradok a motorozásnál... Ha majd bent lesz a
Malossi varió, akkor beszámolok róla, hogy kipörög-e 9K-ig
a gép. (Mondjuk azt korábban csak végseb. környékén érte
el, de elvileg a maximális ereje gyárilag is 8800-nál van...
Hát ha még ezt egy picit felfelé tolta a LeoVince 4Road?)A mai napig nem tudom, hogy a gyári 6,5K nyomatékmax,
vagy ez a 9K körüli teljesítménymax. lenne nekem a a jó?!
Ez "szakmai" kérdés, amire szívesen olvasnék válaszokat!
Legrosszabb esetben persze a gyakorlat eldönti majd.- Ki evett az olajamból???
- Ki ivott a benzinemből??
- Ki aludt a tompítottam?!
- Ki köszörülte a tárcsát?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #27763 üzenetére
Nagyon nem, csak k*rvajó hangja lesz (tompító nélkül)... Amúgy adtak
hozzá görgőket is, szóval vmit csak beleszól a motor karakterisztikájába.
De én csak felpattintottam, minden más maradt gyári. Egyelőre. Varióval
kombinálva lehet, hogy jó párosítás lesz. Amúgy tompítóval sem rossz a
hangja, bár már előre tartok tőle, hogy a magasabb fordulat miatt hangos
lesz a gép - mint amikor most is indulásnál felugrik majd' 8K-ig a fordulat. -
barack1997
senior tag
Mi ez a veszekedés emberek ? Az a Zip-em amivel a baleset volt, levegős 85-öt ment GPS-el.Igaz Malossi Multivar, meg reszelt hengerrel, fojtott volt. fúvókázva ,lett, és ennyit megy. Csak most kényszerpihin van, mert le kell fújni
-
gumik leadva. Michelin power pure garnitúra. Tehát már csak 30km-t kell a réginek kibirni.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=h3f42bszatt3yzjb9cxs.jpg[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz DigitXT #27764 üzenetére
Igen a hang ami miatt vennék én is, nagyon csábitó, de sajnálok rá annyit. Biztos, hogy érezhető lesz a kül a multivarral, viszont nézz rá a külső szíjtárcsára is mer ha kopott akkor illik cserélni azt is ha már új varió lesz rá és úgy fog csak igazán jól működni.
Más: Most jöttem a Mol kútról volt kuponom -20ft/l az evo neo üzemanyagra és meglepő módon 7litert se tudtam bele tankolni nagyon jó fogyim volt most (3.2 liter) pedig városba berohangálásra használtam végig a gépet semmi hosszútáv nem volt és a szokásos 90-100-as tempó. Mindezt maxxmotion 95-el.
-
Uzmany
őstag
Használ valaki közületek 125 ccm 4T-t?
Megéri ezeket a Malossi hengerszetteket használni? Teszem azt 125@180ccm
Végsebesség, gyorsulás, fogyasztás, teljesitmény kb mennyit változik?® visions created with passion
-
SzlobiG
félisten
válasz korpicschess #27771 üzenetére
Múltkor 3.4-re jött ki az viszont 100-as volt. De a vezetési stílustól függ ez nagymértékben.
-
válasz golyani #27774 üzenetére
Van egy méretem, azt rendeltem, azt kaptam, az meg, hogy ezt írták rá passz.
Jó lesz, remélem.Igazából bízom benne jó lesz, mert a hátsó annyira nagy, hogy nézegettem is. Majd holnap a gumis kioktat. Ez a bolt csili vili, rend, tisztaság, sok fiatallal.
[ Szerkesztve ]
-
válasz korpicschess #27777 üzenetére
Ha rákerestek kb sehol nincs ilyen infó, max a sebesség, súly meg a méretek. Mintha senkit nem érdekelne.
SzlobiG! Engem annyira nem hat meg ha abból indulok ki mi van most fent.
Holnap mielőtt elindulok kicsit nyúzom a gumikat, úgy is mindegy már neki!
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
-
válasz DigitXT #27782 üzenetére
Felejtős mert mondom megnézem van e valami info a mostanin, hogy első vagy hátsó. Van az a beugrás ahol a michelin felirat meg adatok vannak, ott kinyílt egy csíkban a hátsó, friss mert korom fekete a nyílás. Szépen odagurulunk és kifújt.
Burnout? - Igen kavicson max!Jajj meg mit láttam a széna tér közelében, gyerekek ki volt kötve a robogó első kereke az oszlophoz, de lelopták róla a hátsó kereket! Csak azért nem fényképeztem le meg videóztam mert tele volt a kezem meg sokan voltak a villamoson.
[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #27784 üzenetére
A michelin szó alatt kirepedt, lényegében aláhúzta a szót a repedés. Azaz amikor ráülök nyílik a repedés. Hát igaz ami igaz az elmúlt 2 napban azért kapja az ívet mert érdekel miként reagál a motor ha csúszik a fara ésa guminak úgy is mindegy. Mondjuk úgy nem akarom megélni mert hol jobbra hol balra indul el és amint újra gurul ránt egyet mert megtapad. Kis sebességénél nem gond, de nagynál felnyalnám az aszfaltot az fix. Holnap megmutatom, igaz feketére nem tudok fókuszálni, de megoldom.
-
runner 125
nagyúr
Noh, most értem haza, ahogy ígértem válaszolok.
Kérdeztél valamit, igen, - előtte is, meg előtte is, és az előtt is, de talán az előtt is.
3 hónapja ugyanazokat a köröket futjuk.Leírtam már akkor is, ha valaki _vásárolni akar_, max 2 héten belül megtalálja a magának valót. Én is dolgozom, más is dolgozik, de minden megoldható, csak akarni kell.
Pont nekem kérlek ne akard megmagyarázni, h 300-350.000FT-ért nincs 50-esből jó vétel.
Nem, h 50-esből, de 125-ösből kapsz annyi pénzért patika állapotút.A kor témát meg el kellene felejteni már, ezt is kitárgyaltuk párszor, h a 3 éves import lehet 10x olyan szakadt, mint egy pl. 8 éves megkímélt Aerox. Állapotot kell venni.
_
mod.
Biztos sokan hallottátok, h az első szériás valóság-show szereplő, Lorenzo motorbalesetben meghalt. Több cikk is azt ecseteli, h teljesen nyitott bili volt a fején, ami ráadásul behorpadt, s ez által bezúzta a koponyáját.
HD-ja volt, így szinte tuti, h olyan sisakot viselt.
De, ez is egy sajnálatos tanulság, h a sisak nem "stílus", nem "divat", nem könnyelműség kérdése - kőkeményen az ember élete múlik rajta.
Nem véletlenül ajánlgatjuk folyton a teljesen zárt, vagy felnyitható kategóriát.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Voltam ma Csabinál, hatalmasat szoptunk, thx to Tuttomoto (ezúton is nyalják meg azt amire gondolok).
Szóval kb 1 hete elkezdett szivárogni valahol a benzinem. nyilván benzincsap a gyanus, amit kb 2 hónapja cseréltünk. Elmentem, vettem, kicseréltük. Mire hazaértem, ismét szivárgás. Na ok, akkor tűszelep, bár ezt is cseréltük kb 2 hónapja. Elmentem, vettem újat, ma lementem Csabihoz, kicseréltük. De még mindig nemjó, ráadásul a karbiból kijövő vákuumcsőben volt némi benzin. A megvilágosodás:NA NEBASSZ! Ez a benzincsap is szar?
Telefon tuttomotonak, aszongyák nem volt még panasz, de ne fárasszuk őket ezzel, nekik erre nincs idejük, kicserélik. Na de nem ezzel van a gond, hanem ez lett volna a 4. utam a Lurdyhoz Gödöllőről, ez lett volna sok.
Node végül csabi talált egy benzincsapot, ami jónak tűnt (leteszteltük, vákumra kinyit). Betettük, összerakjuk a motort. Indítás, indul. Igenám, de nagyon sokat kap. Megint kiderül, hogy ennek a csapnak a vákuummembránja lehet átszakadva.
na akkor ismét bontsuk szét a mocit. Késő délutánra találtunk egy Aerox pumpát, ami már tényleg hibátlan volt. Ez lett a mai nap vége.Ja meg a másik.
Csabi jófejségből lefestette a gyári kipuffomat.
Aztán rákerült ez -
AndrewTdi
addikt
válasz korpicschess #27788 üzenetére
fent elég jól érezni. 40 után bitangul megindul.
De csabi azt mondta, hogy gyári technikán egy Leo Vince ZX jobban muzsikál. -
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #27787 üzenetére
Hm, akkor becummeroltad.
Mondjuk a benzincsap sajna típushiba maxin, én is olvastam már pár példát, h a kicserélt gyári is szar lett rövid időn belül. Ezért sokan átállnak manuálisra, de pl. én ingben, meg öltönyben nem fogok ott turkálni, így maradt a gyári. Az Aerox csapja gyakorlatilag 1:1-ben ugyanaz, csak magasabb a szűrője, de tök mind1.Hutyutyu, az a Malo dob nem szar. Jól mutat rajta, noh meg brutál erős. Ne hagyd, h Csabi rábeszéljen.
_Pesten voltunk képzésen, gyári matricaszettet be is szereztem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #27791 üzenetére
Csak kölcsönbe kaptam Olivértől egy körre. A hangja nagyon jó lett, és fönt is meggyőzően ment. De ez malo hengerszetthez van, meg pörgősebb konfignál jön ki igazán a kipuff tudása. Olyasmit mondott Csabi, hogy ez a MHR cső inkább fordulaton dolgozik, a Leo Vince ZX pedig nyomatékból.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz AndrewTdi #27789 üzenetére
Igen, mondjuk talán a ZX-et is inkább 70-eshez ajánják, de 50-esre is szokták rakni.
Nekem most Leo Vince V6 van, nagy fordulatnál nagyon megindul a motor, de nincs összehasonlítási alapom, hogy gyárival mit csinálna.
szerk: elnézést ismét, tényleg higítok itt rendesenrunner:
Ne haragudj, tudom, hogy már eleged van belőlem, meg én is a topik-higító hatásba tartozom gondolom, de szerintem reális 20k-t elkérni matricákra az egész motorra? Ráadásnak nem is gyári. 2 nagy idomra 9k....[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #27792 üzenetére
Jah, az MHR jól megforgatja a motort. Zabál is szépen, plusz a tartóssága sem lesz gyári, noh én minimum 25-ös karbi kell hozzá.
Gyári konfigra én is max egy ZX-et, Tecnigas-t, esetleg egy Arrow-ot tennék. A Malo, Polini, PM csövek felső kategóriásak, nagyon erős lesz, utcai használatra alkalmatlan.korpicschess
180ccm-ről volt szó. 50-70-re gyártott ZX tök más a maxi verzióhoz képest.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alba-regia
aktív tag
Korábban már írtam, hogy van egy Vespa PK50-em. Nem egy versenygép, nagymotor mellett használom hobbi célra. Boltba és néha munkába járok vele.
A hibajelenség: Kb 20-25-ig marad meg gyorsításnál a magasabb fordulat, utána visszaesik, és szépen lassan felerőlködi magát. Már az elindulás sem a mai gépeknek megfelelő (gyorsulásra).
A fenti probléma szerintetek megoldódik, ha a görgőket kisebb súlyúra cserélem? A gyári méretet nem találom a neten, úgy gondoltam, hogy a meglévőket valahol leméretem.
Érdekessége, hogy nem 6, hanem 7 görgő van a variátorban. Kis fém hengereken két műanyag borítás alkotja a görgőket, melyek azokról könnyen leszedhetőek. Nem tűnnek túlságosan kopottnak.
Ha ez lehet a gond, hány grammal könnyebbel érdemes esetleg próbálkozni?
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Van valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne telefont úgy ráoktojálni a Runnerre előre, hogy lássam is és szar úton se essen le?
-
runner 125
nagyúr
válasz korpicschess #27793 üzenetére
Akinek nem inge, ...
Egyébként nem kell ennyire szívre venni a megjegyzést, csak egyszerűen leírtam, h szvsz a sok off áradat tök feleslegesen generálódik.
De, persze senki nem vagyok én itt, szimplán őszinte vélemény volt.20k nagyon sok, annyit én sem adnék érte. Milyen motor ez? Valamilyen 50-es enduro, ugye? RX?
Kell keresni róla nagy felbontású gyári fotót, amin látszódnak jól a matricák. Ha, nem szitázott technikával készültek, akkor bármelyik dekoros megcsinálja neked 3-4k-ért az egészet.
Amúgy a tudomásom szerint a Tutto Moto forgalmaz Aprilia-t is, pontosabban alkatrészt biztosan, hisz a csomagolásokon is ott van az Aprilia logó is. Ha, pesti vagy menj be, és kérdezd meg. Nekem e-mail-ben kb. 15k-t mondott a csóka, egyik pesti Runner-es ismerős srác besétált 6300FT-ért odaadták okosba.Andrew
Ugyan SirKero GPS-t applikált fel, de ez az út járható telóval kapcsolatban is. Ilyen esetben én mindig azt tartom szem előtt, h ha egyszer lekerül onnan, ne maradjon látható nyoma - szal' minél esztétikusabb kivitelezésre érdemes törekedni.
Első hsz.-ban látszik is a Burgman-on, frankón a tükörhöz csinált egy konzolt, szerintem a Runner-re is így lehetne megoldani. Kell csinálni egy patent erős fém konzolt, amit a tükör alá tudsz szorítani, majd a konzolra a telódhoz való tartót rárögzíteni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz alba-regia #27795 üzenetére
Szégyen vagy nem, de sajna nem ismerem a Vespa-kat. Görgőt említesz, így gyanítom tök automata ez is, s nem kézi váltós verzió.
Érdemes próbálkozni a görgőkkel, de eleve, ha kopottak a gyáriak, akkor azonos tömegű, új állapotú szett is csodákra képes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Politika
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Renault, Dacia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- Parfüm topik
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Kriptovaluták és az adózás
- További aktív témák...
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen